15 Haziran 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

15 Haziran 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

Bölümüne 0” pan di Hü an 15 Haziran 1934 AKŞAM | Sahife Vi veren Fosfatlı Şark Malt Hulâsası “Çocüklnm “kem l Deniz yolları İŞLETMESİ Acenteleri: Karaköy - Köpral Tel. 45062 — Sirkeci Mnhürdarsade, Han Tek 29740 Mersin yolu İNEBOLU 37 iazian Pazar 10 da Sirkeci rıht bend kalkacak GM nakkale, İzmir, Küllük, Bod- rum, Rodos, Marmaris, Dalyan, Fethiye, Kalkan, Kaş, Finike, Antalya, © Alanya, Mersi Dönüşte bunlara | İlâyeten Taşucu, Anamor, Kuşadası, Geilbolu'ya uğrayacaktır. 6213) Ayvalık sür'at yolu NİLUFER iğ ilaziran Cumartesi 17de Sirkeci nhtumından kalkacak İzmir'e kadar gidip dönecektir. “3214, THE TURKISH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri - Araboğlu ve şeriki American Export Lines The Export Steamsip Corporation NEW - YORK Ber on günde bir Novyork ile ime aamir arasında muntazam posta: Her aym love Söjml günleri Key Terk'dan hareket, “York'dan gelcek ve Exllona vapuru 17 Hacirana doğru Exmoutli vapuru 6 Temmuza doğru Yakında Mev > York, Fizdolfiya ve Betona Için yolcu. vo" eşyayı tisariye alarak bereket edecek vapurlar. Exllona vapuru 20 Hazirana doğru Exmoutll vapuru © Temmuza doğru) Kumpanya, müşterilerinin menafiine daha iyi hizmet ve fevkalâde sari pos talar tsktim emelle İskenderiye veya Marsilyada aktarma suretle ve doğru Konoşimente in Nevyork için mezkür Hmanlardan musyyen tarihlerde hareket eden ekspreo ve lüks vapurlarına yolcu ve eçyayi ticariye kabi edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dabi ve bütan vilâyetleri lo Kanada, Gali, Mek- sike ve Les Angelos ile Gan Prapslske Beattle vesaire bütün Hmanlar için dakri Konymontn e eşyayı, Hemiye bul eder, Yarla lafa için Gelada'da 6 me Vakif (Eski Arapyan) banında 4 va ayri Aabağla ve rl üre Tel, 4, Gn İstanbul asliye mahkemeleri İkinci yenileme bürasundan; Tomas Bahçivan oğlu efendi tarafından Taksimde Ayar iriyada kilisesi karşısında 16 numarada akim Mm. Mercedes Tahtaburenyan aleyhine açtığı alacak davasının yeni lenmesi esnssında halen ikametgâh meçbul balaman müddenaleşhe iünen tebligat irasıma karar. verilmiş oldu Bundan tetkikatın ira kalmacağı 14/1/984/ darihina mnsadif camartesi günü sâak 14 ce büroda hazır balunması lozumu tekliğ makamına ksim olmak üzere ilân olunur. Gaip anahtar Haziran Men pazartesi günn saat 14 de Karaköy Abdullah efendi dnünde ani geçirdiğim bir baygulık esnasında. gaip olan ol. çantamı ve içindeki para bulana ait olmak zere bir halkaya merbut 10 adet anahtarlarımı getirene nakten muküfat vereceği. Ares: Beyoğlu Asmalı mescit İzer Greyverpaşa © apartmanında madam Izlder Greyver, Karaderviş ağa vakfındar Karaderviş ağa vakfı akaralın- dan Bakırköyünde cami sokağında 4/6 numaralı arpacı dükkân ar- diyesile beraber pazarlıkla verilecektir. Talip olanların 16 6/934 Cumartesi günü stanbul Evkaf müdüriyeti İdare Encüm, ranıyor Adliye Vekâleti Levazım Müdürlüğünden: Bütün ceza, Hukuk Mahkemeleriyle icra dairelerine şartnamesi mucibince “48, kalemde “11,895,000, adet evrakı matbua ve “21,800, cilt makbuzun tab'iyesi münakasaya konmuştur. İhale 3 Temmuz 934 Salı günü suat “16,da Adliye sarayında yapı caktır. Şartnameler Ankarada ve İstanbulda Levazım