27 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

27 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam ERE YY Er KÜÇÜK İLÂNLAR LALA A 7 TE AL A sr şir Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 defa 40 kuruş g5 60 » GS 75 » Her fazla defa için 15 > 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. 3 — Bu sütundaki oilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sira ile neşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti haiz ilânlarla nişan, velime merasimi, irtihal ilânları 1 — İş arıyanlar DEE A ZAR MEL A ER Iş arıyorum — Eski ve yeni türkçe okuyup yazarım. Daktilo ve el yazısile daire ve müesseselerde bir va zife istiyorum. «<Akşam»da K. H.rümu- zuna tahriren müracaat. — Günde 3-4 saat çalışabile- cek — İngilizce, Fransızca, Türkçe muhabere ve tercüme, muzaaf muhasebe, istatistikte çok tecrübeli Robert K. mezunu Türk gencine ihtiyacı olanlar, Galatasarayda NATTA vasıt. Suat beye yazmaları. Türkçe , ingilizce ve fran- sızça — Bilen, kolejde tahsil görmüş bir türk hanımı iyi bir müessesede iş ariyor. Adres: Arnavutköy Ayazma caddesi No. 20. — Iş arıyorum diplomalı hasta bakıcıyım. Masaj ve iğne yapabilirim. Taksim Kurabiye sokak (sabık Şişli sokak ) Nc. 18 Matmazel Anjele müra- Caat. 28 2 — İşçi arıyanlar ETMEMEYE 7 RAN YE Biçki ve dikiş — atelyesi işlerine vakıf ve bu atelyenin hesaplarını yapa- cak kadar muhasebeden anlar bir hanım işçiye ihtiyacımız var. «Akşam»da B. M. rümuzile tahriren müracaat, — 2 Ulak bir ailenin — yemek ve orta hizmetini yapacak bir hanım arı yoruz: Galata tünel caddesi kazmirci Mehmet, Kemal bey. —ı Otuz kırk yaşlarında — İyi bir ev idaresine vakıf biraz tahsili; olsun, bir kadın aranıyor. Akşamda B. İ. Tumuzuna müracaat. Ortaköy Şifa yurdu — İçin hiz- metçiye ihtiyaç vardır. Talip olanların Ortaköy muallim Naci caddesi 115 No.lu Şifa yurduna müracaatları. al Daktilo ai iyor — Eski ve yeni harflerle yazıp okumaya muktedir, im- lâsı düzgün bir daktilo aranıyor. Talip- lerin akşamları altıdan yediye kadar Bahçekapı Şamlı hanında 15 - 16 numa- raya müracaatları. iyi bir aile nezdinde — İstihdam edilmek üzere fransızca ve ingilizceye bihakkın. vakıf, . çocuklara mürebbiyelik yapabilecek namuslu bir matmazele ihtiyacımız vardır. Sirkecide Ali efendi lokantasına her gün müracaat. 3 — Satılık eşya ZE EPAŞ) AE, EEE PAK EE VEYE: Satılık motör ve kayıklar — On tonluk deniz motöriyle iki adet beş çiftelik kayık satılıktır. Ankara cadde- sinde 187 numarada berber Mehmet efendiye. —4 Dört kişilik — Amerika sistemi az kullanılmış- mükemmel bir spor otomobili satılıktır. Erenköy 81 e telefon ediniz. ——— Acele satılık piyano — Azimet dolayısile gaj/et ucuz fiatle Fransız markalı bir piyano acele satılıktır. Beyoğlu Yeniçarşı No. 50 Saat5 -8, — 2 — ——— Satılık piyano — Pek az kulla nılınış, alman marka bir piyano acele satılıktır. Beyoğlu Hamal başı No. 27 1 vi kat. ol ———— Satılık tenezzüh motörü — 12 beygir kuvvetinde Fiat merkalı deniz motörile mücehhez on kişilik tekn. İtalyada hususi yaptırılmış lüks tenezzüh motözü elhiven fiatla satılıktır. Halıcıoğlu çivi fabrikası müdürü Hüseyin beye müracaat. SS 4 — EKiralık-Satılık | Menekşe apartımanında kira- lık daire — Şişli tramvay caddesi No. 302, 6oda, banyo, bahçe. Fevkalâde neza- ret ve konfor.. Gayet ucuz fiat. 13 Bir apartmanlık ucuz arsa — Gazi halâskar müzesi ittisalindeki tır. Telefon Beyoğlu: Ayda 200 lira — kâr getiren tü tüncü ve aktar dükkânımızı acele sati- yoruz. <Akşam»da Ja rümuzuna mü- racaat. a Beşiktaş Serencebey oyokoşu 32 No. lı hanenin beş odalı kir da bütün konforu haiz kiralıktır. İçindeki- lere müracaat. —3 Ciftçiler okusun — Anadoluhisa- rında ufak bir nümune çiftliği olabilir. Hisarda ve Kanlıcadan 20 dakika me- safededir. 