21 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

21 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

— 2i Mart 1932 Merkez acenta: Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740, Mudanya postası Her hafta Cuma, Pazar, Çarşamba günleri saat 9,30 da İdare htımından kalar. Trabzon Postası ( CUMHURİYET )23 mart Çarşamba 18 de Galata rıhtr- mından kalkar. ENRiCO SPERCO ve MAHTUMLARI Galata Arapyan Han inci kat, Tel. B. 0. 4792-1 CE ROYALE NEERLANDAİSE vapur şirketi - Amsterdam Anvers Roterdam, Amsterdam ve Hamburg için yakında hareket edecek vapurlar : Ganymedes doğru, Hermes vapuru 8 nisana doğru Compagine Royale Neerlandaise vapar şirketi vasttasile ve bilumum Neerlandaises vapur acantaları arasın- daki muhaberat sayesinde DÜNYANIN BÜTÜN LİMANLARI için emtia kabul edilir ve DOĞRU KONŞİMENTO verile- bilir. Yakında Burgaz, Varna ve Kösltenceye hareket edecek vapurlar Hermes vapuru 29 marta doğru Clio vapuru 7 nisana doğru vapvru o 22 Marta Amsterdamdau beklenen vapurlar : Hermes vapurı a doğru Cho vapuru 7 Amsterdamdan ha CO vapuru. Wi Stella vapuru 30 marta doğru NIPPON YUSEN KAISHA (Japon vapur kumpany: Yokohama, Kobe, Dairen, Shanghai, Honkong, Singapor, Colombo, Svez, Port Sait, İzmir, İstanbul, Pire, Cenevre, Valencia Liverpol ve Glasgow limanları arasında doğru posta, ( Aktarmasız ve doğru) Delagoa Maru vapuru 22 Marta doğru eşya alacaktır. Lyonsmaru vapuru doğru. 'Tafsilât için Galata'da Arapyan Hanında ENRİCO SPERCO ve MAHTULARI vapur acentalığna müracaat, Tel. B. O, 4792-1 THE TURKISH AMERİCAN Shipping and Trading co Mayri Araboğlu ve şeriki American Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima- mmız arasında muntazam posta: Hew ayın 5, 15, ve 25 inci Nev York,'dan hareket. Yakında Nev- York'dan gelecek va- purlar. Exmoor vapuru 20 Martta Excelslor vapuru 28 Marta doğru Yakında Nev - York, Boston, Flade- ve Pa'timorı için yolcu ve eşyayı ye alarak hareket edecek vapurlar: Exilona — vapuru 25 Martta EXporter — yapuru 26 Marlta Exm0or — vapuru 5 Nisanda Kumpanya, müşlerilerinin menafine dala iyi hizmet ve fevkalâde seri pos- talar taktim emelile İskenderiye veya Marsilyada aktarma suretile ve doğru nento ile Nevyork icin mezkür yyen tarihlerde hareket 17 nisana günleri tic; Bu vapımlar / bütün vil: anada, Golf, Mek- sikâ ve 1 os ile San Fransisko Seattle bütün Jimanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler. Fazla dafsilât için G hanında 4 üncü ka ve şeriki müraca; ala'da Arapyan ri Araboğlu 1. B. 0, 4957-8-923 KOMANYA HÜKÜMETİ İDAREİ BAHRİYESİ Limanımızdan hareket edecek vapurlar: (Recel Karol) vapuru 22 mart saal 12 de (Köstence) ye. ( Recel Karol) vapuru 26 Mart cumartesi saat 11,30 da ( Pire, İskenderiye ) ye Pire yolcuları ve aile biletleri için hususi tenzilât, Romanyanın başlıca merkezleri ve merkezi ve Cenubi Av- rupa için doğru bilet verilir. Oryaa salı Ekspres ile aktarma yapılır. İstanbul-Berlin seyahati 52 ve İstanbul- Varşuva seyahati 44 saat devam eder, Bir gece tren, bir gece vapur. Fazla tafsilât Galata merkez Yıhtım Hanında kâin umumi acenteliğine mü- racaat, Telefon Beyoğlu 4828 müzayedesi kat'i karar ilânı ratzayede muhammen Hesap Merhunatm cins ve ngv'ile mevkii bedeli oOkaymeti No. ve müştemilâtı Ura Lira 550 6320 732 Üsküdarda Selimiye maballesinde Dayakadın sokağında eski 6 - 6 ve yeni 27-13 numaralı iki yüz seksen arşın arsa üzerinde mebni 27 No. kısım bir koridor, bir mutfak, bir kuyu, bir helâyı ve ikinci katı bir sofa, iki oda ve bir helâyı, 13 No.lı hanenin birinci katı iki oda, bir koridor, bir helâyı ve ikinci