1 Ocak 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 43

1 Ocak 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 43

Yarışın sona ermesi İle birlik- te üç arabanın dereceleri gösterilecek. Eğer bilgisayar kontrollü arabaları -veya İkiİ oyuncu seçeneğinde İseniz arkadaşınızı- geçmeyi başda- rırsanız bir sonraki yarış pistin- de yarışma hakkını elde edersiniz. İki oyuncu seçeneğinde İs- terseniz sadece arkadaşınızcı karşı yarışabilirsiniz, İsterseniz üçüncü arabanın bilgisayar tardifından kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Bilgisayarın kontrol ettiği arabalar hemen hemen hiç 44 hata yapmaldıkları için bir ar- kadaşınıza karşı oynadığınız- da oyun çok zevkli bir hal ala- caktır. İki kişi oynarken üçün: CÜ arabanın bilgisayar tara- fından kontrolünü istemezse- niz ikinizden birinin yarışı ka- zanma şansı olur. Oyun sırasında şansa bağ- li olarak mükafat puanları ve- rilecektir. Oyunun değerlendirilmesi: GRAFİK: 8 SES : 6 ZORLUK: 40 DEĞER : 8 GENEL : 8 ELECTİON, - Eğer politikaya atılmak İsti- yorsanız işte size fırsat. Çift ta- raflı oynama, skandallar,.bir- birini itham etmeler ve arka- dan vurmalar, işte karşılaşa- cağınız olaylardan bazıları. Oyunda kırk tane akıllı ka- rakter yeralıyor. Küçük sevimli bir kişiden asık yüzlü parti İl- derine kadar çeşitli tipte in- san. Oyunda yeralan kişilerin zekâ seviyeleri ve kişisel dav- ranışları kişiden kişiye değişi- yor. Diğer rakiplerinizin bir ço- ğu en oaz sizin kadar ihfiraslı, bu yüzden diğer rakipleriniz- den gözünüzü ayırmamalısı- NIZ. Seçmen sayısı 200. 40 kişi bilgisayar tarafından kontrol edilenler. Ancak politik yete- neğinizle bunların oylarını ka- zanmamız mümkün. Diğer 160 kişinin oylarını yerinde ya- pılan gösterilerle kazanabilir- siniz. Unutmayın seçimi ka- zanmak için tam 101 oya İh- tiyacınız var. Bilgisayar tarafından kont- rol edilen kişilerin davranışları arasında yeralanlar: Zekâ, bağlılık, heyecan, kızgınlık, fi- kir değişikliği, ihtiras ve suçlu- luk. Kişilerin zekâları oyun ba- yunca artar. Sadakat duygu- suda kişilerde bulunuyor. Ye- teri kadar sık ve çok çalışırsa- niz insanların size karşı sada- kat ile bağlanmasını sağla- yabilirsiniz. Sadakat duygusunun İlginç yan tesirleri var, Kişiler kendi türlerinden olan kişilere belli bir sadakat ile bağlıdırlar. Kız- gınlık faktörü bir kişinin başka- larını suçlama miktarını belir- Jer. . Fikir değiştirme kişinin poli- tik görüşünü belirler ve sada-