dairelerinde ve nümüneler yalnız Vekâlet Levazım müdürlüğündedir. Şartname- leri almak ve nümüneleri görmek isteyenlerin mezkür dairelere müracaatları lâzımdır. Muhammen bedel “5,000, liradır. Münaka- saya girecek evsaf ve şeraiti kanuniyeyi haiz matbaa ve mlteab- lerin ihale günü bedeli mubammenin “, 7,Sğu “375, lira nakit Banka teminat mektuplarının ve kanunen kabulu caiz li eshamın malsandığına tevdi ile alacakları makbuzlarla birlikte Ankarada Adliye sarayında müteşekkil mübayan komisyonunda hazır bulunmaları ilân olunur. “3140, Tokat İnhisarlar Baş Müdürlüğünde, Mukavele tarihinden itibaren bi Erbaa anbarlarında bulunacak takriben bir buçuk milyon kilo tütünün Tokat, Erbaadan Samsun; ın Ünyeye veya Tokat, Erbaa Niksardan Samsuna akli kapalı zarf usuliyle ve bir kaime ile 5 Haziran 934 tarihinden 25 Haziran 934 tari hine kadar yirmi gün temdit i Münakasa 25 Haziran 934 tarihine müsadif Pazartesi saat on üçten on altıya kadar Tokat Baş Müdürlüğünde müteşekkil ko- misyon tarafından küşat ve idare edilecek ve muvafık fiat bulu nursa muvakkat İahisarlar Umum Müdür- kanununun 10 uncu maddesi mucibince kabul edilecektir. Vazıh şartnameler İstanbul İnbisarlar Umum Müdürlü Ankara, Samsun. Tokat, Erbaa, Niksar İnhisarlar idarelerinden ahzedilecektir. Taliplerin münakasa gün ve saatinde Tokat İnhisar- lar Baş Müdürlüğüne mü “320, Posta Telgraf ve Telefon Binalar ve Levazım Müdürlüğünden: Erzurum Posta T. T. Baş Müdüriyet Binasında Z Akü batar- yasile bu bataryaları imlâ için birinci yedek olmak üzere 2 grup Elektrojen kapalı zarf usulile mubayaa olunacaktır. Talip olanlar 15-8-934 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 te teminatı muvakkatelerini mubtevi ve şartnameyi aynen kabul eyle- diklerini ve fiatlarını mübeyyin ektuplarile birlikte Beyoğlu Posta T.T. Merkezi binası ıcü katta Levazım müdürlüğünde müteşek- kil Komisyona müracaat eylemeleri ve şartnameyi her gün kalemden bilecekleri ilân olunur. “3116, | * | istanbul belediyesi ilânları | * | Satılmak Üzere Adnan Bey tarafından getirilip mezat idaresi eş şubesine teslim olunan radyo 10198 mezat numarasına kaydedilmiş ve müzayede edilerek kıymeti muhammenesini bulamı dığından tarihi ilândan itibaren on beş gün zarfında sabibi tara- edilip kaldırılmadığı taktirde alelusul müzayede ile satılacağı ilân olunur. 6216) * Beyazıtta Vezneciler caddesinde 9/84 No.lu dükkân kiraya verilmek üzere müzayedeye konulmuştur. Talip olanlar şeraiti anla- mak üzere her gün, müzayedeye girmek için de 9 liralık teminat akçesi makbuzu ile 18/6/934 Pazartesi günü sant J4de kadar Eminönü kaymakamlığı ve B. Ş. Encümenine müracaat 867, Darphane ve Damga Matbaası Müdürlüğünden: İdare için alen! münakasa ile altmış ton saf kurşun alınacaktır. Münakasa 2 Temmuz 934 saat 14 den 16 ya kadar devam ede- Şeraiti anlamak isteyenlerin Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba 14 den 16 ya kadar Muhasebeye müracaatları ilân “3068,, ile olunur. VAPURCULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman han, Telefon: 22925 Trabzon Yolu TARI sikin PAZAR Ein saat 20 de Galata riktımından. Kalkacak, gidişte: Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Ünye, Ordu, iresün, Tirebolu, Görele, Trabzon, va Rizeye dönüşte bunlara ilâveten. Of, ve Sürmeneyo uğrayacaktır. tanbul © Asliye Mahkemesi Ticaret Dairesinden : ir Şirinyan efendinin. 