8 Eylül 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

8 Eylül 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

5 HASAN KOLONYASI iş NESRİN -£5- Tenzilât “7:5 Tabletleri Sıhhat ve Muaveneti içtimaiye Vekâleti celilesinin ruhsatı resmiyesile imal edilen bu tabletler baş ve diş ağrıları, nezle ve soğuk algınlığının en birinci ilâcıdır. Kıymeti olmadığını isbat edene 1000 Lira Mükâfat verilir. - ASipin - Kenan Merkez acenta: Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740, 250 Kilo Garafit tozu 2500 ,, (o Arap sabunu 10 , Yeni ipeği 1250. , Kostik soda 1000 Tane Boya fıçısı 5600 » Çelik tel tomar fırçası 50 , # yu İÇ 5000 Kilo Adi soda Yukarıdaki müfredatı yazılı malzemenin münakasası 12 eylül 932 tarihine (temdit edilmiştir. Depozito “/, 15 dir. Havuzlarda birikmiş tahminen yüz ton pasakül ile 933 senesi Mayıs gayesine kadar birike- cek pasaküller müzayede ile satılacaktır. Ihalesi 10/eylül/932) Depozitolar “/, 15 dir. 200 Tane Sustalı yağ ibriği 2000 » Lamba şişesi 2500 Metre Lamba fitili 500 Kilo Komando 500 Sikalıf 5000 Kaba üstübeç 2000 Ham bezir 3000 Mesina Sarısı 3500 'Toz sülyen 300 Tutkal 500 Kutu Manganez Macunu 500 Tane Borda fırçası 300 > Boğaz firçası 1000 > Kil tomar firçası 2000 > (o Moskol toprağı 500 Kilo Gırçala 1000 > Gilingirit kâğıdı 800 > o Amyant fitili 300 > “Galvaniz Yukarda müfredatı yazılı malzemeye verilen fiatler haddi itidalde görülmediğinden hiza- larında gösterilen tarihlerde yeniden münakasası yapılacak- tır. Depozito */, 15dir. İİ Kİİ Alı! KARA DENİZ POSTASI VATAN eğin Perşembe günü akşamı Sirkeciden hare- ketle ( Zonguldak, İnebolu , Samsun , Ordu, Gireson , 'Trabzon, Rize ve Hope ) ye gidecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci, Yelkenci hanındaki acentalı- Kına müracaat. Tel. 21515. 15 Eylül 932 19 Fylnl 982 a MUSTAFA CEMAL vapurları Zonguldak pir“ Postası BURSA wi Cumartesi Galata rıhtımından saat 17de hare- ketle Ereğli, Zonguldağa gidecek, ve 12 eylül pazartesi avdetle akşam aat 17de Galata rıhtımından doğru (izmine edecektir. Galata Küçük rıhtım han No. 4-5 Telefon: Beyoğlu 913 Paris Tıp Fakültesi mezunu Cilt ve zührevi hastalıklar mutahassısı Dr. Bahattin Şevki Babiâli caddesi Meserret oteli karşı- suda Avni bey “apartımanı 125 sâbahtan akşama kadar, Dr. HORHORUNİ Zührevi ve Bevli hastalıklar - tedavihanesi - Beyoğlu Mulenruj Zambak sokak No. 41 NORSKE ORENT LINJE Beklenen vapurlar: SKAANE vapuru 11 eylüle doğru limanımıza muvaselet ve (Anvers, Roterdam, Hamburg, ve İskandinavya limanları) için eşya tahmil etmektedir. SLESVİNG vapuru 13 Eylüle doğru muvasalat ve aynı limanlar için eşya tahmil edecektir. HOLLANDA vapuru 26 Eylüle doğru muvasalât ve aynı limanlar için eşya tahmil edecektir. Tafsilât için Galatada Frenkyan hanında 8 ücü katta THEO REPPEN ve DABCOVİCH ve ŞÜREKÂSI vapur acentalıklarına müracaat. ORIENTMARE Vapur acentası Akdeniz için muntazam posta FEDELTA vyapıru 20 Eylüle doğru müvasalat ye limanımızla Ana- dolu limanlarından Napoli, Marsilya ve Cenova limanları için eşya tahmil edecektir. SANGİGİ vapuru 30 Eylüle doğru muvasalât ve aynı limanlardan Na- poli, Valantin, Barcelona, Marsilya ve Cenova limanları için eşya tahmil edecektir. Fazla tafsilât için Galatada Frenk- yan hanında 8 üncü katta acentaya müracaat. Tel, B.0. 