26 Temmuz 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

26 Temmuz 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

Mr 7 Bu rakamların konuşuşunu dinleyiniz; FiATI : 160 T. Lirasından itibaren ül ii MASRAFI : diğerlerinden '/, 80 daha ucuz ği ny, A: Diğer bütün buz dolaplarının yaptığını motörsüz ve kompresörsüz yapar Havagazi, elektrik ve petrolla işler Sahibinin Sesi, istiklâl caddesi 210-Nurettin ve Şeriki Ankara: A. Vetter ve Şeriki, Izmir-Alâiyeli Zade Hasan Eskişehir Gis Satış mahalli: e samanın an ESA S8 EAA BAREMES anan sne SErSEEEEEEN, Müfettiş Namzetliği yi Tifo ve Paratifo Aşısı musabaka imtihanı Türkiye Ziraat bankasından ; mamak için tesiri çok kat'i muafiyeti pek emin bir aşıdır. Her'eczane ve ecza depolarında bulunur. (193) (6 ) Müfettiş Namzeti alınmak üzere 11-8. 1934 Cumar- tesi günü saat 9 da Ankara ve Istanbul Ziraat Bankalarında bir müsabaka imtihanı açılacaktır. Müsabakaya iştirâk edecek- lerin (Mülkiye ) veya ( Yüksek Iktisat ve Ticaret ) Mektebinden veyabut Hukuk Fakültesinden mezun bulunmaları ve yirmi ya- şından aşağı, otuz yaşımdan yukarı olmamaları lâzımdır. Müfettiş Namzetlerine (140) lira maaş verilir. Iki senelik stajdan sonra yapılacak mesleki imtihanda muvaffak olanlar (175) lira maaşla müfettişliğe terfi ettirilir. imtihan programını ve sair şartları havi matbualar Anka- rada Ziraat Bankası Teftiş Hey'eti Müdürlüğünden ve İstanbul ve İzmir Ziraat Bankalarından tedarik edilebilir. Talipler bu matbunda yazili vesikaları bir mektupla birlikte Ankara Ziraat Bankası Teftiş Hey'eti Müdürlüğüne nihayet 26 -7-934 Per- şembe günü akşamma kadar göndermek veya bizzat vermek suretile müracaat etmiş bulunmalıdırlar. (3776) İstanbul 6 net icra memurluğun- | dan: Bir borçtan dolayı tahtı hapse ve haçze alman Beyoğlunda El - hamra pasajmda 6 No, lu dükkân daki Natuman ve Finiks markalı saat 9 - 10 da açrk arttırma ile pa- raya çevrileceğinden istiyenlerin vakti mezkürde mahallinde bulürlüi nacâk memurine müracaatları ilân olunur. (1542) DİŞ DOKTORU Übeyt Sait durağı No, 4 BEYOGLUNDA BAKER. HAYDEN mağazalarındaki mevsim sonu Eşyayi mütebakiye ve fırsatlarının ilk günlerinden istifadeye koşunuz. Kat'iyyen daha iyi ve daha elverişli şeraite nail olamıyacağınızdan mubayaatınızı BAKER ve HAYDEN mağazalarından yapınız. Sonderece memnun kalacaksınız. Mobilya dairemizi ziyaret ediniz. Sizi herhalde alâkadar edecektir. Tam Atlas Çıktı Tam atlas boşluğu dolduran bir yeniliktir. Umum mektep tale- belerile halkın birer tane edinmesi lâzım ve hatta elzemdir. Tam atlas (33) pafte baritayı ve (68) sahife bakalorya malü- mâtını havi olup (125) kuruş gibi ucuz bir fiatle satılmaktadır. Satış yeri: Ikbal Kitaphanesile Anadolu Türk Kitaphanesidir. Vapurculuk Türk Anonim Şirketi Istanbul Acentalığı Liman han, felefon: 22925 Izmir ve Mersin sür'at yolu Sadıkzade Tm Cuma günü saat 11 de Sirke- ci rıhtımından kalkarak doğru 12 - mir, Antalya, Mersine gidecek. Dö- nüşte bunlara ilâveten Alanya, Kül. Mi. lük, Çanakkaleye uğrayacaktır. Deniz levazım satınalma komisyonundan: Kapalı zarfla münakasası 4 ağustus 934 cumartesi günü saat 14 te, Kapalı zarfla münakasası 4 ağustos 934 cumartesi günü saat 15,30 da, Kapalı zarfla münakasası 5 ağustos 934 pazar günü saat 14 te. Kapalı zarfla münakasası 5 ağustos 934 paraz günü saat 15,30 da. © Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarda cins ve miktarları yazılı malzeme hizalarında gösterilen gün ve saatlarde kapalı zarf usuliyle satın alınacaktır. Şartnamelerini görmek ve almak istiyenler ber gün ve münakasya iştirak etmek istiyenlerin de usulüne tevfikan kapatıl- miş teklif mektuplariyle Kasımpaşa da kâin Komisyona müracaatları. EN 9630 adet kazan borusu o : 35 ton benzin 17 kalem boya malzemesi : İzmir sür'at yolu Sakarya vapuru Her Perşembe günü sast 16 da Galata rıhtımından kalkacak doğru İzmire gidecektir. Bu vapur her pazar günü saat 16 da İzmir - den kalkıp doğru İstanbula gele cektir. 104 kalem eczayi tıbbiye e vs. ğ misir —r ünsi Yerli mallar sergisinde ziyaret rekorunu “27, “numaralı poviyon kırdı! Fatih Karagümrük Tramvay ii işte burç ii alis VE e abii! Bakmiz Ağrıların ve soğuk algınlığının seri ve kali tesirli devası, ambalaj ve komprime- lerinde İ3 âlâmeti harikasını taş kiki ASPİRİN. ş$ıyan ha İsrarla Ambalajlarda ve Kampri melerin üzerinde £ 0 markasının mullakâ” bulunmasına dik- kat ediniz! Kumaşları bu paviyonda teşhir ediliyor ergi müddetince tenzilâtlı satış!