27 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

27 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

” hanenin altı hisse ; ç “ 2 2 aş e Sahife 10 İstanbul 4 üncü icra memurluğundan: Aleksi veledi Taryandafil efendinin Kostantin veledi iMihal efendinin istik- raz eylediği mebaliğe mukabil vefaen mefruğ Beyoğlunda Tozkoparan mahal lesinde mezarlık sokağında atik 32 mü- kerrer cedit 36 numaralı kâgir bir bap itibarile iki hissesi otuz gün müddetle icra edilen müzay desi neticesinde 500 lira bedelle talibi uhtesine muvakkaten ihale. kılınmış olduğundan yeniden on beş gün müd- detle ve yüzde beş zamla ihalei kat'iye müzayedesine vazolunmuştur, müşte! lâtı, demir çift kanatlı kapıdan girildik- te zemini mermer döşeli bir antre üze- rinde bir oda dahi'inde camekânlı iki dolap, camekânlı çift kanatlı kapıdan girildikte bir sofa üzerinde bir oda so fadan bodrum katına ahşap merdivenle inilir, zemini çimento döşeli ve maltız ocaklı bir mutfak çamaşırlık mahalli ile bir amerika tulumbası mevcuttur. Keza zemini mermer döşeli bir koridor üze- rinde bir helâ, odun ve kömür koyma- ğa mahsus üç adet mahal koridordan bir methal ile zemini keza mermer döşeli aralık mahalline çıkılır. Birinci kat. ufak bir gezinti mahalli üzerinde iki oda bir yük, odanın birisinde sokağa nazır şahniş vardır. İkinci kat, ahşap mer- divenle birinci katın aynı olup yük yerine Lira 150 400 bir helâ, üçüncü kat, ikinci katın aynı olup buradan zemini mermer döğeli ve maltız ocaklı bir mutfak ve bir methal ile zemini kırmızı çini döşeli bir tara- saya çıkılır. Terkos ve elektrik tertibatı mevcut olup derununda borçlu ve hissedaran Sakindirler. Hududu bermucibi tapodur. Mesahası, 44 metro mürabbat olup bina krık metro mürabba üzerinde mebnidir. Hane O kârgirdir. e Kıymeti muhammenesi tamamı 4000 lira olup hisseye musip miktarın yüzde onu nisbetinde pey akçesini alarak 92/5883 dosya numarasile 14 Nisan 932 tarihin- de saaat on dörtten on altıya kadar İstanbul 4 üncü 'icra memurluğuna müracaat eylemeleri ilân olunur. — —— —— ll... Ticaret İşleri umum müdürlü- günden: iş 20 ikinci Teşrin 330 tarihli kanun hükümlerine göre tescil edilmiş olan ecnebi vapur şirketlerinden «Soçiyete İtalyana di Servizi Maritimi> ve «Loit Triestino> şirketleri bu kere müracaatiz hissedarlar heyeti umumiyelerince her iki şirketin birleşmesine . karar verildi- gini bildirmişler ve Jâzımgelen vesika- kaları vermişlerdir, Bu vesikaya Loit Triestino ' Şirketinin unvanı Loit Tries- tino Flotte Riunite Loit Triestino Ma- ritim İtalyana e - Sitmar - > Lloyd Triestino «Flotte Rionite Lloyd Triesti- no, Maritim İtalyana e - Sitmer ->» olarak tespit ve sermayesi 180,000,000 liret'e iblâğ ve şirket nizamnamesinin bazı mevadı tadil edilmiştir. Şirketin umumi vekiliğine şirket namına yapa- cağı işlerden doğacak davalarda bütün mahkemelerde dava eden, edilen ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulunmak üzere « Komandator Doktor Kuintino Fonzi Kruçiyani» ve bu zata vekâleten ve kendisine verilen selâhiyetlerin k⣠fesini