ile üçüncü katları ikişer oda, birer s0- fayı, ikinci katta bir helâyı, 11 No.lı kısım birinci katı bir oda, bir sofa, bir belâ ve bir taşlığı ve ikinci katı iki oda, bir mutfak, bir helâyı ve üçüncü katı iki oda, bir sofa, bir helâ, bir kuruzlı hamam ve alt katta demir parmaklıkları, iki bal- kon ile iki şahnişi havi ve bir sakaf altında ve üç kısımdan ibaret ve ayrı ayrı metkalleri ve beş yüz yir- mi arşın bahçeyi havi alşap iki hanenin tamami, 898 Kadıköyünde Osmanağa mahalle- sinde Mirzaoğlu sokağında eski 17 mükerrer ve yeni 39 numaralı ve yüz otuz arşın arsa üzerinde mebni kâğir üç katta dokuz oda bir mut- fak, bir kömürlük bir bodurum bir taşlık, birinci kattan itibaren bir şahniş ( üstü balkon olup hariçten antre vardır ) ve seksen üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 100 1640 4187 Üsküdarda İhsaniye mahallesinde eski 20 ve yeni 24 numaralı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap 3 katta on oda ( ikisi kiler odasıdır ) dört sofa ve otuz beş arşın arsa üzerinde bir mutfak ve yüz beş arşın bahçeyi havi haricen ve dahi- len barap bir hanenin tamamı. 300 2436 4522 Beyoğlu'nda Kamerhatun mahalle- sinde eski 2 kuyuluve yeni Peşkirci sokağında eski 22 mükerrer ve yeni 21 numaralı krik iki arşın arsa üzerinde kâgir ve dahilen dört buçuk katta beş oda, bir çatı odası, ikisi ufaktır, üç kiler, bir şahnış, dört çıkma, : bir balkon, bir mutfak, bir bodrum, merdiven altı, mermer antre bir taş koridor, bir daraçayı havi bir hanenin tamamı. 5497 Galatada o Sultanbeyazıt mahalle- sinde eski Mumhane ve rıhtım caddesi ve yeni mumhane ve kara- mustafapaşa sokağında eski 16 üç defa 16 mükerrer 968,16 mükerrer 99 mükerrer ve yeni 20, 22, 24, 26,28 133 numaralı üç yüz otuz arşın arsa üzerinde kâgir yedi katta bir met- hal, bir merdiven altı, kahve ocağı, birinci kattan dördüncü kata kadar 9 oda, bir gezinti mahalli, beşinci kat on oda bir koridor, altıncı katta on oda bir koridor, yedinci katta daraçadan ibaret olup altında beş dükkânı havi Arabyan hanı namile maruf bir hanın nısıf hissesi. 2200 13880 6059 Beyoğlunda Cihangir mahallesinde Cihangir yokuşu sokağında eski 17- 19-21-23 ve yeni 17-19-21 numaralı 180 arşın arsa üzerinde kâgir dahili ahşap dört katta on altı oda (oda- nın üçü taş ve biri çatı odasıdır) İki taşlık, üc sofa, üç koridor, bir çama- şırlık, bir gusulhane, iki kömürlük iki sabrınç, bir kuyu, bir daraça, dört çıkma, 20 arşın arsa üzerinde bir oda, bir mutfak ve 550 arşın bahçeyi havi harici sıvası tamire muhtaç harem ve selâmlık bir hane- nin tamamı. 4735 6726 Şehzadebaşında Kalenderhane ma- hallesinde Kemeraltı caddesinde eski 5 mükerrer ve yeni 37 numaralı yüz on dört arşın arsa üzerinde birinci katı kâğir diğerleri ahşap olmak üzere maaçatı üç buçuk katta dokuz oda (odanın biri taş ve biri çatı odasıdır.) Bir antre, bir mutfak, bir kömür ve odunluk, iki salon, ikinci kattan itibaren iki tarafa çıkması vardır, ve yüz otuz dokuz arşın bah- çeyi havi bir hunenin tamamı, e 400 6052 7000 61875 700 > Borçlunun ismi Emine Müzeyyen H. Emine Müzeyyen ve Nefise Hanımlar İsmail Hakkı 8. Hanife H. Sahife 11 3750 7160 Beyoğlunda Şahkule mahallesinde (Fatma Caddeikebirde eski 592-592 müker. oVirdinaz rer 592mükerrer yeni 567 ilâ 566 Nolı25 H.