26 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

26 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam 26 Temmuz 1932 İzmir Himayei Etfal Cemiyetinin (Andros) lüks vapurile mütekabil EGE SEYAHATİ ISTANBUL -iZMIR Pire - Atina - Selânik'te Yedi Günlünk Bir Tenezzüh Mübadil, gayri mübadil her vatandaş iştirak edebilir. Fiatlar: 45, 83, 27, 20, 15 liradır. Vize işi pasaport masrafı cemiyete aittir. Yolculardan (Askeri vesikası, nüfus kâğıdı, 6 adet fotoğraf ) istenir. Yemek ve büfe çok ucuzdur. Birincide iki komple kahvaltı ve iki yemekten mürekkep günlük tabldot 2,5 ikincide iki, üçüncüde bir buçuk liradır. ISTANBUL'dan HAREKET 10 AĞUSTOS ÇARŞAMBA AKŞAMI Yerler mahduttur. 6 Ağustos Cumartesi akşamına kadar müracaat lâzımdır. Müracaat yerleri : İstanbul'da Himayei Etfal Cemiyeti Merkezi Umumisi Tel. 2,3697 - Galâta'da Çinili Rıhtım Han, alt kat Yunan Milli Seyriseferi Bahri acentası. Telefon Beyoğlu 2612 - İzmirde Gazi Bulövarı Himayei Etfal Cemiyeti merkezi. Telefon İzmir 2916 istanbul Havagazı Şirketi Taktir olunmuş katran zift Hatif yağ Naphtaline Satyazol (Aynen Carbonilgum evsafını haizdir) Solvent Naphta satılığa çıkarılmıştır. Beyoğl'unda Şirketin İdare merkezi olan Metro Hanında (Müşteriler Dairesi) 1 inci kat 12 numaralı odaya müracaat. MOND - EXTRA GOLD İyi tıraş olmuş bir çehrede fevkalâdelik göze çarpar. Size bu iyi tıraşı da ancak “MOND- EXTRA GOLD,, bıçağı temin eder. Fiatı 10 adedi 125 kuruş. Satış mahalli: İstanbul'da, Sirkeci'de, Mimar Vedat caddesinde 24 No. lı Maks Faraci ıtriyat mağazası. Beyoğlun'da Galatasarayda 269 No. lı tütüncü Haydar efendi. , Ticaret İşleri Umum Müdürlüğünden : 30 ikinci teşrin 33) tarihli kanun hükümlerine göre tesçil edilmiş olan ecnebi şirketlerinden Amerika tabiiyetli (Istandard oyl Kampini Of Nevyork - Standard oil Company of New York ) şirketi bu kere müracaatla ahiren şirket esas mukavelenamesinin bazı mevaddının tadil edildiğini ve bu meyanda şirket unvanının ( Sokoni Vakum Korporeşin - Socony Vakuum Corporation ) olarak tebdil ve serma- yesinin bir milyar dolara iblâğ edildiğini bildirmiş ve lâzımgelen vesikayı vermiştir. Keylfiyet kanuni hükümlere muvafık görülmüş olmakla ilân olunur. | | İst. Evkaf Md. ilânları | , | Kıymeti muhammenesi Lira K. 360 00 Küçük Mustafapaşa'da Gülcamii mfahallesinde Cibali Yenikapı caddesinde atik (28,30) cedit (38,40) No. fevkinde odaları müştemil kârgir iki bap dükkânın (16/96) hissesi. 396 00 Balat'ta Hacıisa mahallesinde köprübaşı soka- ğında atik (38) cedit (94) No. üstünde odayı müştemil bir bap mağazanın (2/5) hissesi. Balâdaki emlâk mahlül hissesi satılmak üzere dört hafta müddetle müzayedeye konmuştur. İhalesi Ağustosun yirmi beşinci Perşembe günü saat onbeştedir. Taliplerin pey akçelerile beraber İstanbul Evkaf müdüriyeti mahlülât kalemine müracaatları ilân olunur. Nafıa Vekâletinden: 400 ton yerli çimento kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 13/8/9332 tarihine rsüsadif cumartesi günü saat 15 te Nafıa Vekâletinde müsteşarlık makamında icra edilecektir. Müna- kasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını, teminatı muvakkate ve ticaret odası vesikalarını aynı gün ve saatte komisyona vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamelerini Istanbulda Haydarpaşa Liman işleri müdürlüğünden, Ankara'da malzeme dairesinden tedarik edebilirler. Dolmabahçe maliye kırtasiye deposu baş memurluğundan: Pazarlıkla 5000 adet 13 milimetre arz ve 11 metre uzunluğunda sabit yazı makinesi şeridi mübayaa olunacağından vermeğe talip olanların nümuneleri ve teklif edecekleri fiatın yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat akçelerile birlikte Ağustosun birinci Pazartesi günü saat on dörtte depoya müracaatları ilân olunur. Beyoğlunda istiklâi caddesinde vaki dairel mahsusunda (ifayı vazife eden İstanbul