1 Haziran 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Haziran 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

ratörü sact yönünün tersinde bir tur çevirin sonra ilk aldığı- niz sayıyı girin. Düğmeyi tekrar bir tur çevirip ikinci sayiyı, üçüncü turdan üçüncü sayıyı girin ve ateşe basıp Joysticki yukarı itin. Alarm zilleri eşliğin- de kapı açılacaktır. Şimdi kim- seye Çaktırmadan hastaha- neden çıkın. Ekrancı halkın si- ze İnandığını gösteren Dir ga- zete çıkacak. Bütün bu işleri ilk dört gün içinde yapılan der- dim fakat oyunda ufak bir hi- le buldum, İlk kodu aldıktan sonra oyunu DSAVE isimli bir diskete kaydedin sonra oyuna devam edip diğer kodları öğ- renin. Daha sonra ilk gün DSA- VE disketine kaydefliğiniz yeri tekrar yükleyin ve hastahane- deki kasayı açın. Böylece sa- vaşa ikinci günden başlaya- bilirsiniz, Savaş İçin elinizdeki kuvvet- leri bölmeden karıncaların ol- duğu bölgelere yerleştirin. As- ker yerleştirmek için istediğiniz en genelde spor oyunlür- nı, Winter göames, Summer gömes, Wold güames, tipi oyunları pek sevmem. Herne kadar bu oyun konuü bakımın- dan onlardan farklı olsada, oynanış bakımından pek bir farkı yok. Bu oyunüun bende hastalık halini almasının nede- ni, müthiş grafikler ve hoariku- lade espriler. Oyun alişlağel- rhiş diğer sirk oyunlarından öl- dukça Tarklı. Bu fark, bence diğer sirk oyunlarında bulun- mayan heyecan ve espiri ct- mosferi. İsterseniz bunları hep- sine sırası geldiği zarncın de- ğinelim. Gelelim konuya, sir- kin, LM. Tightwood adlı tefeci- ye 10000Ş$ börcü var ve bu borcu ödememiz İçin de tefe- ci bize 4 gün müddet tanıyor. Bu süre içinde iyi bir gösteri düzenleyip, istediği porayı te- min edemezsek sirk kapancı- coak ve sirkin bulunduğu ala- nin Üzerine bir gökdelen İnşa edilecek. Tabii işini sağlama Clmüak isteyen tefeci bütün kuvvetin üstüne gelip ateşe basarak joyslicki adam yer- leştirmek için İleri cıdım atma- ki çin geri çekin. İşiniz bitinci exit'a gelin. Şimdi yapmanız gereken iki şey var. Hem karıncalarla sa- vyaşmalı hem de kraliçeyi bul- malısınız. Oyundaki amacınız cırtık kraliçe karıncayı bulup yöketmek. Kraliçeyi bulmak içinse havaccalanıncı gidip ora- daki uçağı kullanabilirsiniz. Bu orada unutmamanız gereken bir nokta da sürenizin kısıtli öl- duğu, nitekim oyun 40. gün bi- tiyor, karıncalar bütün şehri ele geçiriyorlar. Dördüncü günden sonfa herkes hastahaneye kan ver- meye gidiyor ve buU yüzden karıncalaşıyor. Kasabayı do- laşıp herkesi normale çevirin. Özellikle belediye başkanının kurtarırsanız size SÜ dolar ve hizli bir araba veriyor. Ayrıca bazen crabayla bir yere giderken karşınızcı Hell- LA BN İE bunlar yetmiyormuş gibi birde gösteriyi sabote etmesi için bir adamını, Fiendish Freddy'i gö- revlendiriyor. Frecidy ce boş durmayacak ve gösteriler es- nasında numarcları bol bol cats çetesi çıkcıbilir. Onlardan kurtulmak için ya cateşe Dasıp yol dişina çıkın ya da eğer kendinize güveniyorsanız cırc- banızı onların üstüne sürüp onları yol dışına afın. Beşinci gün hava şartlcırı kö- tü olduğu için karıncalar yu- valarından ayrılmıyorlar, Bu do onların yuvasını bulmanız için kuşkusuz çok iyi bir fırscıt. Kısaca İT CAM | birincisini aratmayan güzellikte bir oyun. İ CAME Pden hoşlandıy- sanız bundan da zevk calaca- giniz kesin. Öyünün atmosferi ilki gibi etkileyici ve esraren- giz. 1 MB AMISA'nız varsa siİ- ze tavsiyem bu üstün oyunu kaçırmayın. Oyunun değerlendirmesi Amiga 1 Mbyte Groafik Ses Zorluk Kurgu (Genel FREDDY sabote edecek. Başaırıyla ger- çekleştirdiğiniz her numara- dan sonra, jürinin belirlediği pucanlar ökçüsünde para cla- caksınız. Güzel bir demodan sonra öoyunc geçiyorsunuz. İlk SO SO NO AO AO