15 Haziran 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

15 Haziran 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

lc EN A di Sahife 10 Akşam REEL ALA AA A REAL AY AR KÜÇÜKE İLÂNLAR AA LİE Lİ LAYLA A AAA Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 deh 40 kuruş OR 60 > Eği 76 > Her fazla defa için 5 » 2. —.Küçük ilânlar 4. satırdan. fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. 1 — İş arıyanlar Avrupada — Tecrübe görmüş em- niyetli ve müteaddit lisanlara aşina bir aşçı, aynı zamanda bir evi mutedil bir ücret mukabilinde idare etmek şartile iş arıyor. Akşam gazetesinde E. M. rümu- zuna yazılması rica olunur. —2 Lise mezunuynm — Ticari ve sınai müesseselerde yazı ve muhasebe işlerinde ve her nevi her hizmette cüzi ücretle çalışabilirim. İhtiyacı olanların Akşamda « M.T. > rümuzuna gi Bir hemşire — Hususi evde veya doktor kliniğinde iş arıyor. Beşiktaş Akaretler No. 31 Muazzez. — 2 — İşçi arıyanlar RI SA A SE ENLİ GE Bir trikotaj fabrikasında — £| makinası ve el işlerinde çalışacak kız işçiler aranıyor. Mahmutpaşa Büyük Yıldız Han birinci kat No. 2. Ardaş ef. —2 Hasta bakıcı aranıyor — Dik katli olması şarttır. Tahsilinin ehemmiyeti yok. İstiyen kadın hekimi Dr. Cemal Zeki be;in Beyazıt darülfünun caddesi 12 numaralı dairesine müracaat ede- bilirler . Ez 3 — Satluk eşya Satılık piyano — Pek az kullanı mış mükemmel bir piyano acele satı- lıktır. Öğleden sonra Beyoğlunda Hamal- başı No. 27 birinci kata müracaat. — 7 tılık piyanö — Alman marka meşhur bir yeni piyano çapraz 3 pedallı acele satılıktır. Beyoğlu Asmalı mesçit Venedik sokağı No. 37 apratıman No. 2 müracaat. —e2 Satılık piyano — Rolzcer markalı bir piyano yeni olarak acele satılıktır. Kurtuluş Sinem köy Küçük akarca Pervaz sokak No. 63 e müracaat. —3 Satılık piyano — Tekmil demir ve çapraz bir piyano acele satılıktır. Bey- oğlu Aynalı çeşme Emin cami İbrahim sokak 9 No. ya müracaat, — 4 Kullanılmış posta pulları — 100 tanesini 12,5 kuruşa alırım: Zareh Kantarciyan, Beyoğlu Tarlabaşı caddesi No, 18, e 4 — Biralık-Satılık ARR A AA Kiralık hane — Mercan uzun çar- şıbaşında han arkası sokakta 9No.lı hane kiralıktır. Terkos, elektriği vardır. İçindekilere müracaat. Çapada — Üç ve beş odalı haneler, geniş bahçe, tatlı su, banyo müştemilâtı saire, 3 oda 15 lira 5 oda 25 lira, İstanbul defterdarlığında varidab müdür- lüğüne müracat, —83 Kiralık hane — Şişlide tramvay yeni istasyon yanında Küçükbahçe s0- kağında 9 numaralı hane, caddeye çok yakım. 11 büyük, güzel odalar, banyo odası, 3 kiler, hava gazı, elektrik, her konforu tamam olarak uygun fiatle kiralıktır. ii Acele sa hane — Ankara Şengül hamamı kadınlar kısmı sokak üzerinde 15 numaralı hane satılıktır, içindekilere müracaat, — b Binbirdirek — Mahallesinde Diz- dariye çeşmesi caddesinde 7, 9 numaralı on altı odalı ev kiralık ve satılıktır, Mesken, mektep müessese depo olabilir, Arka cihetinde Mehmetpaşa yokuşunda 86 numarada Tevhit beye müracaat buyurulması