25 Temmuz 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

25 Temmuz 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

İŞLETMESİ Acenteleri: Karaköy » Koprabapı Tel. 48063 — Birkeci Monardarsada mm Han Tek ED Ayvalık Yolu BANDIRMA "ıpırı 2 Temmuz Çarşamba 19da Sirkeci Rıhtmından kalkacaktır. “4081, Trabzon Sür'at Yolu KARADENİZ ypirn 26 Perşembe 20 de Galata nlıtımından kalkacak. Gidişte İnebolu, Samsun, Ordu, Gire- son, Trabzon, Rize, Hopa Dönüşte bunlara ilâveten Pazar, O, Pulathane'ye uğrayacak- tir. (4139) Bartın yolu BURSA yn” Perşembe 19'da Sirkeci rıbtımından kalkacaktır. (4140) THE TURKİSH AMERİĞAN Shipping and. Trading co Hayri - Araboğlu va şeriki American Export Lines The Ekpori Steamsip Corporatlon NEW » YORK Hor on günün bir Nevyark Ha ime mız arasında muolazam posla: Ber 10) 6 il günler Ker Yakan sarkek Yakında Nev: York'dan gelecek ve lar. YEkcelelor vapuru 90 Temmuza doğru Examiner yapuru 6 ağustosa doğru Examelle vapıru 17 ağuslosa doğru! Yakında Nev - York, Fisdelfiya ve | Bastona İçin yalcu ve eşyayı Hsariye alaralr baro: edecek vapurlar. Müriyade aktarma. sertle ve doğru İemeşimente Ne eyyork içir meekâr manlardan mmeyyen tarihlerde bareket eden ekepres ve Jüke vepırlarına yele e eçyayi tcariye kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dahli ve bakan viliyetleri Be Kanada, Gol, Mak: ika ve Le> Angelos e Gan Praninie Saatte vessie bütün İmanlar için dara Konçmento Me eşyayı teariye kabul eder, Tazis afak için Gelada'da 6 imei Vakıf (Eski Azapyan) hanında 4 Onet Katta Hayri - Araboğlu va geriki müre- nak, Tel, SAPOTEDEK EM DOYÇE LEVANT Linye Hamburg Hamiurg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrsiyalı rain azmak ve adet muntazam pena Hamburg, Brem, Btetin, Anvers ve Roterüam'dan lmanımıza muvasalâkı beklenen vapurlar Alaye vapuru £7 Tommuza doğru Ulm vapuru 20 Temmuza doğra At vapuru 2 Ağastösa doğru Burgaz, Varan, Köstence, Kalış ve İhrail çin Umanımızdan harekat edecek vapurlar Ulm vapcru 8981 Temmuza doğru AHO vapıru-28 ağustosa doğra Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Rolerdam imanları için Arla vapuru 6 - 98 temmuza doğru, Alaye vapuru 27-24 Temmuza doğru, Fazla tafbiltt için Galata'da Ova Kimyan hanında astar Bilbermana, va Şörekâsi vapur acantalığına m0. racaat, “Telefon :44847 *6 (168) KEŞAN Cildiye ve Zühreyiye mütehassıs Dr. NURİ OSMAN Boyoğlu Elhamra apartmanı Ko, B (1816) Zayi Cüzdan VAPURGULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı ın, Telefon: 22925 me İzmir ve Mersin Sür'at yolu SADIKZADE vpn 7 CUMA gana sat 11 da Birkeci nhtamından kalkarak, doğru İZMİR, Antalya, Mersine gideceir. Dönüşte bunlara dâveten Alanya, Küllük, Çanakkalayo oğryaeaktır. İzmir Sürat Yolu Ber Perşembe çean sat 16 4 Galin oblamından kalkarak der İzmire gidecektir. Bu vapor her e pe hp dağ İstan meki Karabiga yolu Ew Cumartesi, Çarşam- ba günleri saat 80 de Tophane mıbtimından bir vapor kalkar. Gidip Ve dont mntat kalelere nr bulunan bir evrak cüzdanı miştir, Bulann para Böndermesi rica olunur. Aleni teşekki Üç seneden bari karnımdı yaş büyüyerek ikl çocuk başı iktismbeden ur, Bor zamanla ttiğim Kastamonu Kupclğez mahallesi Nadide “Almanya tecrbe görmüş Ün! zinde ilk ve belorine ber. Ve amel bir. gekilide öğretir. İzmit yolu Hıfann Cuma, Pazar, Salı, Çarşamba günler br yapur nat. 9 da Tophana rıhtımından. kalkar, olunur. Malt veya let şarttır. Arın edenlerin he- men tabriren Galata 459 posta kutusuna müracaatları, SATILIK BÜYÜK HANE Samatyada tramvay caddesinde Tir meni katolik kilisesine bitlik 884 Bumarali hane sabliktr. Sekiz odalı 3000 trohuk bahıçasi Yarır. Baha derantnda ii kuyu, bir büyOk sari; Ye birbüyak