4708/71220 TAVİL ZADE VAPURLARI AYVALIK POSTASI Selâmet 7 Vapuru her Perşembe saat 17de Sı.keciden hareketle Gelibolu, Çanakkale ve Körfez tarikile Ayvalığa azimet ve avdet ede- cektir. Dikkat: Cuma günü. Edremit. yol- cularını trene yetiştirir ve Ayvalık yolcularını aynı gün akşamı Ayvalığa çıkarır. Yolcu bileti vapurda da veri” lir. Adres: Yemişte Tavilzade Mustafa bira derler. Telefon 22210 THE TURKİSH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri Araboğlu ve şeriki American Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima- nımız arasında muntazam posta: Her ayın 5, 15, ve 25 inci Nev York,'dan hareket. Yakında Nev- York'dan gelecek va- purlar; Exporter vapuru 19 Eylüle doğru Excelslor vapuru 2 teşrinievvele doğru Yakında Nev - York, Boston, Fladek- fiya ve Baltimorı için yolcu ve eşyayı ticariye alarak hareket edecek vapurlar: Exilona vapuru 8 eylülo doğru Exporter vapuru 23 Eylüle doğru Excelslor vapuru ö teşrinievvelej doğru Kumpanya, müşterilerinin menafiine daha iyi hizmet ve fevkalâde seri pos- talar taktim emelile İskenderiye veya Marsilyada aktarma süretile ve doğru konoşimento ile Nevyork için mezkür limanlardan muayyen tarihlerde hareket «den ekspres ve lüks vapurlarına yolcu ve eşyayi ticariye kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Golf, Mek- sika ve Los Angelos ile San Fransisko Beattle vesaire bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler, Fazla tafsilât için hanında 4 üncü katta Hayri ve çeriki müracaat. Tel, B. O. 4 Bitlis'te Yılmaz kitap evi ve pazarı Sürat, intizam, ehveniyet İ günleri Galata'da -Arapyan Araboğlu 923 istanbul 4 üncü icra memurluğundan: Tamamına 12000 on iki bin lira kıymet taktir edilen Kartalda Kumsal mevki inde 1307/7 rakkami ebyaplı kayden tasarruf kanununun meşrinden sonra muhdes maa kuyu dolap ve dam ve müştemilâtı saireyi havi olan işbu bos- tanın nısıf hissesi açık arttırmaya vaze- dilmiş olup 15/9/932 tarihinde şartna- mesi divanhaneye talik edilerek 1/10/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 den 17 ye kadar İstanbul 4 üncü icra dairesinde açık arttırma ile satıla- caktır. Artırma ( ikincidir. Birinci atlırmasındaa bin liraya talip çıkmış olup bu kerre en çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat alınır ve müte- rakim vergiler ile belediye resmi ve vakıf icaresi müşteriye aittir, İcra yo iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmayan ipotekli” alacaklar ile diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve bususile faiz ve masa- rifedair olan iddialarının ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında ve evrakı müs” bite ile bildirmeleri lâzımdır, aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayan satış bedelinin paylaşmasından hariç ka- lırlar. Alâkadaşlarının işbu maddei kanu- niye alhkâmına göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 930/437 dosya No. sile me- muriyetimize müracaatları ilân olunur. Istanbul dördüncü lcra memurluğun- dan: Temamına on bir bin dört yüz yirmi lira kiymet takdir edilen Gedik- paşada Cami Eminsinan mahallesinin Peykhane sokağında (Cenberlitaş cıvarı) cedit 35 No.l: maa bahçe nim kâgir hanenin temamı açık arttırmaya vaze- ylül 932 tarihinde şart- dilmiş olup 26 ey ta namesi divanhaneye talik edilerek 12 teşrinievvel 932 tarihine müsadif çar- şamba günü saat 14 den 16 ya kadar Istanbul dördüncü icra dairesinde