4 Kasım 1931 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

4 Kasım 1931 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

Norveçya'nın Halis Morına Balıkyağının Baş Mahsulü # SON POSTA VAPURLAR SEYRİSEFAİN TRABZON POSTASI (CÜMHURİYET ) & Teşr- || nizmi Perşembe 17 de, — MERSİN POSTASI (ANAFARTA ) 6 Teşrinisani Cuma 10 da Galata — Rıhtimin- dan kalkarlar. TAVİL ZADE VAPURLARI AYVALIK Postası SELAMET yapuru her Perşembe günü 17 de Sirkeciden hareketle 1751 ASAN Ecza deposu Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi | Kat'i Karar İlânı Müzayede Hesap bedeli — Na. Merhunatın cins ve nev'ile mevkil ve müştemllâtı 6818 Haydarpaşada Rasimpaşa mahallesinde eski Rıhtım iskelesi ve yeni Kahve sokağında eski 62 ve yeni 13 numaralı iki yüz on lti arşın arsa Üzerinde ahşap Üüç katta on iki oda iki sofa taşlık bir bodrum bir sarnıç bir kuyu bir musluklu çeşme üç balkon (birinci kattan itibaren çıkma vardır) ve kırk arşın arsa üzerinde kârgir mutfak va yedi yüz elli yedi arşın bahçeyi bavi bir banenin tamamı. Hüseyin Kadıköyünde Rasimpaşa mahallesinde Rıh- tım iskelesi sokağında eski 34 ve yeni 72 numaralı yüz on arşın arsa Üzerinde kârgir Üç buçuk katta biri kapıcı odası olmak Üzere on iki oda dört koridor üç mutfak bir çamaşırhane (ikinci kattan itibaren çık- 2160 17125 , TÜCCAR ve BANKA Memuru Olmak İçin Pazartesi ve Perşembe günleri «aat 16 dan 18 ve akşam 18—20 ye kadar iki saat açılmıştır. Malümatı ticariye, ilmi hesabı Heari, usulü defteri: Basita, muzaafa pakradomar, Amerikan usulü ve baskacılık 4 ay zarfında kâmilen tedris olunur. Son imtihanda muvaflak olanlara iş tedarikinde muavenet edilir. Dersler 19 Teşrinsani Perşembe günü başlıyor. Program meccanen almak ve kayıt olmak için Beyoğlunda Amerika Sefarethanesi yanında No: 42 Amerikan Lisan ve Ticaret dershanesine müracaat. Hususi ders V& dahi kabul olunur. Agop3Pakradun! Zafiyeti umumiye, iştihasızlık ve kuvvelsizlik halâtında büyük faide ve tesiri görülen FOSFATLI ARK MALT HULÂSASI Kullanınız. Her Eczanede Satılır. Gelibolu Çanakkale ve körfez ta- rikile Ayvalığa azimet ve avdet edeceklir. Yolcu bileti vapurda da verilir. Adres: Yemişte Tavilzade birader- ler. Telefon: İst. 2210 SADIK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz postası ma ve iki balkonu vardır) ve yüz kırk arşın bahçeyi havi bir apartımanın tamamı. Emine Necmiye H. Üsküdarda Hacıhesna Hatun mahallesinde Paşalimanı caddesinde eski 118 mükerrer ve yeni 69-1,69-2 uumaralı iki yüz yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap Üç katta om oda üç sofa bir kiler bir koridor bir göz kurnalı kaloriferli hamam bir çamâşırlık kırk beş Aarşın sısşa Üzerinde bir mutfak ve seksen arşın arsa Ürzerinde iki katta üç oda iki İstanbul 7 inci İcra Memurlu- ğundan : İbrahim Beyin müteveffa Madam Sofya zimmetinde alacağı olan mebaliğin temini için haczo- kmup paraya çevirilmesi mukar- rer Kadıköyünde Cafer Ağa ma- hallesinde eski 12 yensi Si numaralı hane- | dörite üç bissesi taribi ilândan Duvardibi sokağında | kunturat işgal etmektedir. İhalei evveliye tarihi 6 kâmınev- vel 931 tarihinde saat) on altıda ıdnirede icra olunacaktır. Talip olan- lar temamımın kıymeti muhamme- nesi olan 10768 liranın yürde