8 Eylül 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

8 Eylül 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

: k : k il A e, Sahife 14 e —— OE. NEŞ ET KiliN KOMPRIMELERİ Jasarraf dirlik, Akşam dü) izerlilz Ra wmağrdlar. 8 Eylül 1932 EZ Beher komprime 0,25 gr. saf kinini bavidir. Çok zarif bir şekilde tüpler içerisinde piyasaya çıkmıştır. Soğuk algınlığı, grip, baş ağrısı ıstma nöbetlerinde kinin alacağınız zaman daima E. Neş'et kininlerini isteyiniz. Almanya'nın en meşhur kinin fabrikası olan Zimmer kinini ile yapılmıştır. E. Neş'et markasına dikkat ediniz. Deposu: Ankara caddesi 88. Ziraat vekâletinden: Ankara yüksek ziraat ve baytar enstitüleri civarında inşa edilecek olan dershaneler, yatakhaneler, kütüphane, yemek salonu, Rektörlük ve memurin dairesi binasının inşası 21 gün müddetle kapalı zarf usulü ile münakasaya vazolunmuştur. Mezkür inşaatın münakasa şartnamesi , mukavelenamesi, umumi şartname, umumi şartname lâhikası, vahidi fiat listesi ve plânları (50) elli lira mukabilinde ziraat işleri umum müdürlüğünden alı- nacaktır. Her talip münakasa şartnamesinde zikredildiği veçhile ehliyeti fenniye ve kudreti maliyesini tevsik eden vesikaları komisyona ibraz etmeğe mecburdur. Taliplerin kendi teklif edecekleri bedelin */, 7,5 ğu nisbetinde teminatı muvakkatesile birlikte ihale günü olan 14 eylül 1932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 15 de vekâlet inşaat komis- yonuna müracaatları ilân olunur. Kocaeli Vilâyeti Daimi Encümeninden: Vilâyet idarei hususiyesi için yaptırılacak tahminen 1800 liralık evrakı matbua 21 eylül çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek üzere alenen münakasaya konmuştur. Talip olanların mezkür tarihte 135 liralık teminat mektubu ve ya banka makbuzu ile Kocaeli vilâyeti daimi encümenine ve şartnamesini ve evrakı matbua nümu- nelerile müfredat listesini görmek isteyenlerin Kocaeli vilâyeti encümen kalemine müracaatler, P.T.T. Levazım Müdürlüğünden: Takas kaydı ve kapalı zarf usulile ( 60,000 ) adet 2 numaralı demirsiz porslen fincan münakasaya konulmuştur. Mezkür fincanların 24 eylül 932 tarihinde ihalesi icra edilece- ğinden taliplerin şartname almak için her gün teminat ve teklifna- melerini ihtiva edecek ve şartnamedeki tarifat dahilinde kapatılacak olan zarfları tevdi için de mezkür tarihe müsadif cumartesi günü saat 14 te İstanbulda Yenipostanede © mübayaat müracatları, komisyonuna İstanbul Erkek Muallim Mektebi Müdürlüğünden: Mektebimiz dahilinde açılan ortamektep kadrosunda mülga Çemberlitaş ile diğer mekteplerden naklen gelen memur ve mual- limlerden adresleri malüm olmıyan ve aşağıda isimleri yazılı bulu- nan Zevat ile muallim mektebi bütün muallimlerinin Eylülün 10 ncu çumartesi günü saat 10 da mektepte hazır bulunmaları ehemmiyetle rica olunur. Cevdet, Hamdi, Emin, Tacettin, Saim, Ekrem, Muzaffer Nami, İzzet, Alâattin Beyler ve Dr. Suat Hanım. BAHÇEKAPI HAMİDİYE CADDESİ STEYR ENGEL ERİ AKBA. CL Cİ Anafartalar caddesi “Telefon; 3377 İML Zİ mecmua vekitap Her nevi ei ve mektep levazımı Her türlü ci YA ln ML cig Cr pie La © Dr. TAŞÇIYAN | Zührevi ve bevli hastalıklar Eminönü, Köprübaşı Reşadiye caddesi, Hüseyin efendi han. Beyoğlunda Kumbaracı sokağı MUSEVi LiSESİ Beşinci sınıf talebenin oikmal imtihanları 6 ilâ 13 ve 9 uncu sınıfın 6 ilâ 18 eylüle kadar | icra edile- i sınıfların ikmal imtihanları | Gila 12 eylüle kadar icra edilecektir. Kayıt muamelesi devam etmektedir. | Mülkiye Mektebine alınma şartları Mülkiye Mektebi Müdürlüğünden: Mülkiye mektebine girme şartları aşağıda gösterilmiştir. A — Taliplerin yaşı 18 den küçük ve 25 ten büyük olmamalı tam devreli lise mezunu bulunmalı, tahsile mani bir hastalığı bulunmamalı. B — Taliplerin hüviyet cüzdanı, tahsil derecesini gösterir şaha- detname veya tasdikname, sıhhat raporu, çiçek aşısı ilmühaberi ve altı tane 4,5X6 büyüklüğünde fotoğrafı bir istidaya iliştirerek yıldızdaki mülkiye mektebi müdürlüğüne 1/9/932 tarihinden itibaren cumartesi pazartesi perşembe günleri saat ondan on altıya kadar müracaat eylemeleri lâzımdır. Müracaatın ve taşrada bulunanlar için filen mektepte bulunmanın son günü 25/9/932 dir. Evrakı müsbitenin asılları mektep idaresine verilmek icap eder. C — Taliplerin adedi idarece alınacak miktardan fazla olursa aralarında Türkçe, felsefe, içtimaiyat, riyaziyye, tabiyye, tarib, coğrafya, lisanı ecnebi derslerinden müsabaka imtihanı yapılır. Nafıa Vekâletinden: Ulukışla - Boğazköprü hattının noksan kalmış olan ile inşaatı kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Münakasa 22/9/932 tarihine müsadif perşembe günü saat 15 te Nafıa vekâleti müsteşarlık makamında icra edilecektir. Münakasa şartnamesinin 4 ncü maddesinde tasrih edilen iktidar ve evsafı haiz olupta münakasaya iştirak edecek olan taliplerih münakasa ve ihalât kanununun 10 ncu maddesinin tarifatı dairesinde tanzim edecekleri teklifnamelerile teminatı muvakkate ve cari seneye ait ticaret odası vesikalarını aynı gün ve saatte münakasa komisyonu riyasetine tevdi etmiş bulunmaları lâzımdır. Taliplerin bu husustaki şartnameleri ve teferruatını ellişer lira mukabilinde Ankara'da Nafıa vekâleti levazım müdürlüğünden, Istanbul'd Haydarpaşa'da liman işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. Ankara Nafıa Başmühendisliğinden: ray ferşiyatı —1 — Bedeli keşfi 14406 lira 88 kuruştan ibaret Ankara - Ayaş yolundaki taş ihzaratı kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. 2 — Yevmi ihale 15/9/932 perşembe günü saat on beşte vilâyet daimi Encümeninde icra olunacaktır. 3 — Talipler münakasa kanunu veçhile yevmi ihaleden */, 7,5 nisbetinde 1081 liralık teminat ve teklif mektuplarını ve Ticaret odasından musaddak iktidarı mali vesikalarını Encümeni daimi riyasetine tevdi etmiş bulunmalıdırlar. 4 — Keşif şartname ve sair evrakını tetkik etmek isteyenlerin ber gün Başmühendisliğe müracaat edebilecekleri ilân olunur.