29 Haziran 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

29 Haziran 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

29 Haziran 1934 AKŞAM Si Ve Sahife 11 Süt F f l a K il EN el ullanınız. Sütünüzü arttırır. yere Fosfatlı Şark Malt Hulâsası "“Gocükann kemerin lere . 4 kuvvetlendirir. (3) . . . ni Desi yolar | istanbul Ziraat Bank n İŞLETMESİ . Acenteleri: Karaköy - Köpraban Tel. 42962 — Sirkeci Mnhnrdarsade | Sıra Semti Maballesi Sokağı Cinsi Hissesi Emlâk Hisseye gör! mame» Han Te: 22740 No. su mi ii > 5 No. su muhammen kıymeti Ayvalık sürat 18 Ente Abiçelebi Taşçılar Köğir mağaza 6/20 un 60 TL oğaziçi Yenimahalle Dördücü Yeni sokak © Arsa arşın 126 O Tamamı (| 38 yeni, J eski || 126 yolu | s0 Feriköy Teşvikiye Haci Mansur Arsa ve miştemilâ 12/16 OO 3232 mükerrer | 3450 |, MERSİN gi. İ & i ii 30 Haziran | 1191 Kadıköy Osmanağa Söğütlü çeşme Kâgir üç dükkân ve 35,50/120 o 222222M& Oo 2958 |, Cumartesi 17de Sirk: Get hane. rıhtımından kalkacak İzmir'e ği 1192 Beyoğlu Kurtuluş Larari Ahşap hı 171 Nİ kadar gidip dönecektir. “3549, NS Fener Abdi Subaşı Ayazma Kişi tadi EE 5 ?g Nİ 40 iv X Beyoğla Yenişehir Dolapdere Bı Tam; N THE TURKISH AMERİCAN 1195 5 Kurtuluş Saka ve Lazari Habe ya alla 16 3855 ! 20 ii biri nd. Tredig e bugün baraka. ; zi ayri - Araboğlu ve şeriki 1196 . ” M il :Xport Steamsip Corporatlon mi al Mi Mez NEW - YORK Her on günde. bir Kevyork ile lima ımız arasında muntazam posta: Her ayın love 2öinel günleri Ker» Yerk,'dan hereket, Yakında Nev- York'dan gelecek va parlar, ExMOUtN apuru & Temmuza doğru ExGelelor vapuru 17 Tanmuza doğru Yakında Nev - Yerk, Ein Pontora için yolar ve eşya arak Karekek edecek vapurlar EXxmouth vapuru 9 Temmuza doğru! Exeelsior vapuru 20'Temüza doğru) Kumpanya, müşterilerinin. menafine daha iyi hizmet. ve fevkalâde bar pos. dalar taktim emele İskenderiye Maniiyuda aktarma sürele ve doğra | Koneşimente ia Nevyork için merkür Almanlardan muayyen tarihlerde hareket | eden ekepres ye Joks vapurlarna yolan | Ve eşyayı Ucariye kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dabil ve Bütün viliyetleri lo Kanada, Gol), Mek: | «ve Les Anpelos ie San Pransiske Bealtle vezsire) boton. manlar için | doğru Konçmento Ale eşyayı cariye kabul eder, Fazla tafelii için Gülsla'da 6 mer Vakıf (Eski Arapyan) hanında 4 üncü katta Hayri - Araboğlu ve gerik! müra cast, Tel, k40O7EAEK En DOYÇE ORLENTBANK Dresdner Bank Şubesi Merkezi Türkiyede Şübeleri H istanbul (Galata vi Depo: Tütün izmir Her türlü banka muamelâtı VAPURGULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman han, Telefon: 22925 Mersin yolu İNÖNÜ PAZAR çin st Wa kesi Klima bakacak, ge Gara, Tenin, Knk, Barun, adet, Mamma, Dalyan, Feliye, Kakao, Eş, © ala, Anta Alya, etme gilcet, Dagi Ayak knk ret, Tac Anamur, Kuşadası ve Gelboluya uğrayacaklır Trabzon Yolu TARI amir PAZAR günü santi 20 de Gnlata rihtumından. Kalkacak, gidişte: Zonguldak, İnebolu, Ayancık, — Bamsun, Ünye, Ordu, Giresun, Tirebolu, Görele, Trabzon, ve Rizeye dönüşte bunlara ilâveten Of, ye Sürmeneye uğrayacaktır. Mİ” am vapura 1 Temmuz. 1 — Yukarda yazılı gayrimenkullerin yüzde yedi “buçuk pey akçelerile ihale bedelleri nakden veya gayrmübadil bonosile ödenmek üzere açık arttırma Buretile & Senei haliye vergisile belediye resimleri müşteriye BURSADA 1 Temmuzda açılacak Yerli Mallar Sergisi işin Şafak oteli kâfi gelmediğinden salonları yasi, Koridorları geniş ve her İnrin asri tertibatı baz Gazi Paşa caddesi zerinde yanm milyon ira sarfile meydana gelen Tayyare Sineması binasında açılacaktır. Böyle muazzam ve muhteşem bir binada serginin açılması için Ticaret odası mühim fodakâr'ıkta. bulunmuştur. Yerli malların teşbir ve satış yapmak istiyenler yaktin darlığı hasebilo muhabereye lüzum görmeden Bursa'ya hareket