1 Ocak 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Ocak 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

Bu arada denizde arada sı- rada hoplayan balıklar, gök- yüzünde uçarak geçen kuş- lar ve ağaçtan aşağı İnen örümcek ile yolda kıvrıla kıv- rıla giden solucan dikkatinizi çekecektir. Rakibinizi her yere düşürü- şünüzde puan alacaksınız. Alacağınız puanın miktarı ra- kibinize darbeyi önden mi, yoksa arkadan mı indirdiğini- ze göre değişiyor. Aldığınız puandan başka rakibi yere indirmek size dövüş puanı da kazandırır. Herhangi bir oyuncunun alfı dövüş puanı toplaması veya 30 saniye içinde hiçbir oyun- cunun başarılı olamaması devreyi sona erdilrir. Devre sona erdiğinde mis- tik bir kişi ortaya çıkar ve dö- vüş puanlarına göre kimin ka- çıncı olduğunu belirtir. Üçün- cü olan oyuncu oyun dışı ka- lır ve bu oyuncuyu bilgisayar kontrol etmeye başlar. Eğer tüm oyuncuların dövüş puan- ları aynı İse oyuncuların ge- nel puanları birinciyi belirler. Ancak genel puanlar da eşit- se her iki oyuncu da oyuna devam eder. İki devre boyunca oyuna devam etmeyi başarırsanız, ikinci devrenin sonunda eks- tra puan almak için mücade- le edebilirsiniz. Sadece eliniz- de bir kalkan var. Size doğru gelen topları bu kalkanı kul- lanarak uzaklaştırın. Toplar üç ayrı yükseklikten gelebilir. İlerleyen düzeylerde karşınıza çıkan yanıp sönen topların hangi yükseklikten geleceği- ni anlayamıyorsunuz. Başarı e karşıladığınız her top size 100 puan kazandıracak. Eğer 64 topu da karşılamayı başarırsanız 500 puan daha alıyorsunuz. Eğer dövüşçünüzü yeterli bir süre tek başına hareketsiz bırakırsanız. pantolonunun düştüğünü görürsünüz. Bazı tuşları basarak pantolonları düşürmek veya denizin, gök- yüzünün, güneşin rengini de- ğiştirmek mümkün. Oyunun'değerlendirmesi: GRAFİK : 10 SES — :10 ZORLUK: 9 DEĞER : 9 GENEL : 9 WATER POLO yunumuz sutopu simülas- yonu. Başlangıçta seçe- bileceğiniz birkaç seçenek var. DEMO'yu seçerek oyu- nun gösterisini izleyip oyun hakkında bir fikir sahibi olabi- lirsiniz. Tek oyuncu, İki oyuncu veya şampiyonada oynaya- bilirsiniz. Tek ouncuda bilgisa- yara karşı oynuyorsunuz. An- cak bilgisayar düşük düzey- lerde bile çok güçlü bir rakip. Eğer moralinizin bozulmasını istemiyor ve bu oyundan zevk almak istiyorsanız bir arkada- şınıza karşı oynayın. Şampiyo- nada dört arkadaş oynama- nıiz mümkün. Sutopunda da futbolda oİ- duğu gibi gol atabilmek için topu kaleye göndermeniz gerekiyor. Futbolda sahada koşulurken sutopunda bol bol yüzmek gerekiyor. Oyun beş dakikadan olu- şan dört devrede oynanıyor. Maç başladığında oyuncula- rı güzel bir şekilde dizilmiş ola- rak bulacaksınız. Düdüğün çalması ile her iki tarafın oyuncuları orta sahaya doğ- ru yüzmeye başlayacaklar. Zamanlamayı iyi yapıp tam vaktinde ateş tuşuna basar- sanız topu kapıp İlk olarak oyuna başlayabilirsiniz. Oyun alanının görüntüsü birçok futbol oyununda oldu- ğu gibi yandan ve biraz yu- karıdan gösteriliyor. Maç sıra- sında topa en yakın oyuncu- yu kontrol edebiliyorsunuz. Kontrol ettiğiniz oyuncuyu di- ğer oyuncularınızdan farklı bir başlık takmasından tanı- yabilirsiniz.