18 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

18 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 18 Ağustos 1934 1 — İş arıyanlar m Temiz bir aileye mensup — 23 yaşlarında bir türk barım İyi bir elle nezdinde sütninellk yapmak istiyor, Taliplsrin Beşiktaşta İliamur caddesinde. Havuz başında Diber eokeğnda 28 No lı Boyacı Fnik efendinin hanesine, müramalı, Teknik tahsili yüksek bir Türk genci — İngilizcs ya almanca tarctime Kabul eder, ve 17 den itibaron bürodada, çalışır. Y. Faruk, Post restant Ankara, adresine müracaat” -2 Çirtlik sahiplerile kürkçülerin nazarı dikkatine: Ada tavşanı, t- vak, domuz, ipek böcek ve salr bay- vanat üzerinde ameli çok kuvvetli bir mottehassıs. çirlik ve kebrkçüler il İŞ yk istiyor. Talip olanlar İstanbul içek pazarında 40 No lı Tohum mağa- yasında Agop ulfayan efendiye müra- esat, —a Muhasip — Dakülo, fransızca, al. anca tilen çök tecrübeli bir muhasip iş anıyor, Günde birkaç saab için defter. lerinizi ve muhaboratımzı temin eder. Akçamda “Kâlip,, rümuzila müraesat, —7 2 — İşçi arıyanlar Büyük bir müesseseden — Fransızca mubabero, stenogral ve dak Hilografı bilir bir türke hanımı #steniyor. Akşam vasıtasile B.X, rümuzuna mek Yupla müracaat, 1 ve kilabeti kuvve Duktiloya vakıf Lir kütibo ihliyaş var dir, Teliplerin her gün sat dörtten beşe, Kadar Galata Dantb Sigorta Han 37 numaraya müracaatlar, >: Terceme ve yazı — İşlerinde çalışrılınak zero almanca, fransızca, #ogilizos Lisanlarından hir veya bir ka çini bilen hanımların (Akşam) gazete dam bir erkeğin ev işlerini görebilmesi şarttır, Talip olanlar Akşam gazetesi yasırasile (KY) sdresine tahriren müra- cani, —ı 3 — Satılık eşya vazımı dersiye: Maceddet ân mektebi eşya ve leyazımı dersiyesi eliyen fiata satılıktır. Aran edenler Kadıköyünde Hasir sokak 48 No. e buyurmalar, | — 2 satılıktır — 63X85 çile Liyono kıtasında fd tipo makinesi bir adet 80 santim mcelik bıçağı, bir mukavva makinesi, bir zim- be, bir bel makinesi biri 1,6 diğeri 45. beygir. kuwvetindeki ik motör trans misyon bir prova ezgili ve enire sar bibi tarafından. satılıktır. Görmek iste- yenler pazartesi, çarşamba günleri sant ondan akşam yediye kadar Amedi mat benasınıa gbretilirler, —ı 22 liraya kiralık daireler — Beyoğlu Hama'başı Eslikpazarına yakın Harran - Korneşçi sozağında 16 numaralı apaztımanda Buvadar ve giyadar, haya: gün, elaktrik, terkos suya mevcut kuk Iraşlı kiralik daireler mevcuttur. Kaş rar, EDREMİTTE — Çayiçi, çarşıya 60 metroda, calds üzeri her tori mağaza ye asri inşaata elverişli, sâbıkan Baracın Mehmet B. hanesi maktuan 1400 liraya, söilıklır. Talplerin halen sahibi Akşnm gazetesi depo momuru Hasan Ahmet, EL. ye, görmek için Büremltte Damat zad3 Hakkı beye müracaatlar (Asfalt) caddoyo iki dakika etrafi duyarlı ve büyük bahçe içinde. padida nehmler bağ va sekiz oda bir salon banyo, elektrik, terkon boyalı mü- kemmel bir köşic satılıktır. Görmek için. Bundiyo dürt yol otobüs durak yerinde mesafada. marangoz İsmail efendiye cumadan waada ber gün müracaat, —« Şişlide satılık kârgir ev — Tramvaya yalın ve iyi bir yerde Bod, elektrik, terkos, havagazı, bahçe, 2 tar Faça