13 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

13 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

13 Eylül 1934 Hollivulun meşhur Yıldızlarından Syivla Sidney pijama ile kumsalı T Amerikalı artistlerden Ric- | hard Dix bir kaç ay tatil yapacak. | tır. Artist tatil müddetini devri- ölem seyahati yapmakla geçire. cektir, At meraklısı bir yıldız: istirahatte. Grten Garbomn yakında Avrupaya geleceği yazılmıştı. Bu haber doğru değildir. Greta Hok livutta yeni bir filim çevirmeğe ay 7 ) Evelyn Venabla di X Sesli Filim ilk başladığı za- manlar Brodvay Melody fıminde bir filim yapılmiş, memleketimiz- de de gösterilen bu Filim çok roğ- bet görmüştü. Hattâ sesli filmin yapılmasında mühim bir rol oyna” mişti, Hollivuttan gelen haberlere göre şimdi yeniden «Brodvay Me- lody 1934n İsminde bir filim yapi» lacaktır. ag “ Holtvutun meşhur Jön prömiyesi Clarck Gable “ Ginde sinema ve filim faali: | yeli İlriliyor. Geçen da 100 Filim çevirilmi ların ekserisi bugünkü hayata ait Hilimlerdir. Filimlerde bar sahne- İri, bilhassa hoşa gidiyor. Ge v5 Yıldızlardan Fay Wray sonçevirdiği filmden bir sahnede Erkek olsaydı.. Mae West ne yapmak isterdi? Bir Amerikan gazetecisi Mac Weste müracaatla «erkek olsaniz ine yapardınız?» diye sormuştur. Artist demiştir kiz amafih erkek olsaydım, babam gi bi, boksör olurdum. Eminim şampiyonluğu kazanirdım. Çünkü yalnız yumruklarımla değil, ayni Zamanda kafamla dövüşürdüm. Politikadan anlamam. Onun için erkek olsam politika ile uğ- raşmazdım. . Erkek olsam her şeyden evvel gok malümatlı olmağa çalışırdım. değildir. Bir kadı idare etmeği bil Çok param olmasını isterdim, ram olunca genç yaşta Sinema haberleri orada filim çevirecektir. $ M Ronald Colman, kanunlar 2 ayrılmıştır. Artist 1920 senesinde Amerikaya gitmiş, o zamandan beri karısından ayrı yaşamıştı. i X Çinli sinema artisti Anma May Wong. Hollivuta gitmiştir, Hollivutnn yeni Jön prömi rinderi Addlf Förster va AMMAN