22 Ocak 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

22 Ocak 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

“Şişmanlıktan kurtul- mak ve kuvvetten düşmemek için HASAN Gluten Mamulâtından ediniz. direnin raporlarile sabittir. Ekmek, gevrek, makarna, gehriye, un ve çikolata nevileri vardır. Her taraftan HASAN markasım arayınız. Hasan ecza deposu. istimal Çünkü Hasan Gluten mamulâtında nişasta yoktur. Ginten İle imal edilmiştir. Şeker hastalığına karşı Avrupavm terkibi meçhul Gluten müstahzaratına #âik olduğu etibbayı mrükfo- Emniyet sandığı Emlâk müzaye —— Kat'i karar ilânı Müzayede Hesap bedeli No. 150 Merhunatın cins ve mevile mevkii ve müştemilâtı 1188 Haydarda Hocaferhat mahallesinde Hay- dar sokağında eski 50 mükerrer ve yeni 74 numaralı yüz arşın arsa üzerinde bod- Borçlunun ismi Emine, Ayşe, Ha diye, rum katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere Ayşe Sadiye 2 buçuk katta beş oda iki sofa bir mutfak Hilarlarla toprak evaltı bir çatı altı bir balkon bir kyu ve elli dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Mehmet Hakkı Mehmet Necati Fevzi beyler 600 7675 Beyoğlunda Firuzağa mahallesinde Bey- Refik Ef. oğlu caddesinde eski 50,50 mükerrer ve yeni 44,44 numaralı 150 arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dokuz oda iki sofa 1 taşlık bir taş koridor bir mutfak bir şahniş odun ve kömürlik eskice bir kuyu ve elli beş arşın bahçeyi ve altında bir dükkân (Odaya kalbedilmiştir) havi bir hanenin tamamı. Kevser H. 700 7775 Kadıköyünde Tuğlacıbaşı mahallesinde eski Ali Nihat çamurlu oğlu ve yeni yaverağa sokağında B. Abdullah eski İ,l ve yeni 35,35 numaralı iki yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir iki buçuk katı ahşap olmak üzere üç katta on iki oda küçuk ve büyük beş çatı odası iki sofa üç Balkon üç methal bir malta taşlık diğer bir taşlık iki kuyu otuz beş arşın arsa üzerinde bir mutfak ve altı dönüm bin üç yüz kırk arşın bahçeyi havi hir hanenin tamamı. Adnan Beylerle Dürüser Hanım 1500 5443 Yeniköyde Panaiye mahallesinde Köybaşı Madam caddesinde eski 55 ve yeni 49 mumaralı Afrosini 200 100 700 7739 ( 1300 7856 6666 Süleymaniye'de “Şemsettin üç yüz yetmiş beş arşın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap üç katta sahilhanenin bahçe etrafı bir metre irtifanda duvarla mubat olup üzeri demir parmaklıdır. Bahçe demir çakıl taş döşelidir. Yalının bahçe tarafından mermer merdivenle çıkılır hari- cen bir mermer antre iki kanatlı demir kapıdan içeri girildikte bir koridor iki oda bir halâ odanın birinde mermer çeşme zemin katında koltuk merdiveni vardır. Ve koridordan camekânlı salona geçilir. Sofada iki oda olup mermer merdivenle bir antre- ye inilir bu antrenin çifte kanatlı demir kapıdan deniz methali vardır. Ikinci kat camekânlı bir salon üstünde dort oda banyo mahalli bir alafıranga halâ bir kiler üçüncü kat iki oda bir sofa biri büyük olmak üzere üç dolap zemin kat üç oda bir mutfak, mutfakta taşlık bir çeşme zemin katın ko- ridoru çimento döşemeli mutfak triste taşı döşeli taşlıkta iki tekneli sabit kazanlı çamaşırlık 1 kiler 1 kömürlük binanın ta- yanları karton piyerli ve nakışlıdır. Külhanlı 1 hamam olup soğukluğu mevcut zemin ka- tındaki odanın birinde rıhtıma methal vardir. Bahçe. tarafında bir balkon etrafı demir parmaklıdır. Bahçede