müşterek imzaya lüzumu kalmak- sızın ifa eylemek ve şirket namına yapacağı işlerden doğacak davalarda bütün mahkemelerde dava eden, edilen , ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulun- mak üzere büro amiri Mösyö «Arturo Bonetta» vekil tayin edilmiştir. Badema Çalışmay: İtalyana di Serviçi timi» şirketinin sefain ve sai Loit Triestino şirktine devrolunacak ve bu şirket Loit 'Triesti- no'nun devamı müddetince sefain mü- bayaa, inşa, tamir, icra ve isticar ve alım ve satım, deniz, nehir, göl ve hava sefaini inşası gibi muamelât ile iştigal edemiyecektir. Bu bapta vekâlete veri- len evrak ve vesaik muvafık görülmüş olınakla ilân olunur. İLÂN Amerikaya gitmiş olan Elâziz vilâyeti alu kazası Oo mülhakatından Künbet kariyeli Yusufoğlu Hasanın zevce ve çocukları hakkında her kimin malümatı varsa İstanbul Amerikan Ekspres kum- ıtasile F. 5. P, namına (ları rica oluuur, ————— Beyoğ'u mercii hâkimliğinde İkamotgâhları meçhul olup misalleri $ bulunamayıp borçlu Hırıktilya ve adarlardan Dimitri Dimitraki Dimo Kirkor ve Dimitri Yorgi efendiler Sofya Aleksandros Katerin hanımlara icra ve iflâs kanununun 111 inci maddesi mu cibince satış tarzının tayini zımnında vaki müracaat üzerine tebligat ifasına gahih ikametgâhlarınızın smeçhuli binaen 193/4/9: tarihine. müsadi gamba günü saat I4de Beyoğlunda kâi İsra itiraz mercii huzurunda bizzat veya Vilvekâle hazır bulunmaklığınız lüzumu wiğ makamına kaim olmak üzere ilân ur, k olan «Soçyete bedeli Lira 5716 o 2341 Gedikpaşada 4176 Akşam a müzayedesi kat'i karar ilânı müzayede muhammen Hesap kıymeti No. 3431 120 2210 4335 700 180 320 ve müştemilâtı Eminsinan omahalle- sinde Akarçeşme mektebi sokağında eski ve yeni 6 numaralı 120 arşın arsa üzerinde üç buçuk katta kârgir zemin katında bir mutfak, bir oda, bir taşlık, bir helâ, bir odunluk ve kömürlük, bir sarnıç (hariçten met- hali vardır) ikinci kalta hrici antre, bir taşlık, iki oda, bir sofa, bir helâ ve üçüncü katta üç oda, bir sofa, bir helâ, en üst katta bir oda, bir sofa, bir gusulhane, elektrik, Terkos ter- tibatını havi ve (iki yüz yetmiş dört) arşın bahçeyi havi bir hanenin ta- mami, Rumeli hisarında Hacı mahallesinde Türbe sokağında 17,17, 17, 17, 17, 19, mükerrer ve yeni23 numaralı 158 arşın arsa üzerinde, ikisinin zemini çimento ve birinin (gazino olarak kullanılmaktadır) kar- sömen döşeli, (dükkânın birinden gazinoya geçilir) altında bir kayık- hane, (hariçten methali vardır.) Ve arsanın bodrum katı da üzeri çimento muhtacı tamir diğer bir kayıkhaneyi havi üç dükkânın tamamı. Beylerbeyinde Bürhaniye mahalle- sinde atik Halit ağa, cedit Kâatçı- başı sokağında atik 2 mü, ve cedit 12, 12 numaralı ve 175 arşın arsa üzerinde, zemin katında bir sofa, dört oda, bir helâ, birinci katta bir sofa, dört oda ve çatı altı ittisalinde 80 arşın arsa üzerinde bir mutfak, bir oda, ve 90 arşın arsa üzerinde yı- kılmış bir ahır ve 1255 arşın bahçe (bahçede kuyu, çam ve yemiş ağaç- ları vardır) ve ayrıca üç buçuk dö- nüm fazla bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Bir antre ve bir balkon vardır. Zemin katı kısmen kârgirdir.) 