19 Eylül 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 9

19 Eylül 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 9

Istanbul Umumi Meclisi intihap defterleri asıldı Denizyolları İŞLETMESİ Acenteleri: o Karaköy - Köprübaşı Tel.49362 — Sirke Mühürdarzade MM Plan Telefon 33740 MERSiN Sür'at Yolu Çanakkale (“Evi zi Eylül CUMA 1 de Sirkeci rıbtımından kalkacak. Gidişte Izmir, Antalya, Mersin'e. Dö: nüşte bunlara ilâveten Alan Küllük, o Çanakkale'ye uğrayacaktır. 0097 ) TRABZON sür'at yolu KARADENİZ 70 “Evra Perşembe 20'de Galata rıh: tımından kalkacak. . Gidişte İnebolu, Samsun, Ordu. Gi- resun, Trabzon, Rize, Hopa'ya. Dönüşte (bunlara (ilâveten Pazar, Of, Polathaneye uğ- rayacaktır. (5898) Bartın Yolu NİLÜFER Eşli! Perşembe 19 da Sirkeci rıhlımından kalkacak mutat iskelelere uğrıyarak Cide'ye kadar gidip dönecektir. 5899) ya, “Ayvalık Yeli” ANTALYA ğin Çarşamba 19 da' Sirkeci rhtımından kalkacaktır. (5868) İLAN Mahcuz olup paraya çevrilme- si kararlarştırılan bir (oadet altı gözlü ve üç beyzi aynalı cevizi renkte üzeri camlı tuvalet ve iki a- det beyzi aynalı cevizi renkte ko- medin ve bir adet singer makinası ve bir adet Or tası kırmızı ve etrafı sarı sulu a- nadolu halısı (ove bir adet sarı ve somyalı iki kişilik karyolanın del- laliye ve ihele pul resimleri müş terisine ait olmak üzere 24 — 9 — 934 tarihine tesadüf eden pa- zartesi günü saat 10 dan 1Z ye kadar Arnavutköyünde çarşı için- de satılacağından talip olanların Ogün ve o saatte hazır buluna- cak olan memuruna müracatları ilân olunur, (2341) ZAYİ Haydarpaşa gümriikleri baş- müdürlüğünde 494 numaralı itha- lât beyannamesile muamelesini i- fa ve istihlâk resmi olarak depo - zito verdiğim 180 lira 40 kurusa ait 35805 numara ve 27—8—934 tarihli makbuzu zayi eyledim. Ye- | nisini alacağımdan zayfinin hük- | mü olmadığını ilân eylerim. - Halit ve Şürekâsı (2343) İstanbul fkinci'lera memurlu- Zundan: Bir borçtan dolayı mahcuz se- kiz kalem hane eşyası işbu eylü - lün yirmi üçüncü pazar günü saat Bdam 10 a kadar o Feriköyünde kuyulubağ sokağında (88 No.lu hanede paraya çevrileceği ilân o- 9 — VARIT “ 19 EİLÜL 1984 ee Istanbul Belediyesinden : Istanbul Umumi Meclisine aza intihap etmek ve edilmek hâkkını haiz olanların defterleri 15 Eylül 934 CUMARTESİ günü asılmıştır. 1— Defterler 15 Eylül 934 CUMARTESİ günün- den 20 Eylül 934 PERŞEMBE günü saat ON SEKİZE kadar altı gün müddetle asılı kala- caktır. 2 — Kanunen intihap etmek ve edilmek hakkını haiz olup ta işbu defterlerde isim ve hüviyetleri yazılmamış olanlar defterlerin asılı kalacağı altı gün içinde mensup oldukları Belediye şubelerinde müteşekkil intihap Encümenlerine müracaatla itirazlarını beyan etmeğe hakları vardır. 3 .— 20 eylül 934 PARŞEMBE günü SAAT ON SEKİZDEN sonra İntihap Encümenleri itiraz kabul edemezler. 4 — Kanunen muayyen olan müddet içinde vaki olacak itiraz- lar üzerine intihap encümenleri tarafından verilecek ka- rarlara bu kararların kendilerine tebliği tarihinden itiba- ren üç gün zarfında mahalli sulh mahkemelerine İntihap Encümenleri kararile birlikte müracaatle itiraz etmeğe hakları vardır. Bu müddet bittikten sonra kalmaz. itiraz hakkı 5 — Her Belediye şubesine mensup mahallelerin defterleri hükü met dairelerile mahallelerin münasip mahallerine asıl mıştır, 6 — İntihabat her Belediye şubesinde 1 birinciteşrinde başlıya- cak ve bu tarihten itibaren on iki gün devam edecektir. 7 — Her Belediye şubesi müntehiplerinin hangi günlerde nere- İere rey vermeğe gelmeleri lâzrmgeleceği ve sandığın her gün bulunacağı yerler aşağıda gösterilmiştir, bye 2 —- » Eminönü Belediye şubesi, . 