etsinler. Yer fiyatları metre murabbaı üç liradır. EFTALYA H. ei Bu akşamdan itibaren ÇİFTLİK PARKINDA Büyük saz heyetine iştirak edecektir. Ayrıca caz. Ja) (759) Nafıa Vekâletinden: Filyos - Ereğli hattının Filyos ile Çatal ağrı arasında kâin takri- ben 15 kilometrelik kısmının inşaatı kapalı zerf usulle münaka- saya konulmuştur. Münakesa 15 Temmuz 934 tarihine müsadif pazar günü saat 15 de Ankarada Nafıa Vekâleti Müsteşarlık ma- /kamında icra edilecektir. Taliplerin cari seneye mahsus Ticaret odası vesikası ve 56250 liralık teminatı muvakkatelerile aynı gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler bu husustaki şartnameleri ellişer lira mukabilinde Ankarada Nafın Vek Malzeme Müdürlüğünden tedarik edebilirler. o (3376) Denizcilere ilân: İstanbul Deniz Ticareti Müdürlüğünden Deniz kır Ahırkapı açığındaki mağruk gemi enkazı üzerindeki şamandıra ilân kit ayrıca 6516) kopmuştur. Yerine | konulduğu yerinden edilecektir. İstanbul Vilâyetinden: İdare mecmuasının 934 senesi temmuzundan .935 senesi gayesine kadar 1l numarasının tabı 20/Haziran/934 tari itibaren W/Temmuz/934 tarihine kadar münakasaya vaz'edi 10 Temmuz/934 tarihine müsadif salı günü ihalesi yapılacağından şartnamesini öğrenmek işin her gün vilâyet daire müdüriyetine müracaat olunması, (8337) Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı İstanbul Satınalma Komisyonundan: 1 — 27 No. motörün tekne ve güvertesinin tamiri 2/7/934 Pazaartesi günü saat on dörtte komisyonda pazarlık edilecektir. 7 — Şartnamesi her gün komisyondan alınabilir. 3 — Pazarlığa gireceklerin yüzde yedi buçuk olan kırk altı liralık mektuplarile belli gün ve saatte vezne makbuzu komisyona gelmeleri veya teminat (3498) Gayrimübadiller Takdiri Kıymet Komisyonundan : Cumartesi o 30 Haziran : 1045 No. dan 1074 Pazar 1 Temmuz: 1075 |, (1104 Pazartesi 2 Temmuz: 1105 1135 Karar. numaraları yukarıda, yazılı > Gayrimübadillerin . yüzde 25 le bonoları almak üzere hizalarında gösterilen günlerde şa çıkarılmıştır. İhaleleri 26/7/934 Perşembe günü saat on beştedir. 2 — Müzayedeye gireceklerin mezkür günde saat on dört buçuj kadar pey akçelerini yatırmaları lâzımdır. Şartname Bankamız kapısına asılmıştır. EN EYİ ARKADAŞIMIZ. KUMBARADIR Mezbaha inşaatı Münakasası Erzurum imar Birliğinden : 1 — Erzurumda Hususi İdare ve Belediyenin iştirakile teessüs eden İmar Birliği tarafından yeniden yi cak büyük Mezbahanın inşaatı 15 Haziran 1934 tarihinden yirmi gün müddetle ve kapalı tari uailile münakasaya konulmuştur. 2 — Kapalı zarfın içinde: A — Teminat evrakı B — Diplomalı bir mühendis veya mimarın veya Nafa vekile tnce kendisine ekliyetname verilmiş bir fen adamın daimi mes'- eliyeti fenniye taakıltnam: bir kapalı zarf bulunacaktır. 3 — İhale bedeli hazırdır. Ve projelere merbut münakasa şart- namesinde gösterilen İşler ikmal edildikçe istilikak nisbetinde der- il tesviye edilecektir. İmar Birliği İcabında banka teminatı da gösterebilir. 4 — Proje ve fenni şartnamelere münakasa şartnamesi bir ara- da olarak İstanbul'da Bahçekapıda Dördüncü vakıf hanı alında “Adapazarı Bankası Komisyon ve Ticaret kışmında Ahmet Nazmi ia Nafia Vektleti Demiryolları“Fen Hey'etinde Affan beyden 25 lira mukabilinde tedarik olunabilir. 5 — Kapalı zarflar 5 Temmuz 1934de saat 15 de Erzurum'da İmar Birliğinde açılacak ve en müsait şerait dermeyan eden tali be Ihale yapılacaktır. Projeler aynı fiatla Erzurum İmar birliğinden de alınabilir. 6 — Daha fazla malümat almak isteyenlerin cevaplı telgrafla Erzurum İmar birliği Reisliğine müracaatları ilân olunr. “3304, Memur Aranıyor Belediye Sular idaresinden : Idarenin Muhasebe ve Abonöman servisleri için imtihanla ill memur alınacaktır. İstekli olanların şeralti anlamak için 4/7/934 Çarşamba gününe kadar Taksimdeki Müdürlüğe müracaatları, (8532)