27 Eylül 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

27 Eylül 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sebile 12 ill eksik olmamak üzere satılır. Kristal toz, kilosu 36,75-Çuvalda küp, kilosu 383” /, - Sandıkta küp, kilosu 3S'/, kuruştur. Taşradan vuku bulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mesuliyet müşteriye aittir. Müşteri isterse sigorta ettirilir. Aöres: Istanbul, Bahçekapı 4 ürcü Vakıf Han, 4 üncü Kat - Telgraf adresi: istanbul şeker - Telefon: 24470/79 Niçin sizin de İPEKiŞ ten yapılmış Gömleğiniz olmasın? ve ehemmiyetle okutulacaktır. Bürette tadil ve ikmal edilmiş lisanları temini için kurlar v: Deniz vardır. Talebenin mektebe kadar gi gelmeleri otobü İstanbul ve Trakya Şeker Fabrikaları Türk Anonim şirketinden: Alpullu şeker fabrikasının istanbul depolarından kristal toz, sandıkta ve çuvalda küp şekerleri atideki fiatlerle her istiyene bin kilodan ) Göztepe Amerikan Mektebi Binasında (İ GOZTEPE TURK KOLEJİ Kız ve Erkek - Leyli ve Nehari - ilk ve diğer bülün sını Eski talebesi terfi eltikleri sınıflara imtihansız kabul edileceklerdir. Mektep maariçe musaddaklır. Pragramlar bakalıyyaya hasırlyacak Almanca ve Fransızca kurları vardır. İlk sınıftan il 0, hamam duşlar ve kız talebe için ayrı y seferleri temin edilmiştir. Her gün 9 - 1? ve 2 - 8 © kadar kayıt yaplimaktadır. Telefon: Erenköy 2 21 Eyüll 1932 i vardır. en büyük itina İDEKİZ Gömlek dairesi sizin de emrinize amadedir müşterilerime teşhir ile taşradan vuku bulacak her hangi bir ASRİ MOBİLYA MAĞAZASI No. 66 Mili bir müessese olan Riza Paşa yokuşundaki Asri Mobilya mağazamı kıymetli müşterilerimden gördüğüm rağbete binaen yokuşun alt başındaki (66) numaraya nakledip asri zevkin bütün inc cümi ve her keseye elverişli muhtelif (desenlerde) kübik yatak odaları, salon ve salamanjelerle yazihane takımı ve teferrüatı herkesçe musaddak olan metanet ve zarafetine bir kat daha takviyet Vererek vâsl salonunda teşhir ettiğini ve eşyayi beytiye namına ber şeyin mevcut olduğunu muhterem işi kabul ve sevkini temin ederim. Telefon: 2,3407 Hacı İbrahim zade Ahmet Fevzi. İPEKİŞ kumaşları senelerce dayanır ve yıkandıkça güzelleşir Pijamanızı da ipekiş'ten Yaptırabilirsiniz İNGİLİZ PAZARI L. LASTNİCK İstanbul, Eminönünde Köprü meydanında 13 numarada İ inci katta MUŞAMBALAR İngiliz kumaşlarından aynı zamanda hem pardesti, hem muşamba vazifesini gören janr Anglo kauçuk gayet çık pardesi gabardin empermeabilize her renkten bulunur. Hazır ve ısmarlama. Deri jaketler le bulunur. Her çeşit ve renklerde: ÜNİFORMA, ASKERİ, MEKTEPLİ ve saire, kadın va erkek, çocuklara mahsiis, toplar v8 perakende, FABRİKA FİATINA SATIŞ 40 DERS 7 Lira iNGiLiZCE VE FRANSIZCA Akşam dersleri haftada üç defa Hiç bilmiyenlere, az bilenlere ve çok bilenlere mahsus sınıflar İ teğrinievvel 1032 cumartesi günü saat 6,00 da başlıyor Amerikan Erkek Lisan ve Ticaret Deranesi İSTANBUL ŞUBESİ: 23 Alemdar caddesi Ayni dersler Beyoğlu şubesinde; (42) Meşrutiyet. cadüns, ayrı çerni alında ayni tarihe baş NİŞANTAŞINDA Leyli ve Nehari — Kız ve Erkek Feyziye Lisesi Memleketimizin bu en eski husus! müessesesi talim ve terbiye gabaedaki faaliyetine 17 Eylül 32 tarihinden itibaren başlatır. Talebe kayıt ve kabulüne devam edilmektedi Şirketi Hayriyeden : Boğaziçi vapurlarına mahsus Sonbahar tarifesi Eylülün 28 inci Çarşamba sabahından