1 — Birinciteşrin 934 pazartesi: İğ ap ymm gin » » sah 3— » » çarşamba gz » » Perşembe 5— » » cuma nim » » Cumartesi : We » » Pazar Ne » » Pazartesi: e » #. Sal : 10 — » Ri Çarşamba ilin z : Hacıkadın, Şeyh Mehmetgeylâni, Hocapaşa, Hubyar, Çelebioğlualaâttin, Ahı- çelebi, Tahtakale, o Rüstempaşa bulunacak sandığa Camcıali, Beyazıt mahalleleri öğ- leden evvel saat on ikiye kadar, Beyazıt camiinde bulunacak san- dığa, Kemalpaşa, Kalenderhane, Balabanağa mahalleleri öğleden sonra Şehzade camiinde buluna- cak sandığa Süleymaniye, Mollahüsrev: öğle- den evvel Süleymaniye camiinde bulunacak sandığa Büyükçarşı, Mercanağa, Dayeha- tun, Sürur mahalleleri öğleden sonra Mercanağa camiinde bulu» nacak sandığa Tavşantaşı, Saraçishak, mimar- hayrettin, Çadırcıahmetçelebi ma- halleleri sabahtan akşama kadar Gedikpâşa camiinde bulunacak sandığa Şehsuvarbey, Bayramçavuş, Muh- sniehatun, Kazanisadi, Nişanca mahalleleri sabahtan akşama ka- dar eski karakol binasmda bulu- nacak sandığa Tülbentçi, Kâtipkasım, Mimarke- mal, Mesihpaşa: mahalleleri sa- bahtan akşama kadar Lânga mek- tebinde bulunacak sandığa Höocagıyasettin, Ya- vuzsinan mahalleleri sabahtan ak- şama kadar Mihraplı camide bu- lunacak sandığa Demirtaş, Sarıdemri, Zindankapı mahalleleri sabahtan akşama ka- dar Kantarcılar camiinde buluna" cak sandığa : Kücükayasofya, İshakpaşa ma- halleleri öğleden evvel Küçüka- yasofya camiinde bulunacak san- dığa, Sultanahmet, Cankurtaran mahalleleri öğleden sonra Akbr- : yık camiinde bulunacak sandığa Alemdar, Mollafenari. Mahmut- paşa mahalleleri sabahtan akşa- “ma kadar Atikalipaşa camiinde # iç illa â i lük ni üne a a kamlık ve Belediye dairesinde i5— » 7 — » 8— » 9— ve 10 — » » Perşembe » Cuma bulunacak sandığa : Binbirdirek, Eminsinan mahalle- leri sabahtan akşama kadar Fe- ruzağa camiinde bulunacak san- dığa : Bütün mahalleler için tayin edilen günde reyini verememiş olanlar bugün sabahtan saat yirmi bire kadar Emihönü Kaymakamlık ve Belediye deiresinde bulunacak sandığa reylerini atabileceklerdir, Fatih Belediye şubesi 1 ve2 — Birinciteşrin 934 pazar- Kırkçeşme, Hüsambey, Sinanağa, tesi ve salı: Kirmasti, Şeyhresmi, Hocaüveys, » Salı » » Perşembe: Alibeyköy, » Cuma 4, » Cumartesi » Pazar Çarşamba: Muhtesipiskender, Gurabahüseyinağa, Babahasanil - mi, Muratpaşa, İskenderpaşa, So- fular, Hasanhalife mahalleleri sa» bahtan akşama kadar Fatih Kay- makamlık ve Belediye dairesinde bulunacak sandığa : Kocadede, Devrişali, . Beyceğiz, Kariyeiatikali mahalleleri sabah- tan akşama kadar yirminci ilk- mektep binasında bulunacak san dığa Mimarsinan, Karabaşneslişah, Hatçesultan ma- halleri sabahtan akşama (kadar Karagümrükte yirmi yedinci ilk- mektep binasında bulunacak sah- dığa Alibeyköyünde sas bahtan saat ona kadar bulunacak sandığa, İslâmbey Eyüp, Dökme- ciler, Üçşehitler, Gümüşsuyu ma- halleleri saat ondan' akşama * ka e ea daş Ey; Siidö” Bölümdeki” sandiğa ; Ramiyeni, Topçular, Ramicuma, Küçükköy mahalleleri sabahtan öğleye kadar Rami karakolunda bulunacak sandığa e Fethiçelebi, Nişanca, Cezrikasım, Abdülvedut mahalleleri öğleden sonra akşama kadar Otakçılar ka- rakolunda bulunacak sandığa : Balat Karabaş, Avcıbey, Hızırça- vuş, Hatipmuslihittin, Tahtami- nare, Atik Mustafapaşa, Hama- mımuhittin, Kâtip kasım, Mollaaş kı, Tevkii Cafer, Kasım (Günani mahalleleriyle Süreyyapaşa fabri- kası sabahtan akşama kadar Ba- lat hamamı arkasında Ferruh » miinde bulunacak sandığa ; Haydar, Haraççı Karamehmet, Küçükmustafapaşa, o Abdisubaşı, Müftüali, Kasapdemirhan mahal- lelerile Cibali fabrikası sabahtan akşama kadar Cibali mevkiinde bulunacak sandığa < om Pazartesi: Ereyli, Denizaptal, İbrahimçavuş, » Salı » Çarşamba — Devamı 10 uncu sayıfada — ii Arpaemini, Fatmasultan, Beyazıt“ ağa, Mollaşeref, Ördekkasap, Nev bahar mahalleleri sabahtan ak- şama kadar Ereyli camiinde bus lunacak sandığa ; Seyitömer, Merkezefendi, Meleks | hatun, Uzunyusuf, Karabaş ma“ halleleri sabahtan akşama kadar Evliya camiinde bulunacak sam | dığa i : Kazlıçeşme mahallesi ve fabrika». ları sabahtan öğleye kadar Kazı çeşme karakolunda bulunacak sandığa İmrahor, Hocaevhat, Hacıhamzn, 9 Abdiçelebi, Alifakih mahalleleri öğleden sonra aksama kadar İm» rahör camisinde bulunacak san dığa boğma diğe ği V Ğ < ür il