22 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

22 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 AKŞAM 22 Ağuslor 1984 KÜÇÜK İLÂNLAR 1 — İş arıyanlar Teknik tahsili yüksek bir Türk genci — İngilizce ve almanca teretme kabul eder, ve 17 den itibaren börodada çalışır. Y. Faruk, Post rastant Ankara, arasina ınlracaat, Muhasip — Dalin, manca bilen çok terübeli bir muhasip işarıyor, Günde birkaç saat için defler- İerinizi ve muhaberatnızı temin eder akşamda “Külip,, rümuzile müracaat, -5 2 — İşçi arıyanlar Mühim kârlı işlere, ortak — Ve birkaç momura ihtiyacımız. var. Müraçant: İstanbul Tahmis sokak Camlı Van No. 7. -3 Tanrir ve kitabeti kuvvelli — Daktiloya vakıf bir kötibo ihtiyaç var. dir, Taliplerin hor gün sat dörtten beşe kadar Galala Dannb Sigorta Han 27 numaraya müracaatla 1 i 8 — Satılık eşya Satılık ana mektebi eşya ve — Micerldet yazımı darsiyasl Arzu edenler “önde Hlasırcıbaşı sokak 48 No, köşke ıcüracaat buyurmaları, Salık otomobil — Fori spor 6 Kullanılmış va temiz. bir haldedir. Taksim Gran garajda İstepan efandiyo, müracaat, ı 4 — Kiralık-Satılık Kiralık altı odalı ucuz apar- man — Şişli tramvay caddesi SOR No.h MENEKŞE aparmanında : Gar, #8, elektrik, otomatık banyo, bol güneş arkası açık, foykalâde hava ve güzel mazereti olan altı odalı bir dair, gayet UCUZ ve nesle kiralıktır. | — 10 Acele satılık köşk — Boyok Adala, Madende, Alp Aslan sokak No 48 köşk satılıktır. Büyük bahçe, sekiz oda, kuyu ve elektrik, (Alşam)da 5,8. B. romuzunu mektupla müracaat, 9 Kiralık ev — Çapalar Kış ve yaz liktir. Çiçek bahçesi, tat ev, denize nezaret, even kira, tramvaya beş dakik. Hahımulpaşada Manastır hanı odabaşın Kiryako ofandlyo snracaak | — 4 Maktuan 1500 liraya acele satılık iki hane — Harbiye mektebi karşısında Meyva sokak 29 No. kâğir diğeri abşap kuyulu, Sarmıçlı, elektrikli, bahçeli iki inne satlıktır. İçindeki sahibine müracaat, — Acale ucuz satılık bahçeli 8v — Ortaköyde Küçukayazma Karan. Hil sokakta 19 numaralı yedi odalı ve baliçeli Lir ew taşraya gitmek sebebile ucuz Fiatla satılacaktır, Görmek için alt sokakta evin bahça kapısına bitişli 18 numaralı Apostol ustanın hanesine, müracaat, — Kiralık hane — Ankara caddesin de 52 No, havadar her tarafı bel güneş, dört odalı hane kiralık. Ankara onde desinde Muallim Ahmet Halt bey kü tüpbanesinde Biti efendiye müracaat, —2 Satılık dükkân — Mısırçarası derununda Balıkpazarı cihetinde 6 Koli dükkân satılıktır. Pazartesi, perçembe günleri öğleden sonra talipler müracaat edebilirler. — Devren satılık dükkân — Sir Hamidiye caddesi 48 No, hı tötan yo müskirat ve eairo dükkânı taşraya, avimet. doluyisile deyren satılıktır. Meze kür dükkâna mbraeaat, —& Ü Murüçeşmede — Tramvay tevek: Kuf mahallinde pek mutena bir arsn zerinde ikametgâh vo ayrı olarak bir boyahane, yıkama ve saire botta tefar. ruatile eliyen fiyatla satılıktır. Sağlam. ya her fabrikaya mntehammildir.. Take sim, İstiklA caddesi 67 numaraya mü- Tanlar, ci ieliklâl caddesinde Kiralık salon — Saka Selim çıkmazı Ko. 3, birinci Kaç caddeye nazır, her iş için