7 Ağustos 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

7 Ağustos 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

TÜLİDEN HABERLER Eğlence — İstanbuldaki rılmağa başladı. İstanbulun gece kulüplerinde boy gösterip göz süzen dansözler yazın sonuna doğru Ankaradaki gece kulüpleriyle yeni angaj- manlara girdiler. Nuray ve Sunay Uslu adındaki eğlence muhiti yavaş yavaş Ankaraya akta- iki kız kardeş de si- nemayı bırakıp Ankaranın gece kulüplerinden birine kapağı attılar ve buna çarşaflı bir basın toplantısı ile ilân ettiler. Uslu kardeşler bun- dan böyle uslu uslu dans edecekler! larında sabahtan akşama kadar çalı- şan Aslan, sıcaktan çok şikâyetçi. Şim- di de İstanbula giderek Adada Anado- lu Kulübünde serinleyecekmiş. Milletvekili ve senatörlerin bir kısmı seçim bölgelerinde, bir kısmı da yazlıklarda tatillerini geçiriyorlar. Bu arada eski Devlet Bakanı Vefik Pirinç- cioğlu da memleketine gitti. Konya milletvekillerinden İhsan Kabadayı Konyanın köylerinde sezerken başka AKİS/26 bir Konya milletvekili CHP'nin sosya- list milletvekili Fakih Özlen, eşini ve çocuklarını İstanbula, Anadolu Kulü- büne göndermiş olmasına rağmen hâ- la Ankaraya bırakamamış. Oo Yozgatın Dr. milletvekili Celâl Sungur da İs- tanbula gitti. Ankarayı hâlâ terkede- miyen milletvekillerinden bir diğeri de Karsın yakışıklı temsilcisi Kemal Gü- ven Mili Birlik Komitesinin zarafeti ile ün salan üyesi Muzaffer Yurdaku- ler eşi ve çocuğu ile beraber akşam yemeklerini ekseri dışarda yiyorlar. Öperatör Dr. Orhan Toygar alman e- şinin kullandığı arabası ile pazar günü Ankaraya döndü. nato sekreterlerinden Sevim Akman tatilini geçirmek üzere Erdeğe git- miş. Bugünlerde İstanbula geçecek- miş. Kışı sık sık rahatsızlıklarla geçi- ren Akman inşaallah bu tatilden sonra bir daha hastalanmaz. Melek Güz yaz tatilini geçirmek üze- re oğlu Bekir ile birlikte İstan- bula annesinin evine gitti. Eylül ba- şına kadar orada kalacakmış. B” müddetten beri epeyce kilo ver- miş olan Muzaffer İlkar son zaman- larda hemen iki günde bir Yenişehir- de Sakarya eczahanesinde tartılmayı âdet edinmiş. Zayıflığın kendisini genç- leştirdiğini söyledikleri için İlkar ki- losunu hassasiyetle takip ediyor. E'i Zekiye Baban tatile gideli beri babacan gazeteci milletvekili Cihat Baban akşamları Atatürk Bulvarın- da kendi kendine tur atıyor. Kız kar- deşi Firuze Cimilli ise İstanbulda çok güzel bir kampta istirahat etmekte. Av“ İnceer hafta sonunda bir haf- ta kalmak üzere annesi ile beraber Balıkesire gidiyor. Eylül başında da dostları ile beraber kısa bir Avrupa seyahati yapacakmış. Gezeteci Emel Aktağ - Kara bomba - geçtiğimiz haftalar içinde İşci Si- gortalarının Ankara Hastahanesinde iki ameliyat geçirdi. Bu arada da ba- demciklerini aldırdı. o Sıhhati şimdi gayet iyi, gazetedeki görevine başladı bile. oYalnız bir haber canını sıktı: Boğazından kanser ameliyatı oldu ha- beri. Şimdi, her karşısına çıkan arka- daşının acıyan gözlerle (o bakmasına, her telefonun ucundakinin vah-vahla rına sinirleniyor.