ve sarnıç vardır. Güneşli va hava. dar, Ehven flatle satikcır. Adres: Şiş Hastanp tramvay Istasyon Tokaloğin Sa trazi sokak 16“Nc.li. haneye müre cani —a Arsa Fiaüne kâgir konak — Cağaloğlunda eski kadastro binası satı iktr, Sirkeci Demirkapıda Mahmut Cemli Çorap tabrikasına mürncat. Tl 25418 — 1k istiklâl caddesinde kiralık aparlıman — Saka Selim çıkman No. 3. Yeni eadıleye hazı, banyo veher konforu kavl dört oda. Tel, 24396 Ruhi bey, —4 IslikiBi caddesinde Kiralık Salon — Saka Selim çıkmazı Ko. 8. ar, her iş İçin elverişli, Tel, 94806 Ruhi boy. — 4 Kiralık bonmarşe — Kadıköyünde Pazar yolunda tramvay caddesinde 188 No.lı sabli, sayar camekönları kristal vo dubla camları, rafları, asma kalı ve 260 metro bahçesila mükemmel bir ma: Baza kiralıktır. Karısındaki tatüncüye Müracaat olunması, işlek bir yeri lamak istiyen tramvay yolunda İşlek bir dükkün kt raya verileceğinden talip olanların Ge stada Pormonecilerde. İlyadi hanında 8:7 numaraya müracaatları, Tel: 42288. —: 1900 liraya kelepir sa! hane — Tarabyada 9 oda oç salon Sarnıç, kuyu ve elektrik tesisatını havi bir hane ahli taşraya gideceğinden acele sablıktır. Eminönü Balıkpazar © Kol sarraf Vasll yahut Beyoğlu Tepe: başı emddesi 16 No, Aokera kırkatha Iş bir mahalde ve bekleme salonu, ım yuna odası va atelye odasını havi, yeni ye mükemmel bir muayenehane kiralık. tr, Sirkeclde Ankara caddesinde 92 No ir — Bakırkoyünde istasyona on dakika mesafede İnciri! caddesinde 68 numaralı İhsan beyin köşkn, birl allı diğeri tüç odalı İki bö 1ükiü mamur bağ ve bahçe derununda dır, Her iki bölük birden ve ayrı ayrı verilir, Elektrik, hamam, isti Bu denize mezareti foykaltdedir. — 1 Acele Kiralık çittlik — Küçük Çukmacaya yakın Çoban çeşme olvarında Hilirme şosesi zerindeki meşhur Sandeb dere çiftliği kiraya verilecektir. Satış ta yapılır. Mügterilerin İstanbul Balıkpaz Tinda Sümgercilerde 84 mumaralı Hcaret- hanede Yoğurtçu Ziya beye müraç lan, —s Beyoğlundü Kiralık apartı man — İslkll eaddesinde Şik sine: ması karşısında 168 ol İetikİl apar tmanında bir dalre kiralıktır. Görmek için kapıcıya, kiralamak için İstanbul Bahçokapıda Tap Handa 20 numarada Ümüm Emlâk Asonterine müracaat, Acele satılı Boğaziçi Çengelköy Havuzbaşı Çakı teye caddesinde 500 rastre meyvalığı havi yedi odalı ahşap bir köşi. Görmek, istiyenler o Çengelköy. tolgrafhanesine. görüşmek için Kadıköy Telefon cadde 106 numaralı haneye müracaatlar, —3 Büyükadada — Nizamda önül kenarı, html, büyel kuyulu 800 metre tasi "bir. arsa atl Bakkal Ligor fandiye mürnena Aksaraya inen tramvay cad- desi özerinde — Bahçeli fakıyal kahve karşısında beer odalı yağlı boyalı ekte, terkos tesisatını havl mücedeet kürgir İki muntazam hane satlıktır. Maktuan 0ç bin beşer yaz liradır. — 7 Satılık ev — Lüle, Çukurçoşme Korlpaşa Defter emini soka yağlı boya a maa bahçe, elektrikli, terkoslu ve ku yulu oy maktu fiat 9760 liraya satı İiktr. Mozkür eye müracant, “| —4 Ucuz dör Kurtuluş Yeni istasyon Azak sokak 10 Ko, Sahibinin dışarıya gitmesi müna esbetile pek ehyan flatla acala satılıyor, Mezkür apartımanda üçünen dalreye müracaat, -6 Kiralık hane — Üsküdar Pu ağaci, Yazmacı