satı- lacaktır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi buçuk teminat akçesi alınır, müte- Takim vergi vakıf icaresi ve belediye müşteriye aittir. ora ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmiyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususiyle faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbiteleriyle bildir- meleri lâzımdır, Aksi halde hakları tapu sicilleriyle sabit, olmıyanlar satış bedeli- nin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâ- kadarların işbu maddei kanuniye ahkâ- mma göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla ınalümat almak isteyenlerin 932/589 dosya numarasiyle memuriye- timize müracaatları ilân olunur. Müzayede ile Satış Gümüş, Porselen ve Kristal Takımları ve Halılar Eylülün 9uncu cuma günü sabah saat 10da Beyoğlunda Ayazpa- şada Süzan Niyego apartımanının 3 nümerolu dairesinde mevcut ve madam S. Sadoka ait eşyalar müzayede sure tile satılacaktır. Bronzlu bizote kristallı bombe vitrinlerile pek müzeyyen asri yemek oda takımı, biri grizo kaplama diğeri mavun kaplama iki adet mükem- mel yatak oda takımı, 11 parçadan mürekkep gayet zarif ve en son kübik formalardan kırmızı lâke karyola, fümu- ar diyan takımı, en son inodel alçak ve uzun forma asri kütüphane ve yazıhane maa koltuk, 1 kanape ve 2 koltuktan ibaret mükemmel maroken takımı, iki çif atik sevir vâzoları, bir takımı jars diniyerli, 48 parçadan mürekkep zarif kristal bakara su takımı, gayet nefis ve Fran: mam atı hayli arjantiri parça- ları, G r bronz masif avize, mayundan oyun » ve sair hayli biblol Verni: Marten Fransız camlı vitrinler, hakiki . heykeli, mayvun kaplama bir çifi karyola, yağlı boya tablolar, Lui XVI atik hakiki bul masa, Şamişi mozayık yazıhane, mineli e mar mamulâtı bombe oniks kolon Paris man tı, asri port- manto, mutfak takımı ve saire lüzumlu eşyalar (o «Pleyel»? markalı kıymettar konser piyanosu, Anadolu ve Acem halıları, Pey sürenlerden 100de25 temi- nat alınır. devam edebilirler. 3 — Hanımlara malısus İstanbul İthalât Gümrü Lisan mütehassıs muallim ANJEL FRANSIZCA Tedrisanesi, Eminönü meydanında Eminönü hanı, 1 — Zabitan, doktor avukat vesaire lisanın esasatını elde 'ettikten sonra mesleklerine âit asari muallimin yardımile tetebbu ederler. 2 — Fransız mekteplerin; giremeyen talebo her akşam tedrisanemize ders zamanı ayrılmıştır, ğü Müdürlüğünden : Adet Kap Marka No. Kilo Cinsi eşya 1 sandık ve 3 bilâ 37 Matbu resimli kâğıt reklâm 5 - SER 1/5 2 Rontken ampülü 1 w KHK: 47 28,50 Adi kâğıt katolok 16 > M bili (o 326 © Döşemelik tuğla taşı 2 parça TCDD 3072/73 94 El ile işler raymane velesi 2 kutu JF bilâ Oo 0,915 Nümune kahve JS ş 10 Ss. BB 1/10 1124 Çamaşır tozu ai © M.S 2674/8 180 Bant izelo 1 n» BCMH 11 Perdelik istor 5 5 AO 11/5 420 Talk 1 e TJCM 1 115 Yazılı çam eşya 1 © BH 303 65 Cam 1 külçe SSW 651 30 Kalay 1 sandık adres (o 311 9 Gramofon maa plâk i fc DS 21 53 Potas şap 1 7 F 20 56 DA 1 > DS 40 S7 a v3 1 K. San. PAC 7 66 Demir karyola 7 sandk HB 463802/8 534 Matbaa hurufatı 3 m. © JAZH 4588 77 Asit borik ö 7. çuval 550 Çekirdek kakao. Yukardaki eşya 26/8/932 tarihinden itibaren müzayedeye konul- muştur. İhalei katiyeleri 14/9/932 tarihinde icra kılınacağından taliplerigörmek ve fazla izahat almak üzere her gün öğleden sonra İstanbul İthalât Gümrüğü satış ambarına müracaat etmeleri ilân olunur. “Bebekte 7 