1 Haziran 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Haziran 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

ANTİŞM M avi ay dizişinden tanıdı gıimiz Brüce Willis'i sanr- rımm hepiniz biliyorsunuzdur. İş- te bu oyun Bruce Willis'in ünlü filmi Die Hard'dan uyarlanımış, filmi gibi süper bir Ooyun. Öyü- numuzun konuşu filmi ile aynı, Yani şöyle, Bruce Willis San Fransisco'da çoalışan bir polis memurudur. Foakat karışıylaı çocukları New York'ta kahb maktadırlar. Bunun için Bruce 28 DIE HARD Mehmet Oğuz Gölge yıl başında onları ziyarete New York'a gider. Bu sırada karısı Nikutüme Holding'in ya- ni gökdeleninin açılışındadlır. Eruce'da kansının örcadc oldu- ğunu öğrenir ve oraya gider. Eruce oraya gittikten sonrü soyguncular gökdeleni ele geçirir ve orada parti düzen- lermmekte olanları esir alırlcır. Fakat Bruce onlarc yakalan- mmaz ve soyguncuülara kairşi Dİr tehtld oluşturur. Biz burada devreye giriyoruz. İlk amacı- mız yükarıya çıkabilmek, Du- nun İçin de korumayı kaldir- manız gerek. Yenni Codu bul manız gerek. Codu da haritci- nin sağ en ölt köşesindeki odada olduğunu söyleyeyim. Harita ise koridorlarda yürür- ken duvarda durcün üzerinde garip şekiller bulunan tablo. Bu haritayı daha yakından göre bilmek İçin üzerine git- meniz yeterli. Bir adamı öldür- düğünüz de üzerine gidip düğmeye bastığınızda cada- mın üzerinde bulunanları gö- rebilir ve alabilirsiniz. Aldığınız şeyi harekete geçirmek İçinse, cursor tuşlarıyla üzerine.gelirip “return”'a büastiğinizda Onu kullanabilirsiniz. Cod'u öğrendikten sonra sağa gidip yukan Çıkınca kar- şırnızcı çıkcın ilk adamdoa telsiz vort O cdamdan sonraki ikin- ci kapıdan girince biraz cra- mayla anahtar bulabilirsiniz Tabii ki başka odadaki bir adamdan). Oyunda alabile- ceğiniz bütün eşyalar sadece adamlarda var. Fakat onlar- dan ciyri iİlk yardım kutularını tek başınıza kullanabilirsiniz. Oyunda bazı yerlerde müz- gallcr var bu mazgaollarcı gi- rebilmek için öldürdüğünüz adamlardan- birinden “Lighter” almanız gerek. Ancahtarı cildiktan sonra yine haritadan en üstte, tam orta-