52 dönüm arazisi 500 kadar meyva ağacı, akar suyu, havuzu, büyük ahırı, kuyusu, bahçıvan odasile dört odalı köşkü havidir. Kelepir olarak satılıktır. talipler Galatada Alipaşa Han Fmniyet müessesesine müracaat. 0) Bakkaliye ve kasap mağazası aranıyor — İyi mevkide işlek bak- kaliyesi ve kasap mağazası olup devret- mek istiyenler Sirkeci'de Ankara cad- desinde 187 numarada berber Mehmet efendiye müracaat. EN caddesinde Ingilâp rsa acele satılık- 37 iii Sirkeci'de — Çok iyi mevkide sa- tık bir lokanta vardır. Talip olanlar Sirkeci'de Kemal bey sineması karşisın- da 37 numaralı dükkânda komisyoncu Salih efendiye müracaat. — 4 Fatih Çarşambasında — Dra- man çeşmesi yanındaki 7 oda, bahçe, kuyu ve iki bölük 12/1 No.lı ev acele satılıktır. İsteyen zevatın içindeki ev sahibine müracaatı. Sel Acele satılık hane Küçük Mustafa paşada aya kapu caddesinde 29 numaralı hane kâgir üç katlı beş oda banyo iki mutfak elektrik iki dük- kân içindekilere müracaat. —2 Satılık ev — Kadıköyünde Tellal zade eski Murat oğlu sokak 16 numaralı iskeleye 3 - 5 dakika mesafede, elektrik hava gazı ve banyolu fevkalâde neza- retli 6 odalı bahçeli yeni bir ev satılık- tır, içindekilere müracaat. Telefon: Kadıköy 473 7 Haydar paşa — veya H. Paşa - Bostancı arasında, istasyonlara yakın kiralık bir ev aranıyor. ( Akşam ) da C. N. adresine müracaat. e Satılık haneler — Kadıköy Mısırlı oğlu Kayışdağı çeşmesi karşısında mü- ceddeden inşa edilmiş kârgir iki hane ehven fiatle satılıktır. Asri mutfak, hamam ve bahçeleri havi, gezmek istiyen Mısırlı oğlu muhallebici Halil efendiye müracaat. ge 25000 liraya — Satılık altı daireli beşer odalı apartıman. Banyo, elektrik, gaz. varidat 3000 lira. Beyoğlu Asmalı- mesçit Minare sokak No. 20 —3 Satılık yeni hane — Bomonti istasyonu Izzet paşa sokağı intihasında yeni açılan yolda 73 No.lı hane: Müs- takil 3 göz bodrum katından maada, 2 katta 4 oda, banyo, 40 metre bahçesi vardır. Beton ve tuğladan gayet zarif sağlam yapılmış hane. Her gün saat 2 ye kadar derunundakilere müracaat. —B Kiralık ve satılık köşk — Göz. tepede Erenköy kız lisesi karşısında Ömer paşa sokağında No, (35) merhum Ömer Lütfi bey köşkü. Erenköy kız lisesi karşısında hacı Mustafa beye mü- racaat. Acele satılık hane — Kadıkö- yünde Moda caddesinde yeni fikir s0- kak 8 numaralı kârgir üç katlı altı oda banyo mutbah hava gazı elektrik terkos denize nazareti fevkalâne, Müra- caat: Küçük mustafapaşa da aya kapı caddesinde No, 29 —1I e Ş Acele kiralık hane — Pangaltı, Çayır sokak 59. 4 katta 7 oda, 2 mut- fak, elektrik ve terkos tesisatı, kuyu ve sarnıç, bahçe ve tarasalı. Müracaat: Taksim, Cumhuriyet meydanı 7 No. da Halaçyan biraderi 1 Sa arsa— Aksaray Gazi tram- vay caddesi tramvay kulübesi arkası ikinci köşe başı 254 arşın. Yenipostane arkası No. 9 Makina mağazasına müra- caat. Ankarada kiralık ev 3 oda, sofa, mutfak, hamamlık, balkon, bahçe, kuyu, müstakil. 30lira, Hamam- önü Bayramyeri N 1 No. 9 Acele satılık Depo ve fabri- kaya elverişli Tophanede Lüleci Hendek caddesinde 14/20 No. lı mobilyeci Hakkı ustanın ınağazası satılıktır. Aynı mağa- zada Sedat beye müracaat. Tel. B. 2187 bir — 5 Acele satılık dükkân — Fatih- te hafız paşa caddesinde 58 No. şekerci dükkânı, Fevkinde iki oda, sofa ve helâsı vardır, kâgirdir. Mezkür dükkâna mü- racaat. 