ödül ve mükem-- | Beyoğlu. inci sulhhukuk hakimli a : Temamına 151641,5 lira kıy- mel banyo ee elektrik tesisa- | met takdir edilen Marko ve diğer tını havi lâtif manzaralı mebzul | Marko efendiler dit Kabataş Fat- su ve bahçeli hane kiralıktır. | ma hatun mahallesi Izzet paşa Talip (olanların Bebekte klise | sokağında mükerrer 28 No. lu sokağında 32 - 34 Nümaraya Ekselsiyor çift apartımanının şüyuu- nracaatlasi nun izalesi zımnında satılığa çıka- İstanbul İkinci icra memurlu- gundan: Bir borçtan dolayi mah- cuz ve paraya çevrilmesi mukarrer elbise ve muşamba ve saire 11/9/932 tarihine musadif pazar günü Saat 12, 13 arasında Beyoğlunda İstik- Tâl caddesinde 116 numaralı m&- Bazada açık artırma suretile paraya çevrileceğinden taliplerin yevmi mezkfir ve saatte mahallinde hazır bulanacak memuruna müracaatları ilân olunur. Müzayede ile satış Eylülün 9 uncu Cuma günü sabah saat 10 da Beyoğlu'nda Şişlide Osman bey'de Halâskâr Gazi caddesinde Ame- rikan standart Oil benzin deposu itti- salinde Şark apartımanının birinci dai resinde mevcut nadide ve nefis eşyalar müzayede süretile satılacaktır. Modern ve kübik müzeyyen yemek oda takımı, mahon ve pelesenk kaplı son usul zarif yatak oda takımı, akaju diğer yatak oda takımı, asri ve müceddet salon takımı, salona ait eşyalar, maroken yazıhane, biblolar bronz heykeller, tab- İolar, bronz ve kristal avizeler, aynalı dolaplar, demir ve çini sobalar, kesme bronz karyola, kübik masalar, port- manto, fantazi yastıklar, yazıhane, per- deler, divan, aynalı jardinyer, elek- trikli Singer dikiş makinesi, sedefli tâbureler, vazolar ve saire lüzumlu eş- yalar. Nefis bir piyano, Anadolu ve Acem halıları ve seccadeleri. Pey süren- lerden 100 de 25 teminat alınır; Diş Tabibi Mehmet Rıfat Paris Darülfünunundan mezun Cağaloğlu, Sıhhi apartıman No. 7 Gaip çocuk aranıyo 16 yaşında Antiranik şakaryan isminde bir erkek çocuğu on günden beri gaiptir görenlerin adresime insaniyet namına bil- dirmeleri Rica olunur. Aksaray Lânga Musalla caddesi No 110 valdesi Mari Şakaryan. rılarak 3/9/932 * tarihli müzayede- sinde taraflar müzayedenin ; bir ay müddetle tehirini talep eyle- melerine binaen satış günü 9 Teş- rini evvel/932 tarihine müsadif Pazar günü saat 16 da icrasına karar verilmiştir. 932/539 No. lu dosyasındaki şartnamesine tevfikan müzayedeye iştirak etmek isteyen- ler kıymeti muhammenenin */ç 7 buçuğu hamilen tarihi mezkürda saat on altıdan on yediye kadar Beyoğlu sulh birinci hukuk mahkemesine müracaat eylemeleri ilân olunur. YILDIRIM iŞ EVi İkraz, İstikraz, emlâk alım satım muamelesi Köprübaşı Eminönü Han No, 12 3 kat Kiralık hane: Fiat mutedil Mükemmel nezaret ve hava, elektrik, banyo, tramvay istasyonuna 2 dakika mesafede, Müracaat: Bahçekapı, Cermanya Hân No, 40 Dr. Jak; Karako Bir müddettenberi Avrupada bulunan çocuk hastalıkları müte- hassısı doktor Jak Karako şehri- mize avdet etmiş ve hastalarını kabule başlamıştır. İst. 2 inci icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paray çevrilmesi mukarrer bir adet Bianki marka ve 01484 numurali muhtaci tamir otomobil 11/9/932 tarihine müsadif pazar günü saat 10 dan itibaren Melek sinemasi arkasında bayram sokağında 27 numaralı garajda açik arttırma ile satılacağından talip olanlarin yevmü mezkürda 931/5192 dosya numarasinı hamilen mahallind$ hazir bulunmaları lüzumu ilân olunur. e —— e a