elverişli, Tel 24996 Ru bey. —& Usküdarda hane Güzel manzaralı, gayot kullanışı içi dı boyalı, 650 metro murabbat 7 oda, havar Gazı Ve su taslsatı, hamam, büyük bah çesinda meyva ağaçları, çiçekler ve ik monluk, kayu, havuzlar ve sistemi kümesler, Fyslık ağacı tramvay, durağı solunda Yazıcı Şerif sokağı No. İçindekiler müracaat, 22 liraya kiralık daireler — Boyoğlu Hamalbaşı Balıkpazarın man Korneğçi sokağında 16 numaralı apartımanda havadar ve ziyadar, have gaza, elektrik, tarkos suyu mevcut kuk laışlı kiral daireler meyeuttur. Kapı diya mirac 3 Suadiyede | Batılık köşk (Asfali) caddeye, iki dakika mesafede etraf duvarlı ve büyük buhço içinde yadido Oztmler bağ ve sekiz oda bir #alon banyo, elektrik, terkos boyalı mü kemmel bir köşke satılıktır. Görmek için Suadiye dört yol otobüs durak yerinde, marangoz İsmail efendiye cumadan maada her gün müracaat, —ı Şişlide satılık kargir ev — Tramvaya yakın ve iyi bir yerde Boda, terkos, hayagazı, bahçe, 8 ta sarnıç vardır. Güneyli ve ven fiatle satılıktır. Adre tana tramvay İstasyon Tokaloğlü Su razi sokuk 16 No,li haneye müra Arsa Fiatine kâgir konak — | Cağaloğlunda oskl kadastro binası satıs Tıkır, Sirkeci Damirkapıda Mahmut Cem Çorap tabrıkasına müracaat, Te, 2041, siIKIAL caddesinde kiralık âparlıman — Seka Selim çıkmazı Ko, 3. Yeni caddeye nazır, banyo veher konforu havl dört oda, Tel, 24096 Rabl bey. -3 Kiralık bonmarşe — Kadiköyünde Pazar yolunda tramvay caddesinde 188 No.lı sabit, seyyar camektnları kristal yo duble camları, raflar, sema katı ve 260 metre bahçesile mükemmel bir ma: Haza kiralıktır. Karşısındaki totönolye müracaat olunması, raya verileceği latada Fermeenecilerd İlyadi hanında 8-7 numaraya müracaatları, Tel, 42986, Acele kiralık çiftlik — Koçak ÇGokmeceye yakın (olun çoşme civarında Rülrne gözesi üzerindeki moşhur Saadet dere çiftliği kiraya verilecektir. Satış ta yapılır, Müşterilerin İstanbul Balıkpaza: zana Söngerelerde 84 zumaralı Uçarak hanele Yoğurtçu Ziya boye müracmat. 1 Acel ve kiralık Köşk— Boğaziçi, Çengelkoy Havuzbam Ça tepe caddesinde 600 metro meyvalığı bayi yedi odalı ahşap bi Kg, Gormek istiyonler Çengelköy telerefhanesine, görüşmek için Kadıköy Telefon caddesi 108 numaralı haneyo müracantları, — inen tramvay & Üzerinde — Bahçeli skiyali kahve karşısında başor odalı yağlı boyalı elakirik, terkon taslntını bavl mteadeet kârgir İl muntazam hane Gablktr. Maktuan üç bin başer yoz liradır. — & yönde dört, odu bir dükirân (2000) metro kuyulu babçe 200 koyun ahir altı, parçadan ibarat ( tarla satlıktır, Talip olanlar merkür köy imamı Tah: tabana merstl beye müracâat, Beyoğlundâ kiralık man — İstikl caddesinde Şik sine ması karşısında 166 No.l Ttikil e tamamında bir daire kiralıktır. Görmek için kapıcıya, kiralamak İçin Tstanbal Bahçekapıda Taş Handa 20 numarada Umüm Emlâk Acontasine müracaat, 7 s Çükürçeşme Komlpaşa Defter omin! sokak yağlı boya. beş oda, mutfak, hamam ve helâ ile maa bahçe, elektrik, tarkoslu ve ku. yulu ev maktu fint 5760 raya sabi liktir. Merkür eve müracaak, | —9 Acele satılık apartman