1 Ocak 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 45

1 Ocak 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 45

vereceğinizi tayin etmeniz gerekir. Bu kişi kabul ettiğinde suçlayacağınız kişiyi seçe- ceksiniz. Teşebbüsünüz başa- rılı sonuç verebilir veya ver- meyebilir. Başarınızda emir verdiğiniz kişinin size karşı sa- dakati çok önemlidir. Bu kişi- ler devamlı siin gibi seçim propagandası yapan kişiler- le karşılaşıyorlar. Her emrin belirli bir sıkıntı meydana ge- tirme aralığı var, ancak bü- yük bir şans eseri olarak bu emir en ilginç emirlerinizden birisi. Çok akıllı destekleyiciler gerekli olacak dedikoduları otomatik olarak toplayacak ve başkalarını suçlamada yararlı olacak bilgileri edin: meye çalışacaklar. CANVAS (propaganda) Sizi destekleyenleri propa- ganda İçin gönderin. Karar sız bir. kişiye propaganda yapmak bir parfiye kayıtlı < Üyeye propaganda yapmak- tan çok daha kârlıdır. Bu tip kişileri etkileemek amacıyla çeşitli insanları propaganda yapmak için gönderebilirsi- niz. Size propaganda yap- maya geleceklerin verecek- leri eşyaları almak için cebi- nizde boş bir yer bulundurun. Herhangi bir kişiyi seçim- den çekilmesi İçin zorlayabi- lirsiniz. Bunun için o kişinin kre- disini sıfırlayın. Tabif bu size Bir kişiyi suçlayacağınız za- man saldırı süresi boyunca ekranın kenarları sarıya dö- necek. Saldırdığınız kişiye mümkün olduğu kadar yakın olmaya çalışın ve bu sırada gözünüzü kredi yüzdesinden ayırmayın. : Saldırıyı birakmak İstiyorsa- nız kaçın ancak bu sizin ileri- ki saldırı özelliğinizi etkileye- cek. Veya ateş tuşuna basın, böylece itiraf etmiş olursunuz ama İtiraf ettiğinizde değerli eşyalarınızı. kaybedersiniz; de olabilir. Seçimi terkeden kişinin taşıdığı değerli eşyalar sizin olabilir. ancak günün sonunda hâlâ biraz krediniz kalmış olur. Bilgisayarın konfrol ettiği ki- şiler de itiraf edebilirler. bu durumda yanlarında taşıdık- ları eşyalardan vazgeçerler, Her kişi diğerinden farklıdır. Bunların bazıları hiç bir za- man sizin emrinize girmezler. .Bazıları önce seçimden çeki- lir, sonra sizin emriniz altına gi- rerler. Oyunu istediğiniz noktada saklayabilir ve yeniden yükle- yebilirsiniz. Oyunun değerlendirmesi GRAFİK : 8 17 ZORLUK : 8 8 8