16 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

16 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Akşam 16 Mayıs 1932 Hanımefendiler, Artık dünya modasını Takip zahmetinden Vareste kalacaksınız! kei i Çünkü: İDIEKİZ Piyasaya çıkıyor İstanbul ve Ankara muvakkat satış mağaza- ları 21 mayıs cumartesi günü açılıyor Büyükada Sanatoryomu Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlıdır. Fiyatlar 'Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar 3 ve 3 1/2 liradır. Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu © Telefon: Büyükada 75 İstanbul sıhhi müesseseler Mübayaa komisyonu riyasetinden: Sıhhi müesseselere 1/Haziran/932 trihinden 31/Mayıs933 tarihine kadar lâzım olan bir senelik sadeyağı, et, etmek, pirinç, şeker, sabun, süt, yoğurt ve alelumum kuru erzak ile taze sebze ve mah- rukat ve mekülâtı hayvaniyejve aşı hayvanatı tanzim edilen olbaptaki şartnameleri veçhile ve kapalı zarf usulile ihale edilmek üzere mü- nakasaya konulmuştur. Bunlardan et, ekmek, süt, yoğurt ve sadeyağı 7/Haziran/932 Salı günü saat 14 te yaş zebzeler ile şeker, pirinç, sabun ve emsali kuru erzakile mekülâtı hayvaniye 8/Haziran/932 Çarşamba günü saat 14 te ve alelumum mahrukat ile dana ve sair aşı hayvanatı 14/Haziran/932 salı günü saat 14 te fiatler haddi lâyık görüldüğü takdirde ihale edilecektir. Bu baptaki şartnameleri görmek ve fazla izahat almak istiyenlerin mezkür komisyona müracatları ilân olunur. Sinir bozukluk- larından mütevellit başağrılarında derhal 1 — 2 Aspirin tableti alınız. Ağrılar sür'atle ve muhakkak zail olur. TAKLİTLERDEN SAKININIZ! İSRARLA ASPİR Tecrübe görmüş ve uzun senelerdenberi şöhret kazanmış Fotoğraf fabrikasının PLAVIC Filmleri istimal ediniz. Plavic filmleri diğer fabrika mamulâ- tından fazla hassas ve kontrastır. Beyoğlu kazası defterdarlığından: Mahallesi Sokağı ONo.sı Cinsi oOMüddeti Senelik muhammen icarı icarı lira Galatada ithalât şerbetçilik ( bir sene 300 gümrüğü altında mahalli Merkez kumandanlığı 381/371 dükkân , » 240 altında Ömer Avni hacı Beşir | 2 dükkân , 120 Kâğıthanede İmrahor üç , 800 köşkü Balâda evsafı yazılı emlâki milliyeden olan emlâkin icarı için aleni olarak 20 gün müddetle müzayedeye konulmuştur. Talip olanların */, 7,5 teminat akçelerile bir haziran 932 çarşamba günü saat onda Beyoğlu defterdarlığına müracaatları. İstanbul belediye: Vesaiti nakliye resminden olan borcundan dolayı haciz altına alınan fiyat markalı 548 numaralı otomobil 932 mayısın 21 inci Cumartesi günü saat 1l de Yeni Şehir büyük Akarca sokağında 17 numaralı hanenin önünde bilmüzayede satılacağı ilân olunur. * Sarıyer belediye şubesi müdiriyetinden: İhale tarihi (o Saat 616/932 pazartesi 14 716/932 Salı 14 Rumelikavağında Altınkum plâjı iskele yanındaki plâj Yenimahalle Pazarbaşı caddesinde deniz hamamı 7/6/9932 ,, 14 Tarabya X > 0111/01932. 14 Yeniköy 8 ” m 16932, 14 Uluköy Emirgân 5 5 we 169325 14 mahallesi Çınaraltı meydan o 8/6/932 çarşamba 14 ” " mahalli. Uluköy Boyacı mahallesi eski vapur iskelesi karşısındaki meydan mahalli. Yukarda mahalle ve mevkileri gösterilen plâj, deniz hamamları ile meydan mahalleri dairede mevcut şartnameleri mucibince hizalarında gösterilen tarih ve saatta müzayede suretile kiraya verileceğinden taliplerin bu günlerde daire encümenine müracaatları. Beyoğlu kazası Defterdarlığından: B/6(932 14 Muhammen senevi Mahallesi Sokağı (o kapı No.sı Cinsi bedeli icarı (o Müddeti Hiseesi Lira Kurus Galata Kalafat 64/2iratlı Arsa 360 00 Birsene- 60/13 Arapcami dir Kemerburgaz Ağaçlı (4 80 dönüm tarla 394 00 Üç sene kariyesi 500 dönüm or- man 2 bâp hane Balâda evsafı yazılı Beyaz Ruslardan metrük olan emlâkin icarı için aleni olarak 20 gün müddetle müzayedeye konulmuştur. Talip olanların “/, 7,5 teminat akçelerile 1 haziran 932 carşamba günü saat onda Beyoğlu Defterdarlığına müracaatları, İstanbul dördüncü icra memurluğun- dan: Tamamına 800 sekiz yüz lira kıy- met taktir edilen Topkapı haricinde Çırpıcada Çınarlı han mevkiinde 43 mükerrer 48 mükerrer 5 numaralarla murakkam kayden mukaddema tarla elyevm tasarruf kanununun neşrinden evvel mukaddema tarla bir bap hane halen bir kıt'a tarlanın tamamı ile gene temamına 3450 üç bin dört yüz elli lira kıymet taktir olunan ayni mahalde ve işbu tarlaya müttasıl kayden Merkez efendi Çırpıcıda Çırpıcı tariki üzerinde eski 5, ö yeni 2, Z mukaddema natamam elyevm maa köşk bahçenin zemin ve ebniyesi ve halen nim kârgir kulübö ve eşçarı müsmireyi havi ayazma ve bos- tan kuyuları olan bir kıt'a tarlanın tamamı ayrı ayrı şartnameler ile açık arttırmaya vaz edilmiş olup 4/6/932 tarihintle şarinameleri divanhaneye talik edilerek 11 haziran 2 tarihine müsa- dif cumartesi günü saat l4den 17 ye kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Arlırmalar ikincidir birinci arttırma- larında beherine yüzer liraya talip çıkmış olup bu kerre en çok arttıranın üzerinde bırakılacaktır. e Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat alınır, müterakim vergiler ile vakıf icaresi müşteriye aittir. İcra ve iflâs kanunu nün 119 uncu maddesine tevfikan hak* ları tapu sicillerile sabit olmıyan ipo- tekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hakla rını ve hususiyle faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bik dirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelidin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâkadarların işbu maddei kanuniye ahkâmına göre tevfiki hareket etme- leri ve daha fazla malümat almak istiyenleria 931/1059 dosya numarasile memuriyetimize müracaatları ilân olunur. smmınum GENÇ BİR MüREBBiYE ARANIYOR Bir aile nezdinde çocuk mürebbi- biyeliği edebilecek İngilizce bilen genç bir hanım veya matmazel ara- nıyor. Ayrıca Frarsızca bilmesi rı tercihtir. 18 ay için nısıf kirasına KiRALIK YAZIHANE Galatada, Karaköy Palasta (12 odalık) bir kat ya tamamen veya kısmen. 'Tatsilât için Beyoğlu 3696 nümeroya. Mösyö Konstantinidis efendiye telefon edilmesi Ürolog “Paris, ten Diplome Dr. HAKKI RUŞTU idrar yolu ve tenasül Birinci sınıf mütehassıs Beyoğlu: İstiklâl caddesi No, 322 UROLOG - OPERATOR Dr. FUAT HAMIT iDRAR YOLLARI Hastalıkları mütehassısı Avrupadaki tetkik seyahatinden avdet etmiştir. Türbe, Mahmudiye caddesi No. 10 Telefon: 22622 Belsoğukluğu ve frengiye yakalanmamak için PROTEJİN kullanınız. Her eczanede bulunur. Paris Tıp Fakültesi mezunu Cilt ve zührevi hastalıklar mutahassısı Dr. Bahattin Şevki Babıâli caddesi Meserret oteli karşı- sında Avni boy apartımanı 126 sabahtan akşama kadar, Rizayı tarafeyn ile kıymetli EŞYA SATIŞI Geçen cuma günü Beyoğlunda İmam sokağında 9 numerolu Yazı- cıyan apartımanında müzayede ile satılan Ali Haydar Mithat beyin esvasından kalmış olan kıymetli par- * her gün öğleden sonra altıya e doğrudan doğruya apartıman vu perakende olarak satılmaktadır. ibi : Necmeddin Umumi neşriyat müdürü : Enis Tahsin Akşam matbaası