18 Ocak 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

18 Ocak 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

a Gazetemizde çıkan yazı ve resim lerin bütün hakları mahfuzdur Gazeteye gönderilecek mektupların Üzerine Vdare içinse (idare |, yazıya aftse (yaz | işareti konulmalıdır Basılmıyan mektepların iadesinden, kıymeti makadderesiz mektzplara konulmuş paraların kaypolmasından ve İlânlarn münderecatından idare mesul değildir HASAN zeytin yağı Dünyanın enleziz ve en sat ve halis yağıdır. Paris, Londra, Romada en büyük mükâfat ve altın madalyalarile musaddak birinciliği ve şehadetnameyi ibraz etmiştir. Mayonezde, salatada, yemeklerde, pilâvda, tatlılarda Hasan zeytinyağı istimal ediniz. Bilhassa mide ve bağırsak hastalıklarından muztarip olan kimselerle şikemperverler behemehal Hasan zeytinyağını istimal etmelidirler. Çünkü saftır, kum, taş, böbrek, safra sarılık ve karaciğer hastalıklarile zafı umumide Hasan zeytin yağını içiniz. Kiloluk şişe 100, yarım kilo 60, safi beş okkalık ve daha büyük tenekelerde okkası RE A OY — SAYISI HER YERDE 5 VWZRMESİTIR ISTANBUL, Bebstli, Ankara caddesinde « VAKIT YURDU » Tel, 1970 İDARE İŞLERİ, #971 YAZI İŞLERİ * telgraf: VAKTT posta Ku: 45 110 buraşa Hasan Ecza deposunda toptancılara tenzilât, markasına dıkkat edin'z. İstanbnl posta ve Telgraf ve T.Baş Müdüriyetinden: Ahmet Bey - Mahlle sunusu Mumarada Posta ile gönderilerek mektup, kart ve sairenin yukardaki nimune veçhile - pulların zârfın üst köşesine yapıştırılması ve | gdeceği yer isminin behemehal aşağı tarafa ve okunaklı yazılması | sörati temin eder ve yanlışlığa mahal bırakmaz Ef. Büyük Tayyare piyankosu Sekizinci tertip 1 inci keşide NM Şubat 1930 Keş deler; Vilâyet, Şeliremaneti, Defterdarlık, İŞ, Ziraat ve Osmanlı bankaları murakipleri ve balk huzurunda yapılır. BUYÜK İKRAMİYE 30,000 LİRADIR Her keşidede çıkan numaralar tekrar dolaba konmaz. Devlet Demiryoları Ve Limanları Umum idaresinden: Kayseri Poz bölüğünün altı aylık et ve ekmeği kapalı zarfla münakasayâ konmuştur. Münakasa 3 - şubat - 930 pazartesi günü saat 15,30 da Anka- rada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarmı ve muvakkat teminatlarını aynı günde saat 15 e kadar Umumi Müdürlük kale- mine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini iki lira mukabilinde Afkara- da Mülzeme dairesinden, İstanbulda Haydarpaşa mağazasından ve Kayseride Kayseri inşaat müfettisliğinden tedarik edebilirler. Yüksek orman mektebi rektörlüğünden: Erzak ve saire münakasası Mektebimizin dört aylık erzak ve levazımı sairesi kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Taliplerin şartnamelerini görmek özere her gün münakasaya iştirak içinde yevmi ihale olan 29-1-930 çarşambâ günü saa tİdte Defterdarlık binasında müesse- satı ziraiye mübayaat komisyonuna gelmeleri. MELİS Şer Seyrisefain Merkez acentesi Galata Köprü büşnös Beyoğlu 2302. Şuba ecesitesi Mahmu diye Ham oltnda İstanbui 2740 Wiğlya « USİASI (ANAFARTA ) vapuru 19 İKânunusani Pazar 10 da Galata rıbtımından hareketle İzmir, Küllük, Bodrum, Rados, Fet- hiye, Finike, Antalyaya gide- cek ve dönüşte mezkür iske- lelerle birlikte Dalyan, Mar- maris, Sakız, Çanakkale, Ge- liboluya uğrıyarak gelecektir. MEZ iü vi ld3 (CÜMHURİYET) vapuru 20 Kânunusani Pazmtesi 12 de Galata rıbtımmdan hareketle İnebolu, Samsun, Gireson, Trabzon, Rize, Hopaya gide- cek ve donüşte Pazar iskele- sile Rize, Sürmene, Trabzon, Tirebolu, Gireson, Ordu, Ünye, Samsun, İnebolu, Zonguldağa uğnyarak gelecektir. Hareket günü yük kabul olunmaz. izmir - Mersin Sür'at postası (MAHMUTŞEVKETPAŞA) vapuru 21 Kânunusani Salı 12 de Galata rıhtımından hareket- le Çarşamba sabahı İzmire gi- decek ve akşamı İzmirden hareketle Antalya, Alâiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamor, Alâiye, An- talya, Kuşadası, İzmire uğrı- yarak gelecektir. udanya POStası Cuma, Pazar, Sah, Çarşam- ba günleri idare rıhtımından 9 da kalkar. onama anar Muhacirlerimizin nazarı dik katine; Tekirdağma bir buçuk saat mesafede Çitme namında 28000 dönüm tarla ve merayi havi çif- lik satılıktır. Çifiikte 25 haneyi istiap edecek ebniye, kuüris ve Üç çeşme vardır. Taliplerin Te- kirdağında Çorlulu Ahmet B. i zade Hikmet beye müracaatları. KURUŞ — Türk mekteplerile faydalı eserlerin : ari'ği dânlarında yüzde 20 tenzilât vardır | ''*' Sr “kamil 6-Sinci sayıfa 12 5 >“. ö 100 #dare He kararlaştırılır , di «aye iğ Gazetemize basosi İlân kabul eden ver 18inci sayıfada 10 H. SH İldmat acentesi resmi İlânlar Büyük veya bir kaç dafa için verilen ilAnlarla hususi csâhiyetteki Uknların ücreti - Levazım ve kırtasiye mübayaası Tütün inhisarı umum müdürlüt günden: 13-1-930 tarihinde kapalı zarfla münakasaya konulan 69 kalem levazımı kırtasiye için verilen fiatlar haddı lâyıkta görülmediğinden 22-1-938 Çarşamba günü pazarlıkla mübayaa edilecektir: Taliple- rin yevmi mezkürda saat 10,30 da Galatada mübayaat komisyonun” da bulunmaları. Pazarlıkla camekân ve dolap imâli: Âli Ticaret mektebi mübayaat komisyonundan; Mektep için lüzumu olan camekân ve dolaplar pazarlık suretile imal ettirileceğinden talip olanların 18 kâ. sani 930 cumartesi günü saat iki de komisyona müracaatları. Kocaeli encümeni daimisinden: İzmit - Derince yolunun muhtelif kilometreleri üzerinde edilecek üç betonarme köprü oibaptaki şartnamesi ve(7052)yedi bin elli iki liralık keşif mucibince 22 kâ, sani 930 çarşamba günü saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Talip olanların teklifnamelerini münakasa kanunundaki şerait dairesind yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat makbuzile mezkür tarihe ka- dar Kocaeli daimi encümeni riyasetine ve şartnamesini görmek ve tafsilât almak istiyenlerin Kocaeli nafıa başmühendisliğine müra - caatleri : rk Kocaeli encümeni daimisinden? Adapazarı - Karasu ve Kandıra - Kefken yollarına ait istikşaf ve fenni evrakın tanzimi olbaptaki şartnamesi mucibince 22 kâ, sa- ni 930 çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek özere kapalı zarf usulile münakasaya vazedildiğinden talip olanların mezkür ta- rihe kadar teklifnamelerini münakasa kanunundaki şerait dairesinde Kocaeli daimi encümenine ve şartnamesini görmek ve tafsilât almak istiyenlerin Kocaeli nafıa başmühendisliğine müracaatları. İspirto ve ispirtolu içkiler inhisarı umum müdürlüğünden: (5600) adet defterin tab'ı münakasayâ konulmuştur. Yevmi ihale olan 4 şubat 930 salı günü saat on beşe kadar teklif zarfları mübayaat komisyonunca kabul edilecektir. Taliplerin komisyo? kitabetine müracaatları. a — Öksürenlere Katranı Hakkı Ekrem GERİ TAYYARE BALOSU 6 şubat 930 perşembe akşam! (Maksim) de verilecek Tayyar€ balosu biletleri Tayyare cemi yeti şubelerinde ve Maksim gi şesinde satılmaktadır. Mes'ni müdür Refik Ahmet | İş > Fransızci Ciddi ve tecrübeli bir mual lim bususi Fransızca dersleri vermektedir. Ankara caddesi 52 numaraya yazılabilir. .................225... 00500252220 eee Hızır yangın söndürme makineleri Tamamen memleket yapısıdır. Resmen kabul edilmiştir. Memleketimizde geçen sene kurtardığı servet iki milyon lirayı mütecavizdire N “ Galata, Eski Gümrük caddesi, Halis Selâhattin Telefon. B. O. 1446 j