1 Haziran 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Haziran 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

B eş yıl sonra ikinci bir kro- liçe karıncanın ortaycı çe kacağını ve karıncoaların in- sanlığı yok etmek için geri ge- leceğini o zamanlar hiç kimse tahmin edememişti.” T CAME FROM THE DESERT (l SİZİ yeni macerciya İşte bu söz- lerle dovet ediyor. Oyun IT CA- ME Vin bitiminden beş yıl son- Tasiında geçiyor. Bu arada ge- Ççen beş yıl zaman içerisinde şu değişiklikler olmuştur. Prof. H.G. Wells ölmüş ve üni- versitedeki laboratuvarı bo- şaltılmış, ayrıca Wells'in karşı çıkmasınc rağmen bazı karın- ca yümürtaları Üstünde de- neyler yapılması için hastane- ye taşınmıştır. Bu arada şehrin sevimli be- lediye başkanının ise şehirde elektrik yerine radyasyon kulk- lanmak gibi girip fikirleri ver- dır. © SİZ oyunda belediye başka- rinin ismoarladığı plutonyumu çalan bir TIR şöförüsünüz. Fa- kat pulutonyumu işçi karınca- lara kaptırıyorsunuz. Onlarsaı bu plutonyumla beş yıldır ha- reketsiz duüran ikinci kraliçeyi aktif hale getiriyorlar ve de kraliçe hemen yeni karıncalar F, h ' %re's L A L K B 3 $ çgetin Thre cür... i doğurmaya başlıyor. Ayrıccı kraliçe psikokinefik gücü ile hastanedeki yumurtoları aklif hale getirir ama bu psikokine- tik güç sadece karıncalar üzerinde mi etkilidir? Hayır ne yazık ki bundan kasaba halki da etkilenmektedir. Oyun Dusty ve Biff'in evlerin- Ce başlıyor. Plutonyum çaldı- rip kazcaı yapınca sizi bulup buraya taşımışlar. Önce onlar- la konuşup oyuna başlamak için gerekli ilk bilgileri alıyorsu- nuz. Örüadan çıkıncaı ilk iş be- lediye başkanına gidin. Size IZ DAT T Kerim Erkan kasaba hakkındaki garip fikir- lerini anlatacaktır. Bundan sonra radyoyoa Dusty'i görme- ye gidin. O size oyundua ölar- ları anlatıktan sonra, bir ta- banca ve göayger saycıcı ve- recektir. Sonra Fortune Teller'a Uğrayın. O'na her gün uğra- madnizi Tavsiye ederim. Ida'nın söylediklerini sonuna kadar dinleyip hemen eve dönün., Birazcdan sizi ziyarete komşu- nuz Billy ve Bob gelecek, On- İırla tanıştıklan Sonra eve tek- rar girin. Bu sefer sizi ziyarete Geez gelecek, Düha sonra la- boratuvara gldin. Billy ve Bob'u göreceksiniz. Çocuk, Wells'in notları ile ilgileniyor. 3, gün çocuk notları bulacak ve size çok yararlı bilgiler vere- Cek, sonra bara uğrayın. Bar- da iki kişi Pumpstation'da ça- İlşan bir arkadaşlarının gecik- tiğinden bahsedecekler. Siz hermen Pump Ve gidip bura- deki karıncaları öldürüp geri dönün. Pumpstetion'da önce karş- nızci dev bir karlınca çıkaıcak eğer onun antenlerini vurabi- lirseniz kendinizi bir anda ka- rıncaların ortasında bulacak- sınız. burada karıncaları ör- 343