18 Temmuz 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

18 Temmuz 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Mahkemeler Talebe yurdundan üçtale- be mahkemeye verildi Bu çocuklar ne ile suçlu? Dün emniyet birinci şube müdürlü- ğü müddeimmumiliğe mevcuden 3 mek- icpli tevdi | eteniştir. Bu o mektepliler Türk Maarif Cemiyetinin talebe yur- 'dunda himaye edilmekte olan Tıp fa kültesi talebesinden Eğridereli Ömer oğlu Recep, Vefa lisesi | telebesinden Sabancalı Hüseyin Avni oğlu Necati, İnkılâp bisesi talebesinden Selim oğlu Hüseyin Cavit efendilerdir. Bunlardan Recep ve Necati efen diler hükümet erkânmi tabkirden Hü- seyin elendi de talebeyi komünistliğe tahrik etmekten suçludurler. Mkldmmmnik suçluları Sultan » ahmet sulh birinci ceza sine sevketmiştir. Hâkim Reşit Bey usulen suçluları isticvap ettileten sonra bunla- ra bu sene smıflarını geçip geçmedikle- rini sormuş, Recep elendi. / geçtiğini, Necati ve Hüseyin Cavit efendiler de zeçemiyerek ikmale kaldıklarını söyle- mişlerdir. 'Bumun üzerine hâkim © kendilerine — Evlötlarm demi Memleket yarın sizden hizmet bekliyor, bu emel- İe sizi okutuyor, milletin dişinden, ter- nağından arttmıp kurduğu Türk Max rif Cemiyeti sizi himayesine almış, 0- kumanız, biran evvel tahsilinizi imal ederek iş başma geçmeniz ve memleke- te hizmet etmeniz için sizi yediriyor, içiriyor ve barındırıyor. Bu büyük himaye karşısında sizin geceli gündüzlü çalışarak biran evvel whtenizdeki hizmet borcunu ifa etme - niz icap ederken siz dersi filin bırak- tmış, imtihanlarınızda muvaffak olama- mış, siyasetle , büyüklerimizle , komü mintlik tahırikâtı gibi muzir şeylerle vö- raşıyorsunuz. Bu size yaraşır mı? Maznım talebeden Recep efendi: — Efendim, benimi o komünistlikle sâkam yok cevabımı vermiştir. Necati efendi ile Nadir efendi ismin- deki arkadaşlar yurtta bazı münakaşa” larda bulunuyorlardı. Ben müdahale ettim, ve bu iki arkadaşı ayırdım. Mü- nakaşada zayıf kalarak ip olan Sl ta bundan muğber olmuş ve bizim hakkımızda hükümet | erkânmı mkihir elüler diye Wim mind, hide bundan ibarettir. Bizim hakkımızda ko- münistliğe tahrik ithamı yok © demiş- tir. Necati efendi de Recep (efendinin #malümatını teyit etmiş: BELEDİYEDE Toplanan dilenciler İkiz yüz ellisi dilenmek için Trakyadân gelmiş Bir hafta zarfinda, belediye zabita- # memurları tarafından şehir dahilin. gönderilmişler- 8 miş, tekrar yerlerine dir. Elektrik tarifesi Üç ayda bir toplanan elektrik tari- fe komisyonu yarm belediyede içtima edecektir. Komisyon bu toplantısmda elektrik ücretlermden başka, tesisat masrafları. Bı ve abonelerden alman kutu paraları nı da tetkik edecektir. Bunlar üzerin- de bir hayli tenzilât yapılacağı söylen- mektedir. b Hâmit Bey , Belediye reis muavini Hâmit Beyin valiliklerden birine tayimi ct rafındaki haberler teeyyüt etmek vazi- yetindedir. Ancak henüz resmi olmuş değildir. İhtikâr komisyonunda İhtikâr komisyonu ikinci toplantısını bugün yapacaktır. Bu toplantıya tica- ret zahire borsasından da bir murah- Üsküdar tramvay şirkeli olobüs işletecek Üsküdar tramvay şirketi, bu mnta- kada otobüs işletmek için alâkadarlar- di i tebligat vaki Yelkenci vapuru kurtarıldı Yelkenci