2 Büyükada'da kiralık ev Nizam ciheti Muratlı sokağı 9 No.da 6 odalı, mobilyalı bir ev yaz mevsimi için ehven fiatla kiralıktır. Suyu bol, bahçesi güzel ve “manzarası fevkalâde- dir. Mezkür haneye müracaat. ik — e ek Kurtuluşta — 'Terkos, elektrikli, 3 daireli bir apartımanla biri 5 diğeri 7 odalı iki mükemmel ev acele ve ucuz satılıktır. Taliplerin 4 üncü Vakıf han sama kar 3 No. ya müracaatları. — 1 5 — Müteferrik RAE “EE EE LE GAZ ÇOk kazanırsınız — Paramı ne Yapayım demeyiniz; çok kârlı bir iş var; Salıpazarında kolordu karşısında emayye fabrikasına müracaat. No. 11 —2 5000 türk lirası — Beş bin lira sermayem vardır, iyi bir ticaretle alâka- dar olmak istiyorum. Malümat için: Galatada Voyvoda caddesi, Nazlı han 2 ve 3 numaralı yazıhaneye (birinci kat) postahane karşısında, Satılık kümes ve tavuklar — Kızıltoprakta, Papazbahçesinde M. Nu- Tettin tavukanesi bazı fenni kümes, tavuk ve piliçlerini toptan veya pera- kende ucuz satacaktır. Her gün müra- caat edilebilir. pal ——— Şerik aranıyor — İpekli kumaş fabrikası, bütün levazımı mevcut olup yalnız işletmek için bir şerik aranıyor. Şehremini civarında İbrahim çavuş ma- hallesi Mevlânekapı caddesi No. 82/84 Çakır zade Ali beye müracaat. ———— Kitap meraklısı bir Mısırlı — İstanbulda hernevi müzehhep yazma ve matbu Aarapça veya eski Türkçe kitap- lar satın almaktadır. Adres: İstanbul posta kutusu No. 187 A.H Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz idarelanesini o adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden SO-KA-D-MC-SG PTT -LB6 NT Placier -ET- ST -MK No.177- AAA-KN-Bi namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur, Üsküdar 6 ıncı gundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer 10 paket muhtelif renkte beher paketi icra memurlu- dörder buçuk kiloluk Filoşun 30/7/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 12-14den itibaren İstanbulda Sandal . bedestanında açık arttırma suretile satılcaağın- dan talip olanların mahalli mez- kürda hazır bulunacak memura muracaat eylemeleri ilân olunur. Üsküdarda istanbul altıncı icra memurluğundan: Bir borçtan do- layı mahcuz ve paraya çevrilme- sine karar verilen bir adet (ideal) markalı yazı makinesinin30/7/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 12-13 kadar Galatada Kara- köy Voyvoda caddesinde Ağop- yan hanı önünde açık artırma suretile satılacağından talip olan- lar yevmi mezkürda hazır bulu- nacak memuruna muracaat etme- leri ilân olunur. e Zayi— Beyoğlu malmüdürlüğü- nün 20639 numaralı cüzdanile maaş almaktayım senedi resmimi zayi ettim. Yenisini çıkaracağım- dan hükmü olmıyacağı ilân olunur. Mukaddes Satılık Sermayedarların Satılık hane: Dört kat, Satılık sekiz oda, üç salon, su, elektrik, k elektrik, m İradı: 65 T, İradı; 1 205 — Galata: Satılık iratlı emlâk: istanbulun en mühim ticari ve mali merkezinde: iratlı bir mülk satlıktır. 192 — Çemberlitaş: | 191 — Tarlabaşı : hane : bina, dört kat, su, gaz, 27 Temmuz 1932 Emlâk nazarı dikkatine! Fatihte lik kâgir bir hane. Dört oda, terkos suyu - ve elektrik Metin za, bahçe. 00 lira 207 — Büyükdere: Satılık hane: Yedi oda, iki dükkân, su, elektrik. İradı: 70 lira ayda 173 — Beyoğlu: Tünel civarında satılık apartıman. Altı daire. İradı T.L 2200 214—Kadıköy: Satılık hane, dört kat, altı oda, su, gaz, elektrik, banyo, sarnıç, küçük bahçe. 