rica olunur. —2 — — — Ik — Nuruosmaniye caddesinds sekiz odalı mazbut, muntazam, yeni bir ev kiralıktır. Fiatı ehvendir, Yerebatanda Orhanbey apartımanında 2 numaraya müracaat, —2 Kadıköyünde — Çilek sokağında 13 numaralı Ragıp beyin hanesi satılık- tır. Altıyolağzına tarafeyni caddelere nazırdır. İki dükkânı vardır. Tesisatı — 4 tamamdır, İçindekilere müracaat. Kiralık apartıman — Moda Cafer ağa mahallesi Hacışükrü sokağında 5 oda, sofa üzerine çok kullanışlı ve ferah 3 üncü kat, 52 No. Turan apartımanı kapıcıya müracaat. di Satılık ev — Kumkapı Nişancasında, Mabeyin çeşme sokağında 34 numaralı ev satılıktır. 450 arşın arsa ve bahçesi, yüklü, dolaplı, yedi odası, bir sofa, bir gusülhane, bir sandık odası, bir su ku- yusu, iki helâsı, odun ve kömürlüğü vardır. Mutfağı gayet muntazamdır. Ayda kırk lira getirir. ( İçindekilere müracaat, —. Kiralık hane — Çarşıkapı tramvay istasyonu köşebaşında 8 oda, 2 taraça dahilen yağlı boyalı, elektrik, terkos, Adalara ve Boğaza nezareti bulunan hane kiralıktır. —1 istasyona yakın — Vasi bahçe, elektrik, su, altı oda. Yazlık ve kışlık çok ehven şartla kiralıktır. Kızıltoprak, Feneryolu caddesi No. 21. Havyar hanı odabaşısı Cemil beye müracaat. —3 Kiralık yalı — Üsküdar Paşalimanı caddesinde 105 No,lı geniş rıhtım ve bahçeyi havi. Derunundakilere müracaat, Çiftçiler okusun — Anadolu sarında ufak bir nümune çiftliği olabilir. Hisarda ve Kanlıcadan 20 dakika me- safededir. 52 dönüm arazisi 500 kadar meyva ağacı akar suyu, havuzu, büyük ahırı kuyusu bahçıvan odasle dört odalı köşkü havidir. Kelepir olarak satllıktır. Talipler Galatada (Mehmet Alipaşa han No. 41 Emniyet müessese- sine müracaat b Kıralık fırın — Bakırköy Osmaniye 'karyesinde 500 haneyi ve çimento fab- rikaları ve sair fabrika ameleleri kulunan Osmaniye fırını kiraya verilecektir. Ta- liplerin mahalli mezkürda Hacı Ahmet ef. ye müracaatları, —2 Satılık yahut kiralık — Osmanbey- de köşebaşında caddeye ve sokağa nazır .800 arşın apartımanlık arsa, Büyük- derede frenk kilisesi civarında 600 arşın arsa, 17,5 dönüm bağ. Müracaat Halâs- kâr Gazi caddesi No. 277 — Çok ucuz kiralık apartıman — Bomonti caddesinde bahçe yakınında 89/65 numaralı apartımanın birinci katı 15, ikinci 25, üçüncü 30 liraya kirala- nacaktır. Galata Şevket paşa hanı (1) numaraya veya Erenköy - 148 Telefo- nuna müracaat, ir ihalel katiye — Acıbademde 33 dönüm meyva bahçeli ve selâmlıklı Şevket paşa köşkü ile karşısındaki 48 dönümlük bahçe şuyuunu izaleten 29 haziran çarşamba saat 15 te Üsküdar Sulh hukukunda satılacektır. b) Boğaz içinde — Çengelköyünde Kulelide Taş ocağı sokağında 26 No.lı hane civarında manzara ve havası gayet güzel bir mevkide ve müceddeten inşa edilmiş mükemmel iki apartıman kiraya verilecektir. Talip olanların mezkür 26 numaralı haneye müracaatları. — 1 Kiralık apartıman — Taksimde Sıraservilerde hava ve nezaretile meş- hur 130 No.lı Hayat namı diğer Kâhya oğlu apartmanının 1 No. lı dairesi kira- lıktır. Talip