9 Mart 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

9 Mart 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

———————şğ—ş—şğ—ğ—ğ—ğğ—m—m—————————m—mşğş m — 1 — VAKİT 9 MART 199) —— | Mahkeme ve Icra ilânları | | | 3. K. O. SA. AL Ko. den İ SPOR Bu haftaki maçlar İstanbul Futbol heyetinden; 11- Mart032 Cuma günü "Taksim Stadyumunda yapılan lik maçları şuz- ir; Süleymaniye-Kasımpaşa saat 10 ha- kem Emin 8., Eyüp - Beylerbeyi sat MİS bakem İlmin B Süleymaniye Ana- dolu saat 13 hakem Refik Osman Bey. | Beykoz. Vefa Kumkapı sear (415 hakem Arif Bey. Süleymaniye - Anadolu maçı | irinci devrenin muhalefeti ha- Vadan dolayı tamamlanmıyan 15 | dakika oynanmak süretile itmam edilecektir. Karneranın yeni maçları Londra, 8 (A.A.) — Jeff Dik- son, Karnerayla Avusturalya'lı George Cook arasında 17 Mart- ta yapılması takarrür eden bir maç tertip etmiş olduğunu be- yan eylemiştir. Londra, 8(A. A.) — Larry insin meneceri Horry Levine ya şampiyonluğunun Londrada ilte City,de yapılacağını bil- drimiştir. DAVETLER Hicazda vefat eden bezi vatandaşlarımızın var'sleri çağrılıyor Istanbul müddeivmumiliğinden: 028 senesinde Hicazda vefat eden Yatandaşlarımızdan: 1 — Galata dx Romanya Otelinde Batumlu Ahmet Murat 2 Garade Romanya Otelinde Ladikli Bakkal Halil oğlu Mustata 3 Istanbulde Hüdavendigir Otelinde Hüseyin oğlu San Şaban. 4 Sirkecide Düzce Hendek Otelinde Ahmet oğlu Selânikli Hac İbrahim Hüsan, $ — İstanbullu İsmail Efendi bin n © - İstanbullu Mehmer Efendi bin Efendilerin müstahaikı tereke miras- | vaki istanbul Asliye mahkemsi ikinci TE caret dairesinden Üsküdar - Kısıklı Halk Tram- vayları Türk. A. şirketi vekili Avukat Abmet Ramiz Bey tara- fından Istanbulda Divan yolunda Çenberlitaş karşısında Osmanbey matbaası namına Osman Saim bey aleyhine tabını deruhde ey- lediği biletleri ademi teslim su- retile mukaveleye riayet etmedi- inden peşin verilen iki yüz lira ile zarar ve ziyanın tediyesi tale- ! bine dair ikame eylediği davanın cari tahkikatında müddeialeyh ilânata rağmen muayyen günde gelmediğinden bir ay müddetle hakkında giyap kara- rwmn tebliğine ve tahkikatın 10 Nisan 932 Pazar günü saat on- dörtte icrasına karar verilmiş olduğundan müddeialeyh yevmi ve vaktı mezkürde gelmediğ tak- tirde hakkında müamelei gıyabi- ye icra olunacağı ilân olunur. (2581) Istanbul dördüncü İcra memut'lağun- din Tamamına bin lira kıymet tak- dır edilen Kartal kazasının Pen- dik kariyesinde Yalı civarı soka- ğında 360.10 rakkamı ebvablı bir bap ahşap hanenin tamamı açık artırmaya vaz edilmiş olup 31 Mart 932 tarihinde şartna- mesi divanhaneye talik edilerek 14 Nisan 932 tarihine müsadif Perşembe günü saat on dörtten on altıya kadar Istanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma suretile satılacaktır. Artırmaya iştirak için *, 7 teminat akçesi alınır. Müterakim vergi belediye vakıf icaresi müşteriye aittir. Icra ve iflâs kanununun 119 uncu mâddesine tevfikan hakları veraset senetleriyle birlikte fs. | tapu sicillerile sabit olmayan anbul Cümhuriyet Müddeirmumiliğine Etmeleri ilân olunur. Ergani Bakırı Türk Anonim Şirketi Hissedarlarına Şirketimiz sermayesine mahsus Hissedaran tarafından tediye e- dilmiş olan mebalığa zamimeten Ye nizamnemei dahilimizin altıncı maddesine tevfikan, sermayenin Yüzde beş nisbetinde bir mik- darın daha talebi, bu kere Mec- lisi İdaremizin 5 Mart 1932 ta- tihindeki içtimamda karargir ol- , hamil oldukları hisse senedatının yüzde beşini teşkil den mebalığı 1932 senesi Nisan ayının İOuncu gününe kadar Istanbul'da, Bahçekapı'da Taş hanında kâ'n İdarei Merke- Yiyesi veznesine tediye ve usulen kayit ve temhir edilmek üzere yedlerinde bulunan senedatı mu- vakkateyi ibraz eylemeleri His- sedarandan rica olunur. (2582) Meclisi dere VAKITın-— 10defası yüz kuruştür — Memur istiyoruz — Tisradı. Kazalarda mal satacaktır, hangi Kazada MUŞ yapacaksa O kazanın yerli abalişin- den olması gartür mektupla müracair; anl Postahanesi 400 Maya Doktor Hafız Cemal hstalıklar mutahassısı Cumadan maada her gün öğleden yonra saat 2,50 dan 5 e) kadar İstan Pula divanyolunda 118 numaralı hu- .—— dahili hastalıkları! Mayens ve tedavi eder, Telefon: İs nb (2. 22408) ipotekli alacaklılar ile diğer ala- kadaranın ve irtifak hakkı sa- hiplerinin bu haklarını ve husu- sile faiz ve mesarife ait olan iddialarını ilan tarihinden itiba- ren 20 gün içinde evrakı müspi- telerile bildirmeleri lazımdır. Ak- si halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alakadarların işbu maddei ka- nuniye abkâmına göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 931-786 dos- ya numarasile memuriyetimize mürücaatları ilân olunur. (2578) Eyüp lera Memürluğundan Tamamina beş bin iki yüz sek- sen lira kıymet takdir edilen fe- nerde fener kapucaddesinde Pa- tirikhane sokağında 27, 29 nu- maralı kârgir Üzerine bina edil- miş beş kattan ibaret olup beş oda ve bir hamurkâr dairesi ve elektrik tesisatı ile Terkos süyu- nu mubtevi üçüncü katia bir abdestbaneyi müştemil bir bap fırının birinci arttırmada dört bin raya çıkârak takdir olunan kiy- meti beş bin iki yüz seksen li- rayı bulmadığı cihetle ikinci art- tırmaya bermucibi kanun çıkarıl- masına karar verilmiş mezkür fı- rmın (4000) lira bedel üzerin- den ikinci arttırmaya 31 - Mart. 932 Perşenbe günü saat 14 den 16 ya kadar Eyüp icra dairesin- den bilmüzayede paraya cevrile- cektir. Şartname : 9 - Mart - 932 tarihinde Divanhaneye talik edi- lecektir. İştirâk için yüzde on beş teminat akçesi alınır, Müte- rakim vergi ve tanzifat ve vakıf icaresi hiss'erine göre sahipleri- ne aittir. Hakları tapu s'cilleriyle sabit olmadıkça ipotekli alacak- llarla diğer elâkadarınm irtifak hakkı sahiplerine ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbiteleriyle bildirmeleri lâzm- | dır. Aksi halde bakları tapu | sicilleriyle sabit olmayanlar satış | ; bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadaranın icra ve ifiâs kanununun 119 uncu mad- desi hükmüne göre tevfiki hare- | ket etmeleri ve daha fazla ma- lümat almak istiyenlerin 931-769 numaralı memuriyyetimizde