Zadelerin 4.500 © tonluk “Yelkenci, vapuru bir ay kadar evvel Midilli adasmda Tamari mevkiinde ka- raya oturmuş, makine ve kazan dairele- zinde büyük yaralar almıştı. Gemi, Türk gemi kurtarma şirketi- nin “Alemdar, tahlisiyesi | tarafından öerteğilen gayret sayesinde yaraları k: patılarak yüzdürülmüş ve Halice getiril- miştir. Midillideki alâkadar Yunan memur- ları, kurtarma işinde büyük © teshilât ve gemicilerimize çok nezaket göster mişlerdir. Mısırdan seyyah geliyor Som günlerde şehrimize mühim wik. tarda Mısırlı seyyahlar © gelmişlerdir. Bunlardan bir kısmı, Boğazişinde yalı tutmuşlardır. Yazı geçirmek için ge- ienlerin miktarı 300 © yakındır. * Haydarpaşada eylülde açılacak © lan nümune bastahanesinin dektor ve memurin kadrosu tamamlanmıştır — Büyüklerimizden biç birini tah- kir etmiş değiliz. İstiklâl mücahedesi Mmevzvu bahsediliyordu. Bu bahiste istklâl harbinde sakyanların hizmeti mucibi münakaşa oldu. Ben de müna- kaşaya girdim demiştir. Hüseyin Cavit efendiye gelince: — İçtimsiyatta Karl Marks bahsi de vardır. Bu bahis etrafında arkadaşlarla! fikir müdavelesi yapıyorduk. o Yoksa komünistlik tahrilkâtı yapmadım. Yap- mam da. Ben vatanperver bir gencim demiştir, vermiştir. Hüseyin Cavit ve Necati « mi gönderilmişler. Mintakai memnuada dolaşırken Çatalca civarında ve mntalai ezem- a olam Azer di etmiş, hâkim Recep hakkında tevkif kararı vermiştir. Recep cinnet alâimi göstermektedir. Et kaçakçılığı yaparken 'Tophanede oturan berber — fendinin et kaçakçılığı yaptığı sabit ol- muş, birinci ceza mahkemesinde bir ay hapse konulmasına ve 50 bira para ce- zası vermesine hükmedilmiştir. Mevkuf mu, değil mi? Ortaköy yolumda bir askerimizi © « #omobili ile çiğnemekten suçlu Vehbi Sait Ber hakkımda istintnk hülümi te rafından tevkif kararı verilmişti. Vehbi Sait Bey tarafından asliye ü- güncü ceza mahkemesine bir tahliye isti verilmiştir. Fakat O mahkemeye Vehbi Sait Beyin henüz tevkif edilme | miş olduğu da bildirilmiştir. Ortada mevkuf bulunmadıkça tahbi- ye kararı verilemi benüz bu istida halılamda karar ver memiş, Vehbi Sait Beyin mevkuf olup almadığını müddeivmumilikten sormuşe VİLAYETTE Müdafaa ve Tayyare pulları Müdafaa ve tayyare resmi | palları- wn damga pulu bayileri vasıtasiel sat tırılması ve yüzde ebş beyin aidatı ve rilmesi hakkındaki kanun dün Vilâ yete bildirilmiştir. Şahit celpnameleri Ceza muhakemeleri usulü kanunu men 45 inci maddesini değiştiren ka- nun vilâyete gelmeştir. Buna göre şa- hitler celpname ile davet olunurlar. Davete itaat etmeyenlerin kanuni âkı beteleri dahi celpmamede | gösterilir. Acele olan mevkuflu işlerde mahke - meler celpname tebliğ O ettirmeksizin muhakemenin kurulduğu merkez ha- ricinde bulunan şahitler ile ihzar mü- zekkeresi verilebilir, Şu kadar ki, bu müzekkere ile ihzar edilenlere sıah- kemece celpname ile gelen şahitler hakkındaki muamele tatbik olunur. Yapı ve yol kanunu Yapı ve yollar kamınıma bir mad- de ilâve olunmuştur. imar plânınn tatbiki dolayısile ya, lacak istimlâklerde elde kalacak sa fazlalarile plâna uymak için kapa nan yolları ve meydanları ve mevcut yolların yeni plâna göre istikametle- imesi veya daraltılması I olan yerleri