6 Şubat 1938 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 10

6 Şubat 1938 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 10

Ner3 Sidife 1KT A'aşahir İcra memurluğundan: Gayri menkul malların açık artırma ilânı Alacaklı: Uşak Şeker şirketi. Borçlu: Alaşehirde Davave kili Hilmi. Borç miktarı: 399 lira 56 kuruş ve faiz, ücret; masraf ve resin? tahsil. Borcun müstenidatı: A'aşehir Tapu Memütlüğünün 17/1/932 tarih ve 5 numaralı ipotek se nedi. Börçlünün ühdesinde kayıtlı olup yukarda yazılı börtundâan dölayı mörhun ve maheuz bw lunan bir bap hate tehinin par raya çevrilmesi — yolile — satılığâ çıkarılınıştır. Satılığa çıvarıları hahe — Ala: şehirin eski Tevfikiye Mmahaâlle- sinde kâih Kânuhnusani 932 tarih ve 143 gumara ile 200 — ârşın üzerinden tapuya bağlı taraf latı; Cahibi yemini: Alime, Ye sarı: Alim hanesi, arkası ve cephesi: Tatik ile mahdud fev: kani bir tahtani üç oda, bir kiler, bir dam ve avlüyü havi ve 528 lira kaymetli bir bap hühedir. İşbu hanenih üç ye mali ehli vuküf marifetile ma: hâllen yâpılan keşif, mesaha ve kiymet takdirinde; şarkan ve gevübeni Yol, garben ve şimi- len: Alhanlı Ahmed hâanesi ile mâahdud olduğu, kerpiç ve taşı tan yapılımış ve üzeri kiremitli bir hâne bulündüuğu ve şark, şimal ve cenup tarafları mut: bak, ahir gibi bina kisimlarım ihtiva ettiği ve vasat kısminin dü bahçe halinde oldüğü gö- rülmüştür. Bina aksam: Evin şimal kıstnı Yevkani iki oda, bir salondan ibarettir. Odaların ze- mihi tahta ve tavanı — sivalıdır. Salön kısmimın şark tarafı tahta ve garp tarahı töpraktır. — Silo- nün Üüzeri kapah ölüp tavansız dir. Ahita zemini töprak — ve helânın zemini betondur. Cenup kısmında ise fevkati iki odâ ve bir sâlonu olup zemini ve ta- Vahi tahtadır. Ve gene zem'ni toprak ve tavam mevcat bir oda ve zeminleri toprak ve özerleri kapalı ve tavansız bir ahır ve matbak mevcuttur. Şark kısmında'ise zemini toprak bir kileri ve küçük bir mutbağı ve bir de mahalie fırımı vardır. Evin şmal ve cenup — kısımlar rında iki kapısı vardır. Hane bilmesaha 456 metre 42 san- timden ibaret arsa üzerindedir. Heyeti umumiyesine 1397 - İira 9O kürüş kiymet biçilmiştir. İşbu hane açık artlırma sure- tile satılığa çıkarılmış ve 18-11- 34 günü yap:lan birinci arttır: mada sürülen bedel muhammen kıymetin yüzde yetmiş beşini hulmadığından satış ikinci art- tırmaya bırakılmış va 4/12/034 gönü yapılan ikihei arttırmada da keza sürülen bedel muham- men kıiymetin yüzde yetmiş be- şini bulmadığından 2280 numa- ralı kanun ahkâmına - tevfikan setiş geri birakılmış ve börç ta beş 'sene müddetle beş müsavi taks te buğlanmıştı. Taksit müd- detle.i mürur Etmes'ne rağmen börçiü taksit şartlasına riayet etmemesinden alacaklı vekilinin telebi üzerine mezkür hane ye- nideh fçık arttırma — süretile satlliğa çıkarılmıştır. Birindi ar. tırma müddeti 30 gündür. Birinci #rttirmin'n yapılacağı mahal, gün ve satit: Alüşehir dora deiresi önünde 10-3:938 tarihine müsad?f per- şenibe günü sant 1d'den 16 ya kadar müddet içinde yapılacak Ve yüksek vesle Üüç defa bağı- rıldıktan Sonra işba. hane en çök afttıranın üzerinde birakı- caktır. Şayed sürülen bedel nmen kiymetin yözde yet- beş'ni bulmryacak olurta en şok arttıranın teahhüdü baki lmak üzerosatış 15 gün müd- detle ikinci arttırmaya bırakıla- caktır. İkimci arttırmanın yapılacağı mahal, gün ve saat: Alâşehir icta daitesi önünde 25-3.938 tatihine müsadif cuma günü saat 14 den 16 ya kadar müddet içinde yapılacak ve ke- YA yüksek sesle üç defa bağr rıldıktan sonra hane en çok arttıranın — üzerinde — bırakıla- aktır. İşbu hüneye ald şarthamme Ve ilân varakaları herkesin görebil: mesi için mahkeme ve İcrâ d vanhatelerine Ve — daha icab eden yerlere asılimış ve şartta- me 3-2.938 — gününden itibâren herkese açık buluadürülmüuştür. Şârtnamet İşbu hane üzerinde bir bak iddia edenler veya ili* şiği olanlar tarihihden it- baren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile birlikte memuriye- timize müracaat — etmelidirler. Bu müddet zarlında müracaat etmiyenler veya hakları tapu sicillile sabit olmâyanlar ârttır- ma tütârimin — paylâşmasından hâr'ç kâlacaklardır. Üzerinde bitakılma kararı ves rild.kteh sonra müşteri ârttırma tutarını derhal veya verilen mühlet iç'nde vermeğe mecbur- dür. Vermediği takdirde dahâ önce pey koyân müşteriye tek: 1f olutur. Koyduğa bedel üze- rinden almağa talip olursa veya bu bedel üzetinden herhangi bir istekli çıkarsa onun üzerine ihale olunur. Böğyle bir istekli çıkmazsa üzerinde — bırakılma kararı bozulur ve hane 15 gün müddetle yeniden arttırmaya çıkarılır ve en fazla artıranın üzerinde birakılır. İki ârttırma arasındaki Yark ve geçen gün- ler için * Sden hesap oluna: cak faiz ve diğer zararlar ay- rica hükme hacet kâlmaksızın memuriyetim'zce alıcıdan tahsil olunur. Tellâliye resmi ve tapı hârci müşteriye —a'ddir. Avrttırmaya iştirak etmek isteyenlerin mu- hâthmen kiymetin © 7,5 ns- betinde depozito akçesi yatıtma- lavı veya mült bir. bankânın temintat mektübenu tevdi etme- leri şarttır. Arttırmaya iştirak edenler şartnâmeyi ökümüş ve lüzümlü malümatı almış ve bu şartları tamamen kabul etmiş nazarile bakılırlar. Daha fazla müâlümâat almak — is'teyenler me- riyetimize 938/413 mumeraya müracaâat etmelidirler. İşbu hane yukanda yazılı şartlar - dairesinde ve imezkür gün ve saatlerde Alaşehir icra dairesi önünde açık artırma suretile satılacağı ilân olunur. Komalpöşa icra M. dan: Kemalpaşada mükm — iken halen ikamelgâhı meçhul Nazmi karını Kâniye tarafına; Kema'pa zirsi kredi lıoog: Yatfi tarafından üleyhin'ze bi kıta gsönetle alaciğı olan 168 Hra 16 kürusun *6 12 fa'z ve müsraf ve ücreti vekâletle bi- likte tahsili hakkında hacit yö- lile yaptığı tera takibi — üzerine gekler ve emre Mühatrer sene- dat hakkındaki — ahkâma namıniıza çıkanlan 37-186 No. la beş günlük ödeme emri ika- vem meçkul olmusi se- bebile bilâ tebliğ iade edilmiş olduğundan işbü ilân tarihir- det itibaren on beş gün Zâr- fında borcumuzu birriza ödeme- niz ve borcun tamamına veya bir kısmına itirazınız varsa ne bu müddet zarfında bi mehiz borcunuzu ödemediğin'z ve bortün tamamına veya bir kısmına itirazda daki bulunma- dığınız takdirde borcunuza ye- tecek miktârda mallarınızı ve haklarınızı göstermeniz. Tâzım- dir. Aksi taktirde müddet mü- rurundan sonra ahkâmı kanu- niyenin tatbik edileceği ödeme tebliği makamına kaim olmak üzere ilân olunur. İzmir ikinci icra — memurlu- ğundan: - Dösya Nö. 938/2252 Gayri menkul malların açık artırma ilânı Açık artırma ile paraya çev- Yilecek gayri menkulün he ök düğü, Sebze bahçe ve kuülenin 28 Pay itibarile 25 payi gayri meükulün, —mevkiü, mahallesi, sokağı, — numarası: Karşıyaka Bostanlıda Bostanlı çıkmazında 1740/37 metre murabbar sebze bâhçesi ve içinde 39 numara: taflı tahtani bir sofa sağda yanında iki öda sofanın niha: yetinde iki basamak merdivenle inildikte zemininde bir toprak mutbah ve helâ ve bir. — ahiri