mahzeni tördı. Mahall müracaat: Mercan yokuşunda 48 nu- marada rması Yan, kalak, boğaz, barun mütahassısı SN Cağaloğlu: Hamam sirasinda 24 sumarada - Cumadan başka her gün « öyleden sonr saat 15 ten iibaren" hastalarını ka bal eder, Gayrimübadiller Takdiri Kıymet | : | Komisyonundan: İ 26 Temmuz Perşembe 863 No. dan 927 No. ya kadar İ » cumartesi 928 O, 1035 |, & | S pazar 1036 Ç, 1180 , " kları mecmuu bin kanda yazılı olan Gi #ihkaklarını almak üzere hizalarında gösterilen tariblerde komis yona müracaat etmeleri (4149) ayı geçmiyen ve karar numaralalı ya- rimübadillerin binde 4,3 nisbetinde nakit is- Derincede teslim şartile mubayya edilecektir. Pazarlık 1/Ağustos/934 tarihine müsadif çarşamba günü saat 15 te Nafia Vekâleti Müsteşarlık Makamında yapılacaktır. Taliplerin cari seneye mabus Ticaret Odası ve 150 liralık teminat mektubunu hamilen ayni günve saatte Komisyonda bulun- maları lâzımdır. Talipler bu bususta şartnameleri Vekâlet Malzeme Müdürlüğün. den tedarik edebilirler. 14059) 12 adet travers arabası pazarlıkla İzmit Belediyesinden: İzmit Belediyesince fen ve hıfzıssıbhat kaidelerine temamen ria- yet edilerek husosi borular içinde İzmite isale edilmiş bulunan Gari suyunun yarım ve bir litrelik şişelere otomatik olarak ve saatte bin beş yüz adet dolduracak kudretinde makineler alınacaktir. Islat- ma, Fırçalama, Yıkama, Doldurma, Kapatma ve Etiketleme işlerini lâzım olan makine veya makinelerde her almak isteyenlerin müracaatları lüzumu ilân olunur. | “3952, Keşfi 6916,76 liradan ibaret olan Kısıklı - Çakmakdere asfalt yo- lunun tamiratı pazarlıkla ve münakasa kalme ve şartnamesindeki şeraitle ihale edilecektir. Kaime ve şartnamesi ve ameliyat meka diri cetveli iki lira mukabilinde İstanbul hendisliğinden tedarik olunabilir. Pazarlığı nakasa şartnamesindeki vesikalarla ve buzile 48934 tarihine müsadif cumartesi günü saat on beşe kadar İstanbul Vilâyeti Daimi Encümenine müracaatları. (4009) Kayışdağ caddesinde belediye çeşmesi dlvarında derenunda bir miktar para say adi. kendisine ait olmak üzere eüzdamı Kayışdağı cadde. inde 196 No, Osman beyin hanesine 41840) mağa başlamıştı. Tedavisi İçin hastanesi baş bekim ve oporatörü Faik bey tarafından büyük bir maharetle ve hazakatle ameliyatam lara edildi. Opera- Wör Fatk beye ve hemşire hanımlara candan teşekkur ederim. Kastamonun | esit mezunu mütekali bir zabit mile nezle. mektepleri lise tale fazla yorulmadan kay- rayabilecek çalışma meullarini çok elddi İstanbul posta katusu 177 söresine mektupla müracaat, İMEMUR İSTENİYOR İ Nafıa Vekâletinden: Istanbul Nafıa Baş Mühendisliğinden: Ergani Bakırı Türk Anonim Şirketinden 1 — Aşağıda müfredatı gösterilen binaların inşaatı kapalı zarf usulile toptan münakasaya konulmuştur. a) İdarehane binası — Maden sahası üzerinde, b) Hastane binası — Maden sahasından iki bin metre mesafede. <) Midir evi binası — Maden sahasından üç bin , || ,, Dört aile ikametine mahsus olarak bir çatı altında inşa edilecek memurin evleri binası - Maden sahasından üç bin metro mesafede. 5 ©) On iki aile ikametine mahsus olarak bir çatı” altında inşa olunacak ustabaşı evleri binası - Maden sahasından bin Metre mesafede. 2 — Talipler evvelce bu gibi işleri başarmış olduklarına muteber evrak ibraz ederek şartname ve mukavele suretleri ile vabidi kıyasi fiat cetvellerini şirketin Bahçekapıda Taşbanda kâin idarel merkeziyesinden beş lira mukabilinde alabilirler. 