22 Mayıs 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

22 Mayıs 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

Karayolları oGenel Müdürü Tahsin riste toplanacak kongrelere iştirak et- mek üzere geçen hafta içlinde Tür- kiyeden ayrıldı. . Tanınmış iş adamlarımızdan Nejat Eczacıbaşı, birkaç gün kalmak ü- zere Ankaraya geldi. Bu arada, kendi müessesesi tarafından hazırlanmış o- lan ve memleketimizin turistik yer- lerinin propagandasını yapan filmle- rin gösterilişinde hazır bulundu. Tıp Fakültesi radyoloji doçenti Dr. Cengiz Kevenk, eşi ile birlikte Av - rupada yaptığı ufak seyahatten dön- dü. Gelirken, 1964 modeli, yeni, açık gri bir Wolkswagen araba getirmiş. Son zamanlarda evini epeyce uzağa taşıyan Dr. Kevenkin artık ayağını yerden kesmesi gerekiyordu. * Sağlık Bakanlığı müşavirlerinden Dr. Gazanfer Bingöl, bir toplantı- ya iştirak etmek üzere, Montpellier'ye gitmişti. Yakında dönmesi bekleniyor. Okullar henüz tatile girmediği için, e- şi Selçuk Bingöl, oğulları ile Ankara- da kalmıştı. Brüksele tâyin olunan hariciyecileri- mizden Yusuf Kadri Dicle, Golf Kulüpte dostlarına bir veda kokteyli verdi. Çok samimi bir hava içinde ge- Lâle Kura, Özdemir Benler ve eşi Jale Benler, Muzaffer Kâmil Gördüy- sus, eşi ve pembe bir elbise giymiş o- lan kızları Müjde Görduysuş, Senato sekreterlerinden ve eski hariciye men- suplarından Sevim Akman ile, Tur- gut Çoratekinden geçenlerde ayrılmış olan Emine Belbez vardı. Pek yakında Dr. Ali Yıldız'ın Beyaz Hürriyet Siyasi Romanı Çıkıyor Kitapçılardan O arayınız. Tel : 110520 (AKİS 546) AKiS/25