16 Temmuz 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

16 Temmuz 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

NN MM Sahife 10 GC AKŞAM 16 Temmuz 1934 KÜÇÜK İLÂNLAR 1 — İş arıyanlar amam m Muhasip - Daktilo — İnçüizee, fransızcaya vakıf, bütün gön veya bir. kaç saat için, ehven gersitle defterleri nizi ve muhaberatınızı temin eder. Tal: riren P.K. No, 1599 «Kâtip, o — Diplomalı makastaf Iş arı- yor — Kadın ve erkok makastarlığına bihukkih vakıf bir genç iş aramaktadı Bu hususta Jozum görohler Akşamda (ülakastar) Rümuzuna talriren mara: cant, pi Ticarethane ve emsali yer- lerde — Günün birkaç” saatlik İş arıyorum. Lise tahsilim var. Fransızcaya aşinayım, Akşamda «T.Ş> rümuzuma tabriren müracaat, —8 ipildst tahsilini ikmal etmiş bir Türk gerçi — Müvssese, şirket ve bunu mümasil yerlerde herhangi bir işte çalışabilir, Muteber kefalet verebilir, Taşraya de eldebilir. üzüm görenler Şişi Bulgar çarşısı 17 No.li kasap Ahmet efendiye şifahen veya talıriren mürar nat —. Muhasip — Daktla, fransızcs, a anca bilen çok tecrübeli bir muhasip Aş Arıyor. Günde birkaç saat için defter İerinizl ve muhaberatınızı. temin eder. Akşama “Kip, romuzle müracaat 2 — İşçi arıyanlar Mütercim aranıyor — Alma ca, Pransizes, Tugilizceden Türkçeye, ve Türkçeden bu lisanlara terceme ya: pabilen kanastkâr bir hanım veya teye ihtiyaç vardır. Teliplerin Akçamda Cölütercim ) sdresine tahriren müra Gamtları, —-4 Usulü defteriyi bilir — Ve bir manifatura mağazasında çalışmış bir “Türk kâtibine ihtiyacım var, Fincancı larda Mahmudiye hamnda 34 Ne. ya saat 16 dan sonra her gan müra Banklar 2 — 5 kişilik #LANCIA» markalı kapalı otomobil eb: ven fiatla, satılıktır. Müracaat: Galata, rıhtımı Kefeli Hüseyin Han 2 nci kat 16, Telefon: 43995. e Salılık allı silindirli Şevrol kamyonet — Ortaköy tramvay dural yeri tütüncü İbrahim ef. ye müracaat, m. Orel ve mektepiere mühim bir fırsat — Tir mücsseseya sil, az kullanılmış ve hususi yaptırılmış kar yola, komodin, elbise. dolabı, ille, batlaniye, çarşaf, yastık ve ealre gibi mükemmel eşyalar müsait şersitle dev- Ten toptan salılacaktır. Bu mühim fi Satan istifade etimek istiyenler nihayet. 20 temmuza kadar sabah saat 11 den 2 ya kadar Baraçlıanobaşında Kıztaşında. <Daralfnunlular yurdu» na müracsat, Satılık motosiklet — Az kul almış, elektrik tenvirat ye sair teçi #âli tömam PUE marka bir motosiklet maktuanı 120 liraya satııktır. Taksim, Cumhuriyet âbidesi karşısında Otomobil mektebi müdürlüğüne müracaat, Ucuz iatie acele satılık spor otomobil — Henzin ekonomik motörü, karoser, ganasi sağlam, dört yeni listiği Yaz ve kaş için kullanılır. Altıncı daire Şişhane garajda İsmal ağaya müra. Gün, Si Yelkenli deniz motörü — Sağ. inn tokno, İki salar, mutfak tuvalet, garlrup. Çok evr, Tolon: 22159 — Acele satılık kotra — 6 mere boy 180 santim genişlik © kiş alı Tetinyedu Mehmet ol. mürücant, > © 5 hane — Gedikpaşada Binanpaşa mahallesinde Perteypaşa sokağında 46 numaralı © oda, salon, elektrik, havagazı, earnig, kuyu, balçesi mevcut ve ayrıca araba: Iiği olan hane satılıktır. Görüşmek için Açindekilere müracast, -: Satılık arsa — Lingada Gari cad derinde tramvay caddesinde 20 metro murabbat arsa satılıktır. Yarım masura Suyu da vardır. Talip olanlar İstasyon caddesinde 41 mumaraya müraesat ode- bilirler, Devre, tanın en işlek yerinde ahçı, sOlçü, miwaballebici dükkân ata, bunelin alt başında Mertobani soka 18 No,da Hüseyin efendiye müracaat —e devredilecek, da Beşiktaşta — Vale Çeçmesinde Spor caddesinde 600 metro riurabba arsa Derinde mebnl demirbane, tamlr- hane, yazıhane, garaj ve yedi cesim odayı ve motopompasilo bir kuyuyu va bal “Terkos suyunu, telefon va her nevi ülât ve edevatı sınaiyayi tabrik ve her tarafı. tenvirs mahsus ve mükemmel elektrik tesisatın