16 Ekim 1934 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

16 Ekim 1934 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

Teneke kutular içinde: Baş ve diş ağrıları, nezle ve romatizma sancıları, için çok faydalı ve pek müsekkin olan ( Algopan Cavat ) vardır. 1lik 7,5-Glik 40-12lik 75 kuruştur. Toptan satış mahalli: BAHÇEKAP, SON POSTA I, ZAMAN ecza deposu. c n mütehassısların teslim ettikleri acı bir Çürük ve bakımsız Dişler insanı hâkikat Denizyolları X İŞLET :l ESİ teleri « Karaköy Köprüb TEN'dAda — Sirkeci Muhürderede Han Tel. 22740 Karadeniz Yolu KARADENİZ vapuru 16 BİRİNCİ TEŞRİN SALI günü saat 20 de Rizeye kadar. “6721,, Ayvalık Yolu ANTALYA vapuru 17 Birinci Teşrin ÇARŞAMBA günü suat 19 da Ayvalığa kadar. “6787,, Mersin Yolu ERZURUM vapuru 18 Birin- el Teşrin PERŞEMBE 11 de Çabuk ihtiyarlatır Genç vücutler sağlam dişlere ne kadar muhtaçsa dişlerin de RADYOLIİN e o kadar ihtiyacı vardır. Çünkü RADYOLİN dişçilik ilminin lcap ettirdiği bütün hassalara maliktir. Dişlerin çürümesini meneder dişleri beyazlatır. ve güzelleştirir. Diş etlerini takviye eder, nefesi tatlılağtırır. Diş ve ağız hastalıklarını tedavi eder. Ağızda mevcut bütün mikropları ©4 100 öldürür. RADYOLİN 1 — Asgari olmak. 2 — Mektep Şahadetnamesi, nüfus cüzdanı, sıhhat ve aşı raporları ve 4 adet vesika fotoğrafı ibraz etmek. 3 — Mektep muhtelit resmi hergün devamlı nehari ve meccanidir. Adres: Sultanahmet, Dizdariye, Çeşme sokak No, 13. Telefon“22480,, KULLANINIZ Maarif Vekâleti İstanbul Terzilik ve Kürkçülük Mektebi Müdürlüğünden: Kürkçülük Şubesine talebe kayıt ve kabulüne aşağıdaki mad- deler hükümlerine göre başlanmıştır. Terzilik kısmına yalnız erkek talebeler için kayıt muamelesine devam edilmektedir. ilkmektep — mezunu, “67309,, azami yaş 17 ve Türk tab'ası Fatih Sulh ikinci hukuk Hâ- kimliğinden: Ahmet Arslan Efendi tarafından Beyazıtta tramvay — durak linde Baltacı sokağında 9 nu- i kulü de mukim Hü- ikame olunan izerine müddenaleyhin meçhuliyetinden dolayı eme çcereyan etmiş ve bittalep H. U. M. K.nun 402, 405, 406 ıncı maddelerile 337 inel maddesi mucibince on beş gün müddatle ameleli giyap kararının — tebi karar verilmiş olduğundan yevmi mnhakeme olan — 17/11/934 - ta müsadif cumartesi günü saat mahkemeye bizzat gelmediğiniz ve, bir vekil göndermediğiniz takdirde yeminden nükül ve vakıaları ikrar etmiş addolunacağınız tebliğ maka- mına kalm olmak üzere ilân olunur. (ıs7) Beyoğlu Dördüncü Sulh Hu- kuk mahkemesinden: Kurtuluşta Borkurt caddesinde 37 No.lu hanede | sakin iken 23/9/934 tarihinde ölen Vişington sabık Sefiri Ahmet Rüstem Beyin v>siyetnamesi açılarak usulen tenfizine başlanmıştır. Medeni Kanu- nun 538 maddesi mucibince bu bapta itiram « le alacaklı ve borçluların İlâm tarihinden itibaren bir ay içinde Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk — mahkemesine — müracnatleri lüzumu ilân olumur. (8646) Zayi — Adapazarı belediyesinden isticar ettiğim dükkânın depozitosu ola- rak verdiğim (2450) kuruşluk 23-5-934 tarih ve (16108) numaralı emanet mak- buzumu kaybettim., Yeniden bir suret alacağımdan hükmü yoktur. Adapazarında attar Üsman çok l Sirkeciden kalkacak — gidişte İzmir, Antalya, Alanya, Ana- mur, Morsin, Payasa dönüşte ilâveten - Taşucu, Çenakkale ve — Geliboluya — uğrayacak-” tır. A *6800,, Rotbart Luxuosa Dünyada meşhur olan ROTBART LUXUOSA'nın fiatı 10 tanesi 200 kuruştan 180 kuruşa - indirilmiştir. Her yerde bulabilirsiniz. Toptan satış : Galuta : Kürkçübaşı Han No, 4 ' Balıkpozar, Maksudiye Han No. 35 Uğurlu Z. Derviş T. (23397) (3658) ) Emrazı dahiliye ve hifzi sıhhat mütehassısı Doktor muallim ŞEKIP HABIP Avrupadan dönmüştür. Haatalarını Ayasofya, Yerebatan caddesi No. 48 Hacı Süleyman Ff. apartımanında kabul ediyor. Cumartesı, Pazartesi, Perşembe günleri öğleden — sonra, Telefon: 23035 4> (9577) Beykoz nüfus memurluğun- danı: Beykor Kuvakdere caddesinde 8 numaralı hanede ikamet eden Ermeni milletinden Barnak El. ile zevce Siranuş bu kerre dini İslâmı kabul ederek isim- leri Münevver ve Mehmet İhsan olarak tesmiye eylemiş bulunduklarından ka- nunu medeninin maddei mahsusası mu- cibince — ceridei — resmiyonizle — ilân olunur. Son Posta Matbaası Sahibi: Ali Ekrem Neşriyat Müdürü: Tahir Emlâk ve Eytam Bankası ilânları Satılık Emlâk Meksube Esas No. Mevkil ve nevi Teminat 2 Nışantaşında Meşrutiyet Mahallesinde Harbiye 1000 caddesinde 115- 117 No.lı Selçuk apartımanı 137 metre murabbat bina yerini 90 metre bahçeyi havi ve biri zemin kat olmak üzere dört daireyi müştemildir. 