Şerif sokağında 1 oda, terkos, havagazı, elektirik, Kuyu, Boğaza bakan taraca, manzarası meikemmel ve buvadar; kire- Tiklır, Maracamt; Aynı mahalle 14 No bitişe ev Salılık hane — Kadıköy Altıyol ağrı Çilek sokağında man müştemilâk 7 oda ve allında kira getiren bir dükkânı havi 24 namaralı yeni bir ey ehven fiyatla satılıktır. Içindeki sahibine mn: racaat, — E dükkân (1800) Lira) dur — Yeşilköye kırk beş dakika mesafede bulunan Safra kö- yanda dört oda bir dükkân (8000) metre kuyulu bahçe 200 koyun alır büyük bir alir altı. parçadan ibarot (64000) metre tarla, eahılıktır, Talip olanlar merkür köy imarı Tahsin efandiya ve Yenipos- tabane mersüle dairesinde koçk Hilmi beye müracaat edebilir. —3 Acele satılık apartıman ve ha Cihangir, Firuzağa mahalle. sinde Kadirler yokuşu Kasatura oki ğında beş dalreli, iki dükkân mahiye doksan lira icar getirmekte olan Fehmi Boy apartmanı sekiz bin liraya ve (ti Galindeki beş odalı kürgir hane de tiçbin bep yz liraya acele satılıktır. İçindeki Sahibine müracaat, —8 Kiralık apartıman — Beyoğlu İstiklal caddesinde Elhamra Hanında yedişer odalı, barzo, kaloriler, asansör hay, deniz görür, doktor kabinesi ve fkametgih ittihazına ölverişli kiralık önireler yardır. Birinci katta 9 numaralı büroya müracaat, Tel, 40846. 7 Uskü: sal Güzel mansaralı, geyet kullanışlı, iç dı boyalı, 660 metre murabbaı 7 oda, hava gazı ve su taslsatı, hamam, büyük bah. çesinde meyra ağaçları, çiçekler ve il monluk, kuyu, havuzlar ve amerikan elstemi kümesler, Fıstık ağacı tramvay, durağı solunda Yazımacı Şerif sokağı No. 8. Içindekilere müracaat, Kiralık doktor muayeneha- nesi — Sirkeci Muradiye caddesi 87 No, ikinel kat gayot kullanışlı, 8 odalı, fevkaltde havadar, elektrik, terkos, havagazı mevcut doktor muayenehanesi kiralıktır, Sirkeci Muradiye caddesi B6 numaralı berber igor efendiye mora Gan, —8 Cağaloğlunda satılık arsa — Son Posta matbaası sırasında opartıman. inşasina elverişli ve ucuz. Müracaat; Türbe Babil caddesi (Mahmudiye) Ne. 16, —« Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz idarehanesini adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden. ÇEKAa-Serlö 37-MS- TY-SR-On yanlarına gelen mektuplar arel. aomizden aldırmaları meroudur. Tekin ve Nuri beylere: Gönderdiğiniz ilân için ida- FRANSIZCA Lisanı derilnden kurtulmak isteyen. ÜNİVERSİTE Müdavimlerinin nazarı dikkatine: Haftada bir iki defa dura ulmakla bir lisan elde edilemiyeceği malüm: beraber hergün taronme ve, tetelibüdür. Ücret mu- tatildir. Emlnbnn, Brainönn Han(1963) Doktor İhya Sali ya Salih Cağaloğlu: Hamamı sirasinda 24 numarada - Oumadan başka her gün - öyleden sonra mast 15 ten itibaren hastalarımı ic. bul eder, Ehven şeraitle Emlâk idaresi Seyahat mevsimi geldi, az para ile eğlenceli ve ist yolculuğa çıkmak istiyenlere tavsiyemiz : İstanbuldan Londraya Şileple Bir Yolculuk Faik Sabri Beyle birlikte Eze denizinde, Yunan adalarinda, Akdenizde, Portekizde, Felemenk ve İngilterede, Fransa, Isviçre ve İtalyada güzel bir seyahat yapalım olmaz mı? 270 sahife - 293 resim - 75 kuruş YENİ ÇIKTI Tevzi merkezi : YALNIZ AKŞAM KİTAPHANESİ Dr. AHMET ASIM Ortaköy