141/980 tarihli ve 77. İngiliz lirası 9 Şilin 11 Pensi muhteyi ve 6 &eno vadeli Yün yo Pamuk ipliği ve Akmişe ve salre naline mahsus Türk Anonlm şirketinin bonosunu zöyi eylediğinden iptaline Karar verilmesi talobile vaki müracaaı zerine mezkür bono kimin yedinde ise 45 gün zarfında mahkemeye ibraz edi. medipi takdirde iptal edileceği Jnzumu- nun gazetelerin ilânna karar verilmiş olduğundan koyfiyot. Hcatet kanununun. 683 inci mimddesi mucibince ilân olunur. Her Müdürlüğünden: Alınacak 60 ton yapılan ilânlarla zarfla müracaat 9” | Asin 6) Istanbul Emlâk Müdürlüğünden: Cins ve mevki Senelik müddeti kirası Tophanede Necati bey caddesinde 411 No. h dükkân 54 Bir sene vi Z » 403413 S4 i W a ğ : is . ay a e i w. — Topçular o 347357, İA gi Yukarda cins, mevki ve numaraları i di renk Darplane ve Tanya Malizası ve 15 Haziran 934 tarihlerinde usulü tatbik olunacağı sehven gös- terilmiş olduğundan münakasa ta- rihi olan 2 Temmuz 934te kapalı han ilân olunur. “3235,, Kabataş lisesi mü Kampa çıkacak talebenin ikmal bitirilmesi emredilmiştir. Değişen İ muallim beylere talebe efendilerin derhal mektebe uğramaları. “3206,, ME Tata almam Umaninuzdan hareket edecek vapurlar TEVERE vapuru 19 Haziran Sah Lloyd Soria Ekspres) olarak sabah tam. 10 da (Pire, Rodos, Limasol, Larnaka, Hayfa, Yafa, Beyrut, İskenderiye, Sira küs, Napoli ve Genova ) ya, KALDEK vapuru 1 Haziran Sah (Burgaz Vârna, Köstence, Odesa, Nev rosisk, Bkam, Trabzon vo Samsun Ja, AVENTİNO vapuru 20 Haziran Çar şamba (Burgaz, Varna, Köstence, Sus, lina, Kalas ve İbrail ) ye. İNAL vapuru 20 haziran çar Pite; Napoli, Marsilya “va-Ge- “4. Ta VİEXNA yapuru 21 Haziran be sabahı tam 10 da (Lloyt Bkspra) olarak (Pire Brendizi, Venedigo ve Treste, Cenubi ye merkezi © Amerika le'Aveshuraiya, Yeni Zeland ve Aksayf gari: için doğru Lilet verir. «ITALİA Yapur kumpanyasının iks vapurile, mubteli servis, Hor mayi tafsilt için Galatada Merkez Rıhtım hanında kün (Lloyd Triestine) &er acentasına, Telefon 44670 veya Galatasarayında sabır Selânik bonmar- gası binasındaki yazıhanelerine telefon: No. 59 A, Memdub ticarethanesi kurşun için 9, 12 aleni münakasa olunması tavzi- üğünden: imtihanlırının 20 hazirana kadar imtihan proğramını görmek üzere idürl Sıra — Semti Mahalles Sokağı No. su 1146 Fener Tahta Minare Tahta Minare 1147. Kadıköy Caferağa Mühürdar 1148 » Moda 1149. Eminönü Ahi çelebi Limon İskelesi 49 ” .” 1151 Yedikule O Çırağı Hasan © Çukur çeşme Samancı odaları 1152 Büyükada o Yalı Topuz 1153. Galata Kemankeş Topçular 1154 Büyükada © Maden Ayanikola tevdi istanbul Ziraat Bankasından: Cinsi Hissesi Emlâk Hisseye No. su muhammen kıymeti İki dükkân 2 606 1350 LL Kügir hane 5 81 4000 a 12 Li 1500 Kür dükkân ve üsti odalar 9/224 || 8-10 74 » “ oda o 3/84 15 893 Ahşap hane 2527 30 ,, Arsa metresi 32 38 3 Me Kârgir dükkân üstü iki | 25.201120 o 74 1051 |, kat odalar Arsa metresi 3002 Tamamı 15 mükerrer o 3002 1 — Yukarda yazılı gayrımenkullerin ihale bedellerile yüzde yedi buçuk pey akçeleri nakden veya gayri leri açık arttırma suretle satışa çıkarılmış olup ihaleleri 12/7/934 Perşembe günü saat on beştedir. lâzımdır. Şarlname Bankamız kapısına imübadil bonosile ödenmek asılmıştır. Senei baliye vergisile