5988 o 7566 Çarşuyıkebirde Çarşuyıkebir mahal- 2297 2655 8677 8763 lesinde Bat pzarı caddesinde alt kat 2 ilâ 20, 22 ilâ 28, üstkat 1 ilâ 28 ve Bat pazarı caddesinde 29 numa- ralı mukaddema yanmış Kellekeş hanı namile maruf hanın (1214) arşın arsası dahilinde (566) arşın üze- rinde bir katı ahşap ve salaş maran- goz ve aynacı atelyesile ayrıca iki katta ahşap adi üç oda, bir helâyı ve elelektrik tertibatını havi üzeri galvaniz saçla mestur maa arsa bir hanenin tamamı. Kasımpaşada, Yeldeğirmeni mahal- lesinde, Şeh sokağında eski 21 ve yeni 8 numaralı yüz arşın arsa üzerinde birinci katta çimento bir taşlık, bir mutfak, (otuz arşın arsa üzerindedir) bir oda, bir kuyu ikinci katta dört oda iki sofa, iki helâ bir mutfak üçüncü katta iki oda, bir sofa, bir helâ, daraça, elektrik tertibatını ve kırk yedi arşın bahçeyi havi iki kısım olarak kullanılmakta olan ve yeni tamir edilmiş bir hanenin tamamı. Beylerbeyinde, Brhaniye omahalle- sinde, Bayır sokağında eski 2 mü- kerrer ve yeni 25,25/1 numaralı 185 arşın arsa üzerinde birinci kat iki sofa, dört oda, bir helâ, ikinci kat bir “sofa, beş oda, bir helâ, haricen 150 arşın arsa üzerinde iki mutfak, bir ahır, bir kömürlük, bir oda (hanenin bazı aksamı mesturdur kurnalı kusulhane ve iki çıkması vardır ) bin iki yüz altmış beş arşın bahçe (çam ve yemiş ağaçlarıvardır) iki kuyu (biri dolaplı) fıskıyeli havuz ve ayrıca üç dönüm sekiz yüz altmış arşın fazla bahçeyi havi bir hanenin tamamı, 350 3339 8777 Üsküdarda, AltuniZade mahallesinde Nişantaşı caddesinde eski ve yeni 4 numaralı iki yüz sekiz arşın arsa üzerinde, birinci kat, bir taşlık, üç oda, bir helâ, bir kömürlük, ikinci kat, bir sofa, üç oda, bir helâ, bir kiler, yüz yirmi arşın arsa üzerinde kâgir bir ahır ve kırk arşın arsa üzerinde ahşap bir samanlık, bir Merhunatın cins ve nev'ile mevkii Kemalettin Emniyet Sandığı Emlâk Borçlunun ismi Mehmet Celil B. Emine Şahinde H. ve Cevat B. Fatma Zerefşan hanım Abdülveh- hap B. Bekir Ef, Lütfiye ve Sıdıka H.lar İbrahim Şükrü bey Ali Raşit B. Nazlı H. 27 Mart 1932 X ————— mutfak bin iki yüz otuz iki arşın bahçe ( bahçede meyva ve ziynet ağaçları vardır binanın alt katı kâgirdir ) ve ayrıca on bir buçuk dönüm fazla bahçeyi havi bir köşkün tamamı. Bakırköyünde, zeytinlik mahallesinde baruthane caddesinde eski ve yeni 7 numaralı kırk dört arşın arsa üzerinde önü camekânli zemini çini döşeli ve üzerinde bir oda, bir helâ ve altı arşın bahçeyi havi bir dükkânın tamamı. 48 Çarşıyı kebirde, Çarşıyı kebir ma- halleşinde, Karamanlı oğlu sokağında eski ve yeni 5 numaralı on üç arşın arsa üzerinde bir sathı tonos kâgir zemini taş kısmen tahta döşeli,yarım kemer üstünde aydınlık, ittisalindeki dükkândan tahta perde ile ayrılmış bir dükkânın tamamı. 