28 Haziran 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

28 Haziran 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Sayfaya ait küpürler

Şahinşah Hz. Deniz İlisesini ve Harp akademisini ziyaret etti Muhterem misafirimiz Beylerbeyi sarayına giderek Gazi Hz. ni
 Beşiktaşta Muradiye mahallesinde 17 ev yandı Rüzgâr ve evlerin ahşap olması yangının büyümesine sebep oldu harap bir ev...

Bütün Türkiye Mehmet Efendi Mahtumları Kahvesini içiyor İst, ısırçarşısı kapısı karşısında) in Türkiye Mehmet Efendi Mahtumları Kahvesini içiyor İst Murçargısı kapını Karşısında Sene 16 — No: 5645 — Fiatı her yerde 5 kuraş PERŞEMBE — 28 Haziran 1934 Telefon : 24240 (dare) - 24249 (Tahrir) - 24248 (Matbaa) - 20113 (Klişe) Iki devlet reisi Harp ukademisinden çıkarlarken, sağda muhterem misafirimiz Gazi Hz. İle beraber Beylerbeyi sarayından çıkarken Şahinşah Hz. Deniz lisesini ve Harp akademisini ziyaret etti Muhterem misafirimiz Beylerbeyi sarayına giderek Gazi Hz. ni ziyaret ettiler ve birlikte Harp akademisine gittiler Mabterem misafirimiz Şahinşah Hz. dün sabah Heybelindadaki deniz. lisesir etmiştir. Muhterem misafir saat ona çeyrek kala, refakatinde mihman: darları bulunduğu balde Sakarya motörüne binerek Dolmabahçe- den Heybeliadaya hareket etmiş" lerdir. Molör onbire çeyrek kala Hey. beliye vasıl olmuş, Şabinşah Hz. iskeleye çıkmışlardır. Iskele ve civanı çok kalabalıktı. Bütün halkı burada toplanmıştı. Hi aziz misafirimizi şiddetle alkışla mış, Şahinşah Hz. bir çehre ile selâm vermişlerdir. mütebessim Lisenin bahçesinde mektebin | talebesi iki sıra dizilmişti. Şahin- şah Hz. talebe arasından geçerek binaya girmişler ve bir müddet istirahattan sonra mlesseseyi gezmişlerdir. Şahinşah Hr. sınıf. | lara girerek muallimlerin ders takrirlerinde bulunmuşlar ve lâ- ezmişlerdir. Mub- ant çukta mektepten çıkarak motöre binmişler. ve o civardaki tahtel- bahirlerimizi gezmişlerdir. Şabla- şah Hz. motörle dönerken tah- telbahirlerin dalma manevralarını takip buyurmuşlardır. Sakarya motörü on üçe on kala Dolmabahçe rıbtımına yanaşmış- tir. Beylerbeyi o sarayında Şahinşah Hz. Dolmabahçe sa- rayında öğle yemeğini hususi su- rekte yemşiler ve bir müddet isti- Tahat etmişlerdir. Muhterem mi- Safirimiz saat motöre bine- rek Beylerbeyi sarayina azimet ziyaretlerinden bir kaç intiba: 1 Hsej ken, 4 mektep müdür ve muslimi etmişler ve Gazi Hz. ni ziyaret eylemişlerdir. Reisicumhur Hz. muhterem mi- safirimizi kapıdan istikbal etmiş- lerdir. Şahinşah Hz. burada üç çeyrek saat kadar kalmışlar» dır. Müteakiben Gazi Hz, İsmet paşa ve hariciye vekili Tevfik Rüştü beyle birlikte saraydan çık- mişlar, motöre binmişlerdir. Mo- tör Dolmabahçe rıhtımına yanaş- miştir. TDevami 2 inci sabifedeT Bugün Sahife Beşiktaşta Muradiye mahallesinde 17 ev yandı Rüzgâr ve evlerin ahşap olması yangının büyümesine sebep oldu e Dünkü yangın esnasında harap bir ev yıktırılırken, Dün saat on altıya çeyrek kala | olmuştur. i Beşiktaşta Muradiye mahallesin | Yangın Karakol sokağında Dr. de Karakol sokağından bir yam- | Ömer paşa kerimesi Huriye hanı gın çıkmış, ateş bir kaç kola ay- | mın evinden çıkmıştır. Bu evde rılarak 17 evin yanmasına sebep Devami ins sahifedel