25 Temmuz 1939 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

25 Temmuz 1939 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

25.7.0939 TAN u Otuz senedenberi dünya sergilerine mutiaka iştirak ederek 350 den fazla altın madalya, büyük mükâfat ve zafer nişanları kazanan, dalma ve muhakkâk birincilik elde eden ve diplomdonör ve Horkonkurla tasdik edi! HASAR Müsta ÜSKÜDAR, KADIKÖY Altıyol - İZMİR Kemeraltı Şubelerin hzaralı i de Muvaffakiyetle Açtı. Beyoğlu, Karaköy, Ankara ve Anadoluda açtığı satış yerlerinde fiat birdir. Limon çiçekleri kolonyaları, bilhassa Fujer, Bahar, Şipr losyonları, lavantaları, Krem- leri, briyantinleri, sürme, rimel, allık, ruj; tırnak cilâları, saç losyonları, çiçek ve gül su ve esansları, traş bıçağı sabunları, Dantos diş macunile diş fırçaları, zeytin, fıstık ve badem yağları, giüter mamulâtı, özlü unları, Fayda, Far ilv kuvvet şurupları, öksürük pastille: ri ve muhtelif ıtriyat ve müstahzaratı ısrarla isteyiniz. TÜRKİYE | KIZILAY CEMİYETİ UMUMİ MERKEZİNDEN : 1 — Eksiltmeye konulan 1ş: Heybeliadada inşa olunacak Verem Pavyonu ve tesisatının tahmini keşif bedeli (265397) lira (77) kuruştur. Emniyet - Sandığı -ilânları */,8.5 Faizli ve 8 sene taksitli emlâk satışı Cinsi Semti Muhammen kıymeti Boğuziçinde Sarıyerde Mesarburnu caddesinde eski 52 yeni 27 No'l. Dört katta on iki odalı Üç sofalı terkos ve e- lektrik tesisatını havi ahşap maâmüştemilât bir yalı ve dağ mahal. — Bu işe ait şartname ve evrak şunlardır. A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi C — Umumi; fenni ve hususi şartnameler D — Keşit cetveli Vini 5500 5 ii BİM, te? E — 1 adet 1/20 vaziyet pianı, cephe ve maktalar dahil, Büyükadada Cami MI İki-buçuk katta sekiz 24 parça 1/50 tatbikat plânı zeller #okalında eski 4 ven © Nolı odalı e kira ei İsteyenler bu evrakı 13 lira 27 kuruş bedel mukabilinde Ankarada YE ER Kığılay Genel Merkezinden, İstanbulda Kızılay Satış Deposu Müdü. Kadıköyünde Ibrahimağa mahalle. Üç katta on altı odalı, riyetinden alabilirler, sinde Koşuyolu sokağında eski 12, altı sofalı ve elektrik > veni 61. 61/1 Nolu tesisatını hâvi ; ahşap 3 — Eksiltme 10. 8. Yy tarihli perşembe günü saat 15 de İstan. bir evin tamamı, 1500 bul Kızılay Hanında Kızılay Deposu Müdüriyeti nezdinde : müteşekkil ihale Komisyonu huzurunda yapılacaktır. | Sultanselimde © Mimarşecgettin ma- İki katta üç odali, e İ hâllesinde (yeni Kâtipmuslahaddin) olektrik tesisatını bâvi ! 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. Camciçeşmesi sokağında eski 6. 6. o maadük&ân kârgir bir 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 13865 lira 88 kuruş mu. Şi; yeni 8, 8/1 Noli evin tamamı. 600 vakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları 1 — Arttırma 17 ağustos 949 tarihine düşen perşembe günü saat 14 | haiz. olup: eksiltme ON 5 idi ie ten 16 ya kadar yapılacak ve zavrimenkuller en cok bedel verenlerin (A — Bnmr'biz parçada 200,000 Hire, SAM b dali üstünde kalacaktır. mam bitirmiş olduğuna ve bu işe girebileceklerine : vi İ Nafia Müdürlüklerinden alınmış fenni ehliyet vesikası. 