mev- | cut dosyaya muracaat etmeleri | liân olunur. (2586) | Birinci ticaret mahkemesinden: | Istanbulda o Sultanhamamında hacapulo hanında NN. 31 mağa- , zada manifatura ticaretiyle işti- gal eden Mustafa Nuri oğlu Ha- | san ve şürekâşı şirketinin ala- caklarile icraen aktettiği Kon- | kurdâto evrakı o muhakememize | tevdi kılınmış ve emri tetkika- tın 17 mart 932 tarihine müsa- dif perşembe günü saat 10,30 da icrası mukarrer bulunmuş oldu- ğundan bu bapta alâkadar olan- ların mezkür gün ve Saatte mah- kemede bazır bulunmaları ilân olunur. (2503) Istanbul Asliye mahkemesi 3 üncü hukuk Dairesinden Zehra banımın Aziz efendi a- leyhine ikame ettiği nafaka da- vası üzerine mümaileyhe gönde- rilen davetiye ikametgâhının meç- bul olduğu beyamle bilâ tebliğ iade kılınmış ve bitalep ilânen tebliği tensip olunarak muhake- me 19 Mart 932 Cumartesi saat 14 de bırakılmış olduğundan yevmü mezkürde gelmediği tak- tirde gıyap kararı ittihaz oluna- cağı ilân olunur, (2580) İstanbul üşüneü icra dairesinden! Tamamma 4200 lira kıymet tak - dir olunan Kumkapıda Muhsine ha- tun mahallesinde Molataşı enddesinde atik 16 cedit 20 numaralı haricen kâr- gir man bahçe bir bap hanenin 120 hisse itibariyle 60 hissesi açık artır» mıya varedilmiştir. 2 — 4 — 32 tari. inde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 27 — 1 —32 ta .Çarşamba Zi —4 —2 tarihine müsadif çarşam ba saatten 14 ilâ 16 ya kadar İstanbul üçüncü İcra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırmıya © iştirak için yüzde 7 teminat akçesi alınır. Mü terakim vergilerle belediye rüsumları vakıf icaresj müşteriye aittir, Hakları tapu sicilleri ile sabit ol-| mıyan ipotekli; alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkr sahip- lerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan (iddialarını ilâh tarihinden itibaren yirmj gün İçinde evrakı müspitelerile bildirmeleri lâ - zımdır. Aksi halde hakları tapu sicil. lerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alis kadârların icra ve İfi#ş kanununun 119 uncu maddesi hükmüne göre terfi ki hareket etmeleri ve daha fazla ma- lümat almak istiyenlerin 930 — 217 dosya numarasile omemuriyetimize müracaatları ilân olunur. (2584) i 9—3 — 932 çarşamba günü saat | ts umum müdürlüğüne ve pazarlığa Beyoğlu ikinet sulh hukuk mah - kemesinden: Sadrı esbak Sait paşa veresesiyle Köse oğlu Haralambos © veresesinin' şayian ve müştereken mutasarrıf ol dakları Nişantaşında Teşvikiye ma « hallesinin Kâğıthane ve tramvay cad! desinde atik 98 ve cedit 142 No Jar ile murakkam Sait paşa konağı namiyle| maruf konağın müfrez büyük kısım şuyuun izalesi için açık arttırma ile satışa vazedilmiş ve şartnamesi divan- haneye talik edilerek 932 martının 31 perşembe günü saat 14 ten 16 ya ka dar Beyoğlu sulh ikinci hukuk mah- kemesinde en ziyade arttıran müşte - risine ihalesinin icrası mukarrer bu » Tunmuştar. Arttırma ikincidir. Kıymeti mu » hammenesi 70,000 lira olüp müzayede K. O. ve 1 inci fırka hayvanatı için kırılacak arpa münakasası bir hafta talik