2 Mart 1939 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

2 Mart 1939 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

"SON POSTA GRiP - NEZLE - KIRIKLIK - SOĞUKALGINLIĞI - ROMATİZMA - NEVRALJi - BAŞ - DiŞ aldanmayınız. Rağbet gören her şeyin taklidi ve benzeri vardır. GRİPİN yerine başka bir marka verirlerse şiddetle reddediniz. EL TAL MAYAN a A 7 EE A KM GA SL MAK 2 AŞ GEİER AŞ ET AE MA “Sirop Pectoral,, Eski ve yeni bütün öksürükleri geçirir, balgam söktürür, bronşları temizler, nezle ve gripten korur, göğüsleri zayıf olanlara bilhassa şayanı tavsiyedir. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ Beyoğlu İstanbul Mide ve barsakları Kolaylıkla ve mülâyim bir şekilde boşaltarak rahatlık ve forahlık verir. Yerini tulamıyan mümasil mwüstah- zarlardan daha çabuk, daha kolay ve daha kat'i bir tesir icra eder. iNKIBAZ Mide ekşilik ve yanmalarım giderir. Mide ve barsakları alıştırmaz. Ağır daki tatsızlık ve kokuyu defeder. Hazımsızlık, şişkinlik, bulantı, gar, sancı, ie bozukluğu, bar- sak ataleti, inkıbaz, sarılık, safra, karaciğer ve bütün mide ve bar- sak rahatsızlıklarında kullanınız, Antalya Vakıflar Müdürlüğünden (Kapalı zarf usulile eksiltme ilânı) 1 — Eksiltmeye konulan iş: Antalyada Demirciler çarşısı olarak yapılacak 48 dükkân. 2 — Bu işe aid şartnameler ve evrak gunlardır.: AA — Eksiltme şörtnamesi B — Mukavele projesi. C — Bayındırlık işleri genel şartnamesi; D.— Fenni hususi şartname, E — Keşif cetveli, G — Proje, Keşif bedeli 21472 lira 39 kuruştur. Evrakı keşliye Antalya vakıflar müdürlüğünde görülebilir. İstiyenler bu şarinamelerle evrakı 4 lira mukabilinde Antalya vakifler müdürlüğünden alabilirler. YE © 22/3/9839 tarihinde (Çarşamba) günü saat (16) da Antalya vakıf. tar müdürlüğündeki eksiltme komisyonunca yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile ve vahidi fiat üzerimden yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin (1610 lira 43) kuruş muvakkat te- minat vermeleri, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup getirmeleri dâzımdır. Ticaret odası vesikası ve ihaleden en az sekiz gün evvel bu iş için Nafia üğünden alınmış müteahhitlik vesikası ve yaptığı işlere aid bon - 100.000 lerce Kadının Nazarı dikkatini celbeden İnce bir Zevkin Titiz bir Itinanın derin bir tecrübenin mahsu'üdür, Malların fazialığı dolayısile Meşhur Gömlekçi (Galatasuray Lisesi karşısında 178) Ticaret Odası müraadesile */, 10dan */, 50e kada Büyük Tenzilâtlı Satış yapıyor. Fırsattan istilsde eciniz. Olçü üzerine Fenni Kasık bağları Mide, barsak, böbrek düşkünlüğüne Fenni Korsalar işi tarileni r Emin51) izmir sokeğı le. 20213 ZAHARYA Oreopulos İstiyanlar Taklitçılerden | sakınınız. Diş Deposu M. İbrahim Berkmen Türki e zengi; çeşiti ber arar mlen bulusur. Makulyen han Mesrçargısı yanında DOYÇE ORİENT BANK Dresdner Bank Şubesi Merkezi: Berlin Türkiye şubeleri: Galata - İstanbul - İzmir Deposu: İst. Tütün Gümrüğü * Her türlü banka işi İlân Tarifemiz 400 kuruş 250 200 100 sahife sahife sahile Dördüncü sahife İç sahifeler 60 Son sahife 40 Muayyen bir müddet zarfında fazlaca mikdarda ilân yaptıracak» lar ayrica Ctenzilâtlı tarifemizden istifade edeceklerdir. Tar, yarım ve çeyrek sayfa ilânlar için ayrı