ve hane — Cihangir, Firuzağa mahalle sinde Kadirler yokuşu Kasatura soka. Binde beş dalrei, iki dükkân mabiye doksan lira icar getirmekte olan Fehmi Bey apartımanı sokiz bin Ilraya ve itti salindek! bep odalı kârgir hane do Oçbla bap yöz liraya açela satlıktır. İçindeki sahibine müracaat, —ı Ucuz dört katlı apartman — Kurtuluş Yeni istasyon Azak sokak 19 No. Sahibinin dişanıya gimesi zoüna- sabetile pok ehven fiatle nce satıyor. Merkür apartmanda üçenen daireye müracsak, 4 Kiralık hane — Üsküdar Patik akanı, Yazmacı Şerif sokağında J9Xol. hare 8 oda, terkos, havagazı, elektrik, sarnıç, kuyu, Boğaza bakan taraca, manzarası mükemmel ve havadar; kira liktir. Müracaat: Aymı mahalle Ji No bitişik eve, — İstikiticaddosirde Elhamra Hanında, yadişer odalı, banyo, kalorifer, asansörn. havl, deniz görür, doktor kabinesi ve ikametgâh ittihazınm elverişli kiralık dsireler vardır. Birinel katta 8 numaralı büroya müracaak, Tel, 40045, 5 Kiralık doktor muayenehi nesi — Sirkeci Muradiye caddesi 97 No. Ikinci kat gayot kullanışlı, 8 odalı, fevkaltdo havadar, elektrik, torkos, havagazı mevcut doktor musyonebaneel kiralıktır. Sirkeci Muradiyo caddesi 88 numarali berber Ligor efendiye müra- Sant, —s Son Posta matlansı sırasında apartman. inşasına elverişli ve ucuz. Müracaatı Türbe Babil caddesi (Mahmudiye) No, 16, a 5 — Müteferrik Almanca dersleri — Usulü te Fisl mükemmel olan bir Alman hanımı almanca dersler vermektedir. Cumadan manda her gün sant 4ten 7 ye kadar müracaat: Mella Nezih H. Taksim Mis sokağı -9 omalı bir fransız mat- Moptedilere pratik usulle ders verir. Mektep talebesini imtihana hazırlar. Fransızcalarımı ilerletmek etle yönlerie mükâlems ve edebiyat temrin İleri yapar, Akşamda F. M.A, rümuzana tahriren müracat, <4 Mektuplarınızı aldırmız Gazetemiz (idarehanesini (adres larak göstermiş olan kari'lerimizden ÇöKa-MS-BM-On- KY - Serlö 37 .namlarına gelen mektupları idareha- memizden aldırmaları mercudur, Tekin ve Nuri beylere: Gönderdiğiniz ilân için ida- reye müracaatınız rica olunur. Osmanlı Bankası Osmanlı Bankasının Galat Yenicami ve Beyoğlu dev Zafer Bayramı münasebetile ağus- tosun 30 ncu perşembe günü kapalı bulunacaktır. Zayi — Edremit idadisinden almış olduğum şeh Yenisini çıkartacağımdan hükmü yok- tur. 50 N: (2024) HATIRLATIRIZ Ki Şehir kostümleri Spor kostümleri Pardesüler Mantolar Smokinlr Fraklar İçin zevalmin en son moda kumaşlar Sl J. iTKiN amemi zayi ettim. 1 Rapasl Tüccar Terzi Hrl Gonokok aşısı Belsoğukluğu ve ihlttlarına karşı pek tesiri ve tazo aşıdır.Divanyolu Sultan Mahmut türbesi Xo 160 (1668) mmm Doktor HORHORUNİ Her gün akçama kadar hastalarını Eminönü Valid kırsathanesl yanın: daki munygnehanseinde tedavi eder. “Telefon; 4181 MM (167 © Kiralık apartman — Beyoğlu Cağaloğlunda satılık arsa — Askeri Liseler Müfettişliğinden: İstanbul ve Bursadaki As, liselerle Erzincan ve Konya Askeri Orta mektepleri için aşağıdaki derslere muallim alınacaktır. 