3 — Teklifler nihayet Ağustosun dokuzuncu perşembe günü saat on beşe kadar kabul edilecetir. a girmek İsteyenler beşir dolduracakları fiat cetvellerini mubtevi kaç ahkâmının kabulünü mutazammın imzalı bir varaka ile istitaatı fen- niye ve maliyelerini müsbit birer vesikayı, Türkiyede müesses ve muteber bir banka tarafından verilmiş muvakkat teminat mektubu ile birlikte diğer bir zarfa koyarak, üçüncü maddede tayin olunan vakte kadar, Şirket Müdüriyeti Umumiyesine makbuz mukabilinde tevdi edeceklerdir. Muvakkat te alacak va balenin takarüründe teminat tarı ci miline ilağ ceketi $ — Teklifler her bina için ayrı. olmak üzere vahidi kıyasi Hatı esasına göre hesap ve tayin olunacaktır. 6 —,Tekliflerin şartname ile fiat cetvelleri mündericatına tamamen uygun olması meşruttur. 7 — Flat cetvellerinin tetkikinden sonra Şirket bu inşaatı münasip gördüğü talibe vermekte, yahut ihaleyi tehir veya yapı: lan münakasayı fesheylemekte muhtar olacaktır. 8 — İnşaat hakkında fazla malümat almak ve mevcut plânları görmek isteyenler Temmuzun yirmi dokuzuncu gününe kadar (da- bil) hergün saat ondan saat on üçe kadar şirketin merkezi idare- sine müracaat edebilirler. Iktisat Vekâletinden: Ölçüler ve ayar Müdürlüğüne birisi elektrik öbürü mekama ölçüleri mütehassısı iki fen müşaviri ve birisi kimya öbürü elektrik diploma mübendisi, Iki laburatuvar mühendisile Ankara, İstanbul, Samsun, Mersin ve İzmirde çalıştırılmak üzere teknikum, Robert Kolej veya Sanatlar mektepleri elektrik ve-makine şubelerinden mezun 15 ayar fen memuru ve Büro işleri için bir mümeyyiz alına- caktır. Ehliyet imtihanları 31/7/1934 tarihinde Ankarada ölçüler ve Ayar müdürlüğünde ve İstanbulda Ölçüler ve Ayar Baş Müfeltişliğinde yapılacaktır. İmtihan mevzularile taliplerni en geç 28/1/934 akşamına kadar o Ankarada Ölçüler ve Ayar Mi- dürlüğüne vermeleri veya göndermeleri lâzımgelen vesikalar hak- kında Ankarada Ölçüler ve Ayar Müdürlüğünden ve İstanbul, Samsun, Mersin ve İzmirde Ölçüler ve Ayar Baş Müfettişliklerinden lümat alınabilir. Evvelce mliracant etmiş olanların da müracaat- larini yenilemeleri ve noksan vesikalarını tamamlamaları lâzımdır. imha ç, Müddeiumumiliğinden: Istanbul ve Üsküdar bapishane ve tevkifaneleri için mübayaa edilecek 525,800 kilo Ekmeğin 22/7/934 tarihinde kapalı zarf usulile yapılması mükerrer münakasası talip zuhur etmediğinden ihale kanununun 18 ci maddesinin C. fıkrasına tevfikan pazarlıkla ayaası kararlaşmış ve pararlığın İ ağustos 934 çarşamba günü saat 14 de lataubul vilâyeti Muhasebecliiğinde icrası tespit edil miştir. Şartnameye göre belediyece kabul edilen evsafta birinci nevi ekmek alınacak ve beher çifti 960 gram olacaktır. Ekmekler soğuk olarak teslim edilecek ve kabul doktorların muvafakatle alacaktır. Reddedilen ekmek üç saat zarfında temin edilecek edik mezse farkı müteahhit tarafından verilmek Üzere hariçten temin edilecektir. Bütün tenhhilit senesi zarfında altı defa bu şekilde hareket mukavelenin feshini muciptir her müessese doktoru tarafın 'dan ayda Üç defa ve tekmil mllesseseler tarafından uyda alı defa ret edilmiş bulunması kezalik mukavelenin feshini mucip- tir. Mufassal şartname adliye levazım dairesinde mevcuttur. Pazarlığa iştirak ececeklerin 1/8/934 çarşamba günü saat 14 de Istanbul vilâyeti muhasebeciliğinde müteşekkil komisyonu mabsusuna caatları ilân olunur. “4105, 200 Adet Karyola İstanbul sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonundan: Bakırköy Akliye ve Asablye hastanesi için lüzumu olan 200'adet karyola olbaptaki şartntme ve nümünesi veçbile ve 7 Ağustos 934 t 14 de aleni münakasa suretile ihale edilecektir. müracaatları, Babaeski Belediyesinden : Yedi gün devam etmek üzere her sene 12 Ağustota küşat edil- mekte olan Babaeski Belediyesine ait Sene başı hayvan ve emtea panayırı bu sene 12 Ağustos 1934 tarihine müsadif Pazar günü açılacağından gelecek tüccar ve esnafın csbabı istirahatları taht temine alındığı ilân olunur. (4085)