havi vo eltalyan garajı» demekle maruf 167 numaralı müceddet ve bor nevi fabrika tesisine müsait bina tamamen voyabu! kismen. iiralıklır. Üst katında oturan sahiylerine imüracsal, ei Acele salılık ev — 1800 ira, kârgir, sağlam, yeni tamir görmüş, 7 oda, helâ, mutfak, her katta sü, elek: tik, havagazı, Taksim Tarlabaşı, Yağ» bane, Nefti sokak 2 numaraya müras eat, —e Satılık Perükâr dükkânı — riköyde, Kurluluş caddesinde, 24 muma: Yalı, 26 senelik, kadın, erkek müşte ileti olan parükâr dokkâni mobilyası, telefonu, edevatile satılıktır. İçindekilere müracant, —: Kullanışlı küçük apartıman — Galatada Mumhane caddesinde 18 | Bumaralı binanın üç odalı ve denize | nezir üst katı kiralıktır, Birinci kata müracaat —: Devren satılık dükkân — yazitte Aksaray tramvay durak yerinde, 16 numaralı totünca dükkân devren satılıktır telefon 20504 ei Satılık eczane — gnd Cumhu: Fiyet eczanesi satılıktır. İstiyenlerin Far- makoloğ birliğine müracaatı, — 1 Saulik nane ve dükkân — Divanyolunda Sihhiye müzesinin Ost tarahnda köşabaşında iki yozlü, dört odalı, elektrik ve terkos tertibatı bulu nan 8 Nolı hans altındaki dükkünla beraber acela satılıktır. Dorunundakilere miraca, —A Satılık hane — Ak kanda kuyu yo tulumba ile mutbağı ve bir oda ila bir dükkânı, Met katında Oç odu bir sandık. odasile geniş sofayı ve Salonu havi Hekim oğlu Ali paşada fırın. karşısında. cadde yerinde 105 numaralı hane satılıktır. Bekçi Mehmet elendiden sorulması, Kiralık hane — 4 odalı havadar, Kumpanya suyu çamlı bahça 12 liraya Haco Hesna hatun camii karşısında Ne, 12 Sultantepe Üsküdar. o — 6 Satılık yeni modern hane — Kadıköyünde Yoğurtçu parkı karşısında, 4 oda mulfuk ve hamamdan mürekkep kesme taştan mamul hu binanın bahçasl de vardır. Karşısındaki ava müracaat, —ı Satılık kâgir hane — Cağaloğlu Nuruosmaniye caddesinde 6 No 1, caki Kadastro binası arsa fiatine satılıktır, T. L 28418, Eni Acele satılık dükkân — ista bul Balıkpazar Tahmis Onn caddesi No 89-1 kuru kaliveci ve tütünen dükkânı acele devren eatılktır. İçindeki sahibine, müracsat, Kiralık odal Tarinnanda Sebzeciler sokağında denize nazır Mesi boy anında ehüen fietlerie kiral odalar vardır. —: Satılık ev — Yeşiktaş Muradiyo Şale Kazım sokak No. 60 dörk oda, mutbak bahçe, berkos, alaktirir, bol baya, geniş müzarol cahibinin azimeti dolayisiyle satılıktır. Hergha müracaat, li Sirkecide Salkımsöğüe — Fort garajı yanında halen ipek çorap Ve, fanlle. fabrikalarilş aynca böyabaneyi muhteyi 800 metro murabbai bir mahal ile yanında konförü halz dört daireli bir apartıman ve Balçakapusunda Ar. pacılar camli altında ki büyük ardiye, satlıktır, —ı Satılık bina — Galtada üç dükânlı ve ayıla 0 Jira ira iki bina müsait fiyatla acele satılıktır. Galdtada Necati bey Topcular. caddesinde 111 No.l İstanbul birahanesinde Salim. efendiye mürücaak, 5 Mobliyeli kiralık y: Arna wutköyünde birinci caddede 108 No. hi mobilyeli 6 oda, talafan, banyo, bahça ve bilcümle konfor havi yalı kiralıktır. deronundaki sahibine yuüracast. Telefon Bebek 73 Kiralık fırın — Laleli tramvay istasyonundaki büyük ekmekçi firm tesisatile beraber darkal teslim olunmak | zere kiralıktır. Gezmek istiyenler fırın. | içindeki bekçiyo, görüşmuk için Cağak oğlu Orhan bey Ap, No. 3, Dr. Ali Esat beya müracaat, -3 Kiralık aparıman — Lalelide Koca Rağıp sokağında Teşit bey apar- Umanına ikinet kt katında dörk odalı bir daire kir Görtuük için kapıcıya ik arsa — Lili özddesi | Hâkim Kıza B. aparlımanına bitişik, kazılmış, su ve taşı mevcat, 6r ve aparlıman inşasına müsait bir arsa sat hik lerin İstanbul. yerem dispanseri Baştabibina müracaatları rica olunur. Telefon: Dispanser 90248, İka: malç 2212, nl 5 — Müteferrik Aren edi Riyaziye dersi almak istiyen- ler — Riyaziyeden ikmali olan lise kalebelerine