edilmiştir. İhalesi 9! — 3 — 932 çarşamba günü saat 15,5 ta komisyonumuzda yapıla - caktır. Taliplerin şartnamesini al mak üzere her gün ve münakasa- ya iştirak edeceklerin de vakti mu ayyende komisyonumuza müraca- atları. (106) (821) K. O, Merkez kıt'aları yemek - lik odun ihtiyacı için münakasa bir hafta talik edilmiştir. İhalesi 15 te yapılacaktır. Taliplerin şart namesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak (edeceklerin vakti muayyeninde komisyonumu- za müracaatları. (105) (820) ye gi Zafranboluda kıtaatın ihtiyacı için 5700 kilo sade yağ kapalı zarfla mü- nakasaya konmuştur. İhale tarihi 28 —3 —92snat Iftür. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün mü- nakasaya iştirak edeceklerin de iha - le tarihinde Zafranboluda (Sa, Al. Kom. riyasetine müracaatları, (114) (899) ... İstanbul — O Şehzadebaşındaki harita umum müdürlüğünün tamir & dilecek çadırlarınm pazarlık morasi « mine devam (edilecektir. Çadırları gürmek istiyenlerin Beyazıtta hari « iştirak edeceklerin 14 — Mart — 932 pazartesi günü saat 15 te komisyonda bulunmaları ve şartnamesini o nlmak istiyenlerin her gün komisyona müra-| eaat etmeleri, (115) (900) ... Askeri müzede mevcut olan 20 baş ve 20 el manükenlerin pazarlığına de vam edilecektir. Pazarlığa iştirak e- deceklerin, 9 — Mart — 932 tarihinde çarşamba günü saat 13 te komisyonda bulunmaları ve şartnamesini almak istiyenlerin komisyona müracaat et. meleri. (116) (901) ... Asker ihtiyacı için satn almacak lerin, 12 — Mart — 992 tarihinde cumartesi günü saat 14.5 ta komisyo. numuzda bulunmaları ve nümune ve şartnamesini almak İstiyenlerin her gün komisyona müracaat etmeleri. (dir) (902) .. Askeri tıbbiye mektebinde mevcut olan 41 kalem köhne eşyanm müza - yede merasimine devam edilecektir, Müzayedeye iştirak edeceklerin 14 — Mart — 992 tarihinde pazartesi günü Saat 15,5 ta komisyonumuzda bulun - maları ve eşyayı mahallinde görmek için mektep müdürlüğüne, şartname sinj almak istiyenlerin her gün ko - misyona müracant etmeleri, (118) (903) ... Konyadaki kıtnat ihtiyacı olân ve evvelce münakasaya konulan ve bil. âhara ihalesinden zarfı nazar edilen 341500 kilo un, bu kere yeniden ii pal zarf usulü ile münakasaya vaz dilmiştir. 30 — Mart — 992 çarşamba günü saat 15 te ihale edilecektir. Şart namesini görmek istiyenlerin her gün ve taliplerin (1800) Hira teminatı mu vakkate ve teklif mektuplarile vakti muayyen ve saate Konyadaki satm alma komisyonuna müracaatleri, (419) (904) ... No. 1 Liste Adet 200 Ustura S0 Et makinesi (maa ye- dek parçaları) 200 Et bıçağı 50 Çamaşır etüsü No. 2 Liste Adet 30 Sırlı berber leğeni 100 (o Berber bileği kayışı 100 Berber bileği taşı 100 Berber önlüğü 100 Berber havlusu Yukarıda yazılı bir ve iki nu maralı listelerde muharrer eşya » nın aleni münakasayla mübayaası icra olunacağı ilân edilen bu eş- yaya verilen fiatler haddi itidalde görülmediğinden aleni münakasa, bir hafta müddetle 12 — Mart — 932 cumartesi günü 1 numaralı liste saat 15 te, 2 numaralı liste İ saat 15.5 ta ihaleleri icra edil- mek üzere talik edilmiştir. Talip- lerin şartnamesini almak ve nü « munelerini görmek üzere ve mü» nakasaya iştirak etmek için yevmi mezkürda komisyonumuza müra»- caatları. (112) (866) / ... Aleni münakasa ile almacağı ilân edilen 100 adet sırlı ve kapak İı su kovası ve 2000 adet sırlı tük - rük hokkasıma talip çıkmadığın « dan 12 — 3 — 932 cumartesi gü“ nü saat 16 da fiatlar haddi itidal- de görüldüğ taktirde pazarlık su « retiyle ihalesi icra (o kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini almak ve nümunelerini görmek ve pazarlı - ğa iştirak etmek üzere Kom. 2 müracaatları, (113) (864) .» © # 1. Tayyare T. B. ie tayyare mektebine ait ve Şişlide tram» vay garajı caddesinde Fort Ot- mümötür garöseri fabrikasında iki adet beş yüz yedi modeli müstamel 59. parçadan ibaret- şase molör ve teferruatı aleni münakasa usulü ile ve 16 3.937 çarşamba günü saat 15 te Kom. da satılacaktır. Taliplerin mez“ kür şase ve teferruatını mezkür garajda görmeleri ve şartnameyi almak üzere KOM.a yevmi ihale günü münakasaya iştirak edeceklerin o teminatı muvakka- telerile birlikte KOM.a müraca- atarı. 92 (687) ... Kolordu ve 1, F. kıtaatı hay » vanatı için pazarlıkla almacağı ilân olunan yulafa verilen fiat pa- halı görüldüğünden 9 — Mart — 932 tarih Çarşamba günü saat 16 da pazarlığa devam olunacaktır. Taliplerin şartnamesini almak ve pazarlığa iştirak etmek üzere ko- misyonumuza müracaatları. (11) (865) Şebinkarahisar vilâyetinden: Şebinkarahisar Suşehri arasında ve Kelkit ırmağı üzerinde altı bin yüz on sekiz lira muhammen bedeli olan ve kırk bış metrosu münhedim bulunan ve halen üç yüz on beş metro tu- löndeki Tonuk köprüsünün ahşap ve demir aksamı 28-2-932 ta- ribinden itibaren yirmi bir gün müddetle ve kopalı zarf usulile müzayedeye vazedilmıştir. Bedeli çuk nispetinde teminat akçesini mah- keme veznesine teslim etmeleri meş -' ruttur. Mütarakim vergiyle vakıf ica- resi müşteriye aittir. Mezkür konak iki kısım ve dahilin yağlı boyalı, ter“ kos ve elektrik tesisatı mevcut ve ar- kasındaki büyük bahçesi çam ağacle- rı ile müzeyyen ve ufak bir garajı ve bahçede büyük bir mermer havuzu müştemil ve bühçesinin geniş cephesi konağın arka kısmında Nüzhetiye cad. desi üzerinde olup her türlü (inşaata müsaittir. Mesahai sathiyesi seneden 4978 zi»! radır. İcra kanununun 119 uncu mad- ihale üç ay zarfında iki taksit- te alınacaktır. Kevfiyet ilân olunur. (839) de gayri müseccel (o hak sahipleriyle ipotek alacaklıların ve irtifak hakkı sahiplerinin işbu haklarımı ve husu - siyle faiz ve masarife dair iddiaları» nı tarihi ilândan itibaren 20 gün zar. fmda mahkemeye müracaatla evarkı müsbiteleriyle kayt ve tescil ettirme- leri aksi halde tapuca müseceel hak sahiplerinden maadasımın satış bede« Hain paylaştırılmasından hariç kala - cakları ve dahn fazla malümt talep edenlerin 980 — $73 No lu dosyasiyle mahkemeye müracaatla şartaame ve dosyasını tetkik o edebilecekleri ilân ye iştirak edeceklerin yüzde yedi bu-| desine tevfikan mezkür gayrı menkul; olunur. (2587)