Şifa Yurdu Tramvay yolu Muallim Naci bey cad. 115 İstanbulun en güzel yerinde, geniş bir park içinde, her türlü asri konforu havi, çok temiz, bakımı çok iyi, fiatleri çok ehven ve kadın erkek her türlü hastalara açık hastane, Yatak fiyatleri 2 liradan itibaren Doğum ve kadın ameliyeleri: 8 günlük ikametle beraber 35 lira Apandisit, fıtık, basur ve buna benzer ameliyeler: 10 günlük ikametle beraber 40 Telefon: eğ | İ : I istanbul belediyesi ilânları İl ” | Hakimiyeti Milliye ve Dumlıpmar yah mektepleri iin bir sene zarfında lüzumu olan 17 kalem kuru erzak ile 32 kalem yaş sebze 29000 kilo Et, 120,000 kilo Ekmek, 13,000 kilo arpa kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Talip olanlar şartname almak üzere Levazım Müdürlüğüne müracaat etmeli, münakasaya girmek içinde teklif olunacak bedelin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını 20/8/934 Pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi Encümene vermelidirler. “4239, * İlk mektepler için lüzumu olan 2000 adet sandalya kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Talip olanlar şartname almak üzere le- vazım, nümunesini görmek Üzere de maar'f müdürlüğüne müracaat etmeli, münal irmek için de 165 liralık teminat makbuzu veya mektubu ile teklif mektuplarını 20/8/934 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi encümene vermelidirler. “4189, istanbul Evkaf Müdürlüğü ilânları I * İ Gureba hastanesine 934 senesi maliye -arfında lüzumu olan 179 kalem âlâtı tbbiye aleni surette münakasaya vazedilmiştir. Eylülün 1 inci Cumartesi günü saat 14 te ihalesi icra edileceğinden talip olanların gersiti anlamak ve listeyi görmek üzere her gün Levazım kalemine ve ihale günü de İdare Encümenine müra- eaatları, “4609, Topçu Nakliye Mektebi Kumandanlığında Maçkada Topçu ve Nakliye mektebinin münhal bulunan sivil memurluğuna orta mektep tahsili görmüş ve yazı makinesi kullan masını İyi öğrenmiş bir memura ihtiyaç vardır. ip olanların mektebe müracaatları ilân olunur. Biga belediye reisliğinden: Biga belediyesinden 22/7/934 tarihinde kapalı zarfla münakasaı ilân edilen Bigaya getirilecek suyun görülen lüzum üzerine pazar kikla müteahhide ihalesine ve tediye şartlarile inşaat milddetinin berveçhi zir tadiline karar verilmiş Borular, belediye namına sipariş edilecek ve müteahhidin gös- tereceği teminat üzerine boru parasının */, 25 i peşinen verilecekti Borular kâmilen belediye namma stanbul gümrliğüne tesliminde mütebaklsi tediye edilecektir. İnşaat müddeti 3 aydan 4 buçuk aya çıkarılmıştır. Ibale eylülün birinci cumartesi günü saat 15t9 Bigada belediye dairesinde yapılacaktır. “4810, İstanbul Milli Emlâk Müdürlüğünde, Cins ve Mevkii Senelik Müddeti Kirası Tophanede Necati Bey caddesinde 377 Nolı Dükkân 180 2 Sene (4836) “ O WS ne İD, “w ” 381 48, |, ” o» ” 387 Gi m MS mke. Yukarda cins ve mevkii yazılı dükkânlar bizalarındaki bedel ve müddetler üzerinden açık arttırma usulile kiraya verilecektir. İstek» İllerin 26/8/934 pazar günü saat 14 te pey akçelerile müracaatlar “M.,, (4204) Umum Emlâk Acentesi Bahçekapı TAŞHAN No. 29 - TELEFON: 20307 KİRALIK APARTIMAN EMLÂK ALIM ve SATIMI