1 Haziran 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Haziran 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

ya düşecek gibi oluyor ve sor dakikada kenöra tüutunüp aycıklarıyla çırpınarak yukarı çıkıyor. Oyunun içinde bunun gibi daha birçok esbiri var. Bunlar sayesinde oyunun yö- ğün temposu oldukça tatlı bir hava küzüanıyor. Bol hareket Osman Yaycıoğlu on birkaç ayın yabancı dergilerinde teklamlarını gördüğümüz ve Türkiye'ye gelmesini sabırla bektediği- miz F-29 nihayet huzüurlarınız- doa, Fakat gelişiyle öyle bek- lendiği giDi yer yerinden Oy- namadı. Yalnızca ilk geldiğin- de Ocesan'ın başarılı reklam kampanyası sonucu aşırı Dİr satış oldu, © kadar, Fokat cis- lınede F-29 sıradan bir sirmulas- yondan ne az, ne de Tüazla, Benim değerlendirmeme gö- re Fighter Böomber'in üstünde ve Falcon'un allında, Şirndi öoyun boöyüncü Hhaşir neşir olacağımız ve hüyütimi- zi bağlayacağımız uçağımızı tanıyalım. Oyündea iki model uçak kullanaıbiliyoruz. Taktik avcı Uçağı öolan Lockhesd F-22 ve Grummon F29. F29 modeli Amerikan hava küv- vetlerinde servise giremedi. çünkü performans bükimin- dan çok riskli görülmüştü. Ar- cak çalışmalar STOVL (short take off and vertical landing) kabiliyetine sahib olan bir uçağın performansının yüksel- tilebileceğini öne sürmektedir- ler, böylece bu uçüklarin 2007 ve 2012 yılları arasıncıcı servise girmeleri beklenmek- tedir. -29'un 3 büyük özelliği VOTCİ; 4- STOL: Hızlı inip kalkabilme 2- STIEALIH: Radardan küçü- bilme SUPERCEDİSE. Afferburner kullanmadan süpersonik hıizd erişebilme. Şimdi biraz daha oyunun içine girelim. Karşınızcı ilk çıkan ekranda ÂAmerikan hava kuüvvetlerine girmeniz için adınızı vermeniz lazım. Bu- radaki rütbeler oyunun zorlu- gunu ve gerçekçiliğini etkili- yor. Bu rütbeler Fırst Lietunant, Captoain. Lietunant Colonel, Colonel, Adımızı girdikten son- ra karşımızac / seçenekli bir lis- te çıkdır, ve güzel espiriye evet diyorsa- nız. ROBOT CANAVARLARIN GEZEGENİNDEN KAÇIŞ'I mutla- ka deneyin... Oyunun değerlendirmesi: Srafik : 7 Ses :© Kurgu : & Zorluk : ? Genel : 8 1- Enroll to U.S. Arr Force: İs- minizi ve rüfbenizi tekrar belir- lermek 2 Chose Your Scenono: Bu- rodoa A senöryo vordir. A- Arızona: Bu senaryodüa, Arizona vodisinde gerçek sa- vaş şartları caltında uçağı de- nemeniz gerekilyor. B- Midoöle Fast: Orta Doğu"- da çıkan bir savaşta F-22'ler ve F-29'lar dost bir ülkeye ih- raç edilmiştir. Bunlardan biri- ni kullanacaksınız. C- Pasıfhıc Ocean: Solamas adaları Amerika'nın civarda- ki önemli petrol markezidir, aynı zamanda T00Ü rnillik bir alan İçindeki en önemli limar- dır. Düşman donanmüasının adayı ablukaya alması ve bir işgol hazırlığına. başlaması üzerine yardım gelene kadaür düşmana kök söktürmelisiniz. D- Europe 4196 İhe Ullimate Battle Fromt: İşte olmaz denilen oldu ve 3, dünya savcışı çık- moak Üzere, ollahtan tüm dev- letler bu savaştan yıllar önce nükleer silahlara son vermiş- ler, Böylece bu savaş konvan- siyonel üstünlüğe doayanıyor. Göreviniz motorize haldeki NATOÖ küvvetlerine yol açmak ve düşman mümkün oldukça kayıp vermek. > View Siera Hotel Pilots: Burada F28'la şimdiye kader en başarılı uçuşları yapmış İlk 10 kişiyi gösteriyor. Tüm bu bil- giler otomatik olarcaık kaydedi- liyor. 4A- Vlew Pilots Long: Burada bir pilotun tüm istatistiklerini göreblirsiniz. Kaç görev to- mamtladığı, kaç madalya ol- dığı burada yazılıdır. ESC tuşu ile tüm bilgiyi sıfırlayabilirsiniz. 5- Load Pilots Log: Bu daha 41