233 — Divanyolunda tramvay caddesine bir dakika mesafede kâgir bir konak 17 odalık bahçesile pek ucuz bir fiyatta satılıktır. parça satılır. Merkezi bir Feriköy satılık arsa: 350 arşınlık üç kıta arsa. Tamamen veya parça 215 — Saraçhane: Satlık hane Beş oda, iki mutfak, küçük bahçe Tiamvay caddesinde mevkide. Fiatı ehvendir. No, 194 — Galatasaray civarında SATILIK HANE Metin bina. On oda İradı: 500 türk lirası 217 — Bağlarbaşı Ermeni mezarlığı karşısında iki güzel köşk Kuyu ve sarnıç vardır. Satılık bahçe ELLI DÖNÜM, 600 yemiş ağaçı, kiraz, vişne, elma, erik, armut, sebze. Bahçe içinde bir hane ve iki kuyu vardır. Şehire yakındır. 215 — Pangaltı Dört katlı hane, dokuz oda, elektrik, havagazı, terkos, ehven şerait. Üzerinde üç oda var - 228 — EMİNONU VE BAHÇEK DUKKAN SATILIKTIR. Bina metindir - Şeraiti uygundur API arasında MUKEMMEL BIR 229 — Beyoğlunda Aynalı- çeşmede 6 odalı kirgir bir Hane satılıktır 230 — Fırsafl İstanbulda 16 odalı bir hane satıliktır. Bahçesi ve ka- loriferi vardır. Şeraiti pek mutedildir, müessesesin İzahat almak üzere UMUM EMLÂK ACENTESİ Bahçekapı, Taşhan: 20 - e müracaat. 21 - 22. Telefon: 20307 Darülfünun mubayaat komisyonundan Kapalı zarf usulile ilân edilip teklifleri şayanı kabul görülmiye- rek pazarlıkla mubayaası takarrür eden Tıp Fakültesine ait (100) çeki odunla (12,000) kilo mangal kömürü pazarlık suretile mubayaa edileceğinden talip olanların 27 temmuz 932 çarşamba günü saat on beşte teminatı muvakkatelerile birlikte Darülfünun Mubayaat Komisyonuna müracaatları. sey. İstanbul Gümrük Başmüdürlüğünden: 1— Yeni Sayyat muşile Tünhisar ve Mekik motörlerinin makine tamirleri pazarlığa konulacaktır. 2— Şeraiti fenniye evsaf şartnamesini öğrenmek isteyenlerin mü- diriyete müracatları. 3 — Yevmi ihale 3 ağustos çarşamba günü saat 14 te icra edi- leceğinden isteklilerin */,7,5 teminat akçelerile mezkür gün ve sa- atte hazır bulunmaları. İst. Evkaf Md. ilânları Beyoğlunda Kâtip Mustafaçelebi mahallesinde Abdullah sokağında 16 ve 18 No.lı haneler. Balâdaki vakıf emlâk birer sene müddetle kiraya verilmek üzere pazarlıkla müzayedededir. Talip olanlar Temmuzun (30) uncu Cumar- tesi günü saat (15) şe kadar Çenberlitaş'ta Evkaf müdüriyetinde Akarat kalemine müracaatları. İstanbul ikinci icra memurlu- ğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer muh- telif cins ve renkte Iskarpin ve fotin 2/8/932 tarihine müsadif salı günü saat 9-10 da Galatada Topçular caddesinde 70 No. lı mağazada açık arttırma ile satı- lacağından talip olanların yevmü mezkürde 932/1423 dosya numa- rasını hamilen mahallinde hazır bulunacak memura müracaatları ilân olunur. Dr. Ekrem Emin Dahili hastalıklar mütahassısı Dr. Mükerrem Emin Kulak, Boğaz, Burun mütahassısı .— Kadıköy, Yoğurtçu parkı karşısı 82 hergün ikiden dörde kadar Telefon: Kadıköy 164 İst. 8 inci icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı satılmasına karar verilen İstanbulda Ankara caddesinde “46,, numaralı Vahram Dernersesyan efendinin “ Güzel iş,, matbaasında bulunan bir adet kazmir ve emsalini kesmeğe mah- sus makine 30/7/932 Cumartesi günü saat 12 den itibaren mat- baada açık arttırma ile satılaca- ından taliplerin mahallinde hazır bulunacak memuruna müracaat etmeleri olunur. Zayi — Sahibi bulunduğumuz “Esseks markalı ve 846 numara- lı hususi Ootomobilimizin arka plâkası kazaen zayi olduğundan mezkür plâkanın hiç bir kükmü olmadığını beyan ederiz. Zare Davuloğlu Haig Köşeyan Dr. Mehmet izzet Emrazı dahiliye ve sariye mutahassısı Muayenehane: Çağaloğlu Halk fırkası karşısında No, 21 Cumadan mada hergün 13-17 hastalarını kabul eder. Tel, 23925.