1 Ocak 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

1 Ocak 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

Yerde yatan adama yum- ruk atabilmek için üstüne ge- çin ve İoystick'i kendinize doğru çekip gerekli saldırı tu- şuna basın. O bölgedeki tüm haydutları saf dışı bıraktığınızda haydut- ların lideri ile karşılaşacaksı- nız. Lideri yenebilmek için ol- dukça çok uğraşmanız gere- kiyor. Oyun ilk olarak bir metroda başlıyor. Daha sonraki düzey- de mofosikletli haydutların saldırısına Uğrayacaksınız. Üçüncü düzeyde caddeler- de dolaşırken bir bayan hay- dutun saldırısına uğrayacak- sınız. Buradakileri de alt edin- ce karşınıza büyük BERTA çı- kacak, Kendisinin gerçekten iri olduğunu ve geçilmesinin çok zor olduğunu göreceksi- niz. Eğer onu da geçebilme- yi başarabilirseniz jiletli hay- dutlarla karşılaşacaksınız. En ufak bir sıyrıkta öteki dünyayı boyladınız demektir. Bu düze yi de tamamladınız mı hay- dutların son lideri ile karşılaşı- yorsunuz. Bunun da silahın- dan çıkan mermilerden kur- — tuldunuz mu, kız arkadaşınıza kavuştunuz demeklir. Başarılı olabilmek için biraz ipUCcu verelim: Biri arkadan diğeri önden iki kişinin saldırısına uğramak gerçekten büyük bir sorun. Bu durumda bulunduğunuz böl- genin en uç noktasına gidin. Gittiğiniz yerin bir duvar altı olmasına dikkat edin, aksi takdirde aşağı düşüp ölme- niz mümkün. Bulduğunuz du- vara dayanarak dövüşün. İkinci düzeye de bu teknik- le devam edin. Lider haydu- ta devamlı yumruk atarsanız sonunda ondan yiyeceğiniz yumruk işinizi bitirebilir. Son olarak büyük BERTA yı geçebilmenin yolu şu: Ona dgğru koşun, birden İleriye dönüp biraz geri çekilin ve si- ze doğru koşerken uçarak bir tekme yapıştırın. Oyunun değerlendirmesi: 'GRAFİK: 8 SES : & ZORLUK: 9 DEĞER : 8 GENEL : 8 E ğer araba yarışından hoş- lanıyorsanız tam size göre bir oyun. Seçebileceğiniz se- kiz ayrı yarış pistinde ister ar- kadaşınızla birlikte bilgisaya- ra karşı İster tek başınıza bil- gisayarın kontrol ettiği iki ara- baya karşı yarışabilirsiniz. Yarış pistine tepeden bakı- yorsunuz, yani arabanın İçin- de değilsiniz. Eğer ilk dört pist- te başarılı olursanız son dört pistte yarışma hakkını elde ediyorsunuz. Yarış pistlerinin zorluk dere- celeri farklı. Bazılarında açılıp kapanadn kapılar var. Bazıla- rında hiz kazanarak aşmak zorunda olduğunuz rampalar var. Bazı pistlerde kör nokta- lar var. Bu kısmında yol döne- rek alttan geçtiği için araba- nıziı göremiyorsunuz. Bunlar- dan başka yolda bulunan yağ birikintileri gibi engeller de kendinizi yol kenarındaki bariyerlerde bulmanıza se- bep olur. Yolda duran somun anah- tarlarından üçünü toplarsanız yarışın sonunda arabanıza İs- tediğiniz yeni bir özelliği tak- “Ma İmkânını elde edersiniz. Bu şekilde arabanızın yolu kavrayaşını, hızını, İvmesini ve puan alma performansını ar- tirabilirsiniz. Arabaya daha iyi hakim olabilmek için yolu kavrama- nın arftırılmasını seçin. Yarışa İlk başladığınızda arabanın kullanılış şeklini ve nerede ne kadar gaz veril- mesi gerektiğini öğrenene kadar kendinizi bariyerlerde bulacaksınız. Eğer arabanız kullanılmaz hale gelirse bir helikopter size yeni bir araba getirecek, Birinci gelen ara- banın bitiş çizgisini geçmesi ile birlikte yarış sona erecek, : 43