2 — Arttırmaya girmek için muhammen kıymetin “5 10 u nisbetinde B — Bü seneye ald Ticaret odası vesikası. pey akçesi yâlırmak lâzimdir. | ö İİ 6 — Teklif mektupları yukarıda 3 üncü maddede yazılı saatten bir 3 — Arttırma bedelinin dörtte biri peşin ve geri Kalanı sekiz senede | sekiz müsavi taksitte ödenir. Tasitler Şe 8,5 falze tâbidir. 4 — 'Taksiler ödeminceye kadar gayrimenkul Sandığa birinci gere Geçe ipotekli kii, e eelödise Harp Okulu Komutanlığından: Harp okuluna 15 Temmuz $39 günü nihayet bulan kayıt ve kabul mumelesi “Eylül 939, nihayetine kadar uzatılmıştır. Askerlik şubeleri. ne ve Ankarada bulunanların Harp Okuluna müracaatları ilân olu. Dur, “179, “5551,, Boğazlıyan Belediyesinden: Boğazlıyan kasabasının meskün ve gayri meskün (150) hektarlık sa. hasının halihazır haritalarının alımı işi eksiltmeye çıkarılmış talip zu- hur etmediğindefi bir ay müddetle temdit edilmiştir. İşinin maktu bedeli (2500) liradır. Muvakkat teminat 187-5 liradır. İhale 21 ağustös 939 pazartesi günü saat 15 de Boğazlıyan Belediye dairesinde yapılacaktır. İsteklilerin vaktinde Belediyeler imar heyeti fen şefliğinden iştirak vesikası almaları ve bu teklif mektuplarına koymaları lâzımdır. Mukavele ve şartnameler Boğazlı yan Belediyesinden ve Ankara İmar heyetinden parasız alınabilir. Teklif mektupları tayin edilen günde sa- at M4 e kadar Boğaslıyan Belediye reisliğine (o verilmelidir. Veyahut posta İle gönderildiğinde bu saatte Belediyeye vasıl olmuş bulunmak. dır. (5534) saat evveline kadar İstanbulda Kızılay Hanında Kızılay De posu Müdüriyetinde müteşekkil ihale © Könrisyöbtina getirile- eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde ve. rilöcektir. Posta ile gönderilecek makbuzların nibayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. TÜRKİYE KIZILAY CEMİYETİ UMUMİ MERKEZİNDEN : pp cek 'Eksiltmeye konulan iş: Haydarpaşağa inşa olunacak Verem Pavyonu bina ve tesisatının tahmini keşif bedeli (142432) lira (41) kuruştur. 2 — Bu işe aid şartname ve €vrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi” C — Umümli, fenni ve husüsi şartnameler D — Keşif cetveli E — 1. adet 1/500 vaziyet plâm ve 14 adet plânı (Cepheler ve maktalar dahil), 1/50 tatbikat İsteyenler bu şartname ve evrakı 7 lira 12 kuruş bedel mukabilin. de Ankâra Kızılay Umumi Metkezinden ve İstanbulda Kızılay İstan. bul Deposu Müdüriyetinden alabilirler, Kapalı Zarf Usuliyle Eksiltme İlânı. Kastamonu Nafıa Müdürlüğünden: 1 — Eksilimeye konulan iş: “Kastamorlu Vilâyet Merkezinde Lise pavyonu orta kısım inşaat bakiyesi. Tahmin edilen bedel 52026 lira 77 kuruştur. 2 — Bu işe alt şartnameler Ve evrak şunlardır. A — Eksiltme şartnamesi, B —- Mukavele projesi, C — Bayındırlık işleri genel Şartnamesi, D — Tesviyel türabiye, şose ve kârgir inşaata dair fenni şarlname, E — Yapı işleri umumi fenni şartnamesi, F — Elektrik tesisatı hakkımda umumi fenni şartname, G— Hususi şartname, H — Silsilei fiat cetv İ — Proje, İstenilen bu şartnameleri ve evrakı Ankara, İstanbul ve Kastamonu | Nafıa Müdürlüklerinde tetkik edebilirler, 3 — Eksiltme 11/8/9349 terininde Cuma günü saat 15 de Kostamo- nuda Nafıa Müdürlüğü Dairesinde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 3851, lira 34 kuruş mu. vakkat teminat vermesi, bundan büşka aşağıdaki vesikaları kaiz olup göstermesi lüzımdir. İhale gününden sekiz gün evvel Kastamonu Vi. Jâyetine müracaatla bu işe benzer iş yapmış olduğuna dair vesika ib. Tazile bu eksiltmeye girebilmek için alınacak ehliyet vesikası. 