16 Ekim 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

16 Ekim 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

.. —— Sahife 12 Akşam Yüzde basil olan çil ve lekeleri Fuat Güzellik Suyu: ve lalafek, verir ergenlik ve sivilleri katiyyen tedavi eder, Ci FUAT SAÇ SUYU: Yeni ve daha mükemmel olarak piyasaya, çıkarılmıştır çların dökülmesini durdurur. Kepokleri Kayborer irir ve sıklaşır. Düklen saçların yerine. yenisini 10 teşrimevvel 1932 Her eczane ve ecza depolarına bulunur. Hor. iki ildcin umumi deposu Bahçe kapıda Zaman za deposudur. N:200 Pek yakında bütün İstan- bul halkının bileceği bir rakkam olacak. Çünkü EK EE YE EEE AE EA ilân Kütahya Vilâyetinin Tavşanlı kazasına merbut Gür ağaç kariyesinde şimalen büyük İlet Koru tepesi ile Akbayır burnu arasında hattı müstakim, şarkan Akbayır burnu ile Kum bayırı ve Değirmen yolları- nın telâki noktası arasında müstakim, cenuben mez- kür telâki noktası ile Değirmen yolu üzerindeki büyük köprünün garp köşesi arasında hattı müs- takim, garben bu köşe ile mebdei hudut olan büyük İlet Koru tepesi arasında hattı müstakim ile mahdut mesahai sathiyesi 353 ceripten ibaret olan arazi haliye ve hususiyede Ispartalı Gıyas bey tarafından bittaharri meydana çıkarılan Liğnit madeninin 99 sene müddetle mumaileyh uhdesine ihale: ra olunacağından Maadin nizamnamesinin 36 ve 37 nci maddeleri mucibince bu bapta bir güna itirazı olan- ların 18 eylül 1932 tarihinden itibaren iki ay zar- fında Ankarada İktisat Vekâletine ve mahallinde makamı vilâyete baarzuhal müracaat eylemeleri ilân olunur. | ” | İst. Evkaf Md. ilânları | » | Vakıf Paralar Müd üne borçlu olan zavatın nazarı dikkatine Vakıf Paralar Müdürlüğünden: İdaremiz namına maerbun bulunan gayrı menkul emval yeni icra ve iflâs kanununa. tevfikan 4 Eylül 1932 tarihinden itibaren icra daireleri tarafından satılacağı ve badema vadeleri sonunda borçlu- lara idaremizden üç aylık ihbarname tebliğ edilmiyeceği ve kâffei muamelât ve takıbatın mezkür dairelerce ifa edileceği alâkadaranca malüm olarak borçlarını vadeleri sonunda ödemeleri veya usulü irasinde yenilemeleri lüzumu ilân olunur. İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: (Maden kömürü mübayaasına dairdir.) 1 — Başmüidiriyetimiz merakibi için (20) ton W kömürü pazarlıkla açık artırmaya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri başmüdiriyeti- mizden alınacaktır. 3 — Kırdırma başmüdiriyetimizde kurulacak alım satım komis- yonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 18/10/93) tarihine 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin kuruşluk muvakkat güvenme “teminat, komisyona gelmeleri, 6 — Örnek; Başmü: e marin maden uyan salı günü saat Ti dedir. “o 75 ğu olan 22 Tia 50 larile belli saatten evvel imizdedir. İstekliler orada görebilirler. Nafıa Vekâletinden: Tebeyylin edecek iktidarlarına göre Filyos hattında istihdam edil mek ve 3,5 liraya kadar ücret verilmek üzere bir şefdistrige ihtiyaç vardır. Evvelce devlet demiryolları Işletme ve inşaat kısımlarından ve sair şimeridiler yedinde bulunan v. osla inşaat üçündü şube mühendis- İiğine ve yahut Ankarada demiryolları inşaat dairesine müracaat eylemeleri, öksürük-Bronşit ve Nezleye Pulmol şurubu Mevsimin en mükemmel sesli filmlerinden Gennet Kuşu ve Saadet Şarkısı'nin en güzel şarkıları LILYAN HARVEY tarafindan 168450 numuralı GTA ALBAN Mona /ZODEON D Gazino, Garaj, Fabrika (EHMED! İstlmaline elverişli, mağazanın altında su kuyusmu bayi Taribaşı inde Taksim tracıvayıma 5 dakika m ) küm Sude deki bina, tamamı. veya kisim ih Tütün deposu muhasebecisi Sari Boya müracaat. (f IZDİVAÇ İLÂNI isbure - Hambron (Hückinsen) Remberretrasse “Teknisiyen ve elektrisiyen Mösyö Duisburg - Matmazel YAKLA ERESTA RODERİ in italhara arz olunur, Duüsburz » Hamborn (Hückicgen), 19 18 Sopt, 1902 Öisbüz > Hambora) 7 Flame eman olr, ve imzası Ticaret işleri Umum Müdüriüğünden : Sigorta bas hakkındaki 25 haziran 927 tarihli kanın hükümlerine göre yangın sigorta munmelâtile iştigal eylemek sere tescil edilmiş olan ecnebi sigorta şirket sinden « Kompani Dassura meralei> sigorta Şirketi vekili bulunan Keti âzaları bulunan Şoban ve Fzangakis efendilerin vazifelerine nihayet veril ket yapacağı işlerden doğ da bütün mahkemelerde dava eden, edilen ve üçüncü şahis hazır bulunmak ölere Abdi Vehbi ili umum tayin eylediğini bildirmiş ve Jaztm gelen vesikayı vermiştir. Keyfiyet kav muni hükürlere muvafk görülmüş olmakla ilân olunur. şirketlerinin tekiş ve ür n Türkiye umur > kolektif şir «Greghnr Şaban. 