bir tarife derpiş edilmiştir. Son Posta'nın ticari “lânlarına ald işler için şu adrese müracaat eğilmelidir: İlâncılık Koltektit Şirket Kahramanzade Han Ankara caddesi Son Posta Matbaası m5 Bayan Anjel ; 8 gün zarfında gayet cazib bir tarz- da güzelleşti. Buna nasıl muvaffak olduğunu ve her kadının da onun gibi yapabileceğini izah eden aşağı- daki mektubunu okuyunuz: B - 10 gün kağar evvel çektirdi. , kremini kullanınız. ğim iki fotoğrafıma baktıkça â Siz, uyurken besleyici ve güzel deâ gözlerime © inanamıyorum. İeştirici tesirini yapan, cild bu- Alnımda ve gözlerle ağzımın et- | ruşuksuz ve nermin bir hal kes rafında Duruşukluklarım (vardı beder. Gündüzleri de beyaz renk- Tenim esmer ve sertti Bugün ise, | teki Tokalon kremini kullanınız. cildim kadife gibi yumuşak, be- | Cildinizi beyazlaştırıp tazeleştirir. yaz ve bütün dostlarımın gıpta | Siyah benleri gidetir ve açık me- nazarile baktıkları buruşuksuz ve sameleri sıklaştıri nermindir. Hepsine, gece için cil- mer apeme ee şenkteki Paranın İadesi Teminatı ve gündüz için beyaz renkteki To- kalon kremini kullanmalarını tav- siye ettim. Onlardan birçokları ba- na gülüyorlardı. Fakat onlarda tecrübe ederek o memnuniyetbahş semeresini gördükçe hak verdiler ve cidden hayrette kaldılar. Pembe renkteki Tokalon kremi- nin terkibinde Viyana Üniversite. sinin meşhur bir profesörü tara- rafından keşif ve «Biocels tabir e- dilen cazib ve kıymetli gençlik cev- beri vardır. Akşamları yatmâzdan Bu basit usulü bilen her kadın «günde 3 dakika» bir genç kızınki gibi yumuşak ve sevimli bir cild temin edebilir. Binlerce tecrübe nin memnuniyetbahş O semereleri size bir teminat olabilir. Hemen bugün her iki kremden birer ve zo veya birer tüp satın alınız. On- ları on gün zarfında tarif edildiği şekilde kullanınız. Semeresinden memnun kalmadığınız takdirde va- zo veya tüpleri yarım da olsa bi- k, iade ediniz. Ve paramızı geri evvel pembe renkteki Tokalon alınız. mam Neşriyat Müdürü: Selim Ragıp Emeş S: Ragıp EMEÇ SAHİPLERİ: 4 p, UŞAKLIĞIL İstanbul P. T. T. Müdürlüğünden B. Postahane binasındaki kalorifer kazanlarının kirli sularını almağa mahsus elektrikli tulumba ie teferrüatı işi pazarlığa konulmuştur. Pazarlık 8/3/939 Çarşamba saat 15 de Büyük Postahane binası alt katta. müfettişlik odasında toplanacak alım salım komisyonunda yapılacaktır. Keşif bedeli 308 lira 8 kuruş muvakkat teminat 22 lira 96 kuruştur. Talible- rin fenni ve idari şartnamelerini görmek ve muvakkat teminatlarını yatırmak üzere çalışma günlerinde mezkür müdürlük idari kalem levazım kısmina, pa- zarlık gün ve saatinde de muvakkat teminat makbuzu ile komisyona müra - caatları (1359) Istanbul Jandarma Satınalma Komisyonundan ; Mikdarı ve cinsi Tahmin bedeli Lira Ku. İlk teminatı Bira Ku, 55 Altı yüz kilo burgulu tel-çivi 750 00 | — Tahmin bedeli ve ilk teminatı yukurıha yazılı «600» ali kilo burgulu tel çivi 13/Mart/989 Pazartesi saat 15 de İstanbulda Gedikpaşadaki Jandarma Satınalma Komisyonuncu açık eksiltme ile satın alınacaktır. 2 — Nümune ve şartname her gün adı geçen komisyonda görülebilir. bedelsiz aldırılabilir. 3 — 2490 sayıl kanun şartlarını haiz isteklilerin ilk teminatlarıde vazılı sür ve saatte komisyona gelmeleri. o «1243» 5 Veys