3 Büyükadada Yalı mahallesinde Gülistan ve Çelebi 400 sokağında 28, 30, 32, 34, 36 ve 2 No.lı altında iki dükkânı üÜstünde iki kısma müfrez odaları müştemil kârgir bina 130 metre üzerine mebnidir, 4 — Sarıyerde Raşit Bey ve Hüseyin Ef, sokaklarında 250 4, 3, 5, 5/1 No.lı maa bahçe iki kısımdan mü- rekkep hane sahası 175 metredir. Alt katta üç oda bir sofa, mutfak, kiler, halâ, banyoyu, lst katta dört oda bir sofa, bir mutfak, halâ ve banyoyu havidir. Yukarda yazılı emlâk bedelleri peşin ödenmek “Üzere açık arttırma ile satılacaktır. Tafsilât için hergün, müzayedeye iştirak için de 30 Teşrinievvel 1934 Salı günü saat onda Şubemize müracaatları. 544) Ka (544) * Kapalı Zarfla Satılık Apartıman Teşvikiyede Hamamcı Eminefendi sokağında eski 3 mükerrer yeni 19 No.lı 229 metre murabbat bina yerini ve 97 metre mu- rabbar bahçeyi havi ve 8 daireyl müştemil Teşvikiye Apartımanı satılmak Üzere aşağıdaki şeraitle müzayedeyo konulmuştur : 1 — Müzayede ( kapalı zarf ) usuliledir. 2 — İhale 6 Teşrinisani 1934 Salı günü saat onda Bahçekapısın: daki Şuhemizde icra edilecektir. 3 — Müzayedeye iştirak Için 2000 lira teminat verilecektir. 4 — Talipler bir lira mukabilinde alacakları şartnameyi teklif mektuplarile birlikte ve orada yazılı şekilde ihale saatinden evvel tevdi edeceklerdir. $ — İhale birdir ve kat'idir. Teklif olunan bedel haddi lâyık görüldüğü takdirde talibine ihale edilir. 6 — Uhtesine ihale olunan zat ihale bedelini def'aten ve peşinen tesviyeye mecburdur. 7 — Bu bapta daha fazla malümat almak İsteyenler Şubemize müracaat edebilirler. Sultanahmet 5 inci Sulh Hu- kuk Mahkemesinden: Eskipazar Filyos Irmak hattında 7 inecl kısımda Mühendis Hakkı Beyin çavuşu İken elyevm — ikametgâhı meçhul Hafız Hıfuı Efendiyet Karınmız Kadriye Hanım tarafından aleyhinize açılan Nafaka davasının gıyabınırda cereyan eden muhakemesi neticesinde mahiye 12 Lira nafaka bedelinin dava tarihi olan 12/2/934 tarihinden itibaren 35 Lira Avukatlık rifi ile birlikte sizden tahall İle Müd. deiye Itasına 9/10/934 tarihinde karar verildiğinden İşbu karara karşı vaki olacak temyiz hakkımın ilân tarihin- den İitibaren bir ay xzarfında gelip mahkememize dermeyon suretile İsti- mal edeceğinizden bu geylere müte- dair işbu Başkâtip ihbarnamesi Hukuk Usulü — muhakemeleri — kanununun Mlimnci maddesine tevfikan tebliğ olunur. — (8854) Dr. ibrahim Zati Cağaloğlu: Mahmudiye caddesi Çatalçeşme sokağı No $ Hergün öğleden sonra hastalarını kabul eder. (543) DOYÇE ORİENT BANK Dresdner Bank Şubesi Merkezi : Berlin Türkiyedeki şubeleri: Galata - istanbul - iIzmir Deposu : lat, Tütün Gümrüğü * Her türlü banka işi * ——— Aslilye 5 inci hukuk mehke- mesindeni Cemile hanım tarafından İzmirde Tepeköyde mühenbis karlo Kı- Hnger alayhine ikame eylediği tazminat davasından bolayı mumaileyh Karlo Kılingere berayi tehkikat gelmesi için davetiye — gönderilmiş ise de kendisi orada bulunamayıp neraye gittiği meçe hul olduğu mahkeme mübaşiri tarafın. dan verilen meşruhattan anlaşılmış ve bermucibi talep ilânen tebliğat iorasına karar — verilmiş ve emri tahkikatın 31-10-934 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 e tayin kılınmış oldu- ğundan yevm ve vakti mezkürda mah: kemede hazır bulunması lüzüumu beyan ve aksi halde H. U, M. K. nın 401 inol maddesi mucibince hakkınizda gıya- ben muamele iora olunacağı — tebli; olunur. (186