25 Aralık 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

25 Aralık 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

bayram tatilini İzmir'de, Efes Otelinde geçirmeye karar vermişler. Bu ka- ran duyanlar, "herhalde Osman Kibar çok sevine- cek ( diyorlar. , Ona ne şüphe! İzmir Belediye Başkanı -nam-ı diğer sfalt sman"-, ızım Nazmiye" diye başlıyan ne nutuklar çe- kecek, Oo kimbilir! (o Bazı AP'liler, bu hitabı çok laubali buluyor, Osman Kibar'a çok kızıyor, Baş- bakanın eşiyle daha kibar konuşmasını işliyorlar. Nazmiye oDemirel ise Osman Kibar'ın samimi hitaplarına ok resmi bir şekilde cevap veriyor, ama, netice değişmiyor. İftar sofraları Kim oruçlu, kim değil, Allah bilir. Ama AP'li ler, hergün başka bir if tar sofrasındalar. Önce Firuzende Çağlayangil bir iftar daveti yaptı sonra Senato Başkanı İbrahim Şevki Atasagun ve eşi, ar- kadan Meclis Başkanının zun kısası bazı Bakan ve komutan eşleri, her akşam başka bir' sor- 28 ANKARA SOSYETESI ALPAYDA EĞLENİYOR Dillere destan rada oruçlarını bozuyor- lar. Bu arada, Meclis Başkanı Ferruh Bözbey- li'nin iftarı da türlü yo- rumlara uğradı. 'İftara bütün milletvekili ye se- natörler davetliydi. Oysa içlerinde oruç tutmayan - lar da vardı. Bu yüzden, daveti politikaya aykırı bulanlar oldu. Aslında Bozbeyli, bu if- tar davetini yıllardır ya- par. Ama, bu yıl kadroyu çok geniş tuttuğu için yankısı da geniş oldu. Başkentte balayı fstanbul'un yeni evlileri, balaylarını (o Başkentte geçiriyorlar. Geçenlerde gelen Reha Poroy ve eşi, Başkentin güzel klübü Alpay'ı anlata anlata bi- tiremiyorlar. Bu hafta da Mevhibe ve Tuğrul Demir, Ankara'daydılar. Cumar- tesi akşamı, Bulvar Klü- bün yöneticisi Erkan Ö- zerman, yeni evlileri na- sıl ağırlıyacağını bileme- İ. Balayı kervanına, ya- zel Yalçın Granit ile üzel eşi Melike" Granit di katılacak. Milli baske- timizin iki yıldızı, uzun zamandır, O birbirleriyle köşe kapmaca oynuyor- lar. Telgraf, "yes" diyor! Genç aktris Esin Afşar, . Şarkıcılığa kar ap dre AMİ KOKAN le bilmiyordu. Kerim Afşa- ra mektup yazıp sordu ve heyecanla postacının yolunu beklemeye başla- dı. Geçen gün gelen bir telgraf, Esin Afşara Ba- -arılar diliyordu. Başkent, böylece, yeni bir şarkıcı daha kapanı- yor. Gülsün Kamu'dan sonra Esin Afşarda iki karpuzu bir koltuğa sığ- dırıp sahne ve şarkıcılığı birlikte yürütmeye çalışa- Sosyete olan üç sorusundaki kişilerin adları aşağıdadır: Bilmecesinin geçen sayıda sorulmuş 1. — Fikret Hakan 3 — Asuman Kılıç Gül - Peri'nin sosyete edebiyatını yakından iz- leyenlere bu hafta sorduğu üç soru karşı sayfa- dadır. AKİS