itibaren tatbik edilecektir. Tarifeler gişelerde satılmaktadır. Kız ve erkek - Leyli ve Nehari İSTİKLÂL LİSESİ İlk, Orfa ve Lise kısımlarını havidir. Bota sınıfları mevcuttur. Kayıt muamelesine devam olunmaktadır. Hergün” saat VO dan 18 © kalar müracaat olunabilir. Şehzadebaşı Polis merkezi arkasında Telefon 22534 Yeni Nesil Asri - Hususi İlkmektep Yuva - Kız - Erkek lıyor. Kayıt muamelesi devam etmektedir. Emniyet Sandığı karşısında Molla Fenari ıda No. 34 Nafıa Vekâleti Satınalma Komisyonundan: Ulukışla - Niğde hattı Üzerinde 42 inci kilometrede kâin taşoca- ğından ihraç edilecek 15000 metre mikap balast kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 11/10/932 tarihine müsadif salı günü saat 15de Anka- rada Nafia vekâletinde icra edilecektir. Münakasaya iştirak edenlerin teklif mektukları ve 1800 liralık muvakkat teminatlarile cari seneye ait ticaret odası vesikalarını aynı gün ve saatte komisyona vermeleri lâzımdır. N Taliplerin münakasa şartnamı Ankarada Nafıa vekâleti levazım müdürlüğünden İstanbulda Haydarpaşa liman işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. Nafıa Vekâletinde: 15 makas takımı için muktari (585) adet meşe makas traversi pazarlıkla mubayaa edilecektir. Pazarlık 1/10/932 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 15 de Nafıa Vekâleti Satınalma komisyonunda icra edilecektir. Pazarlığa iştirak edecek talipler cari seneye ait Ticaret Odası vesikası ve 196 liralık teminatı muvakkatelerile bir- likte komisyona müracaat edebilirler. Taliplerin bu husustaki şart- nameyi görmek üzere İstanbul'da Haydapaşa'da Tesellüm ve muayene memurluğuna, Ankara'da Nafia Vekâleti Levazım müdürülüğüne mun 1 Birinci teşrinde Cağaloğlunda Afyon Nafıa Başmühendisliğinden: Kapalı zarf usulile münakasaya konulduğu evvelce ilân edilen (16739) lira bedeli keşifli Afyon-Konya yolunun 55--633-68--530 kilometreleri arası tamiratı münakasası müddetinin 23/10/932 tari- hinde saat 15 te ihale edilmek üzere temdit edildiği ilân olunur. | bedelle Halide hanımın wv edilen Beyoğlunda Hüseyin aka mahak esinin eski vo yeni caldeyi tiyatro sokaklarında eski 190-1 ilâ-l 204 21-15 â.6-17-18. ğ 14-06-29 24- ve yeni 1 4-6-8-10 pumaralarla murakkan an oteli ütilinde köşe baş hi Balıkpazarına müntehi emilen sakal. üzerime gere kekirde va görek tiyatro gokağı ile pasaj dahilinde üzerinde oda: Tarı mevcut 25 bap makaza ve daklikin ve bunların fevkinde üç katt dahilinde ikl. ve tiyatro sokuğil (0g metalden çıkılan elektirik ile su tesisatı mevcut, 18 apartmanın ymüçtemil Site dü Pera ramı diğerle Hirıstaki hanı Va pasajı denmekle maruf ban jin 10 hisse itibarla Aliya bammenın mutasarrıf olduğu bir hissesi mumailey- hanın Mosyo Konrada olan borcundan, ayı açık arttırmaya vazedilmiş olup 01902 tarihinde garlımmesi divane hansyo talik edilerek 20 taşvinlevve tarihine müsadif. peri 14 den saat 16 ya kadar 4 üne icra da üretile satılacaktır. Işi arttırmada hissesi iki kılmış İso de iibara rağmen arttirma bedelini telim. etmediğinden st alarak ları ya daha fazla maltmat almak yenler 980/570 dosya mumarasile mas moriyelimizo müracaat eümeleri ilâm a İstanbul beşinci icra me; Zundan: Bir boşta dolayı mai ve satılması mukarrer gardrop ve büfe ve sair eşya 3/10/932 pazar. den itibaren Satılacağından hazir ban tesi günü saat 13 andal ilân olunur ab müdürü: Enis Tahsin Akçan matbaası