939 senesine ait ticaret odası vesikası, İntihap Heyetinden: 6 — Teklif mektupları $ üncü maddede yazılı saatten 1 sast evveli- Yapılan intihabat neticesinde bİF azanın rey itibarile ekseriyeti mut- ne kadar Nafia Müdürlüğüne getirilerek eksiltme komisyonu reisli. | lakayı ihraz edemediği anlaşıldığından bu bir azalık için 27 Temmuz 939 Bine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilcerk makbuz. | tarihine müsadif Petşembe günü <#at 11 den 13 e kadar mütemmim in- ların nihayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış | tihap icra edilecektir. Hakkı intihabı haiz olanların mezkür gün ve sast- zarfın mühür mumu ile iyice kepstılmış olması lâzımdır. Postada ola. | te Borsa İdare Heyeti salonuna gelerek reylerini istimal etmeleri rica tak gecikmeler kabul edilmez. (5336) A İ we ilân olunur. 3 — Eksiltme 10 « 8 - 939 tarihli Perşembe günü saat 11 de İstan. bul Kızılay kanında (Kızılay Deposu Müdüriyeti) nezdinde müteşekkil ihale komisyonu huzurunda yapılacaktır, Eksiltme kapalı sarf usuliyle yapılacaktır, Eksiltmeye girebilmek için İsteklinin 8371 lıra 02 kuruş mu- vakkat teminat vermesi bundan başka aşağıdaki vesikaları ha- iz olup eksiltme komisyonuna göstermesi lâzımdır. A — Enaz bir parçada 100.000 liralık bina inşaatını İyi ve ta. ş olduğuna ve bu işe giredileceklerine dair Töklerinden alınmış fenni ehliyet vesikası, B — Bu seneye sid Ticeret odası vesikası, Teklif mektupları yukarida 3'üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar İstanbulda Kızilay hanında Kızılay Depo. su Müdüriyetinde müteşekkil ihale komisyonuna (getirilecek, eksiltme komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verile. cektir. Posta ile gönderilecek makbuzların nihayet 3 üncü maddede yazılı sante kadar gelmiş olması ve dış zarın mü- hür mumu ile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada ola- cak gecikmeler kabul edilmez. Ticaret ve Zahire Borsasında İntihap “— Bü elektrik tesisatı keşifnamesi, İ darpaşada Tesellüm ve Sevk Şefliğinden dağıtılacaktır. TÜRKİYE. KIZILAY CEMİYETİ UMUMİ MERKEZİNDEN : Gaz Maske Fabrikamiz için dikiş makinelerinin tamirinde vukuf sahibi bir makiniste ihtiyaç vardır. Ayni zamanda yazı makineleri, nin tamirini de yapâbilenler şayan tercihtir. Makinist, ihtisası dere. cesi anlaşılmak üzere üç ay tecrübe müddetile angaje edilecek, on. dan sonra asli mütehassıs olacaktır. Taliplerin hizmet ve kifayet ve. sikalarile Yeni Postane civarında Kızılay Hanında, Kızılay Deposu Direktörlüğüne müracaatları. yaam Çoruh Devlet Orman İşletmesi Revir Âmirliğinden: Ulus, Cümhuriyet ve Tan gâzetelerinin 20, 25, 30 Haziran ve 5 Tem- mouz 939 tarihli nüshalarmda neşrolunan “Borçkada kurulacak