müştemil bir bap kule ve bahs çede mühtelif meyva fidanları. Takdir. olunan — kiymet 500 lira, Artırmanın — yapılacağı — yer, gün, saat: İzm'r ikinci icra da> iresinde 10/3/938 — perşembe günü saat 13,30 da ikinci ar tırması 25/3/Y38 cuma günü ayni öüâlte, 1 — İşbu güyri menkulün ar- tirnü şartnamesi — 26/2/938 tü rihitden itibaren No. ile İzmir ikinci itera dalresinin muayyen numarasında herkesln — görebil- mesi için açıktır. İlânda — yanlı olarlardan Fazla malümat almak istiyenler, işbu şartaameye ve 38/22$2 dosya numarasile me- müriyetimize müracsat elmelidir. 2 — Artırmaya iştirak için yurkarda yazılı kiymetin * 7,5 nisbetinde pey veya nüllt bir bankanın teminat mektubu tevdi edilecektir. (124) 3 — İpotek sahibi alacaklı- larla diğer alâkadarların ve irti- fak hakkı sahiplerinin gayrimen- kul üzerindeki haklarını hususile faiz ve mmastafa daâir olan iddi- alarını işbu ilân taribinden iti- baren yirmi gün iğinde evrâakı müsbitelerile birlikte imemuriye- timize — bildirmeleri icabeder, Aksi halde hakları tapu sicilile sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. 4 — Gösterilen günde artır: maya iştirak edenler artırma şörtnümesini okummuş ve İüzumlu malümat almış ve bunları tamt- me> kabül etmiş ad ve itibar olanurlar. $ — Tayn edilen zamanda Şüyrimenkal üç defa biğmildile tah sönra eti Çok artırana ihile edilir. Ancak atırma bedeli müuhatnmen kıymetin yüzde yet: miş beşini bulmaz veya satış is- tiyenin alacağına rüchanı olan diğer alacakllar bulunup ta be- del bunlarıa © yaytimenkul ile temin edilm'ş alacak'arının mec- mutndan fazaya Çıkiazsa en çok artıranın taahhüdü biki kal- mak üzere artırmı o0 beş gün daha temdit ve on beşinci günü ayni sastta yapılacak artırmada bedeli satış istiyenin alacağına rüchanı olan diğer alacakl ların ©o gayrimenkul ile temin edilmiş alacakları m:cmuaadan dazlâya çıkma : şartile, en çok artırana ihale edilir. Böyle bir bedel elde edilimezse —ihale yapılmaz ve satış talebi düşer. 6 — Gayrimenkul kendisine ihale olunan kitasa derhal veya verilen mühlet içinde . parayı vermezse ihale kararı fesholuna: rak kendisinden evvel en yük sek teklifte bulunan kimse hez etmiş olduğa bedelle almağa razı olursa ona, râzı olmaz bulunmazsa hemen ön beş gün müddetle arlıtmaya Çıkarılıp en çok artırana ihale edilir. İki ihale arasındaki ve günler için 905 ten hesap olu- nacak faiz ve diğer zararlar ay- rıca hükme hacet kalmaksızın memüriyetimizce alıcıdan tahsil olunur. Madde (133) Yukarıda gösterilen tarihinde icra memurluğu Odasında işbu ilân ve 355“':"“ artirmâa şart- namesi dairesinde sat.lacağı ilân olunur. ANADOLU Zayi Vaput komanyacılığı etmek üzere İzdir emniyet müdürlü: günden amış olduğum 3-9-936 tarihli ve 157 Hümaralı deniz hüviyet cüzdamımı kaybe'tim. Yenisini alacağımdan eskisinin hükmü kalmadığını ilân ederim. Ka-şıyakada Barbaros - soka- gında sekiz nümaralı hanede Alman tabassından Karl Weltfeld Zayi Şehitler caddesinde kâ'n Şark Sanayi iplik Fabrikasının dahi- linde — belediyeden — aldığım 311171937 tarihli ve vatak 61 cild. $ sayılı tezkereyi kaybettim. Beled yeden yenisini alacağımdan eskisinin hükmü kalmadığı ilân olunur. Ebniye inşaat kallası Cemal Bakuy Sicil 4 İzmir belediyesinden: Beher metre mürabbar üç yüz kuruştan bin üç yüz yirmi yedi lira bedeli muhammeneli 61 sayılı adanın 442,50 metre murabbamdaki 2 sayılı arsası başkâtiplikteki şartaamesi — veç- bile 22/2/938 Salı günü saat on atıda açık artıma