laklı havuz vardır ve bir su haznesi ve dört yüz elli bir arşın bahçeyi ve yarım masura suyu havi bir sahilhanenin tamamı: mollagürani maballesindeVefa caddesinde eski 19 mü- kerrer ve yeni İl numaralı altmış yedi arşın arsa üzerinde dahili ahşap kârgir üç katta üç oda iki sofa bir antre bir şahniş bir kuyu bir mutfak ve yetmiş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı: sokağında eski 40 ve yeni 20 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta yedi oda iki sofa bir gezinti mahalli bir kömürlük bir Jmutfak bir şabniş ve yüz yirmi üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı; (Arka taraftaki odalar içiçedir.) Galatada Kemankeş karamustafapaşa ma- hallesinde Karantina sokağında eski 8 yeni 11 numaralı kırk arşın arsa üzerinde zeminli kısmı ve kırk altı arşın arsa üzerinde bilâzemin kısmı olup kâgir dört katta altı oda, üç sahanlık, bir çini antre, bir mer- diven altı, ikinci kattan itibaren çıkma vardır. (Altında camiye ait halâ vardır.) Bir hanenin tamamı. Beşiktaşta Kaptan ibrahimağa mahallesin- de köçeoğlu sokağında eski ve yeni 2 nu- maralı üç yüz otuz arşın arsa üzerinde bi- rinci katta çifte camekânlı bir kapı bir taş- lık tarafeyninde camekânlı üç oda bir se- Fatma H. 6864 Rumelihisarı Alitorlak mahallesinde çeşme Mehmet Kemalettin B. Jozef E, Halil bey desi | ————— HAMIZRBEVLİN (ASİT URİK ) KURBANLARI ,, Tıp akademisi reisi sabıkı prolesör Lansero Ytarafından tavsiye edilmiştir Paris hastahaneleri mütaahhitleri Şatelen müessesatı damla (inme) fartı semen romatizma alâmı mafsaliye 15 büyük mükâfat hamızı bewl (asit urik) ile zehirlenmiş, ajâm ve ıztırabatın tahb tehdidinde bulunmuş olanlar ancak URODONAL sayesinde halâs olabilirler. Zira urodonal; hamızı bevhi balleden yegâne maddedir. bilimum eczahanelerde satılır. Gayrimubadiller cemiyetinden: Kânunusani ayının 26 ıncı Salı günü saat 14 te Halkevi ( Eski Türk Ocağı) salonunda mutat kongremizin akdi mukarrer bulunduğundan cemiyete mukayyet azanm teşrifleri ehemmiyetle rica olunur. dir ikinci kat koridor üstünde dört oda bir aydınlık mahalli mermer plaklı ayna bir çeşme ve üç yüz arşın arsa üzerinde soğuk- luk ve halvet mahalli tathir mahalli kuppe altı ve göbek taşı iki büyük ve iki küçük halvet mermer on kurna mermer banyo mahalli ve kadınlar ve erkekler tarafının aynı olup yalnız soyunma mahallinin iki odasının üstü koridordur. Bir sıcak bir soğuk su deposu külhan mahalli elektirik ve terkos tertibatı ve sekiz yüz otuz arşın bahçeyi havi kârgir çifte hamamın tamamı: 130 7973 Şehremininde Denizaptal mahallesinde eski Ali ağa Şehremini ve yeni Topkapı caddesinde eski 305,307 mükerrer ve yeni 407 numaralı yüz arşın arsa üzerinde yarım çatı ahşap di- ğerleri kargir olmak üzere iki katta zemin katında döşeme tavan sıvası kapı ve pen- cereleri noksan iki oda bir mutfak mahalli bir koridor ve mutfakta bir kuyu birinci katta üç oda bir sofa ve üstünde çatı altı ve seneden iki yüz on dokuz ve mahallen iki yüz yirmi dokuz arşın bahçeyi havi ha- rici sıvasız bir hanenin tamamı; 100 9224 Eyüpte Topçular mahallesinde Uluyol cad- Ayşe desinde eski 91 mükerrer ve yeni 17 Nolı Fatma altı yüz otuz arşın arsa üzerinde zemin katı Servet kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki katta ve Esma zemin kalında üç oda mutfak taşlik orta Macide katta (esas methal bu kattadır.) dört oda Hanımlar bir sofa üst katta bir çatı altı geniş sofa ile İsmail ve dört çatı odası bir dönüm üç evlek 20 Vehbi ve arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu havi (o Mustafa bir köşkün tamamı: Asım beyler. 