910 6958 Hasköyde,Turşucu mahallesinde eski boduroğlu yeni Süleyman sokağında eski 80/82 ve yeni 20, 22 numaralı 130 arşın arsa üzerinde 20 numaralı hane, birinci kat bir kırık malta taşlık, bir bodrum bir kuyu, bir harap mutfak asma bir oda bir helâ kömürlük ve sarnıç 2 inci kat bir sofa iki oda ve 22 numaralı hane birinci kat toprak bir avlu, bir ocak mahalli, bir kuyu, bir sofa, biroda, bir helâ ikinci kat bir sofa, bir odayı havi, haricen ve dahilen muhtacı tamir ahşap bir çatı altında iki hanenin tamamı. 6899 Kadıköyünde, Osman ağa mahalle- sinde, işkembeci sokağında eski 7 mükerrer ve yeri 18 - 20 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerimde, 18 numaralısı dükkân ve ittisalinde 20 numaralı hane, birinci katta bir tulumbalı kuyu, bir mutfak ikinci katta iki oda, bir sofa, bir helâ, üçüncü katta iki oda, bir sofa, terkos ve elektrik tertibatını havi esk bir hane ve bir dükkânın tamamı. 1500 17194 6900 Kadıköyünde Caferağa mahallesin- de yeni sokakta, eski 1,88 ve yeni 29-106-153 numaralı, 159 arşın arsa üzerinde Gazino, 217 arşın arsa. üzerinde tiyatro vetemaşa mahalli, 120 arşın arsa üzerinde sahne, 24 arşın arsa üzerinde 2 oda, yetmiş arşın arsa üzerinde elektrik dairesi olmak üzere 105 numaralı ahşap Gazino bir büfe mahalli yanında eşya koymak için mahal Hava gazı ve elektrik tertibatını önünde etrafı korkuluksuz ahşap taraçası altında bir koridor üstünde iki oda bir mutfak (haraptır) 153 No.lı bahçede laklı bir havuz bir çalgı mahalli bir halâ gaz koymağa mahsus iki küçük (O(mağaza motör mahalli (üstünde çinkoları yoktur) tiyatro ve sahne dahilindeki iki oda arkasında münhedim iki oda (ankazı kısmen mevcuttur ) temaşa mahalli zemini çini döşeli, üstü demir sütun- lar üzerine galvanizli saçtır. Etrafı bir metro dıvar üzerine demir par- maklık, (kısmen tel çekilmiştir) ağaçlar havagazı ve elektrik terti- batını ve dört bin dört yüz otuz alti arşın bahçeyi havi Mühürdar gazi- nosu namile maruf gazino ve tiyat- * ronun tamamı. 300 3000 6901 Kadıköyünde, Caferağa mahallesin- 120 1140 5484 120 840 130 700 5000 Hasan Ef, Aynifer ve Hatice Hanımlar Aşır EF. Hüşeyin Neşe Bey tarafından bilvelâye Cenanyar H. Neşe bey tara- fından bilvelâye Cenanyar H. Neşe B. de, İzzet bey sokağında eski 27 ve tarafından yeni 6 numarlaı ve yüz sekiz arşın bilvelâye arsa üzerinde, ahşap iki katta, birinci Cenanyar kat, iki oda, bir sofa, bir halâ, iki dolap, ikinci kat camekânlı sofa, iki oda, bir halâ, bir çatı katı, bir sandık odası, ve kırk altı arşın arsa üzerinde kârgir bir mutfak, yanında bir oda, hava gazı ve Terkos terti- batını ve altı yüz on altı arşin bah- çeyi havi bir hanenin tamamı, 1800 8442 Maltepede, Maltepe mahallesinde Çiftlik ve Çilingirler sokağında eski 233 ve yeni 3-2-5 numaralı ve yüz arşın arsa üzerinde olup 2 numaralısı zemini çimento pencereleri cameknâlı kepenkler ve kapıları demir, bir ocak mahallini havi ve 5 numaralısi zemini çimento pencereleri came kânlı, tahta kepenkli, beden dıvarlı, sakafları ahşap ve bölmeleri müşte- rek iki dükkânını tamamı. 210 4505 6120 hallesinde, Mollafenari H Faik B. 10642 Cağaloğlunda, Cezrirasimpaşa ma- Suphi B. sokağında ve Emine eski 10 ve yeni 34 No.lı iki yüz BehiceH. doksan arşın arsa üzerinde kârgir ( Devamı on birinci sahifededir )