olanların Bahçekapıda Şamlı hanında 0,7 No. ya müracaatları. — 1500 liraya satı köşk — A badem'de Çiftecvizler'de Faik bey camii sokağında, dolma kârgir 7 odayı, mutfak ve hamamı ve müştemilâtı saireyi ve 2 buçuk dönüm yemişli bahçe ve tü- kenmez sulu büyük kuyuyu havi Halit beyin köşkü 1500 liraya satılık ve kiralıktır. Gezmek için ittisalindeki ha- neye müracaat. Eş a Satılık hane — Uluköyünde (Bo- yacıköy) Marangoz sokağında 2 numaralı mükemmel bir bap ahşap hane derununda hamam ve bahçesinde kuyu vardır. Azimet dolayısile ehven fiatle satılacaktır. Taliplerin hane derununda mal sahibine müracaatları, 0 Büyükada'da — Lâtif manzarsile meşhur Nizam caddesinde kâin Kevkep beyin köşkü arkasındaki arsa Satılıktır. Galata Ömerabit han 16 No. da avukat Remzi beye müracaat, —41 Doktor beylere — Ankara cad- desinde 60 numarada eski elektrik Şir- keti binasının alt “katı, mevki ve dahili taksimatı itibarile muayenehaneye çok müsait olduğundan acele kiralıktır. Hilmi kitaphanesine mitracaat. Acele satılık kârgir hane — Kadıköyünde Hale sineması yanındaki Kadife sokağında 8 numaralı bahçeli ve Marmaraya fevkalâde nezaretli dokuz odalı kârgir haneyi görüp almak isti: yenlerin içindekilere müracaatları. Ankara caddesinin — en işlek mevkiinde kiralık odalar ve daireler mevcuttur, şerait ehvendir. Türk neşri- yat yurduna müracaat ediniz. —3 Hava parası yok — Her türlü ticarete elverişli fevkalâde temiz yeni yapılmış kârgir 3 dükkân kiralıktır. Ayrı ayrı veya hepsi birden istenilen şekle konulur. Fiat çok ehven, menfaa- tınız için bir kerre görünüz. Galatada tramvay caddesi Karakuş Hanı yerinde.. Yanındaki arsa da satılık ve kiralıktır. Diş tabibi Mehmet Hüdaverdi beye müracaat, İstanbul türbe (o Telefon 22622, b, ihalei katiye — Selimiyede ecza- hane, kireçhane binaları ve 480 arşınlık arsa ile Üsküdar Yenimahallesinde si- mitçi fırını 20 haziran pazartesi saat 15 te Üsküdar Sulh Hukukunca şuyu- unu izaleten satılacaktır, —2 ihalei katiye — Yıldızda dört ta rafı yol olan 9587 arşınlık Şevket Paşa konağı arsası 21 haziran salı saat 15te Beşiktaş icrasınca şuyuunu izaleten satılacaktır. a Yeşilköy'de — Kiralık köşk: İstas- yon caddesinde 21 No.lı yedi oda ve banyolu mükemmel köşk senelik ve mevsimlik: kiralıktır, Görmek için karşı: sında bakkal Ali ağaya, pazarlık için Sirkeci Yeni İzmir ambarında Rasim beye müracaat. Telefon: 20060. ,S mükemm: hane Moda caddesinde 113 No. lı kâgir mü- kemmel bütün konforu ve nezareti kâmileyi haiz hane çiçek seri altındaki dükkânları ve yanında caddeye nazır bahçesile satılıyor. Almak arzu edem ler ve tekrar görmek istiyenler ayni numaraya Sahibine müracaat buyursun- lar. Tel. Kadıköy 236 pi Ucuz satılık arsa Denize ve her tarafa nezareti kâmileyi haiz. Meu- faatınız için bir defa görmek kâfidir. Ayas paşada Fransız kilisesi karşısında Saray arkası sokağında. Görmek için içindeki Ayas paşa . bekçisi Osman efendiye, Görüşmek için diş tabibi Mehmet Hudaverdi