27 Kasım 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

27 Kasım 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

PLAY-BOY'DA KÖKSAL VE BAŞARAN AİLELERİ EĞLENİYORLAR Lokalin rengini Rüçhan Çamay veriyor genç kızlarından Gülsüm Balcıoğlu ve nişanlısı, si- nemadan çıkışta, filmi değişik yönlerden tartış- tıla ğen- len herşeyde olduğu gibi, hayal kırıklığına ouğra- mıştı. Suudi Arabistan o sefi- resi. Kıbrıs olayları yü- zünden Cumhurbaşkanı Sunay'ın Suudi Arabis- tan ziyareti geri bırakı- lınca, Cidde'ye uçmaktan vazgeçmiş. Sunay'ı ilkba- arda memleketlerinde görebilmeyi ümit ettiğini söylüyordu. "Sarı akrep"li şarkı Bu mevsim, Gülsüm Kamu ile arkadaşlık eden Mustafa Satır'ın pabucu dama atılmışa benzer. Kemal Satır ve eşinin gözü aydın! Gülsüm Kamu'nun Bul- var Palas'ın altında açı- lan gece klübünde şarkı söylerken, eski sevdaları unutmuş, iyi bir şarkıcı olmaya karar vermiş bir hali var! Bu arada, evli bir diplomatımız da ken- disine gönül vermiş, her akşam bir buket çiçek 26 gönderiyormuş. Ama Gül- süm Kamu, şimdilik, çi- çekleri koklamakla yeti- niyor, sahibiyle pek ilgi- lenmiyor. Ayrıca, Fransız şarkıcısı Yves Montand' ın Nâzım Hikmetin bir şiirinden yapıp okuduğu "Akrep gibisin kardeşim" adlı şarkıyı o söylemeğe hazırlanıyor. Dost kazığı- nı iyi tattığı için, bu şar- rep"! düşünerek söyleye- ceğe benziyor. Başkenttiler, başta Gül- süm Kamu, "Made in Er- kan Özerman" damgalı yeni şarkıcıları, Tayfun Karat ekini, zenci şarkıcı- yı dinlemekten çok hoş- . Klüp geceleri çok kalabalık (oluyor. Ayten ve Cüneyt Gökçer, Apaydın kardeşler, Nihat Çavuşoğlu, Dr. Mansur Ti ve eşi, Çarmık- ümeyra ve Erol Yaltkaya, Dışişlerinden Reşıha ve Cemil Vafi de sık sık, yeni klübe geli- yorlar. Üslüp değişikliği prof. İsmet Giridi, ağ- zı güzel lâf yapan, a- ma lâflarının üslübunu da güzel değiştiren kişi- lerdendir. Son zamanlar- da yine böyle bir değişik- lik hissedenler, bu deği- şikliği nasıl yorumlaya- caklarını bilemiyor, bir bulmacayı çözmeye çalı- şıyorlar. Play - boy rağbette paskentin Play - Boy klübü çok rağbette. Bütün play-boy'lar bu- rada. Politikan play - boylardan Erol Akçal, evli bir kadınla romantik danslar yapıyor. Mini e- tekli gençkızlar ve deli- kanlılar, realist danslar yapıyorlar. Rüçhan Ça- may, İngilizce ve Türkçe şarkılar söylerken, masa- larda, eski kocası Turgut Demirağ'a ait dedikodu- , LİR Sosyete Bilmecesinin geçen sayıda sorulmuş olan üç sorusundaki I — Leylâ Çelikbaş şahısların adları aşağıdadır: 2 — Prof. Dr. Operatör Süleyman Dirvana 3 — Suna Mardin - Tuna Köprülü Gül - Peri'nin, sosyete edebiyatını yakından takip edenlere bu hafta sorduğu üç soru karşı sayfa- AKİS