on nispetinde pey akçesi vermeleri | Tâzımdır. | itbaren otuz gün müddetle mü- | Daha ziyade malümat almak Dumlu Pınar rarams PAZAR 8 Teşrinisani günü akşamı İ7 de Sir- keci rıhtımından — hareket- le(Zonguldak, İnebolu, Ayan- cık, Samsun, Ordu, Gi- resun , Trabzon , ve Rize ) ye azimet ve av- dette ayni iskelelerle Gö- vele, ve — Ünye ) ye uğ- tıyarak — avdet — edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet bam — altında acenteliğine müracaat. Tel. 22134 Emranı Cildiye ve Zübreviye —mütehassısı Dr. İzzet Kâmil Sant ikiden alb buçuğa kadar Bahçe- kapı Hacı Bekir dükkün karşısındaki MUHTEREM Müşterilerime Sirkeci Sucu — sokağındaki ( Nur Perukârı yime Sirkecide Ebussuut cad- desinde Meserret otelinin kapısı İ karşısındaki 86 numaralı dük- kâna naklettiğimi arz ve teşrif- (| lerini intizar eylerim . A berber salonu sahibi Mehmu SON POSTA —— Vevmt, Siyasi, Havadiz ve Hulk garetesi İdare : Alemdar mahallesi Çatalçeşme tokağı Telefaa İstanbal - 20233 Posta kutusu : İstanbul - 74t Telgraf: İstanbal SON POSTA ABONE FİATI Gelen evrak gerl verilmez. Hlâzlardan mes'uliyet ahamaz. Adres değiştirilmesi (2)) kuraştar. Son Posta Matbaası Sahiplerik Ali Ekren, Selim Ragıp Neşriyat Müdürü: —l_l mulfak ve altında dükkânı ve altı yüz beş arşın bahçeyi havi bir sahilhanenin tamamile karşısında dağma hallinde kâin su hazinesi ve deranuna müstakil tarik ile cari iki masura maimurile bir masura mailezizin yüz kırk hisse itibarile on beş hissesi. Üsküdarda Selmanağa mahallesinde Şeh camişerifi sokağında eski 15 ve yeni 17 numaralı biri yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta alti oda bir sofa bir gusu'- hane bir mutfak bir toprak havlü” diğeri kırk beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda ve yedi yüz seksen beş arşın bah- çeyi ve bir kuyuyu havi eski iki hanenin tamamı, |Ümmühan ve Leman Sarıyerde Türbe sokağında eski 12 va yeni 20 numaralı seksen sekiz arşın arsa Üzerinde ahşap üç katta ve üç kısımdan ibaret olup birinci kısım üç oda iki sofa bir malta taş- hık bir yüklük ikinci kısım üç oda üçüncü kısım iki oda bir mulfak ve yirmi bir arşın arsa üzerinde bir mutfak ve yetmiş bir arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı (bir kuyusu vardır) Kâşif Efendi Bakırköyde Sakızağacı mahallesinde Taşban sokağında eski ve yeni 8 numaralı yüz otuz altı arşın arsa üzerinde alışap öç katta dokuz oda üç sofa bir çini antre bir daraça bir şahniş bir balkon bir sarmc bir tulumbali kuyu odun ve kömürlük ve otuz arşın arsa üzerinde bir mutfak ve yüz sekiz arşım bah- çeyi havi içi dışı boyalı bir hanenin tamamı Serpuhi ve Hayganoş H. lar Üsküdarda Pazarbaşı mahallesinde Mir oğlu sokağında eski 63 mükerrer 63 mükerrer 63 mükerrer ve yeni 75,77,73,79,81-1,81-2 numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde bir havlu Üstü galvanizli saçla mestur önleri açık iki suveter birinde boya imalâtına mah- sus kazanlar diğerinde biri büyük ikisi orta biri küçük sabit kazanlar mezkür imalâtha- nenin zemini çimento önü camekânlı bir ahır bir helâ ahşap bir tulumbalı kuyu iki methal yazıhane, depo yemeni imalâthanesi oda çatı altı büyük salon bir sarnıç ve ahır ve doksan arşmm arsa üzerinde tam kâgir birer büçük katta