ikinci icra memurluğundan : Bir alacağın temini zımnında paraya çevrilmesi takarrür eden ve tamamına (dört bin sekiz yüz) lira kıymet takdir edilen Beşiktaşta Muradiye mahallesinde Nüzhetiye sokağında atik 6/7 cedit 5 numara ile murakkam ve fevkında natamam ebniyeyf havi ve tamamen kârgir bir bap furunun birinci açık arttırması neticesinde (bin) iira bedelle talibi uhdesinde kalmış ise de bedeli mezkürun kıymeti muhammeneye naza- ran dun görülmüş olmakla 15/8/932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14ilâ 17 ye kadar ikinci açık arttırması gene dairede icra kılınacaktır. Arttırmaya iştirak etmek (isteyenlerin, o mezkür gayrı menkulün kıymeti muhammene- sinin yüzde onu nisbetinde teminat ak- çesi vermeleri lâzımdır. Hakları tapu sicilliğile sabit olmayan ipotekli ala- caklılarla diğer alâkadarların irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddialarını ilân otarihinden itiba ren yirmi gün zarfında evrakı müsbite- lerile birlikte daireye bildirmeleri lâzım- dır. Aksi halde hakları tapo sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaş» masından hariç kalırlar, Müterakim vergi ile belediye rusumları ve vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malumatj almak isteyenlerin 25/7/932 tarihinden itibaren daire divanhanesinde asılı ve açık bulundurulacak arttırma şartnamesile . 932/746 numaralı dosya- sına müracaatla mezkür dosya derunun- da bulunan mezkür mahallin evsaf, mesaha ve sairesini havi vaz'iyet ve taktiri kıymet raporunu görüp anlaya- bilecekleri ilân olunur. Kadın - Erkek mu Ye AHTER terzihanesi Modern makas, Hususi çeşit ucuzluk ve kolaylık Sirkeci - Ankara caddesi Tel. 20766 Doktor Hafız Cemal Dahiliyye mutahassısı Cumadan maada her gün saat (2,30dan Se) kadar İstanbulda Divanyolunda (118) No.lı hususi kabinesinde hastalarını kabul ve tedavi eder. Telefon 22398 ZİRA OP para biiknirimiz! A membalara kadar giderler. İçmelerden son tren 15,55 dir. Tasarı. Dirlik ve üzemlil li kaynağıdır BİR KUMBARA ALINIZ. AT BANKAJI biraz düm Darülfünun mübayaat komisyonundan: Kapalı zarf usulile ilân edilip teklifleri şayanı kabul görülemi- yerek pazarlıkla mübayaası takarrür eden tıp fakültesine ait 100 çeki odunla 1200 kilo mangal kömürü pazarlık suretile mübayaa edileceğinden talip olanların 27 temmuz 932 çarşamba günü saat on beşte teminatı muvakkatelerile birlikte darülfünun müba- yaat komisyonunua müracaatları. İnhisarlar Umumi Müdürlüğünden: Cibali fabrikası sandıkhanesi için kapalı zarf usulile ve şartna- mesine tevfikan (470) metre mik'abı kereste satın alınacaktır. Bunun (190) metre mik'abı tam boy ve (280) metre mik'abı da kısadır. Münakasaya iştirak edecek taliplerin teklif ve teminat mektuplarını (15/8/932) pazartesi günü saat (14) de Galatada mu- bayaat komisyonuna tevdi etmeleri ve daha evvel şartnameyi komisyondan almaları. Karaciğer, Mide, barsak, taş ve kum hastalıklarına TUZLA İÇMELERİ Köprüden 6,30 - 8,20 - 9,30- 11,40 da Haydarpaşaya hareket eden vapurların trenleri ve Cuma sabahları ilâveten 7 vapurunun treni BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU Yeni tertip başlıyor 1ci keşide: 11 ağustos 1932 dedir. Büyük ikramiye 30,000 liradır. Biletlerinizi şimdiden tedarik ediniz. İstanbul 7inci icra memurlu- ğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve parya çevrilmesi mukarrer Rus Kiralık dükkân Eminönü malmüdürlüğünden; Divanyolunda sıhhiye müzesi al markalı et kıyma makinesi büyük tındaki 5 149 Nos dn Bİ vantilâtör dıvar aynası ve saire | S€n€ müddet ve senvi 138 lira 30/7/932 de saat 11 ilâ 12 | bedelle 15 ağustos 932 pazartesi arasında ( Çenberlitaşta (o Tavuk | günü Saat M'de açık artırma mag a pazarında 31 No.lı kasap dük- kânı önünde açık arttırma suretile paraya çevrileceği ilân olunur. suretile kiraya verilecektir. Talip- lerin icar komisyonuna müraca- atları,