vilâyetler dürlüğü alâkalıların rızası şartile bi- üşik arsa ve binalarla yola gi semlaria değiştirebilecekleri gi dir olunan bedel ile alâkalılara satı - labilir. e Vali Silivri'de Vali ve belediye reisi Muhittin, mu avin Ali Rıza Beyler dün tetkikat i- i Fırka askerlik dairesinden: 1 — Istanbul vilâyeti mntakasında — Yalova hariç — bulunan kazalardan Çatalca, Silivri ve Kartal ve Şile kaza- larınm 330 doğumlu ve onlarla muame- leye tâbi ofradın askerlik © meclisleri 1 ağustos 934 ten itibaren açılacaktı 2 — Diğer kazalar mskerlik mectisle- sinin açılma tarihleri ayrıca ilân. edile çektir, 3 — Alikadaranın mensup olduk- ları ve yahut mıntakasımda bulunduk- ları askerlik meclislerine o müracaatla yoklamalarını yaptırmaları ilân olunur. TASHİH Istanbul Evkaf üdürlüğünden: 127.934 tarihli Milliyet nus- hasında münderiç ŞİLE de inşa lecek cami O münakasasına dair ilânın ilk satır başı ŞİLE'de yazılacak iken sehven “ŞİŞLİDE” | Yazılmıştır. Keyfiyet tasbih olu- | ,, nur. İLLİYET Ç | Dokuz vagon Makina İbtilâfı eski bir mesele dün tetkik edildi Heyet tetkikat yapıyor Bundan bir müddet evvel Şark gi- mendiferleri idaresi Lausanne ah mında Yunanistana verilmesi lâzım | gelen 9 vagon makine aksamı Yediku leden Edirneye sevkedilirken şirket komiserliği tarafmdan işe vaz'iyet e- dilmiş ve vagonların hareketine dan verilmemişti. Şirket komiseri nin kanaatine göre bu makineler ha- rice çıkması lâzrmgelenden fazla ve iğe verilen listeye uygun de- ğildi. Dün Nafia, Milli Müdafaa ve. kâleti mümessillerile şirket mümip si- li ve komiserlerden mürekkep bir he- yet bu makineler üzerinde tetkikat mek üzere Sir - keciye getirilmişti. Heyet huzurunda mühürleri kaldırılmış ve üzerlerini örten tenteler açılarak bü- tün makineler en ufak teferrüatına | kadar tetkik edilmiştir. Bu tetkikat evvelce şirketin verdiği listedeki müf redata göre yapılmıştır. Heyet tetki- katmı ikmal edince raporunu hüküme te verecektir. Görüşler Bizim Akdeniz Ve biz (Başı 1 inci sahifede)) ğini açlığın prangasına | koştu. Unutmıyalım. Falih'in, tarihin o vahyinden kopya ettiği “Bizim Akdeniz, Âyetleri bize önümüzdeki vazi - feleri gösteriyor. Mezamir, bir değerdir. Agniyetülagani de öyle. Fakat “Bizim Akdeniz,, hem bunlardan üstündür, o hem de ünlü Danoneiyo'nun bütün eser- lerinden ve özülkülerinden. . . Ben “Bizim Akdeniz,, kita - bından örneklik âyetler alma- dım. Çünkü onu parça parça de- gil, tam kitap okumalıdır. Bu kitabın içinde örtülü, kom- prime âyetler varsa onları Da - nonciyo tesir etsin. Ben yalnız hiç kimseye bir çimcik Türk toprağı, bir perva- nelik Türk havası, bir kepçelik Türk denizi vermemeğe Gazice andiçmiş Ulu milletime bu kita- bı sağlık veriyorum. Falih beni hoş görsün: Âyetler kitabı önünde öyle coş- tam ki kendisini övmeyi unut - JAMBA 18 TEMMUZ 1934 VAPURCULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İSTANBUL ACENTALIĞI Liman Han, Telefon: 22925, İzmir ve Mersin SÜR'AT YOLU İNÖNÜ vapuru 20 Temmuz CUMA günü saat 11 de Sirkeci rıhtımımdan kalkarak doğru İz- mir, Antalya, Mersine gidecek, Dönüşte bunlara ilâveten Alan- ya, Küllük, Çanakkaleye uğra - yacaktır. İzmir sür'at yolu Her PERŞEMBE günü sast 16 da Galata rıhtamndan kalkarak doğru İzmire gidecektir. Bu vapur ber pazar günü saat 16da İzmir. den kalkıp doğru İstanbula gele- cektir. Karabiga yolu Her CUMARTESİ, ÇAR- ŞAMBA günleri saat 20 de Top- hane rıhtımından bir & vapur kalkar. Gidiş ve dönüşte mulat iskelelere uğrar. İmroz yolu Her PERŞEMBE günü Ga- lata rıbtımından saat 18 de bir ve- pur kalkar. Gidiş ve dönüşte Gelibo- lu, Lapseki, Çanakkale uğrar, iskelelerine Devredilecek ihtira beratı alkollardan usül ve ameliye”bak Azeotropik taktir. ile suyu çıkarmak kandaki ihtira için istihsal edilmiş olan 23 Ağustos 1932 ve 1477 numaralı ih- tira beratı üzerindeki hukuk bu başkasına devir veya icara verileceğin- kere / den bu bapta fazla malümat edinmk is- teyen zevatın İstanbul'da Bahçekapu'da Taş Hanında 43-48 numaralı idarekane- ye müracaat etmeleri ilân olunur. (1200) İstanbul O dördüncü öcra memurlu- ğundan: 3 "Tamamına üç bin boş yüz otuz lira kıy- met takdir edilen Üsküdarda Altumi 7a- de eylevm Osmaniye © mahallesi cedit. Emin Bey sokağında 8 mükerrer on defa sekiz mükerrer tasarruf kanunu- mun neşrinden evvel muhdes harap bir bap hane Çelyevm bir kattan ibaret ah- sap muhtaci tamir bir dam altında era- balık, samanlık , ahır yerinin © zemini toprak iki odadır) zemini ile beş kat'a harap bağ ve man bahçe bir kıt'a köşk (zemin katı kârgir üstü ahşap man müş- temilât dokuz — odalı gül ve ziynet ve her nevi meyva ağaçlarını muhtevidir.) ile zemini ve altı kıt'a harap bağ halen yekdiğerine kalbedilmiş her nevi mez- ruat yetiştirmeğe müsait on dokuz dö- müm üç evlek üç yüz | yetmiş iki zira terbiinde gayri menkulâtm tamamı a- çık arttırmaya vaze tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 228-934 tarihine müsadif çar- men günü saat İ$ ten 16 ya kadar stanbul dördüncü icra dairesinde açık arttirma suretile satılacaktır. Artırmaya iştirak için yüzde yedi buçuk teminat akçesi alınır. Müterakim vergi, belediye, vakıf icaresi müşteriye aittir. Arttırma bedeli muhammen kiyme- tinin yüzde yetmiş beşini bulduğu tak- dirde ihalesi yapılır aksi halde en çok | aritranın taahhüdü baki kalmak üzere Aka GÜNDÜZ Asurilere Yer aranıyor Milletler Cemiyeti İngil- tereye de müracaat etti LONDRA, 17 (A.A.) — Bir suale cevap veren Sir John Simon, İrak bi kümetinin Asurilere yapılacak ave” tlerinden — İrak hükümeti, Mölletler ” Cemiyeti Asuriler komitesini bu vadide alınan tedbirlerden haberdar etmeği taahhüt etmiştir, İrakta bulunan Asuriler için, Mil - letler Cemiyeti Asuriler komitesi, bir- çok ecnebi hükümetlere müracaat ede- rek, muhacir kabul edip edemiyecekleri- ni sormuştur. : Bu meyanda İngiltere hükümetine de müracaat edildiğinden İngiltere h kümeti bu işle alâkadar olmağa karar vermiştir. Antalya çeltikleri ANTALYA, 17 (AA) — Vasi mikyasta ve çok istidatin ilerliyen An- talya çeltik ziraatına fenni bir istikamet üzere Ziraat vekâletince Tosya- daki prinç mütehassrsı Antalyaya mak- edilmiştir. Gelen mütehassıs çektik ziraati ya- anların mesaisine rehberlik etmekte. Maden takas usulü ANKARA, 17 (Telefonla) — sene müddetle ipln edilmiş olan (ma den takas usulü 20 ağustor 934 te kal- dırılacaktır. Bir İletisat ve Gümrükler © vekâletleri hususu alâkadar makamlara tamim Arttırmanın on beş gün daha (temdit edilerek 6 - 9 - 934 tarihine müsadif perşembe günü ayni saatte en çok art- tırana ihale edilecektir. 2004 numaralı icra kanununun 126 inci maddesine tevfikan ipotek | sahibi alacaklılar ile diğer elâkadarların ve ir- tifak haklı sahiplerinin dahi gayri men kul üzerindeki © haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddialarını ev- rakı müsbitelerile yirmi gün içinde ic- Ta dairesine bildirmeleri lâzımdır. Ak- si halde hakları tapu sicillerile sabit ol- imıyanlar satış bedelinin | paylaşmasın- dan hariç kalırlar. Alâkadarların işbu maddei kanuniye ahkâmna göre hrare- ket etmeleri ve daha fazla malümat ol- marasile memuriyetimize müracastları ilân olunur. (1204) Si “Salmığmıme Birinci Sulh Hukuk Mahkemesinden: Davacı Mehmet efendinin İstanbul. da Mercanda Evliya hanmda Zafranbo- Julu Ateş zade Mustafa Et. zimmetin- de eli bra alacak davası üzerine ce- reyan eden mahkemede müddeialelyhe muameleli giyap kararı gönderildi halde gelip muhakemede isbatı vücut et- mediği gibi karara dahi itiraz Gtme- miş olmakla müddeinin iddiasını ve va- kinları ve senet muhteviyatını kabul et- miş nazarile bakılarak elli lirasının tah- sline” 30 - 6 - 934 de karar ve- rilmiş olmakla mumaileyh tarihi tebliğ- den itibaren bir hafta zarfında mahke. meye gelip işbu başkâtip ihbarnamesi. me karşı temyiz etmezse hüküm kesbi katiyet edeceği mübeyyin ilânder. (1192). TASHIH 13-7.934 tarih ve 3025 numerolu nüs- hamuızda çıkan 2 ci icranın 1113 Nolu i- lânındaki kıymeti muhamminenin yüzde 75 yazılması kizım iken sehven yüzde 70 yazılmıştır. Tashih olunur. | 4,000 kilo taze fasulyasmın İ dan ihalesi 18-7-934 çarşam- | bağıile 5520 kilo Taze fasul- İstanbül G5 Müddet İstanbul Hapishane ve Te vkifhan fımda muktezi 6000 kilo pirinç leri için bir 1750 kile fasulye “Bı Nohut 850 kilo sade yağı 2500 kilo sabun münakas$i dilmiştir. Taliplerin şartnameleri görmek üzere het liye Levazım dairesine müna kasaya i 7-8. inde müteşekkil komisyonu lân olunur. (3977) işi 934 salı günü saat 14 de İstanbul Vilâyeti mahsusuna mürâ İstanbul Sıhhi Müesseseler Satına Komisyonu Reisliğ Sıhhi müesseselerin 1934 mali senesi şehriye, irmik, kuskus ihtiyaçları ile Akliye süt ve kâse yoğurdu ve Kuduz T. Müessesesinin Akliye hastanesi ve Kuduz T. mun Çocuk hastanesinin bir kısım mal hi Müessesesi ile yaş sebzelerinin tamamı ve Tıp Talebe yaş sebzeleri 31 934 Salı günü saat 14 de kapalı zarf usulile muai mak üzere münakasaya konmuştur. rı. (3673) 1. F. kıtaatı 4,000 kilo Sakız ihtiyacı için kabağı ve pazarlıkla satm almacağın- ba günü saat 14 te yapılacak- tır. Taliplerin o gün ve vak- tinde Fındıklıda İstanbul K. Sa. AL Kom. na gelmeleri. (15) (3989) İstanbul K. kıtaaları ihti- yacı için 5520 kilo Sakız ka- yasın pazarlıkla satm alın- ması için münakasaya kon- muştur. İhalesi 18-7-934 çar- şamba günü saat 14,30 da ya- pılacaktır. Taliplerin o gün ve vaktinde Fındıklıda İstanul K. Sa. Al. Kom. na gelmeleri. (16) (3990) Niğde Fırka Sa. Al, Kom. Niğdede bulunan dört aylık ihtiyacı olan 210,000 kilo ekmek kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur. İhalesi 21-7-934 cumar tesi günü saat 14 dedir. Talip- lerin şartnameyi görmek üze re her gün ve münakasaya iş- tirak için de o gün ve vaktin- den evvel teminat parası olan 1102 lira 50 kuruşun o Fırka Muhasip Mes'ullüğüne tesli- mile müracaatları. (3070) (3606) 3937 kıtatm Eskişehir As, Sa. Al. Kom. dan : Eskişehirde o Garnizonda bulunan Hava ve Kara kıtaa- tmın bir senelik ihtiyacı olan 86500 kilo sığır eti 30-6-934 | tarihinden itibaren kapalı | zarfla münakasaya konmuş- tur. İhalesi 24-7-934 salr gü- nü saat 15 dedir. Taliplerin şartnameyi görmek üzere tatil günlerinden mada her gün ve münakasaya iştirak için de belli gün ve saatte teminat ve teklif mektuplarile birlikte Eskişehirde 4. K. O. Satmal ma Komisyonuna müracaat- ları. (3068) (3608) eee Edremit Askeri Satınalma Komisyonundan * Edremit ve civardaki kıt'a- tın 934 senesi ihtiyacı için 100,000 kile sığır eti kapalı zarf usuliyle satın alınacaktır. Evsaf ve şeraitini öğrenmek isteyenler her gün ve talip olanların ihale günü olan 28-7-934 cumartesi günü saat 15 te Edremit Askeri Alım Satım komisyonuna müra caatları ilân olunur. (3066) (3577) 3962 Balıkesir Askeri Satınal- ma Komisyonundan : Balıkesir kıtaatı ihtiyacı i- | çin 100,000 kilo sığır eti ve 20,000 kilo Sade yağı kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur, İhalesi 11-8-934 Cumar- tesi günü saat 10 dadır. Ta- Jiplerin şartnameyi görmek ü- zere her gün ve münakasaya iştirak için de o gün ve vaktin- A İsteklilerin mü den evvel teklif ve mektuplariyle Balık€ ri Satmalma Koni müracaatları. (307399 terilen şekilde bazı lüzum görülmüştür: 1 Işbu erzak D tahkem Mevki Ağ. Ti yile Dağ. Topçu Ali ikisine aittir. 2 — Sadeyağı s münakasa olarak gi ise de kapalı zarfla. 3 — 20 Ağustos 9 günü kapalı zarf usuli kasası icra edilecek © bin kilo unun mü i leden sonra saat 14 8 4 — 20- Ağustos” zar günü kapalı zai kasası icra kılmacak © yağın 23 Ağustos 934 T ba günü öğleden sonr8? dedir. i 5-— 3900 kilo makf 20 Ağustos 934 Paza sabah saat 11 dedir. 6 — 23 - Ağustos “5 şamba günü 9500 kilo öğleden evvel saat 11 7 — 22-Temmuz -© zar günü kapalı zarflâfi kasası icra edilecek o etinin 28 - Temmuz - © martesi günü öğleden saat 14 dir, ve 22 Tem Pazar günü açık olar: kasası icra edilecek ol 28 Temmuz 934 ; günü sabah saat 11 dölü (3938) ISTANBUL ASLIYE Bil CARET MAHKEMESİNDEN Hali tasfiyede bulunan Tü ve Sanayi Bankası Anonim fiye heyetinin mezkür banka tile icraen akdettikleri ko mahkemece bittetkik tasdikin* 4 olan karar, temyiz mahk 3 lâs dairesinin 7-7-934 tarihi dik dilmek suretile iktisabi eylemiş olduğu icra ve iflâs 300 üncü maddesi mucibine (1194) ” Istanbul birinci İflâs dan: 5 TEMMUZ 934 tarihli 17 AĞUSTOS 934 salı günü ye kadar açik arttırma ile lân olunan İstanbul Balıkp Mehmet Geylâni mahallesini? car yeni Balıkhane Meyhan* da eski 3 ve yeni 7 pumarsl” 240 da 9 hissesi bu düklâm” kat ahşap bölme ile biri MÜ posu diğeri ciğerci dükkân! re ikiye ayrılmış olup bun de birinci katta bir helâ ve “5 ta sofn üzerinde bir oda | Bina 39 metre üzerine MÜ ti umumiyesi ahşap olup b* rı kârgirdir. Tamamma altı yüz ve satılacak hisse” yetmiş iki bira 49 kırk dok” kiymet takdir edilmiş olduğu, olmak üzere tavzihan ilân