1 Haziran 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 12

1 Haziran 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 12
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

BATI LLEWDOR İÇİN İPUÇLARI: Dağdan aşağıya indiğinizde Batı Llawdor'a geleceksiniz. Kuzey ve güneyi gayet sakin olan bu bölgede asıl tehlikeler doğuda ve batıda bu- lunmaktadır. Dalma büyük çölden uzak durun ve asla Okyanus labi- rentini yüzmeye çalışmayın. İnanın yolunuzu bulmanız zor olacaktır. Ta- bil burnların görevlerini daha kolay- laştıracağı da, unutulmaması gere- ken bir gerçektir. Eğer girmeye ka- rar verirseniz, oyunu save etmeyi unutmayın. 'e Bu bölgeda de işinize yarıyacak bol bol aşya bulunuyor. Bunları top- lamanız gerekecek. « Burada ayrıca saf altından yapıl- mış paralarda var. * Eğer kulaklarınızda acaip şeyler varsa, çok küçük yaratıklardarn bile enteresan bilgiler edinebilirsiniz. * Haydutlar genellikle yaşlı ağacın etralında toplanırlar. Onlar sizi kor- kutursa, köklera yakın durun, Bir nı- marayla başka bir aekrana geçip, kendinizi kurtarabilirsiniz. * Büyük çöl me kadar sakin va teh- likelerden uzakda görünse, ona kan- mayın. * Oyunu bitirmek için ayrıca haydut- ların barınağını da bulmalısınız. * Haydutlar bile bazı zamanlar uyur- lar. b N — BATILLEWDOR -H E HEELe—E GEZİNTİ GEMİSİ İÇİN İPUÇLARI: #*Sürpriz! Bu bir gezinti gemisi dea- ğil, ama eğer yere yatarsanız hayat- ta kalma şansınız olabilir. 12 * Adadaki mısırlar adanın hazinesini bulmanıza yardımcı olacaklardır. M sırların söylediklerini duymak zörure dasınız, hem de mısırların söyledik- lerini, tam olarak hazineyi bulmak için kazmaya başladığımız zaman duymalısınız. (Çünkü oyunu save et- tiğiniz zaman, mısırların size hazine- nin yerini söyledikleri bölüm prog- ramda saklanmayacaktır.) » Bulacağınız hazine size sadace bonus puan kazandırır. Öyünüu bitir- meniz için bu şart değildir. * Kargo bölümünden kolayca çıka- bilirsiniz, tabil önce bazı kargoları iteklemeniz lazım, zıplamayı dene- yin. * İsterseniz uygun zaman gelince- ye kadar aşağıda kalabilirsiniz. # Eğer büyülerinizi kullanarak kör- sanları sakatlamazsanız, daha son- ra pişman olabilirsiniz. # Artık sahile çıkma işini de kendi- niz hallediverin. GEMİ y a GÜYERTE — GÜYERTE D( H+> 4 hlürettebat KAMARASI ' KARGÜ KAKRGO - KARLI DAĞLAR İÇİN İPUÇLARI: » Dağın zirvesine çıkmak, aynı arca- de oyunlarında olduğu gibi. Arcade oyunlardan hoşlanan bir tanıdığınız varsa burayı ona yaptırın. Böylece adventure şerefinizi, bir arcade oy- nayarak zedelemezsiniz. * Büyük, çirkin şey bir yetidir. Yeri- nizde olsam yanından kaçıp gidear- dim. Bakışları çok ciddi. » Kayalardan aşağı İnerken kendini- zi tekrar bir arcade ayununda bula- caksınız. DAĞLAR DAVENTRY İÇİN İPUÇLARI: » Buraya kadar gelebildiniz demek! Mükemmel! Biraz dinlenin, yerliler- le konuşun. * Bulutlar arasında bir yerde hede- finize ulaşacaksınız ve Prenses Ro- alla, e Bulutlarda kullanmak için iki bü- yüye ihtiyacınız olacak. Bunları paş- peşe kullanmamanız gerekli, * Her şey bittikten sonra gidip an- ne ve babanızı ziyaret etrmeyi unut- va 1 / ş , DAVENTEY Hyik AŞIŞIsI KRALLIĞI ZARARLI İPUÇLARI «Laboratuar merdivenlerini inerken, kediyi tekmeleyin. « Okyanusun dibine inip, geri dön- meyi deneyin.

Bu sayıdan diğer sayfalar: