23 Temmuz 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

23 Temmuz 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Ergani Bakırı Türk Anonim Şirketinden: 1 — Aşağıda müfredatı gösterilen binaların inşaatı kapalı zarf usuliyle toptan münakasaya konulmuştur: A) İdarehane binası * Maden sahası üzerinde. B) Hastahane binası - Maden sahasından iki bin metre me- safede. C) Müdür evi binası * Maden sahasından üç bin metre me- safede, D) Dört aile ikametine mahsus olarak bir çatı altında inşa edilecek memurin evleri binası » Maden sahasından üç bin metre mesafede. E) On iki aile ikametine mahsus olarak bir çatı altında inşa edilecek ustabaşı evleri binası - Maden sahasından bin metre mesafede. Talipler evelce bu gibi işleri başarmış olduklarma dair muteber evrak ibraz ederek şartname ve mukavele su retleriyle vahidi kıyasi fiat cetvellerini şirketin Bahçe- kapıda Taşhanda kâin idayci merkeziyesinden beş lira mukabilinde alabilirler. Teklifler nihayet Ağustasuyn dokuzuncu perşembe gü- nü saat on beşe kadar kabuj edilecektir. Münakasaya girmek istiyen ler beşinci madde mucibince dolduracakları fiat cetvellerini muhtevi kapalı zarfı ve şarlname ahkâmının kabulünü mutazammın O imzalı bir varaka ile istitaatı fenniye ve maliyelerini müsbit bi- rer vesikayı, Türkiyede m üesseş ve müteber bir banka tarafından verilmiş muvakkat teminat mektubu ile bir- likte diğer bir zarfa koyarak, üçüncü maddede tayin olunan vakte kadar, şirket müdüriyeti (o umumiyesine makbuz mukabilinde tevdi edeceklerdir. Muvakkat te- minat mektubu yirmi bin liralık olacak ve ihalenin ta» karrüründe teminat miktarı iki misline iblâğ edilecek* tir. Teklifler her bina için ayrı olmak üzere vahidi kıyasi fiatı esasına göre hesap ve tayin olunacaktır. Tekliflerin şartname ile fiat cetvelleri münderecatına tamamen uygun olması meşruttur. O 7 — Fiat cetvellerinin tetkikinden sonra şirket bu siparişi münasip gördüğü talibe vermekte, yahut ihaleyi tehir ve- ya yapılan münakasayı fesheylemekte muhtar ağ ire 8 — İnşaat hakkında fazla malümat almak ve mevcut P ee ları görmek istiyenler her gün saat ondan saat on üçe kadar şirketin merkezi idaresine müracaat edebilirler. İstanbul Posta l.İ. Başmüdürlüğünden: #uhtelif eb'atta 4000 adet kestane telgraf direği 23/7/934 tari- ia septibaren kapalı zarf usuliyle münakasaya çıkarılmıştır» Talip olanfarın kanunen itasına mecbur oldukları vesaiki hamiler: 12/8 934 16 sanponda başmüdüriyette müteş ekkil komisyona ve şartnamesini örmek için de her gün tahrirat kalemine müracaat ee 41 AAA AA A AAA Selânik Bankası Tesis tarihi: 1888 Sermayesi: 30. 000. 000 Frank İdare merkezi : ISTANBUL Türkiyedeki Şubeleri: Istanbul ( Galâta ve Istanbul ) izmir Samsun. Mersin . Adana Yunanistandaki Şubeleri : Selânik. Kavula. Atina. Pire Bilâmum Banka muameleleri. Kedmektupları. Cari bir hesap ları küşadı. Esham ve Tahvilât Kasalar icar > İİ A, AAA AAA K Ydın inhisarlar başmüdürlüğünden: — Selçuk nahiyesi merkezind eki inhisarlar anbarı tamir 2 cektir, 3 za Yapılacak tamiratın keşif bedeli 9556 lira 13 kuruştur. > Tamiratın şartname ve plânları Baş müdürlüğe müracaatla o- : kunur ve alınabilir, eri hale muamelesi 1 Ağustos 934 tarihine rastlıyan (çarşamba günü saat 15 te Aydın İnhisarlar baş