6020 o 6675 Tophanede Sakabaşı mahallesinde eski Sa- Bedri kabaşı ve yeni Camiişerif sokağında harita Felek H. 332 ada altı Nolı mevkiinde eski 13 ve yeni 20 Nolı yüz kırk yedi arşın arsa üze- rine kârgir beş katta ve beş daireden iba- ret olup ikisi ikişer üçü dörder oda birer sofa birer mutfak ve üst katta büyük da- raça etrafı duvarlı ( terkos suyu ve elektrik tertibatı vardır. ) bodrum katında beş kö- mürlük çamaşırlık helâ her dairede birer helâ ve iki tarafa birer çıkma sabit kazan bir mozayik tekne ve beşinci katta daire- lere taksim olmak üzere su deposu birinci katta bir kapıcı odasını havi Bağdat apart- manı namile maruf bir apartmanın tamamı, 200 8095 Beyoğlunda (Hüseyinağa © mahallesinde karga sokağında eski 4 ve yeni 6 numaralı altmış arşın arsa üzerinde baricen iki ve dahilen kârgir iki buçuk katta üç oda iki sofa bir çıkma bir çatı altı mermer taşlık ufak malta taşından aralık bir sarnıç bir sahanlık bir kömürlük ve kırk arşın bab- çeyi ve bahçede bir kuyuyu havi bir ha- nenin tamamı, Yukarıda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer emvali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizala- rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (otuz bir) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 24 Şubat 932 tarihine müsadif çarşamba günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten onbeş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Mehmet Lütfi B. i ? , Sçandinavlan Near Eas Snevska Orlent Linlent Gothenburg Gothenburg, Stokholm, Oslo Banziz, j Copenhag ve bütün baltık Jimaslarilo z Şark ve Karadeniz başlıca Jimanları ği arasında 15 günde bir azimet ve-2vdeğ için muntazam postalar. Gotland seriüsseyr vapuru 25 kiâ- nunusaniye doğru Karadenizdemn Muva- seletle ayni günün akşamı Hamburg Stokolm, Oslo, Dantzig. ve İskandinavya ve Balık Jimanlan öşin Okareket edeecktir. Roland vapuru 6& Şubata degru akşamı Hamburg, Stokolın, Oslo, Bant- zig ve İskandinavya ve Baltik liman- 'Hanmda 4 üncü katta kâin acenlalığına müracaat. Te). B.O. 1930 ve 929. ELBİSENİZİ, AYAKKABINIZI, İstediğiniz mağazalardan alabilirsiniz. karşısında Celâl Bey Han No. 33 Tel. 23946 F. RUKER a az zamanda öğrenilmesini veriyor. 10-12 arasında Telefon B. O. 2781 iyi irat getiren bir Mülk satılıktır. 2 numaraya müracaat olunması. Dr. Esat Pş. S. Şükrü Babıali-Ankara caddesi No. 15 satılır. İstifade ediniz. Beyeğlümda Sofyali sokağında Hahcroğlu Mamin- "BAŞ, DİŞ ve NEVRALIL Getemburg, (o Stokolm Oslo gâynia larına hareket, edecektir. BAYRAM MUNASEBETİLE TUHAFİYENİZİ, MENTEŞ KASAVİ Şehrimize yeni muvasalât eden teminen yeni metotla iYi BiR FIRSATI Senevi safi iradı 7000 lira — — — — — Göz Hekimi Büyük fırsat da 3 numarada kürkçü Karl Hauflo AĞRILARINA KARŞI a ve Danzigten muvaseletle ayni günün Fazla tafsilât için Galata'da Arapyan 9 AY VADE iLE HER NEVi EŞYANIZ! İstanbul Bahçekapı, Orozdi-Bak Dans profesörü asri dans dersleri İstanbul'da ticaret merkezinde kâin Osmanbey'de Afitap sokağında Profesör Doktor Hakiki kürk astragan ucuz #atla müracaat.