üzerlerinde birer oda çaltı arası ve zemini çimento Önleri istorlu ve camekânlı iki dükkânı ve yetmiş iki arşın arsa üzerinde boya kazanlarının bulunduğu mahal ve kırk beş arşın arsa üzerinde fab- rikaca müstamel bir oda ve onbeş arşın bahçeyi havi yemeni fabrikasının tamamı. Katinko H. Balatta Hocaisa — mahallesinde Karar'ık meyhane sokağında eski 12,12,12,12,12,12 ve yeni 16, 18,20,5,7,0 numaralı iki yüz on arşın arsa üzerinde biri kâğir üç katta altı oda üç mutfak daraça diyeri kâyir üç kalta dört oda iki safa iki daraça bir dükkân ve Adviye H. 1530 — 7613 zadeye vazedilmiş'ir. Hududu: Eskühi | fa ve Karabet haneleri vı | mahduttur. | Mesahası : 700 metre murab- | | bamdan 158 metre bina 20 metre (Ş bir katlı l:lııır mutfak ve müte- bakisi bahçedi | Evsah : Hınerıvı alt Katliri kârgirdir, üst katları ahşaptır.Alt katta mermer taştan biri tahta diğeri malta düşeli üç oda, çi- mento döşeli mutfak, bir halâ bir | kilerimsi küçük oda. Birini katm | ayrıca merdiveni vardır. Mermer merdivenbaşı” camakânla örtülü- dür. İşbu katta bir salon, üzerin- de dört oda, bir küçük sandık odası bir kalâ mevcut olup ikin- ci kat dahi birinci katın aynıdır. Üçüncü kat çatı arasıdır. Bir sofa üzerinde küçük iki oda ve iki dolap vardır. Bahçe tarafın- dan iki kat sokak tarafında bir katın pençereleri demir parmak- hk, üst katları pancurludur. Dışı içi yağlı boyalıdır. Terkos suyu ve elektrik tesisatı vardır. Alt kattaki mermer taşlıkta sarııç ve bahçede tulumba ve Üzeri taraslı 35 arşın terbiinde yukarda yazılı 20 metrelik bir | katlı mutfak, bir havuz ve on ağaç vardır. Binanın haricinde | | kısmen malta taşlık ve ahşap beş halâ vardır. Bahçenin etrafı üç tarafı du- var, bir tarafı tahtaperdedir. Bi- nayı sekizinci kız. mektebi bilâ | isteyenlere bu işe ait 027-5388 ,'İ_»'hg'ıru'lç kfd- | numaralı dosye irae ve daha fazla Mihal vesaire | y alümat verileceği ilân olunur. Nesibiye sokağı ile | Doğum ve kadın hastalıkları mütchassısı DOKTOR Hüseyin - Naşit Hastalarını Türbe karşısında eski Hilâliahmer binasındaki muayenehanesinde hergün öğ- leden sonra kabul etmektedir. Telefon İst. 22622 TABİATİN MÜMESSİLİDİR Yüksek zevklere kış - içinde baharı yaşatır. diğer iki dükkân ve kâgir üç katta altı oda iki sofa iki mutfak iki daraça üç dükkânı havi üç apartımanın tamamı, Mehmet ve Süreyya Beyler. Üsküdarda Ahmetçelebi mahallesinde Açık türbe sokağında eski 33 ve yeni 39 numa- ralı doksan a arsa üzerinde iki katta dört od:ş:!nn sofa iki kuyu d;hl':ıplmı bir bodrum odun, kömürlük elli beş arşın arsı üzerinde — bir mutfak otuz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hatçe H. Yukarıda cins ve nevile semli ve numaraları muharrer emvali gay- | ri menkulenin icra kılman aleni müzayedeleri nelicesinde hizalarınd& gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür elmiş ise de mezküf bedeller haddi lâyılında görülmediğinden tekrar (oluz bir) gün müddetli | ilân edilmelcrine karar — vezilmiş O-K. evvel - 31 tarihine müsadif Çarşanba günü kat'i kerarlarının çekilmesi Lakasrür eylemiş olduğunda? | yevmi meskörde szat on dörlten on Lc buçuğa kadar — Sandık l İdaresine mürackat eylemeri Tüzumu ilân olunur. 81 7647 adslemüü. n eli li zi İT Dekililübesrci » S darke z n