26 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

26 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 Sivrisinek, siz tatlı uykunuzda iken vızılda- yarak ve keskin hortumile sokarak size hücüm ve rahatınızi selbeder. Bütün yaz esnasında esbabı istirahatinizi ihlâl ettiği gibi aynı zamanda sizin için müthiş bir tehlike teşkil eder, Zira mühlik hümmalarla sıtma bize yalnız ve yalnız sivrisinek va- sıtasile sirayet eder. Sinek , sivrisinek ve bilcümle haşaratı sür'atle ve kat'i surette öldürmek için en emin vasıla, bülün dünyaca tanınmış olan FLIT'tir. Sarı renk ve siyah çizgili teneke üzerindeki asker resmine dikkat ediniz. > si Şayet mühürlü teneke üzerinde buresim mevcut değilse aldığınız mal FLIT değildir. Umumi Deposu: 1. BERT ve ŞÜREKÂSI İstanbul - Galata Voyvoda han Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri temiratlıdır. Fiyatlar 'Tenzil Edilmiştir: 31/2 liradır. Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla: tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu Telefon : Büyükada 75 Trabzon vilâyeti daimi encümeninden: Trabzon memleket hastanesi için mübayaa olunacak altın bin lira kıymeti muhammeneli rontgen makinesi ve malzemesi kapalı zarf usulile 10/9/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat on dörde kadar münakasya konulmuştur, 1 — Talipler, münakasa kanununa tevfikan depozito yatırıldığını mübeyyin senet veya banka mektubu ve bu işi görecek ehliyet vesikası ibrazına mecburdur. 2— Teklif zarfları doğrudan doğruya Trabzon vilâyeti Daimi Encü- meni riyasetine gönderilecektir. Miadı geçtikten sonra kabul olunmaz. 3 — Şartname ve listeyi görmek ve fazla izahat almak istiyenler İstanbul Sıhhat ve İçtimai muavenet müdiriyetine müracaat etme- lidirler. P. T. T. Levazım müdürlüğünden: 1 — Istanbulda Yenipostane kalöriferinde istihlâk edilmek üzere mübayaa edilecek olan (400) ton maden kömürü kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Mezkür kömürün 10 Ağustos 1932 tarihinde ihalesi icra kılınacağından taliplerin şartname almak için şimdiden teminat ve teklifnamelerini ibtiva edecek kapalı zarfları tevdi için de mezkür tarihe müsadif çarşamba günü saat 14 te Yenipostanede mübayaa komisyonuna müracaatları. Konya Vilâyeti Muhasebei Hususiye Müdürlüğünden: Konyanın Kerestepazarında kâin altında beş mağaza ve bir kah- vehaneyi havi Maarif hanı kapalı zarf usulile ve bedeli üç snede ve üç taksitte ödenmek üzere 14/8/932 tarihine kadar müzayedeye konulmuştur. Talip olanların ve şeraiti müzayedeyi anlamak istiyen- lerin encümeni vilâyete müracaatları. Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: 1 — 32 No.lı Gümrük gemisinin kazan tamiri pazarlığa konu- lacaktır. 2 — 2W/Temmuz/932 çarşamba günü müdiriyet binasında icra edileceğinden bugünden evvel müracaatla şeraitini anlamaları. 