0 Frangi ik yerlerine İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: (8000) metre raki bezin münakasasıdır, ie Sİ, Çekül lerisim andan ia çi (8000) metre ambalâjlik bez açık kırdırmaya konulmuştu 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri Başmüdiriyetir alım satım komisyonundan 3 — Kırdırına Başmüdüriyetimizde kurulacak alım satim kömis- onu taraflı pi Ee di — Kırdırma 30/10/932 tarihine raslıyan pazar gi vi 5 — Her istekli, bi iş bedelin */, 7,5 ğu olan 67 lira 50 ku- ruşluk muvakkat güvenme “teminat, larile belli saatten evvel komisyona gelmeleri. 6 — Örnek: İstanbul Gümrük Muhafaza saat (14) Başmüdürlüğündedir. İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: İdaremiz için satın mucibince ve kapalı zarf usulile münakasaya ılınacak 500 ton maden kömürünün şartname: konulmüştur. . Talip olanların şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak etmek için 9/,7,5 teminat akçelerile birlikte zarflarını nihayet 5/11/ 932 cumartesi günü saat 150 kadar Galatada mübaysat komisyonuna Afyon Nafıa Başmühendisliğinden: Afyon - Konya yolunun (9353 ) lira bedeli keşilli 56--875-704-125 kilometreleri arasile imalâtı sınaiyesi tamiratı 26/10/932 tarihinde saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konuldu. Şartname ve keşifnameyi görmek istiyenlerin ve talip olanların “/, 7,50 teminatile encümeni vilâyete müracaatları ilân olunur. Afyon Nefia Başmühendisliğinden; Afyon - Gazlı göl yolunun 10675 lira bedeli keşifli 7-501-10--105 kilometreleri arası inşaatı 26/10/932 tarihinde saat 15de encümeni vilâyette ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya ko- nuldu, Keşifname ve şartnameyi görmek isteyenlerin ve talip olan- ların "(57,50 teminatile encümeni velâyete müracaatları ilân olunur. Istanbul Ticaret Müdüri nden: İstanbul olemebi ve. şofüuler cemiyetinin idaro beyeti incihaa. 15/10/092 salı gen nat 013 vo 14-16 ya kalar Beyoğlunda. taksimde stadyom binasi dahilinde lin cümiyet merkezinde yapılacağı nk BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU Büyük ikramiye 40.000 liradır. sani 1932 dedir. Piyango şimdiye kadar binlerce ki; Fırsatı kaçırmayınız. 4 üncü keşide 11 Teşri: iyi zengin elmişlir. iştirak ediniz £ Tedbirli olunuz; Hangi mevsimde ve hava nasıl olursa olsun: J.iTKiN in hafif rahat giyiniz. Zira bu pardesü sene- nin her günü için lâzımdır. İstiklâl caddesi 405 telefon : 40450 Fatih ikinci sulh hukuk ha üveys mahalle sinde Türbe sokağında 15 yeni 9 eski ve 108 Ada ve 2592 ha rita No. 1: 97 Arşin hane arsası ile Fenerde Cafer subaşı mahalle- sinde camii şerif sokağında es veni 11 No: hı aşağı ulak korülor bir oda katte bir bir mutbak bir aralık birinci kı ta, bir oda bir ufak sofa bir h lâ bir dolap ikinci katta bir sofa bir oda ve bir ufak daracayı hayi Mahiye on Jira icare mütehammil (1300) ira kiymeti muhasımen hane ve (145) buçuk Jira 17111832 Vi muhammeneli arsa Perşembe günü sast 16 da Fatih ikinci Silk hukuk mahkemesi tarafından açık. artarmaya konul. 1 — Artırma bedeli kiymet muhammenesinin yüzle yetmiş i bulur sa 0 gün ihale edi- lecektir. Yüzde yetmişbeşi bulma- diğt takdinle en son artıranın teahıhudu bakı kalmak şetile ikinci artırma 412/6 pazar günü saat 10 da icra olunacak ve en çok artıranın üstünde be Bu defadan başka ayrıca ilânat yapılmıyacaktır, 2 — Şartnama bileceği bir yere herkesin göre nıştır. Fazla tafsilat — için dosyasında herkes görebilir. 3 — Tarihi ihaleye kadar ver. tekelifi Griresi hisse- Yürde iki buçuk aycde pulunu eri. verecektir. Astırma bedeli edilecektir. Aksi fist ve masarifi saire bilahüküm kendisinden tah- 81 edilecekti 4 — Mezkür gayri menkul üzerinde ipotek sahibi alacaklılar ile her hangi bir hak idin eden- ler yirmi etmelidi rında müracaat takdirde tapa sicillile sabit olmadıkça satış be- deli paylaşmasından hariç tetulac enislardırr SA iştirak edecek- ler kıymeti mulammenenin yüzde yedi buçuğu | nispetinde teminat akçesi depo etmeleri ve ya milli bir bankanın teminat mektubunu getirmeleri şart Darülâceze Müdürlüğünden: Darülaceze için iktiza eden nür.unesi gibi 600 metro aba ile müna- cumartesi günü saat 14 te icra edilecektir. Taliplerin teminat akçelerile mü: ER, burcun, boğaz rattelmessı Dr. ZiYA HAKi, müdürü: Esis Tahsin Aksa matbaasi