20 Kasım 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 45

20 Kasım 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 45

BAYANLAR, KOCALARINIZI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ? Puro belki kokusu ka- dınlar tarafından sevil- meyen, fakat erkeklerin, bilhassa yemekten sonra bir kadeh konyak ve bir fincan kahveyle birlikte pek hoşlandıkları bir eydir. Fazla içilmediği takdirde kokusunun eve sinmesi de bahiskonusu li anbul'da, Tak- sim deki” Tekel dükkâ- nında ve genellikle bü- tün Tekel bayilerinde. Ankara marka, büyük boy. 20 tanesinin fiyatı: 40 lir ul marka, ufak boy. Bir pakette 5 tane. Fiyatı: 5 lira, Piyango bileti hediye et- mek, birşey çıkarsa çok elverişli, birşey oçıkmaz- sa mahzurlu bir davra- nıştır. Amorti dahi çık- sa, kocanız sevinecek ve sizin elinizin uğuruna inanacaktır. Ama tabii, aksinin de tehlikesi va- rittir. — Bütün tütüncülerde. Şimdi, ayda iki defa çe- kilmektedir ve tam bilet 50 lira veya 20 liradır. Bi- rincilerde büyük ikrami- ye 1 milyon, ikincilerde 500 bin liradır. Çalışma odaları ev kadınlarının dikkatinden kaç- mamalıdır. Bakımlı ve cazip bir çalışma odasının erkekleri daha fazla evde tutmak gibi de bir özel- liği vardır. Erkekler çalışma odalarında bilhassa temizlik ve intizam isterler. Onlar kirletip dağıta- caklar, fakat kadın temizleyip düzeltecektir. — İstanbul'da Nişantaşı'nda Deniz Kitabevin- de Sa masa kalemtraşı Staedler marka. Fi- yatı: Pam e altı mermer masa dolma ka- lemliği. Fiyatı: 25 lir Yün ceketler şimdi tam mevsi- minde bulunuyorlar. Bunlar sade- ce evde giyilmek için değil, tatil günleri dışarda da şıklaşmak için kullanılmaktadır. Yün işleri bizde son zamanlarda son ei ilerle- miş bulunduğundan güzel örnek- ler büyük ml satılmak tadır — İstanbul'da Beyoğlu'nda Vak- ko mağazasında, önden düğmeli, çift cepli, siyah yün ceket. Fiyatı: 220 lira. İçinde kırmızı renkte, pa- muklu, balıkçı gömleği. Fiyatı: 38 lira — Aynı mağaza'd'a kırmızı, be- yaz, siyah renklerde balıksırtı de- senli yün ceket. Fiyatı: 187,90 lira. İçindeki gömlek beyazdır. AKİS