3 — Taliplerin yevmü mezkürda */, 7,5 teminat akçelerile 14 te hazır bulunmaları. saat 1 liraya yüzü ile kuştüyü yastık İstanbul'da, Çakmakçılar. Sandalyacılarda KUŞTUYU FABRİKASINDA kuştüyünün kilosu: 100 kuruş, yüzü ile yorgan 12, şilte 10 liradır. Kuştüyüne mahsus kumaşlar bulunur. Toptan satışa tenzilât vardır. Tel, 22027 - Ankara'da satış mağazası: SALTI FRANKO PANORAMA BAHÇESİNDE ASSO ii JANA n i >. Her akşamı yeni gelen hakiki Çin- İİ geneler tarafından dans ve iki telli. Manisa Belediyesinden: 419,000 lira bedeli keşitfli Manisa şehrine isale ve tevzi edilecek su işi ka- palı zarf usulile münaka- saya konulmuştur.Müna- kasa şartnameleri Ma- nisa-İzmir- İstanbul- An- kara - Konya - Adana Belediyelerinden alınır. Proje ve fenni şartname- ler (50) lira mukabilinde Manisa Belediyesinden verilir. Teklifnameyeraptı lâzım gelen evrak müna- kasa şartnamesinde gös- terilmiştir. Münakasa 1/9/932 tarihine müsadif perşembe günü saat (10) da Manisa Belediye dai- resinde yapılacağından teklif mektuplarının mak- buz mukabilinde mezkür tarihte Manisa Belediye Riyasetine tevdii lüzumu ilân olunur. Vakıf paralar müdür- lüğünden: 23351 No.lı deyn sendi mucibince Sabri efendi ve Ikbal hanım tarafından istikraz olunan mebaliğ mukabilinde idaremize teminat irae edilmiş olan Üsküdarda Solaksinan mahallesinde Çıkmazyağhane sokağında cedit 2 No.lı hanenin vade sonunda borç ödenmemesine mebni 61 gün müddetle müzayedeye çıkarılarak 2/9/932 tarihinde birinci ihalesinin icra kılnacağına dair ilân varakasının leffile teb- ligat ifası zımnında icra kılınan tetkikatta mumaileyhimanım hini ikrazda tayin eyledikleri ikametgâhlarını terk ettikleri ve elyevm nerelerde oturdukları meçhul bulunduğu anlaşılmakla keyfiyet ilânen tebliğ olunur. 26 Temmuz 1932 Beyoğlu'nda LİON mağazaları MEVSİM SONU SATIŞI “fo 10 “/0 20 “/0 30 TENZİLÂT J. iTKiN Tüccar-Terzi Yeni MODELLERİ Yeni KUMAŞLARI ve bihassa Yeni FiATLARI Beyoğlu, İstiklâl caddesi 405 Telefon: Beyoğlu 450 İstanbul (o Sıhhi (o müesseseler mübayaa komisyonu riyasetinden: Kilo 11,730 Gaz yağı 12,163 Benzin 7,000 Mazot 1,000 Vakom yağı 1932 mali senesi için sıhhi müesseselere lüzurı olan yukarda yazılı gaz, benzin ve sairenin 9/ağustos/932 salı günü saat 14 te kapalı zarf usulile ihale edilmek üzere münakasaya konulmuştur. Bu baptaki şartnameyi görmek ve fazla izahat almak istiyenlerin mezkür komisyona müracaatları ilân olunur. Beyoğlu tapu müdürlüğünden: Tophanede Kılıç Ali mahallesi- nin mesçit sokağında atik İl ce- dit 17 numaralı dükkânın 90 tah- ririnde senet muayene edilmeksi- zin ve mutasarrıfı hanesi boş o- lar.k bırukılmış olan mezkür dük- * kânın Veysel cfendi veresesi ta- rafından Erzincanın Kuru çay mahkemei (o şeriyesinden verilen ve zalgade 1324 tarihli hüccet mucibince Tiryaki Ooğlu Hacı Ömer ağaya ferağ eylediği ve veresesi tarafından muamelei in- tikaliyesi talep edilmiş isede ta- sarruf kuydı mevcut olmadığın- dan senetsiz tasarrufata kıyasen tahkikat icra kılınacağından işbu düklân hakkında tasarruf iddia- sında bulunacak eşhası hükmiye ve hakikiye mevcut olduğu tak- dirde tarihi ilândan itibaren bir ay zarfında vesaikı tasarrufiyele- rile birlikte Tapu müdüriyetinde Beyoğlu tapu baş memuriyetine 931-2609 O muamele numarasile müracaatları ilân olunur. Ademi iktidar ve bel gevşekliğine karşı en müessir deva SERVOIN hap- larıdır. . Deposu, « İstanbul'da, Sirkeci'de Ali Rıza Merkez eczanesidir. Taşraya 150 kuruş posta ile gönderilir. İzmirde Irgat pazarındaki, Trabzonda Yeni Ferah ecmeddin Sadık Umumi neşriyat müdürü: Enis Tahsin Akşam matbaası e