hususi dara veriyorum. Bu bususta müracaat edecekler: Yüksek mühendis mektebi talebeslnden Mustafa Sadik beye tahriren veyahut çifahen her gün müracaat edebilirler 2 iş takibi — Ankarala resmi ve husust takip olilecok içi olup ta oraya, gidlemiyecek olanlar işlerini takip ettire- bilmek için (Akşam matbaası müdöriyeti vaıtasile İrfan bey) adresine mektupla işlerinin mabiyetini, muyazzalı adresler rini. verebilecekleri muvafık ücretin miktarını büdirmeliirler. Muhabereden sonra İşleri ciddiyet vs süratle takip olunur. —s Çirik sahiplerine — Ereti iran mütehassısı çiliklerin idaresini safi kardan bisse almak üzere Gerahta eler. Bayoğlu P. K. 2079 Gramolon ve radyosunu ta- mir etiiraceklere — Gramefon ve radyosunu hakiki vo fonsl bir çekilde tamlı ettirmek isteyenler Çarşıyıkebirde zönnecler numara 26 Kolombiya umum acentesinde usta başı Günanli Ali taya elendiyo müracaat etsin, Her no suratla olursa olsun euhület gösterir. Hususi riyaziye dersleri — | Yüksek: mühendie mektebi talebesiyim; lisa ve Orta mektep talebesine husus Hiyaziye dereleri veriyorum, Arzu eden: lerin Akşamda “O.K, rümuzuna tah riron müracaatlar, —1 inglizce dersleri — çok tacrnbal İngiliz hanım hususi dersler vermektedir. Ücretleri gayet mutelildir. Akşamda “GB, rümuzuna, tahriron müracaat, 3 Almanca dersleri — Tau gisi mükemmel olan bir Alman hanım almanca dersleri vermektedir. Cumadan manda hor gün sent 4 ten 7 ya kadar | 4 Mela Nezih YL Taksim Mis | —1 Mektuplarınızı. aldırınız. dazilemiz arehnnesini adres olarak: göstermiş olan kaci'lerimizden MDA-BS-M-FR ML-ABK -RT-LM C BKa - Mütercim namlarına "gelen mektupları idareha: nemladan aldırmaları mercudur, AKBA müesseseleri Ankaranın modern türkçe fransizca ve cenebi lisanlarda kitap, gazete, mecmua, fotoğraf levazımı ve modellerini temin eder, Merkezi: Maarif vekâleti karşısın da tolon 577 Şube: Samanpazarında 1934 MODELİ 620 ni K ODAK 616 Fotoğraf makineleri EKODAE 620: 6/9 Makinelerin EKODAK 616: 6.50/1I İl en ufağı Rolfilim makinelerin incileri Bir defa görünüz. En şık En sağlam Objektifleri kuvetli ve parlak Makanizması daima sabit 100 o/o muvaffakiyet kopyalarınızı “Veloks,, kâğıdına bastırınız Resimler daha canli çıkar, sararmadan dayanır. Kopyaların arkasında “VELOX,, kelimesini teminat olarak arayınız. detaylar kaybolmaz, senelerce paslanmış bulunması, midenin rahatsızlığına alâmettir. Tabit hami temin ve inkiazdan müte- vellit avarızdan sizi vikaye, edecek olan Eno's “Frit Salt” müstahzarımı almak için mahlik Sabah ve çisem be gi ine dahan Türkiye Hilâliahmer Cemiyeti Meri iahmer ezi Umumisinden: anbarında fazla miktarda bulunan bakır takımları, çivi, cam, at kılı galvaniz saç, otomobiller, hayvan örtüleri, inşaat malzemesi, eğe takım- ları vesaire az ve çok kullanılmış, yünlü, pamuklu, keten eşya 15 Temmuz 1934 tarihinden itibaren Eskişehirde Merkez anba- rında kısım kısım açık arttırma suretile satılacaktır. Bu eşya ve malzemeyi görmek isteyenler istedikleri zaman Eskişehirde Hilâliahmer anbarındaki satış komisyonuna, satılacak eşya ve malzemenin nevi ve miktarlarını anlamak isteyenler de: A) Ankara'da Yenişehirde Hilaliahmer merkezi umnmisi mu- hasebesine, B) İstanbul'da eski Zaptiye caddesinde Aksaraylılar Hanında Hilâliahmer oyun kâğıtları satış deposu müdiriyetine, C) İzmirde Hilâliahmer merkezine müra: mt etmeleri ilân olunur. 072), Tam Atlas Çıktı Tam atlas boşluğu dolduran bir;yeniliktir. Umum mektep talebelerile halkın birer tane edinmesi lâzım ve hatta elzemdir. Tam atlas (33) pafte haritayı ve (68) sahife bakalorya malümatını havi olup (125) kuruş gibi ucuz bir fiatle satılmaktadır. Satış yeri: İkbal Kitaphanesile Anadolu Türk kitaphanesidir. “Satie,, Vantilâtörleri ve fevkalâde tediye şartları sayesinde « Veresiye Serinlik»