9 Ekim 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

9 Ekim 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

Teşrinievvel 1938 Mi Kapalı zarf ile eksiltme ilânı Bursa C.H.P. il başkanlığından: 1 — Eksiltmeye konan iş: Bursa Cümhuriyet alânında yeniden inşa ödile- Halkevi binasının inaşaatının bir kısmı. 2 — Muhammen keşif bedeli 70.000 liradır. 3 — Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır A — Eksiltme şartn i B — Mukaâvele proj C — Hususi fenni mali şartname D — Keşif hülâsa cetveli E Projeler FP — Bayındırlık işleri genel ve yapı işleri fenni şartnameler İsteyenler bu evrakı «3504 kuruş mukabilinde C. H. P. sekreterliğinden alabilirler, 4 — Eksiltme 20/9/938 tarihinden itibaren bir ay müddetli olup 20/10/938 tarihine müsadif perşembe günü saat «1,5» de Bursa C. H. P. binasında baş- kanlık odasında ihalesi yapılacaktır. 5 — Eksiltme kapalı zarf usuliledir. 6 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin #750 liralik muvakkat teminat vermesi, üçüncü maddede yazılı evrakı kabul ve imza etmesi ve aşağıdaki ve. sikaları haiz olup göstermesi lâzımdır. A — Ticaret odasında 1938 senesine kayıtlı bulunduğuna dair vezika, B — Nafın müdürlüğünden alınmı ş bu işe girebileceğine dair ehliyet vesi. | kası, C — Müteahhidin iş başında mes'uliyeti fenniyeyi haiz bir yüksek mü- bendis veya mimar bulundurmasını taahhüt eder vesika. 7 — 'Teklif mektupları 4 üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline ka-| dar C. H. P. başkanlığına makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderi- lecek mektupların dördüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu İle iyice kapatılmış olmasi lâzımdır. Postada vukur ge- len gecikmeler nazarı dikkate alınmaz. (7094) Liseler Alım, Satım Komisyonundan: Cinsi Miktarı (OB. TahminB. Adet Lira Yazıhane 12 Dosya dolabı 5 40 Yemek Masası 10 4 Komisy: muza bağlı yeni açılacak orta okulların ihtiyaçları olan yuka- rıda yazılı eşyaları kapalı zarf ile eksiltmeye konmuştur. Eksiltme 1710/938 Pazartesi saat 16 da İstanbul Kültür Direktörlüğü binası içinde toplanan komisyunda yapılacaktır. İstekliler ilk teminat makbuzu, 938 yılı Ticaret Odası vesikası ve bir haf- ta evveline kadar resmi dairelerden en az 500 lirahk bu gibi işler yaptıklarını bildirir vesil le 2490 sayılı kanunun tarifatı dairesinde hazırlıyacakları teklif mektuplarını belli saatten bir saat evveline kâdar sözü geçen komisyon Başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri. Teminatlar liseler muhasebeciliğine yatırılacaktır. Şartname, nümune ve resimleri görmek isteyenlerin Galatasaray Lisesinde Komisyon Sekreterliğine müracaatları. (1006) stanbul üniversitesi A. E. P. komisyonundan: Muhammen fiyat (Kilo Teminat $ı Er 2509 30,12 İlk teminatı LL. Er. 0 Sabun Yukarıda mikdari yazılı sdbun 17/10/9383 tarihinde Rektörlükte açık | eksiltmeye konulmuştur. İsteklilerin teminat ve Ticavet Odası kâğıtlarile saat 15 de komisyona gelmeleri. Şartname her gün Rektörlükte gürüli (7041) ür. DARA BİRIKTİRİRSEN » ATAMAYACAĞIN İŞ YOKTUR iS-BANKASINDAN-BiR-KUMBAR A'AL x N « EL DABKOVİÇ ve Şki. Vapur acentalığı GDXNİA AMERİCA SHİPPİNG LİNES «PALESTİNE LİNE» 13.000 tonluk Tüks POLONİA Transatlantik vapuru ile 15 günde bir muntazam postalar: İSTANBUL - KÖSTENCE (pazar) İSTANBUL - (perşembe) Avdet (Pire) tarikiledir. Yolcu ve eşyal ticariye alır. Kös- tenceye yakında gidecek (vapurlar: 18 T. evvel anat 16 da. Pilistine yakın- da gidecek vapurlar. 