İbrahim arşın arsa üzerinde kâğir üç buçuk (oLutfu, oda ve altında bir dükkân ve bod- Ali Rauf, rumu havi bir banenin tamamı. Hüseyin Turban, Yusuf Nezih beyler 1000 10520 7630 Beylerbeyinde Havuzbaşı sokağında Mehmet eski 32 mükerrer ve yeni 78-80 Sait, Halet numaralı selâmlık kısmı yüz otuz ve Hatice altı arşın arsa üzerinde ahşap iki Mediha H. katta üç oda bir mutfak, odunluk, tarafından ve kömürlük ve taşlık su hazinesi bilyekâle iki kuyu ( biri tulumbalıdır ) ve ha- (| Ayşe rem kısmı üç yüz altmış arşın arsa Seniha H. üzerinde ahşap iki katta on iki oda (odanın biri hamam vazi ve bir kurnalıdır) iki salon ve yüz alt- mış beş arşın arsa üzerinde bir oda, bir mutfak ve yüz beş arşın arsa üzerinde ahır ve mutfak (mut- fakların biri haraptır) ve otuz dört bin yüz otuz altı arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. 100 700 8171 Büyükderede Büyükdere caddesinde Dimitraki eski 416 ve yeni 379 numaralı yir- Veçi Ef. misekiz arşın arsa üzerinde ahşap bir dükkânın tamamı. 3300 25344 8483 Galatada Yenicami mahallesinde Ali RizaPş. Kürekçiler ve Mahmudiye Şcaddesin- Mehmet Af- de eski 10,11,12,13 ve yeni 10,11, fan B. 12,13 numaralı iki yüz altmış dört arşın arsa üzerinde kâgir olup birinci kat büyük bir mağaza Kürekçiler kapısından girildikte bir antre altında tulumbalı kuyu, asma bir oda bunun üstünde bir sahanlık üç oda, bir ko- ridor ikinci kat bir sahanlık üstünde üç oda bir helâ, bir koridor üçüncü kat, bir sofa, yedi oda, bir eşya ve vinç mahalli Mahmudiye tarafında iki balkon Kürekçiler tarafında bir balkon Mahmudiye caddesinde 15-13 Kürekçiler tarafında 12-10 numara görülmektedir. ( Kapılar demir ke- penkli mağaza önü istorludur ) bir mağazanın on beş hisse itibarile dokuz hissesi. 350 4860 8717 Üsküdarda Selimiye mahallesinde Hatice İffet Duvardibi sokağında eski 15 veye- ve Emine ni 41, 43 numaralı ve ikiyüz yirmi İsmet ha- arşın arsa Üzerinde mebni ahşap üç nımlar. kattan ibaret, birinci katta iki taşlık bir mutfak, iki odunluk iki kuyu bir sofayı, ikinci katta dört oda bir sofa bir helâyi ve üçüncü katta beş oda bir sofa, bir belâ, üç çıkmayı, ve şahniş ve altıyüz seksen arşın bah- çeyi havi ve zemin katı moloz taşı ile mamül tamire mühtaç bir hanenin tamamı, (Odalardan biri sandık odasıdır). Mi iğ ini lm de dr Mi Gk vk, ve vekili |90000 228043 18016 Tahtakalede Demirtaş mahallesinde Milli bira Esadullah B. Hakkı, Sey- fettin, Ah- met Rakım B. vekili Ahmet Tarık B, Fatma Zehra H. Kantarcılar caddesi ve Tahtakale ve meş- hamamı sokağında eski 6, 7, 7, mü. rubattürk 4, 12, 14,9 ve yeni 5,7, 7/1 6,8,12, anonim 14,3,9 numaralı kantarcılar cadde- şirketi sinde eski 12 numaralı maa hava dar odunluk ve külhan kapısile ve müş- temilâtında 14 ve tahtakale hamamı caddesinde 5 numaralı arsaların ve 7 numaralı Erkek hamamı ile Kan- , tarcılar çaddesinde 4 numaralı ka- - dın hamamının ve tahtakale hamamı caddesinde 9 numaralı : arsa elyevm bir kıt'a iradsız ve iki kıt'a iradlı ü arsa ve ahşap depoyu müştemil > kârgir buz fabrikası ve soğuk bava mahzenlerinin tasarruf o senedinde muharrer hudutta mahdut ve üç satıhlı soğuk hava tertibatını ve makine dairesini ve buz imal havuzlarını mubtevi bulunan kıs- mı sekiz yüz elli dört metre murabbaı mukaddema hamamın yıkanma (o mahalli (ve elyevm bir büyük ve müteaddit küçük kubbeleri havi soğuk hava terti- batını Oomubtevi olmayan ardiye ve atelye halinde müstamel mahallin dörtyüz dört metre murabbaı ve garajın yüzyirmi altı metre murabbaı kuyu mahallile üstündeki odaların yüzyirmi üç metre murabba vası medhalin (girerken) soluna müsadif arsanın sekiz metre murabba Sa- ğındaki © elyevm üzerinde Elektrik şirketine ait bina bulunan arsanın yirmi metre murabbaı odunluk ma- hallinin doksan dokuz metre mu- rabba ve yanındaki boru tertiba- tını havi boşluğun otuz metre terbiinde olduğu ve Tahtakale caddesindeki (o kaşıdan (o girince (Devamı on ikinci suifede|