bey6, Istanbul Türbe Telefen 22622. —5 Satılık ve kiralık köşk, arazi - Üsküdar Altuni zade Veysi bey sokağı (Nuh kuyusu ve Valdebağı polis mev- kileri arasında saatçı başının köşkünün şarkında) 3 No lı köşk fevkalâde neza- ret ve kullanışlıdır. Meyva ağaçları bulunan arazisi gayet münbittir. Gezmek için içindekilere pazarlık için Sirkeci Köprülü han 3 No. ya müracaat. — 2 ihalel kat'iye — Bostancı'da Cavit paşa köşkü 30 dönüm bahçe ve selâmlığı ile şüyuunun oizaleten 15 haziran çarşamba saat 15 te Kadıköy icrasınca satılacaktır. — Yalnız 1700 liraya — Maltepe istasyonuna 3 dakika mesafede 5 oda 305 arşın bahçeli çimento ve demirden mamul hane ve 2600 liraya ii oda 2652 arşın bahçeli ahşap köşk satılıktır. Sirkeci istasyon birinci mevki büfecisi Koço efendiden Sual. — 5 — Müteferrik KETE ANAL SL SN Gİ Fransızca, italyanca — ve hesap fizik, kimya dersleri fransızca otarak Paris darülfünunu mezunesi fransız bir muallime tarafından hususi ders verilir, Müracaat Akşamda No, (177) bei 0 0 0 Ankarada Halk iş Idareha- nesi — Balık pazarında polis noktası karşısında T. L. 2037. Her nevi komis- yonculuk, emlâk alım, satım, icar ve isticarı, Devairde iş takibi, ikraz ve istikraza tavassut olunur. Yazı ve ter- cüme işleri yapılır. İşçi tavsiye edilir, 15 Ankarada daktilo kursu rında polis noktası karşısında Müsait şeraitle her zaman talebe kayıt olunur. Mezun olanlara iş bulmak için yardım edilir, (Tatil zama» nından istifadeyi tavsiye ederiz.) — 15 15 Haziran 1932 Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: Muhammen İkraz Merhunatın cins ve nevile mevki Borçlunun kıymeti o No. ve müştemilâtı ismi 2584 o 1006 Yeniköyde Ayanikola mahallesinde Terazi Ligor, sokağında atik 7 cedit 11 numaralı bir Gileri B. hanenin tamamı, 1034 o 1565 Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde Rıh- Naciye H. tım iskelesi cedit Kahve sokağında atik 53 Mü. cedit 17 numaralı bir hanenin tamamı. 1350 3628 Üsküdarda Selimiye mahallesinde atik taya Fatma Mih- kadın cedit Hamam sokağında atik 9,9 riye ve Ay- Mü. cedit 1,3, 5/1 numaralı müşterek ku- şe Bedriye yuyu müştemil (omaabahçe bir hanenin hanımlar tamamı, 955 3896 Kuzguncukta (Kuzguncuk omahallesinde (o Şahinde Arnavut sokağında atik 42 cedit 44 nu- Tevfika ve maralı bir hanenin tamamı. Leylâ Nire H. larla Mehmet Faik B. 2178 4676 Kadıköyünde (Zühtüpaşa (mahallesinde Abdullah Kördere sokağında atik 18 cedit 44,44/1 CevdetB. numaralı maabahçe dükkânı müştemil bir hanenin tamamı. 2380 5159 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Ma- (Hatice car caddesinde atik 82 cedit 90 numaralı Hayriye H. bir hanenin tamamı. 9792 o 5837 Langada Kâtipkasım mahallesinde Sutera- (o Ismail zisi sokağında atik 94, 66 cedit 27-29- Cemalettin 70-72 numaralı tahtında bir mağaza ve iki B. dükkânı müştemil bir hanenin tamamı. 