21 T.evvel saat 16 da. «SCHULDT - ORİENT - LİNE Eşyayi Heariye nakli için seri posta: $ARK - GARP MATTI Olamburg, Beremen, Anvers, Yunanistan, Türki- ye Bulgaristan Romanya ve avdet Eşya tahliyesi için beklenen vapurlar Arlon vapuru 10 'T. evvele doğru. Tahmil için beklenen vapurlardan: 'Troyburg vapuru 21 T. evvele doğru. H. PAJKURİC Vapur acentası “ZETSKA PLOVİDBA A. Ds de Koter Balkan anlantının ekonomik kenfe- ransında tesis edilen enterbalkanik hat. Büyük lüks modem “LOVCEN,, vapuru ile İstanbul, Köstence, Pire, Korlo, Arnavstluk, Dalmaşya sahili, Triyeste, Venedik ve Susak arasında muntazam posta, Yolcu ve eyyayi ticariye ahır. Tenezzüh ve zevk seyahati için Müstesma fırsat. KÖSTENCEYE İlk posta 10'T. evvel saat 19 da. ” PİRE, KORFU, Arnavutluk Dal- maçya. sahilleri, Venedik ve Triyes- teye ilk posta 15 'T. evvel saat 15 te, Her nevi tafallât için Galatada (Yolew salonu karşısında) umumi acenteliğe: Telefon: 44708 ve bi peyahat idarehanelerine müracaat, I — İdaremizin Gazinntep fabrikası için şartnamesi mucibince satın ah- nacak 500 ton Rekompoze maden kömürü kapalı zarf usulile eksiltmeye kon- muştur. II — Muhammen bedeli beher tonu Mersinde Vagonda teslim 17 lira he- sabile 8500 lira ve ınuvahkal teminatı 637.50 liradır. TI — Eksiltme 20/X/938 tarihine rastlayan perşembe günü saat 15,30 da Kabataşta ievazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. V — Mühürlü teklif mektubunu kanuni vesaik ile © 7,5 güvenme parası makbuzu veya baka teminat mektubunu ihtiva edecek olan kapalı zarfların eksiltme günü en geç saat 15 e kadar yukarda adı geçen alım komisyonu baş- kanlığına makbuz mukabilinde verilmesi lâzımdır. (7179) * I — İdaremizin Paşabahçe fabrikası için satın alınacağı ve 29/1X/938 tarihinde ihale edileceği ilân edilen 2000 kilo toz şekerin muhammen bedeli değiştirildiğinden yeniden açık eksiltmeye konmuştur. 1 — Muhammen bedeli beher kliosu 26 kuruş hesabile 520 lira ve muvak- kat teminatı 39 liradır. TO — Eksiltme 24/X/938 tarihine rastlayan pazartesi günü saat 15,30 da Kabataşta levazım ve mubâyaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatte © 75 güvenme paralarile birlikte yukamda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. «7322» mi Muham men B. beheri tutarı LE LE. 660X700 m/m tefrikli 25 000 Top 2.08 52000.— verje sigara kâğıdı 24.5 m/m velin bobin sigara kâğıdı 1 — Şartnameleri mucibince satın alınacak yukarda cins ve miktarı yazı- Mh 25,000 top sigara kâğıdı kapal zarf usulile ve 750 bobin sigara kâğıdı açık eksiltmeye konulmuştur. NM — Muhammen bedellerile muvakkat teminatları yukarda gösterilmiş- Cinsi Miktarı Muvakkat te- Eksiltmenin mina (OŞekli Saati LK. 3850.— Kapalı zarf 15 750 bobin — 341.78 24.04 açık eksilt, (15 tir. Ekslitme 8/X1/938 tarihine rastlayan salı günü hizalarında yazılı saatlarda Kabataşta 'evazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda ya. pılacaktır. IV — Şartnameler 2.60 lira bedel mukabilinde İnhisarlar levazım ve mü- bayaat şubesile Ankara ve İzmir baş müdürlüklerinden alınabilir. V — Eksiltmeye girmek isteyip te bu eb'atta kâğıt vermeyecek olan fr- maların teklif edecekleri eb'adı ihale gününden bir hafta evveline kadar İn- hisarlar tütün fabrikalar şubesine bildirmeleri ve