31 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

31 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Askeri terfi listesi XBaş tarafı 8 inci sahifede) Üçüncü sınıf askeri muallimlikten ikinci sınıfa terfi edenler İsmail bey Filibe. Altıncı sınıf hesap memurluğun- Han beşinci sınıf hesap memurlu- Şuna terfi edenler "Aziz Kayseri, Eşref İ: leyman Kırşehir, Hakkı Gümül üne, Ahmet Bağdat, A. Fevzi Van beyler. Yedinci sınıf hesap memurluğun- dan altıncı sınıfa terfi edenler Hayri Edirne, Hasan Tahsin Kayteri, Bürhanettin Erzincan, 'M. Nadir Zile, M. Hilmi Çerkes, A.mail Hakkı Konya, Mehmet Kayseri, Osman Erdek, Recep İs- parta, M. İhsan İstanbul, Abdül kadir Bosna, A. Vasfi Erzincan, Haşmet Gerede, Sabri Kütahya, ©, Nahit İstanköy, A. Ahmet Ger- zen, Mustafa Malatya, Hasan Siirt beyler. Deniz güverte binbaşılığındar kaymakamlığa terfi edenler Fehmi İstanbul, Seyfettin Un- Ere ay Kak Ma mut Galata, Rahmi Tekirdağ, Feh- mi Vefa, Kâmil Atina, Ziya Sal imaho beyler. Deniz güverte yüzbaşılığından | binbaşılığa terfi edenler Rifat Edirnekapı, Sadık Aşık: paşa, Tacettin Kasımpaşa, Kema- ettin Kasımpaşa, Sabri Şehzade- başı, Abdurrahman Kesmakaya, Salâhattin Üsküdar, İzzettin Un- kapanı, Müfit Göztepe, Süreyya Üsküder, Kenan İzmir, Ethem Heybeliada, Seyfettin Fatih, Ha- Hil Galata, Saim Çemberlitaş, Fev- Zi Kadıköy, Salim Aksaray, Ke- malettin Taşkasap, Süreyya Ka- sımpaşa, Nasie Kasımpaşa, Kema- ettin İstanbul, Fevzi Kasımpaşa, Azmi Giresun, Rüstem Yanyı Hakkı Kasımpaşa, Mehmet Sür. mene, Mehmet Bursa, Kenan Ka- simpaşa, Rüştü Hasköy, Zeki Ka- şımpaşa, Mehmet Zati Beyşehir, “Arif Kasımpaşa, Münir İstanbul, Hulüsi Furuaza, Osman Çanak- kale, Kenan Molla Hüsrev beyler. Güverte birinci mülâzimliğinden * ç yüzbaşılığa terfi edenler > Nazım Kadıköy, Necdet Nişam- #aşı, Bürhanettin Unkapanı, Re- fet Süleymaniye, Necdet Nişanta- 8i, Cemil Eeylerbeyi, Ferit Üskü- Bursa Ziraat Mektebi v Kayıt dar, Barbaros Kadıköy, Niyazi Günarn, Kenan Kadıköy, Mahmut Tophane, Salâhattin İstanbul, Ra- uf Fatih, Şevket Üskü settin Kadıköy, Nejat hanettin Kasımpaşa, Bürhanettin Sultanselim, Alp Musul, Zeki fs- tanbul, Muzaffer Kasımpaşa, Mu- bittin Küçükmustafapaşa, Muzaf- Fer İzmir, Adnan Beykoz, Lâti Üsküdar, Sedat Davutpaşa, Emin Kırşehir, Ulvi İstnabul, Rahmi Davutpaşa, Hidayet İstanbul, Güt. | fuh Bursa, Fazıl Kadıköy, Sabri Kasımpaşa, Hikmet İstanbul, Ke- nan Üsküdar, Hasan Kasımpaşa beyler, Çarkçı binbaşılığından kayma kamlığa terfi edenler Bahaettin İstanbul, Hakkı Zaf- rânbolu, Kemal Çarkçiv beyler. Çarkçı yüzbaşılığından binbaşılı ğa terfi edenler Hasan Girit, Yusuf Girit, Faik Kasımpaşa, Süleyman Lefke, Sait Bursa, İbrahim Bolu, Salih İsmail Koçhisar, Necati Kasimp: şa, Salih İstanbul, Ekrem Eyüp, Hulüsi Haydarpaşa, Ali Çarşam- ba, Yusuf Düzce beyler. Çarkçı mülâzimliğinden birinet imliğe terfi edenler Suat Kadıköy, Fikret Sinop, Sa- bit Boyacıköy, Muallâ istanbul, Adnan İstanbul, Sırrı Kasımpaşa, Enver Sultanahmet, Necdet Fa- tih, Mecit Feriköy, Suavi Koska, Tayyar Üsküdar, Mitat Boyaci- köy, Reşit Zeyrek, Esat Kadıköy, Salâbattin Kasımpaşa, Sedat Ve- fa, Enver Üsküdar, Nedim Varna, Cahit Osküdar, Abdürrezzak F: #ih, Rıza İstanbul beyler. Eczacı binbaşılığından kayma: kamlığa terfi edenler ihsan bey İstanbul. Eczacı yüzbaşılığından binbaşili ş Za terfi edenler © Nizamettin bey Kuruçeşme. Eczacı mülâzimliğinden birinel — mülâzimliğe terfi edenler ” Mustafa Safa bey İstanbul, Levazım binbaşılığından kayma. kamlığa terfi edenler Cevdet bey Küçük Çekmece, Levazım yüzbaşılığından