kereste fabrikası için satın alınacak lokomobil vesair ormancılık âlât ve ede. yatı” hakkındaki ilanda zikredilen teklif mektuplarını verme müdde. #İnin görülen lüzum üzerine 10 Ağustos 1939 tarihine kadar uzatıldığı ilân olunur. “5455, Erzincan Müstakil Vakıflar Memurluğundan: © 71.5 No, Bedeli M, Vakfı o Cinsi Mevkii Hududu teminat Lira k. Lira K, 4441405 Gö yedi bap Gazi. P, Sağı muhte 36/6.371/8 Oo 550000 Müftü dükkân C. Sö. İlif eşhasa sa- 412 90 38/10,39/12 Abdullah ve han, gülü tlan Ovakıf 40/14,41/16 ötel kahve (o dükkünlar. Solu yi. karşısın. ne muhtelif eşhasa da satılan İzzet (paşa) vakıf o dükkânları arkası Hışır Nüri ambarı ve Salra dükkânları cenhesi meydan, Yukarda cins ve mevkii yazılı gayri menkullerin bedelleri ihale tari. hinden itlbaren bir ey tarfında tamamen ödenmek Şartile mülkiyetleri. nin satılmaları için 25 - 7 . 939 tarihinden itibaren yirmi gün müddet- le kapalı zarf usulile arttırmaya konulmuştur. 15 - 8 . 939 tarihine rastlayan salı günü saat on beşte ihaleleri yapılacaktır. İstekliler 2490 sayılı arttırma eksiltme ve ibale kanımuna göre ihale saatinden bir s8. at evveline kadar Erzincan Vakıflar. idaresinde müteşekkil komisyona vermiş olacaklardır. Bu saatten sonra verilenek olan mektupların ve postadaki gecikmelerin kabul edilmiyeceği ilân olunur. (533T) Muhammen bedeli 2500 lira olan bir adet Metal izabe ocağı 8 eylül 1939 cuma günü saat 15 de kapalı zarf usulü ile Ankarada İdare bina- sında satın alınacaktır. Bu işe girmek İsteyenlerin 18750 liralık muvakkat teminat ile ka- nunun tayin ettiği vesikalar! ve tekliflerini ayni gün saat 14 de kadar -komisyon Reisliğine vermeleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak Ankarada Malzeme dairesinden, Hay. (5923) 3. Kor Komutanlığından: 1 — 3. Kor İnşaat şubesinde çalışmak üzere (250) lira ücreti şeh. riyeli yüksek diplomalı bir mimar almacaktır. Taliplerin 27 . 7.939 gününe kadar Çorluda Kolordu İnşaat şubesine istida Ve müracaatları, 2 — İsteklilerin diploma, hüsnühal kâğıdı, tercümei hal, ve asker. lik vesikası suretleri ile yaptığı işlere dair vesikalarını istidalarına rap- tetmeleri lâzımdır, (5172) oo (129) Darphane ve Damga Matbaası Müdürlüğünden : 1 — Yerli malı yüzde 99 saf 50 ton külçe kurşun 300 ton vestfalva Alman izabe koku ve 8.000 kilo Sudan zamkı kapalı zarf, 2 — 120 ton Alman gazhane koku ve 80 ton krivle maden kömürü açık eksiltme usuliyle satın alınacaktır. ? 3 — Külçe kurşunun muhammen bedeli on dört bin ve muvakkat teminatı 1050 lira, izabe kokunun dokuz bin teminatı 678 lira Sudan zam. kanun altı bin, teminatı 450 lira, Alman kokunun iki bin beş yüz seksen. teminatı 193,5 lira, Kriple maden kömürünün bin seksen, teminatı 81 liradır. 4 — Kursunun eksiltmesi 8.8-039 izabe kokunun 9.8.039 10.8.939, Alman kokunun 11.8.939 Kriple maden kömürünün günleri seat 14.5 da idaremizdeki komisyonda yapılacaktır. 5 — İstekliler şartnameleri almak ve mühürlü nümüneleri görmek üzere 22.7.939 tarihinden itibaren hergün sâat 14.16 ya kadar idaremiz muhasebesine müracaat debilirler, (5381) zamkın e A Şa ŞA 148.039 i i