ile (hale edilecektir. İştirak için yüz li- ralık muvakkat teminat mak- buzü veya banka teminat mek. tabu ile söylenen gün ve saatte encümene gelinir. — 6 Y 15 18 Kırkağaç Asliye hukuk mah- kemesinden: Kırkağacın İlyaslar köyünden Mehmed Ali oğla Ahmad Ak- İle ayni köyden İsmail kızı 2 A.gnıvd l”Akçı karısı Feth'ye aralarında mütekevvin böşanıma davasında davali Fet biyenin ikametgâhinin — meçhul bulanması hasebile hukuku asul muhâkemeletri kanununun 142 ve 145 inci maddeleri mucibince tebligat ifa kılınamadığından mahkemeye gelmediği görül- mekle ilânen davetiyenin tebli- ğine mahkemece karar verildi- ğginden duruşmanın muallâk bu« landuğu 18 /Şubat/1938 - tari- hine Müsadif cuma günü saat 9 da davalı Fethiyenin Kırağaç Asliyö hukuk mahkemesinde hazr bulunması ilânen tebliğ olunur. Alaşehirde pehlivan güreşi Kurban — bayramının üçünü günüdür. Güreşe iştirağ edecek pehlivanların Birlik başkanlığına müracaatları ilân olunur. İkramiyeler Lira 60 30 15 105 Kuyucak beledi- Başa Ortaya Ayağa yesinden: Belediyemizde itşa — edilecek olan 2998 lira 98 küruş keşilli fenni mezbahanın bilümuta mal- zemesi belediyece temin edil- mek suretile yalhız işçiliği açık eksiltmeye konulmuştar. İşçilik mühammen bedeli 725 lira 92 kuruştur. Açık eks'ltme 1/2/938 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle olup 21/2/938 pazar- tesi günü saat onda Kuyu- cak belediye dairesinde en cümen huzurile yapılacaktır. Teminatı muvakkate 54 lira 44 kuruştur. Talip olanların 2490 sayılı kanun hükümleri dahilinde istenilen vesaiki ibraz etmeleri lâzımdır. Fazla malü- mat almak - istiyenlerin -belli günden önce belediye encüme: nine müracaatla şeraiti sezbestçe anlıyabilecekleri, isteklilerin en- cümene müracaatları. & 8 10 32 390 İzmir Levazım âmirl ği ilânları İzmir Levaaım amirl ği Sat. Al, Ko, Rs. den: Askeri lise va orta okullar için alınacak ( 77996 ) metre Pjamalık bezin eksiltmesine istekli çıkmadığından 15/2/938 Salı günü aat 14,30 da Töphanede İstanbul levazım amitliği salın alma komisyonunda pazarlıkla eksiltmesi yapılâtaktır. Tahmit bedeli (12719) lira dört kuruş olüp ilk tertihâtı (1403) liza 93 kuruştur. Şartaame ve nümunesi komisyonda görülebilir. İstek lilerin kanuni belgelerile beraber belli saatte kömityöna gel meleri. 6 10 İzmit Levazimm amirliği Sat, A, Kö. Ra, den: 1 — İstanbul komutanlığına bağlı kataât bayvanatı için âltı yüz ton yulafın kapalı a ihalesi 25/Şubat/938 Cuma günü saat 16 da yapı'acaktır. Muhammen tutarı (34500) liradır. İlk teminatı (2588) liradır. Şartnamesi her gün öğleden evel komlsyonda görülebilir. İsteklilerin ilk tem'nat mak- buz vey mektupları ile 2490 süyıli kanunün 2 ve 3 üncü taddelerinde yazlı vesikalarile birl.kte ihale günü ihale santinden eâ az bir saat kadar teklif mextuplarını Fındıklıda kemulanlık satın alma komisyonuna vermeleri 11 16 22 İzmir Levazim amirliği Sat. Al, Ko. Rs, den: 1 — Çanakkalo müstahkem mevki ihtiyacı için açık eksilme suretile münakasada bulunan ön dört âdet buranda sekiââ adet buranda eteğine talip çıkmadığından eksiltme on gün uzatılarak ihalelesi 15/Şubat/938 Sahı günü saat on beşte Çanakkale müstahkem mevki satın alma komisyo- nunda yepılacaktır. 2 — Tahmin edilön tasemu tuatı (2520) İiradır. 3 — Teminatı muvakkate akçası (189) liradır. 4 — Şartnâme veüğmune bezi het gün komisyenda görülebilir. $ — İstekliler tearet odasında kayıtlı olduklarına dâair vesika göstermek meburiyetindedirler. 