münakasaya iştirak vesikası almaları lâzımdır. VI — Açık eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatte © 7,5 güvenme paralarile birlikte adı geçen komisyona gelme- | leri, kapal zar! eksiltmesine iştirak etmek İsteyenlerin de mühürlü teklif mek- tubunu ihtiva edecek olan kapalı zarfları eksiltme günü en geç saat 14,30 a ka- dar alım komsiyonu başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri lâzımdır. (6720) * I — Şartname ve projesi mucibince Adanada yaptırılacak tuz anbarı ve başmüdürlük apartımanı inşaatı 19/1X/938 tarihinde ihale edilemediğinden yeniden kapalı zar? usulile eksiltmeye konmuştur. H — Keşif bedeli 22.917 lira 15 kuruş ve muvakkat teminatı 1718 lira 79 kuruştur. II — Eksiltme 20/X/939 tarihine rastlayan persembe günü saat 15 de Kabataşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. W Şartname ve projeler 115 Kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar umum ü 'azım ve mübayat şubesile Adana ve Ankara başmüdürlüklerin- den alınabilir. V — Ekslitmeye iştirak etmek isteyenlerin fenni evrak ve vesaikini ihale gününder. 3 gün evveline kadar İnhisarlar Umum Müdürlüğü inşaat şubesine ibraz ederek ayrıca ehliyet vesikası alın ması lâzımdır. VI — Mühürlü teklif mektubunu kanuni vesaik ile V inci maddede yazılı inşaat şubemizde iacak ehliyet vesikası ve “e 7,5 güvenme parası makbuzu veya teminat mektubunu ihtiva edecek olan kapalı zarfların eksiltme günü en ge; saat 14 de kadar yukarda adı geçen alım komisyonu başkanlığına mak- buz mukabilinde verilmesi lâzımdır. (7140) Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum İdaresi İlânları Devlet Demiryolları 9 uncu İşletme Müdürlüğünden: 15/X/1938 tarihinden itibaren haftada iki defa Istanbul Atina arasında bir doğru yataklıvagon seyrüsefere başlayacaktır. İSTANBUL'dan hareket : Cumartesi — Sah ATİNA'ya varış Pazartesi — Perşembe » ATİNA'dan hareket : Cumartesi — Salı » 20,10 İSTANBUL'a varş o: Pazartesi Perşembe » 10,22 Daha fazla tafsilât almak için istasyonlara müracaat olunması rica olunur. 9. İŞLETME MÜDÜRÜ Saat 20,30 10,16 Muhammen bedeli 31 lira 99 >. olan ve şarinamesinde müfredatı yânılı bulunan muhtelif cins müstamel malzeme ve eşya 11/10/938 salı günü Saat 10,30 da Hâydarpaşada gar binası içindeki satınalma komisyonu tarafın» dan açık arttırma usulü ile satılacaktır. Bu işe girmek isteyenlerin kanunun tayin ettiği vesaik ve 39 lira 90 ku. ruşluk muvakkat teminatlarile birlikte arttırma günü saatine kadar komis- yona müracaatları lâzımdır. Bu işe ait şarinameler Haydarpaşada gar binasındaki komisyon tarafın. dan parasız olarak dağıtılmaktadır. (6619) Liseler alım satım komisyonu başkanlığından Galatasaray |) htiyacı olan 200 ton kıriple maden kömürü 3000 lira tahmin bedelle kapalı zarf usulile eksiltmeye konmuştur. İlk teminatı 225 li- radır. Eksiltme 17/10/932 pazartesi günü saat 15.45 de İstanbul kültür direk- törlüğü binası içinde toplanan komisyonda yapılacaktır. İstekliler ilk teminat makbuzu ve ticaret odasının 948 yılı vesikalarile 2490 sayılı kanunun tarifat da'resinde hazırlayacakları teklif mektubunu belli saat. ten bir suat evveline kadar sözü geçen komisyon başkanlığına makbuz müuka- bilinde vermeleri, Teminatlar liseler muhasebeciliğine yatınlacaktır. Ve şartnameyi gür- mek isteyenlerin Galatasaray lisesinde komisyon sekreterliğine müracaatları, (1008)