müdürlüğü dairesinde | 5 toplanacak komisyonda yapılacaktır. — Eksiltmenin isteklileri bedeli keşfin yüzde 7,5 nisbetinde temi» Se nat parasını baş müdürlük veznesine teslim ile makbuz alırlar. amirat şartname ve plânlarının krokileri İstanbulda İnhisar- lar umum müdürlüğü inşaat şubesinde, İzmir İnhisarlar baş müdürlüğünde de vardır, İstekliler oralara da müracaat ede- bilirler, (3962) AL edile- | ğleden sonra sat 24 dr Vapurculuk Türk Anonim Şirketi Istanbul Acentalığı Liman han, lelefon: 22925 İzmir ve Mersin sürat yolu Sadıkzade vapuru 27 Temmuz Cuma şüni saat 11 de Sirke- ci rihtımından kalkarak doğru (Iz - mir, Antalya, Mersine gidecek. D$- nüşte bunlara ilâveten Alanya, Kül- Tük, Çanakkaleye uğrayacaktır. Mudanya Yolu | Cuma Armutlu tenezzüh seferleri Cumartesi gününden maada her gün Mudanya yoluna Tophane rih- tımından bir vapur kalkar, Cuma Armutlu tenezzüh ( seferlerini ye- pan vapur İstanbuldan saat â30 da, diğer postalar 9,30 da kalkar- Tar. Tenezzüh postası ayni gün Ar mutludan 16,30 da döner. Dr. Hafız Cemal Dahili hastalıklar r-“tehassısı Cuma ve pazardan başka günlerde 6 ya kadar İstanbulda Divanyolunda (118) nu- maralı hususi kabinesinde hastalarını kabul eder. Munyenehane ve ev te'3 fonu: 22395. * Yazlık ikametgâh telefonu Kandili is — Beylerbeyi 48. 11 — VAKKI 23 TEMMUZ 1934 gama © Nafıa Vekâletinden: Afyon - Antalya hattının Afyonun İzmir istesyonundan itibaren 25 kilometresine kadar olan birinci kısım inşaatı kapalı zarf usu- lü ile münakasaya çıkarılmıştır. Münakasa 11 Ağustos 934 tari- hine müsadif Cumartesi günü saat 15 de Nafıa Vekâleti Müste- şarlik makamında yapılacaktır. Taliplerin ehliyeti fenniye ve cari seneye mahsus Ticaret Odası vesikaları ve 12500 liralık teminatı muvakkatelerile aynı gün ve saatte Komisyonda bulunmaları lâ- zmdır. Talip'ler bu husustaki şartaameleri (50 ) şer lira mukabilin- de Ankara'da Nafıa Vekâleti Malzeme Müdürlüğünden tedarik edebilirler. (3943) Deniz Levazım Satınalma komisyonundan : : Pazarlık münakasası: 25 temmuz © 1934 çarşamba günü saat 14 te | Deniz kuvvetleri ihtiyacı için 17.000 metre Amerikan bezinin 18 © temmuz 1934 tarihinde yapılan münakasasında teklif edilen fiatle » ” rin gali görülmesi dolayısiyle 25 temmuz 1934 tarihine rastlıyan çarşamba günü saat 14 te pazarlıkla almmasına karar verilmiştir. Şartnamesini görmek ve almak istiyenlerin hergün ve pazarlığa gi- n teceklerin de Kasımpaşada kâin Komisyona müracaatları. 17.000 metre Amerikan bezi (4037) | Istanbu! Eelediyesi ilânları Mururu uburun temini intizamı maksadiyle Beyoğlu Tünel meyda- nından Şişhaneye inen ilk beledi ye ve müellif sokakları vesaiti nak» liyenin yalnız inişine tehsis ve sey rüsefer talimatnamesinin tek isti- kametli sokaklar sırasına ithal edilmiş ve keyfiyet belediye (zabıtası talimatnamesinin tenbihatı beledi ye kısmına zeyledilmiş olmakla hi lâfına hareket edenler hakkında belediye zabıtası © talimatnamesinin a ahkâmı cezaiyesi tatbik edileceği daimi encümenin 1/7/934 tarih ve 1602No lu kararı iktizasından olduğu ilân olunur. (4115) — Kadıköy belediyesinden: Başı boş olarak bulunan bir erkek mer- kebin sahibi zuhur etmediği takdir de bir hafta zarfında satılacağı ilân olunur, (4114) TURKİYE | RAAT BANKAĞI BiRiKTiREN RALHAT-EDER