6 — Eksiltmeye iştirak edecekler 2490 sayılı kanunun 2 ve 3üncü maddelerinde ve şartoamesinde yazılı vesikaları ve teminatı muvakkatelerile birlikte ihale saatinden evel kotisyona müracantları. zmit Levazım âmirlıği , Ra den: 1 — Cheti askeriyenin göstereceği yerde (2843) lira kırk ae Marte DAG bllan “armın Te ça A eksiltme suretile münakasaya konmuştur. 2 — İhalesi 15 Şubat 938 Salı günü sâat 15 de kışlada İzmir Javattm Ömürliği satin alma öit Havokküğa slşea (E13) İNA Si ea 3 — Teminat muval ı—âhııi:ııııhifıııın resmi her gün kömisyonda görü- V $ — İstekliler ticnret odasında kaytlı olduklarına va bu işi pâbileceklerine dair ihaleden Iâakal bir hafta evel İzi ::ıııfıııyüd—ıluıkhınıh—ı göstermek irler. 6 — Eksiltmeye iştirak edecekler 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 ncü maddelerinde ve şartnamesinde yazılı vesikaları ve teminat muvakkatalarile birlikte ihale saatindeh evel ko- misyona mürsesatları, 91612 Temir .l:_vııı Gmirliği sat. al. ko. rs. den: i- ir tayyare alayı garnizonunda yaptirılacak atelye inşaâtı kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. 2 — Keşif bedeli 272000 liradır G 3 — Fksiltmesi 9 /Şubat/ 938 çarşamba günü saat 11 dedir. 4 — İlik teminat 14630 liradır. Şartname, keşif ve projeler 13 dira 63 kuruşa M. M. V, satın alma komisyonundan alınır, $ — Eksiltmeye girecekler kanuni teminat ve nuhun 2 ve 3 üncü ıııddelıerim.fs yazılı belgelerle idart şartaamenin 4 üncü maddesinin 6 ıncı fıkrasında yazılı ves'kalarle birlikte teklif mıklu!fh 1 eksiltine saatinden 30 2490 sayılı kâ. ran behemehal bir saat evvel M. V. satın âlma komisyo- nüna vermeleri. — 21 26 6 211 İzmir Levazım âmirliği satın alma komisyonundan: 1 — 535 kalem avadanlık malzemesi kapalı zarfla eksiltmeye konmuştur. 2 — Tahmin edilen bedeli 30,000 lira olup ilk teminat parâsı 2250 liradır. 3 — İhalesi 8 Şubat 938 Salı günü saat 15 dedir. 4— Şınnı[mui 150 kuruşa M. M. V. satin alma kömisyonune dan alınır. $ — Eksilttmeye gireceklerin 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 ncül maddelerinde gösterilen belgelerile birlikte teminat ve teklif mektuplarını ihale günü en geç bir saat eveline kar dar M. M. V. satın alma komisyonuna vermeleri, 22 6 21 6 4460 İzmit Levazıtn âmirliği sat. al. ko. rs. den: 1 — İzmir Gaziemirde yaptırlacak F tipi hangar, erat puviyonu ve helâ inşaatı kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. 2 — Keşif bedeli (167755) lra 67 kuruştur. ç 3 — İlk temiinat (9637) lira 79 kuruştur. Şartaame, ke$i ve projeler 8139 kuruştur ve M. M. V. satın alma komisyo- mundan Glmır. 4 — Eksillme 9 /Şubat/ 938 çarşamba günü saat 15 te M.M. V. Batın 'alma kömisyonunda yapılacaktır. vi — Eksiltmeye girecekler kanuai teminât ve 2490 sayılı | ” nunun ;':ı 3 üncü maddelerinde yazılı be'gelerle idarf şartnamenin 4 üncü maddesin'n ©* fıkrasında yazılı belge- Terile birlikte teklif mektuplarını eksiltme santinden behe- mehal bir saat evvel M. M. V. satın alma komisyonmma| vermeleri, 21 26 30 6 213 Lise ve orla okullar alım satım kaoa misyonu başkanlığIndan: Kız öğretmen okulu talebesi için mevcut nümunesine göre 130 santim eninde 400 metre lioivınçlmııı 8/2/1938 Salı 'i“:ü' saati 16 da İzmir kültür direktörlüğünde toplanacak komisyonda açık| eksiltme ile alınacaktır. Beher metresinin muhammen bedeli 320 kuruş hepsnin tutarı 1280 liradır. İlk teminatı 96 lira olup şartname ve nümunesi kültür direktörlüğünde her gün görülebilir. 22 25 50 6