binba- şılığa terfi edenler A. Rıza Unkapanı, Cezmi Sa itin Sultanselim beyler, Bursa Ziraat Mektebi e 1 — Mektebe bu sene Leyli ve Meccanl on beş talebe alınacak Girmek için k&bul şartla! A — Türkiye teba B — Orta mektebi Ç — Yaşı on dokuzu geçmem olmak, D — Hastalıktan salim ve Ziraat işlerini ifaya bedenen mukte- dir olmak, E — Tahsil esnasında mektebi terkettiği taktirde kendisine yapılmış olan bilumum ma bilâ mazeret terketmemek ve rifi ödeyeceğine dair noterden musaddak “ Mektepten alı- naçak numunesi veçbile , F — Talip mikt kefaletname vermek, muayyen adedi geçtiği taktirde yapılacak ar, Giyaz | Manisa, | Hüsnü Kasımpaşa, Şehabettin İs- | tanbul, Hikmet Kasımpaşa, Bür- | musabaka imtihanını kazanmaktır. 2 — Mektep Teşrinievvel başında açılacağından taliplerin niha yet Eylülün onuncu gününe kadar yukarda yazılı evsafı haiz olduklarını bildiren vesikalarla birlikte bir istida ile mektep müdürlüğüne müracaat etmeleri, (4484) Posta T.T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden: Mübayaasına lüzum hasıl olan üç nevide 40,000 metre lâstikli tel aleni surette münakasaya konulmuştur. Mezkür telin 15 Eylül 1934 nde imünakasası icra edileceğinden taliplerin şartname almak ber gün, münakasaya iştirak için de mebhus tarihe müsadif cumartesi günü sasi ii katında mübâyast komisyonuna würacaatları, İ 1 Eylül 934 kadar Bankada asgari yirmi beş lira yatırmış olmalısınız! tarihine 1 Teşrinievel 934 kumbara keşide- sinde talihlerini denemek istiyenler Bankada asgari 25 liraları bulunması lâzım geldiğini unutmamalıdırlar. Senede 10,000 lira mükâfat! Cafer Fahri beyin eserleri para kazanılır? 26 kuruş Tavukçulukta muvaffakıyetin sırrı 26 kuruş Tavukları çok yamurtlatmak için Tavuk meraklılarına çok lüzumlu bir kitap 80 sahil - S6 kuruş Te AKŞAM KİTAPHANESİ 121, Ankara caddesi DOYÇE ORIENTBANK Dresdner Bank Şubesi Merkezi: Berlin Türkiyede / Şübeleri: istanbul (Galata ve istanbul) Depo: Tütün Gümrük izmir Her türlü banka muamelâtı TURKIYE IŞ BANKASI İstanbul Tramvay Şirketi ilân 1 Eylül 934 cumartesi sabahından itibaren tatbik edilecek mu- vakkat tarife, köprü ve nakil vasıtaları resimleri dahil olduğu halde aşağıda gösterilmiştir. İkinci mevki kuruş santim, 1—2 kıa SE ys 3-7, 6 35 Zabit ii 5 Zabit (karne) a Küçük zabit ve efrat 2 mw 4 Çearne) i Harp malülleri 2 0 Mektep talebesi (15 yaşına kadar) 2 5 Her talep vukuunda biletlerin va pasoların ibrazı mecburidir. MUDIRİYET Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden: Posta T. T. fabrikası için lüzumu olan 10 ton humzu sanli man- genez aleni surette münakasaya konulmuştur. Münakasa 16 eylül 1934 tarihine tesadüf eden pazar günü saat 14 te yapılacağından tayin olunan gün ve saatte */, 7,5 nisbetindeki teminatlarile Galata- saray lisesi karşısında Beyoğlu Posta T, T. merkezi üçüncü katın da müteşekkil Posta T. 1. satınalma lomisyonuna müracaatları, Şartname hergün alına 43855, Istanbul Milli Emlâk Müdürlüğünden: Cins ve mevkii Senelik © Kira kirası müddeti “Ayasofyada Yerebatan caddesinde altında dükkânı 240 Lr. 1 seno bulunan 10 No. ev Kitanbul tapu müdüriyeti içindeki soğuk mekülât 264 , 2 ve meşrubat satış yeri. Divanyolunda sıhhiye müzesi altında 136/138 134 ,, 2 |, No.lu dükkân. Samatyada hacı Hüsi a mahallesinde deniz 108 , 1 kenarında 9/15 No. lu kahvehane arsasi, Yukarda cins ve mevkileri yazılı mahaller hizalarındaki müddet ve kiralar üzerinden açık artırma usulile kiraya verilecektir. Istek- lilerin 2/9/934 pazar günü saat on dörlle *(,7,5 pey akçelerile müracaatları, “ M. ,, “4690,