1 — Riyaziye, Fizik, Kimya, Tarih, Coğrafya, Almanca, 2 — Birinci Maddede yazılı derslerin muallimliğine talip olanlai rin, Üniversitenin o derse ait şubesinden mezun bulunmuş olacak- lar veya maarifin aynı derecedeki mekteplerinde müseccel muallim bulunmuş olacaklar veyahut mütekait zabitandan Üniversitede İm- tihan vermiş ve ebliyetname kazanmış bulunacaklardır. Riyaziye için yüksek mühendis mektebi mezunu olması da caiz- dir. Almanca için sivillerde Üniversitede imtihana sevkedili 3 — İstanbuldaki Askeri Liselere talip olanlar için verilecek aylık ücret 84 ve Bursa lisesi için 98 ve Erzincan ve Konya orta mektepleri için 98-108 lira aylık ücret verilir. 4 — Bu muallimlikler için mütekait zabitandan veya sivil muak limlerden arzu edenler hangi mektebe ve hangi derse talip olduk larına dair yazacakları birer istidaya hal tercümelerini “ Fişlerini iliştirmek suretile 934 Ağustos nihayetine kadar Ankara Askeri liseler müfettişliğine göndermiş bulunmalıdırlar. Kırıkkaledeki Askeri sanatlar mektepleri için aşağıdaki dersler ye yazifelere muallim ve memur alınacaktır. 1 — Atelye müdürlüğü, Atelye ressamı ve resim muallimliği; Tekneloji “Sant bilgisi, muallimli musiki muallimliği 2 — Bu varifelere talip olanların vesikalarının birer suretlerini ve fişlerini bir istidaya iliştirerek 934 Ağustos mihayetine kadar Ankara Askeri liseler müfettişliğine göndermiş olmaları icabeder. 3 — Atelye Müdüriyetine 126, ressam ve resim muallimliğine 108, Tekneloji muallimliğine 108, musiki muallimliğine 98 lira aylık ücret verilecekti 14555) Ankara Müstakil Jandarma Taburu Kumandanlığından:, erzak ihtiyacı için aşağıda cins ve miktari yazılı 23 kalem erzak kapalı zarf usulile satın alınacak ve kapalı zarf münakasası 27-8-934 pazartesi günü saat 15te yapılacaktır. Talipler şeraiti anlamak üzere her gün münakasaya iştirak için mezkür günün muayyen saatinde Ankarada müstakil Tabur ku mandanlık karargâhına müracaatları, «4487» Erzakın miktarı. Cinsi Kile Kile Azami Asgari 110,000 100,000 Ekmek 1,000 © 700 Zeytin yaği 11,000 10,000 Sığır eti 6,000 4,500 Bulgur 4,000 — 3,600 Pirinç 2,100 2,500 Sadey: 2,500 2300 Tuz 3.200 3,000 Soğan 1700 1,500 Sabun 5 135,000 125,000 Odun 2,300 2,000 Nohut 10,000 8,000 Kuru fasulye 8,000 6,500 Patates 600 400 Mercimek 2,500 (2,400 Toz şeker 1.700 1,500 Siyah kuru üzün 300 150 Tarhana 13,000 12,000 Arpa 8,000 7,000 Kuru ot 8,000 7,000 Saman 150 100 Hayvan tuzu ğ 28 25 Çay 1100 1,000 Gaz Münakasa ilânı Belediye Sular idaresinden: 15 mlmlik Ana musluğu 1200 adet 2 e 190, 30 ww 0, 40 m 30 15 Zarp musluğu 1200, Mn 30, İİ ai an | Dİ 10 wdadı e Gesi 10 ,, Musluk şapkalan 150 | 15 vaa 20 100 e 20 40 . 10, 1 — Yukarıda cins eb'at ve miktarları yazılı bronz musluklar kapalı zarfla münakasaya konmuştur. 2 — Talipler bu hususu dair tanzim edilen gartnameyi bir lira mukabilinde İdare veznesinden alabilirler. 3 — Münakasaya girmek isteyenler teklif edecekleri fiatların yüzde yedi buçuğunu teminat akçesi olarak İdare veznesine yatı” raçaklardır. 4 — Kapalı zarflar ihale günü olan 29/8/934 Çarşamba saab 14 de kadar Müdüriyete verilmelidir. Bu saattan sonra getirilecek zarflar kat'iyen kabul edilmez. “4897,