1250 6506 Kasımpaşada Sahafmuhittin mahallesinde (Osman İplikçi fırını caddeside atik 70 cedit 144 Sezai Ef. numaralı maa bahçe bir hanenin tamamı. ve Hatice Hediye H. 1986 o 6741 Kadıköyünde (Osmanağa (mahallesinde (Fatma Bekçi çıkmazı sokağında atik 6 cedit 12 Zehra H. numaralı bir hanenin tainamı. bilesale ve Hamdi B. tarafından Osman B. bilvekâle 2350 8151 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Çay- (Feyzi B. lak sokağında atik 63 cedit 77 numaralı bir hanenin tamamı. ç 13300 9612 Göztepemahallesinde Çiftehavuzlar soka- Ali ğında eski 6,2 yeni 22,22 numaralı maabahçe Muhsin B. bir köşkün tamamı. 3099 o 9646 Gedikpaşada Eminsinan mahallesinde Cep- o Yuvakim haneci sokağında eski 21 Mü. yeni 23 EF, numaralı maabahçe bir hanenin temamı. 1750 9864 Boğaziçinde Sariyer mahallesinde Maden- Samiye bağları sokağında 117 Mü. yeni 4 numaralı H. maabağ bir köşkün tamamı. 7000 9867 Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde eski Mm Ber- Fener yeni Gül sokağında eski 25 Mü. cuhi yeni 18-19 numaralı iki hanenin tamamı 1760 9871 Çakmakçılarda Dayahatun mahallesinde Sün PanayotEf. büllü han sokağında eski 18 yeni 17 numa- ralı bir mağazanın tamamı. 4730 o 9891 Beyoğlunda Tatavla mahallesinde atik Rus Karabet ve Kostanten cedit Değirmen sokağında Abraham- atik 55-57 Mü. ve yeni 154 numaralı bir EF, hanenin tamamı 6052 9915 Kadıköyünde (Hasanpaşa (mahallesinde Vesile H. Ömercemalbey sokğında eski 11 Mü. yeni 6-8 numaralı bir hanenin tamamı 3885 (9983 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Ka- (Manok, vun sokğında eski 2 numaralı iki hanenin tamamı, Mü. 2 ve veni 10,12 Herant, efendiler, Adrida, Sira- noş ve Aznif hanımlar 800 10001 Çarşıyıkebirde Batpazarı caddesinde atik Bahaddin 41,43 cedit 188 numaralı taHtında bodrumu bey müştemil bir dükkânın tamamı. Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâkin vadesi hitamında borcun ödenmemesi hasebile altmış bir gün müddetle satılığa çıkarıldığından talip olanların ve ya fazla tafsilât almak isteyehlerin sandık satış amir- liğine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. İstanbul Cumhuriyet o... müddeiumumiliğinden: İstanbul Üsküdar hapishane ve tevkifhaneleri ibtiyacatı için muktazi ekmek kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiş olduğun- dan taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün Adliye levâzım dairesine ve münakasaya iştirak edeceklerin 26/6/932 pazar günü Defterdarlıkta müteşekkil komisyona müracaatları Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz o idarelanesini o adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SO-KA - SM- D-YH-MG-SC-MSP -PTT-SZ-LB6-NT «Placler- E T-ST- MSF-MC-AA- namlarına gelön mektupları idaroha- nemizdea aldırmaları mercudur. İstanbul üçüncü icra memur- luğundan : Bir borcun ödenmesi için mah- cuz ve paraya çevrilmesine karar verilen bir kasa, masalar ve ay- nalardan ibaret kıratane mobil- yesinin 19 haziran 932 pazar saat ondan itibaren birinci açık art- tırma suretile Şahin paşa otelinde satılacağından taliplerin mahal linde memuruna müracaatları ilân olunur.