1 Haziran 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 11

1 Haziran 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 11
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

birsızlığıyla tanınır. İşlerinizi yaparken bir yandan da bir plan yapmanız gerekecek. King's Övest İlPde yerine getirmemiz gere- keniki ayrı görevimiz var. Bunlardan birincisi Manarinan'dan kaçmak. İkincisi hakkındaki gerekli bilgileri, kaçış esnasında edineceksiniz. Çı- kardığımız haritaları kullanarak bul- duüğünüz eşyaları ve bunları buldu- ğünüz yerleri işaretlemenizi öneri- rim. Dikkat etmeniz gereken başka bir noktada Manannan'ın sizi yaka- lamamısıdır. Görevlerinizi bitirince, evde şöyle bir gezinin, fakat etrafı iyice tanımadan kesinlikle eşya top- lamayın. Manannan bir şeylerin ek- sildiğini veya kaybolduğunu farke- derse sizi “puf” yapar MANANNAN'IN EVİ İÇİN İPUÇLARI: Burası başlandıç noktasıdır. Ne yazık ki burada büyücü Marannan'a hizmet ederek mutsuz saatler geçi- receksiniz. Güvenlikte olabileceği- niz tek yer kendi yatak odanız. Fa- kat Manannan sizi cezalandırmak is- tediği zaman, saklanmak sadece onun öfkesini geciktirecektir. * Mutfağın çevresinde pek çok ya- rarlı eşya bulacaksınız. Fakat yeme- ği evi terkedene kadar almayın. Böytece Manannan acıktığı zaman cena sevris edecek bir şeyiniz olur. * Mikrodalga fırın bozuk olduğu için, yemeği pişirmek için şömineyi kul- lanacaksınız. » Labaratuvara girene kadar pek fazla bir şey yapamazsınız, ve Jaba- ratuyara da ancak Manarnnan evi terkettiği zaman girebilirsiniz. * Manarınan işleri yoğun biri! Aynı zamanda da son derece dakik. Dı- şarı çıktığında ne kadar zaman dr şarıda kaldığına dikkat edin. Bu za- man hiçbir zaman değişmez. 25 da- kika akla uygun geliyor. Yoksa 15 miydi? Belki de 10. (Böylelikle Sier- ra'nın her oyuna koyduğu saatin ya- rarını da gârmüş oluyoruz.) * Manannan dönmeden, eşyaları saklamak için kendinize biraz za- mMan ayırmayı Unutmayın. * Tabii, saklamak her zaman yeter- li olmayabilir. Çalışma odasınırn özel- liklerinden de yararlanabilirsiniz. * Dağın eteklerine en azından bir yolculuk yapmalısınız. Hatta, eşya toplamak için birden fazla yolculuk yapmanız gerekebilir. Manannan eve dönerken, kasabada yakalar- mamaya bakın. » Manarına'ı cici bir kediciğe çevir- :B uf ZlH mek için yalnızca bir şansınız ola- Cak. * Bir büyücüyü ancak başka bir bü- yücÜ veya güçlü bir savaşçı yenebi- lir. Siz hiç mi Conan okumadırız! Güçlü bir savaşçı olmadığınıza gö- re büyücülüğü öğrenmeniz gereki- yor. Bu iş için çaresiz olduğunuzu bildiğimiz için, derginiz “Commodore” olarak sizlere yine eşsiz bir hizmet sunuyor ve yazının sonunda bir büyücülük kursu açıyo- FUZ. -DOĞU LLEWDOR İÇİN İPUÇLARI: Ülkenin bu bölümünde karşımıza kiyıdan garip yaratıkları çıkacaktır. Mesela: * Mağaranın içine girmeniz gereki- yor. Bu da bir yolunu bulup örümce- ği öldürmeniz anlamına gelir. Bu noktada büyülerinizi deneyin. SO1UTl : om » YO, yol Hayır! Örümceği kediye dö- nüşltüremezsiniz. Başka bir büyüyü deneyin. * Mağaranın sırrını çözdükten son- ra geminiz gelecektir. * Eğer eşyalarınızın tümünü topla- yıp, Llewdor'u King's Ouest V'e ka- dar terketmeye hazırsanız, yokluğu- nuz için gereken rezervasyonu ta- vernada yaptırabilirsiniz. DOĞU LLEWDOR e LA

Bu sayıdan diğer sayfalar: