11 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

11 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 AKŞAM 11 Ağustos 1934 - KÜÇÜK İLÂNLAR BARA ALEM yz ARENA ERLER AŞA ELAN 1 — İş arıyanlar Kimsesi olmıyan müstakim bir Alman hanımı — Seyatata ofakat, etmek vaya ey işlarine mezar etmek zero bir çocuk veya yalsız sal mezilinde iş aramaktadır. (Serlös 37) rümuzu ile Akşam gazetesine balriren müracsal, —3 Fenni ressam - Kartoğrsi Iş arıyor — Aym zamanda fransızca, almam caya vakıf tecrbeli mzlhsiptir. Mühen: dis müavinliği de yapar, icabında da taştaya gider, Pangalti P.E Koll yazılma: —: Yüksek tahsilli — Soyak aileden, kimsesiz bir genç hususi Türkçe dera, rösim, ürmek çıkarmak vo yazi üstel İşleri arıyor. Altı Kuruşlk posta pulu gönderenlere cevap verilir. Akşamda (MŞ) rümuzuna talıriren müracaat, — 2 Muhasip — Daktle, fransa, a anca bile çok teorMbeli bir mulasip iş anıyor, Günde birkaç saat Için defter. İerinizi ya muhaberatınızı. temin eder. Akşamda “Kötip,, rümüzile moracanl, 2 — İşçi arıyanlar Daktilo aranıyor — Yazı makine Silo imalâthane işlerinda çalışmak üzere bir daktilo hanıma iltiyaç vardır, Hor gün saat 10:12 yo kadar Sirkeci Sana Saryan han No, 869 müracaat olunması, 1 Sinemada artist olarak çalış- mak Isliyen — ilanım, erkek, Dor. dhnet Vakıf han birinci kat 25 numa Tala Fazıl beye sorlan muracaat. —8 Terceme ve yâzı — İşlerinde çalıştırılmak: üzere almanca, fransizca, dngilizes lisanlarından “bir veya bir ka çini tülen hanımların (Akşam) gazete sinda (E.Y.) adresine yazmaları, — 4 Memur aranıyor — Bir daktle ve bir memura ihtiyaç vardır. Sultan hamam Salikıye Han 1 iel Noler dalrosino müracaat. —1 Hastabakıcı ve hizmelçi ara- pıyor — Taliplerin Ortaköy Şifa Yurdu dare memurluğuna her gün saat 10-12 ya kadar müracaatları. Ortaköy teamvay yolu, Muslim Naci end. 115, -2 Malatya eiheti — İnşaaımızda bir doktora ihtiyacımız. vardır. Maaş 225 liradır. Talip olanların Karaköypa lasta Siyas - Kezurum ve Malatya ili Bakı hatları İnşaat müteabhidiğine mn. racaatları, ii 3 — Satılık oşya Fame Karar mena Salılık Teodolit ve Piyano — Az kullanılmış “Zeiss, markalı tecilli, ve nivelman öleli, “Steimmeg, markalı 400 raya piyano. Bebek Robert Kolec Kanınısına müracaat 2 Yedi buçuk beygir kuvvstim Lokfot — Markalı çok az kullanılmış, arkadan takıma bir deriz motörü ile bütün talarallo birlikte yani iki çile bir sanat satiliktir. Cuma v8 pazardan. mada günlerde talip olünlar. dokuzdan. on ikiye kadar 40525 No ya telefonla mbracanl elmeler, —i Pansiyon eşayası — Almacık tır. Karyola ve 5. 125-150 kişilik lâzim dir. Satıcıları Boyazıt Hukuk talebe lokantası, Kimyager Dalm beye mktapla müracaatları, 4 — Eiralık-Satılık hane — sinde Kadirler yokuşu Kasatura soka hangir, Tiruzağa mahalle nda, bep Girl, iki ikm m doksan lr ca: getirmekte olan Fehmi Boy apartmanı sükz bin raya ve tk çalimdeki beş odalı kâgir hane de üçin bet yz raya mele att. İçimdeki saliline mnracaat : ei ik yali — Kuzgunu Hökeleine 3 dakika masktde Paşalmazı mevkinde 101 namaralı yalı bir kile metre murabbama yakın Bahçesi ve ayr kirk bolie ker oçüle kapli akal Wo kabil isUEğe olan bu bina pazar iz 6000 irya Yenecek. Tali a müracaatları, —, İm ler ikiekk mem eilkmsiz Ucuz dört katlı apartman — Kurtuluş Yeni Istasyon Azak sokak 10 No, Sahibinin dişarıya gitmesi mma sebetile pek ohven flatle acele salılıyor. Mozkür apartımanda üçüncü daireye miraca, -9 Kelepir — Senev kira getiren ve içinde kiracı bulunan Falihte bir mülk yarı Fıstına acele satı: lktar. Sant (8-0) arasına müracaat, Telefon 22568, —2 Üsküdar ıkağında 19 No Kiralık hane — ağacı, Yazmacı Şort hana 6 oda, terkos, havagazı, elektrik, samıç, kuyu, Boğaza bukan karaca, manzarasi mükemmel ve havadar; kira iktar, Müracaat Aymı mahalle 14 No bitişik eve —6 ek şehirde yerek yelerde — Kiralık mobilyeli mobilye- iz apartman, ev, köşk ve aire Içln Boy. oğlunda Bharara pasajında “Verite, ya müracaat, Telefon: 42709 (onat 12: 18 va 18 - 20) —2 ağrı Çilek: sokağında maa mütemilât 7 oda va altında kira getiren bir dükkân bayi 24 unmaralı yeni bir oy ebven fiyatla satılıktır. İçindeki sahibine at Tacaak, 4 Kelepir satılık apartman — Deyoğlu. İstiklâl caddesi tramvaya bir dakika mesafede 7 kat mormer merak yen ASL ia irat getirir 10000 lin Müracat: Bayoğlu İsklil caddesi Ağa Cam sokak No, 1 1elkat o — 3 Ev, tarla ve dükkân (1800) liraya satılıktır — Yeşikaye kırk beş dakika masafade bulunan Safra kö yönde dört oda bir dülrân (2000) metre, Kuyulu bakçe 209 koyun alır böyük bir ahir altı parçalan ibaret (64000) metre tsrla satiliktir. Talip olanlar mozkür köy imamı Talısin efendiye ve Yenipos- tahane mersüle dairesinde küçüiz Hilmi beye müracaat odobilir. 5 otel, mahailebici, lokanta dev. Tetmek isliyenler — Sirkacila An- kara clesinda 187 No. barber Mah. mot efanliye müracast elsi Satılık mükemmi Fat tramvay tevakkofana bir dakika, Favni paşa caddesinde onar metre cap: Yali iki acın satılıktır. Fatih Kişancam Tyanakçı zada sokâk 9 numaraya yere cant > Satilik mükemmel hane — Tayoğlunda İngiliz cafarotbaneci arka, Binde Aslan sokak 13 numaralı hane salik. 12 oda, ion parke, yağlı boya dlvarları, arkasi bahçe, Yalniz 18 ye kadar müracaat, ni arsa — TASI Tales Hükim Hıza E. apartmanın. bitişe, kazılmış, su. ve taşı mevcot, er ve apartıman inşasına masal br arın sat. Aran edenlerin. İstanbul. yorum dispanseri Baştaibine yoracaatlar len olünür. Telef: Dispenser 20240, İka ymetehh SELE, ite Kıztaşı tramvay caddesinde cezana, karşısında köşabaşında 14 numarada elektrik, havagazı, terkos ve banyo tesisatını havi müstakil hane kiralıktır. Görmek için itisalinde Fayzullah ustaya, mracaak, Fasaryolunda 198 numaralı Turan ma- azası katl loyazım vo 260 metro bah çesile kiraliktir. Karşısındaki totüneüye müracaat olunması, Eri Satılık ev — Lala, Çukürçoşme Kemlpaşa Defter emini sokak yağlı boya baş oda, mutfak, hamam ve belt ile maa bahçe, elektrikli, tarkonlü ve ku- yulu e makta Kist 3760 liraya sab uktır. Mozkür eve müracaat, 7 ik Ayalofya civarında. Akbıyık mahallesinde Ahırkapı eadde- sinde deniz kenarında büzük bahçeli ve fevkalâde nezarelli, elekiriki, iki kısma kabili tefrik 1-8 numaralı ev sa tilıktır. İçindekilere muüracaat, TUM. caddesinde * Elhamra > amanda yetişer odalı, banyo, kalorilar, asâneörn havi, deniz görür, döktor kabindel ve zameigl ii olverig kalk dirler vardır. Biri pita ö'n büroya müracaatı” fal, #00481. 8 peşin 1900 ra | Satılık hane — Kalıkoj Alıyor işlek bakkaliye, kıraathane, Kiralık dükkân — Kadıköyünde Kiralık apariıman — “Beyoğlu Usküdarda satılık hane — Güzel manzaralı gayot kullanışlı, iç dişi boyatı, 650 motro murabbat 7 ode, hava: gan ve su , hsrmamı, b çeslnde icayva ağaçları, çiçek | monlulk, kuyu, bah ve İk havuzlar ve amerikan sistemi Kümeler, Fıstık eğacı tramvay durağı solunda Yazınacı Şerif. sokağı No, 8. İçindekilere müracaat, —8 Kiralık doktor muayeneha- mesi — Sirkeci Muradiyo caddesi No. ikinci at gayet kullanışlı, $ odalı, fevkalâde havadar, elektrik, terkos, havagazı meyeut doktor muayenehanesi kiralıktır. Sirkeci Muradiyo caddosl 05. numaralı berber Ligor efendiye müre cant, —8 Satılık han — Tahtazala Rüstem” paşa B/L0 numaralı Ekmekçi hanı sahibi tarafından satılıktır, Görüşmek için aynı adreste Osman Nuri ofendiyo müracat. a Satılık eczahane — Kümeli sa hilinde mutona bir kozada yegine olan işlek bir oczahano azimet dolayısila müsalt fiatle satılıktır. Tliplerin Yeni postahane karşısında Hamdiye cadde” sinde V. Memduh ecza deposnna müra: canları, Eri 'Büyükadada — Nizam caddesinde Kügir 7 oda, muşamba döçeli, babçell ev satılıktır, Karşısında bakkal Ligor efen: diye mürnenat, evren satılık berber dük- kânı — Sirkeci Ankara caddesinde 177 numarada İlkbahar. berber dükkân eiyon fatle devren sakılıktır. Taliplerin içindekiler esdldosl. iskeleye Dir dak 5 ola, banyolu, her tnrin konforu bavl müceddet yalı gayet ehven Flatle satir ik, senelik kiralıktır. Yanındaki 41 No sabık telefon serkomiseri Fuat beyin yalın müracaat, Karlı irat, acele satılık Boyoğlunda, Küle kapısında, sinemanın yamuda 508/610 mumaralı dnkkân. 688 lira senelik icar. Dükküna mürneaal Cağaloğlunda satılık arsa — Son Posta matbaası sırasında apartman. inşasına elverişli ve ucuz, Müracaat: Türbe Babilli caddesi (Mahmudiye) No 16. 7 Ucuz satılık ev — Mereanda Uzunçarşı caddesinde Külthan karş sındaki sokakta caddeye nazır köşe ba: şında 1 numaralı kâir 4 oda, 8 sofa, 2 belâ, mutfak, hamam ve Haliç denk Zine nezareti, elektrik, terkon ve tara cası olan yeni evucuz satılacaktır. Galata Ada han 22. telefon: 48837. —3 5 — Müteferrik Halen çalışmakta olan kârlı bir-iş Için — 200 lira sermayali or. tak aranıyor. 8. R. rumuzuyla tabriren, Akşam gazetesine müracaat, ingilizce ve türkçe lisan ve | riyaziye dersleri veriyorum — Tercüme ve mükâleme, tabrlr ve ikmal derslerinde mütehassısım . Akşamda, Afualim) rümuzuna tahriren müracaat, Almanca “Usulü ted Tisi mükemmel olan bir Alman banımı almanca dersler vermektedir. Cumadan maada ber gün saat 4 tan 7 ye kadar yatracaat ; Mella Nezih EE. Taksim Mi sokağı 9. Eri geen m Mektup aldırınız a aa olarak göstermiş olan kari'lerimizd e CBKa - muallim -3B. 7 “Ms TER namlarına* gelen mektupları idareha- gemiden Aldırmaları meroudür. Dr. Mehmet İzzet Emrazı dahiliye ve sariya mulahasarsı Muayenehane: Çağaloğlu Nuruosmaniye, Cnüdesi No, 17 Ralm Boy Apartmanı Curuadan mada örgün 10-17 hastalarını kabal öder. Telefan: 29926 - İ Stanbul Evkaf Müdürlüğü ilanları | » İ Tahmin olunan kıymet K. 76 12 Samatyada Hacıkadın mahallesinde Mercanci Kirkor sokağında eski 15 No. lı tapu kaydı mucibince 43,5 metro terbiinde bulunan arsanın tamamı, 63 00 Davutpaşada Kasapilyas mahallesinde Çıkmaz hamam sokağında 63 metro terbiindeki arsanın tamamı, 250 00 Çemberlitaşta Vezirhan derununda küçük iç handa orta katta 2 No. li odanın tamamı, 588 00 Kumkapıda Kazgani Sadi mahallesinde eski 3 yeni 7 lâ 17 No.lı arsadan müfrez 280 metro terbiindeki 210 00 ihasan mahallesinda Çukurçeşme 50- kağında kayıt mucibince 402 metro terbünde bulunan arsanın tamamı, 350 00 Çemberlitaş, Vezirhan alt katta 64 No.li odanın tamamı. 488 40 Topkapıda Beyazıtağa mahallesinde Kilise sokağında Tramvay caddesine yakın mahalde 234 metro terbiin- de bulunan arsanın tamamı, 250 00 Kadırgada Bostanıöli mahallesinde Kadırga limanı cad- desinde 134 No.lı bilâ hava dükknm tamamı, 600 00 Üsküdarda Selâmi Ali efendi mahallesinde Karakolha- ne sokağında eski 64 ve 64 mükerrer yeni 82, 84Nol bir çatı tahtında iki bap hanenin tamamı, 428 70 Galatada Arapcammi mahallesinde Abdüsslâh sok ğında 49 metro terbiinde Şemseddin gürânt camii arsasının tamamı, 233 36 Taşkasapta Mollagtrani mahallesinde Hayrettinpaşa sokağında Taş mektep karşısında 4 No.lı 1555 metro terbiinde bulunan bostan. 345 00 Gedikpaşada Mimar Hayreddin mahallesinde Bedesten sokağında 2 No. lı 23 metrodan ibaret mşrutabano arsası. 1648 00 362 metro terbiinde Lângada mukterik Hoca Ferhat camiinin mevcut taşlarile beraber arsasının tamamı, 21 06 Mercanda muhterik Mercan ağa camil imam meşrutar hanesine ait 15 No.lı ve 48 - 5 metro trbiinde arsa. 900 00 Yedikulede Mirahor Ilyas bey mahallesinde 425 metro terbüinde münhedim Ilyas Çelebi camli arsası ile mev- cut enkaz ve taşı, Yukarda yazılı emlâk satılmak üzere yirmi gün müddetle ilâna konmuştur. İhalesi eylülün 1 ci cumartesi günü saat on beştedi Taliplerin pey akçelerile beraber Mahlülât kalemine müraaatları, “4570, * Gureba hastanesine 934 senesi maliyesi zarfında lüzumu olan on iki kalem alâtı tıbbiye aleni surette münakasaya vazedilmişti Ağustosun 25 ci cumartesi günü saat 14 te ihalesi icra edileceğin- den talip olanların çeraiti anlamak ve listeyi görmek Üzere her gün Levazım Kalemine ve ihale günü de İdare Encümenine müra- caatları, (4366) Nafıa vekâletinden: Ankara - Çankırı yolunun 106cı kilometrosunda “20418.61,, lira bedeli keşifli TÜNEY köprüsü inşaatı kapalı zarf usulile münakaşaya konulmuştur. Taliplerin münakasa evrakını görmek üzere Nafia Vekâleti Şose, Köprüler ve Binalar Reisliğine, İstanbul ve Ankara Başmühen. liklerine müracaat edebilirler. Münakasaya girmek isteyenlerin şimdiye kadar yapmış oldukları inşanta dair vesikalarını münakasadan en az sekiz gün evvel Şoseler Reisliğine vererek bir elliyeti fenniye vesikası almaları lâzımdır. Münakasa evrakı ON lira bedel mukabilinde Nafıa vekâleti Malzeme Müdürlüğünden alınabilir. Münakasaya iştirak edeceklerin hazırlayacakla 1/9/1934 tarihine müsadif Cumartesi günü Vekâleti müsteşarlık Makamına tev teklif mektahlarını ât 15e kadar Nafı ylemeleri ilân olunur. “4535, Nafıa vekâletinden: Çanakkale vilâyetinde Çanakkale-Ezine yolu üzerinde “3195197, lira bedeli keşifli Sarmsakdere “Arslan, köprüsünün mevcut kârg ayaklar Üzerine inşası kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Talipler münakasa evrakını görmek üzere Nafia vekâleti şose, köp” güler ve binalar reisliğine, Istanbul ve Çanakkale başmühen lerine müracaat edebilirler. Münakasaya girmek isteyenlerin şimdiye kadar yapmış oldukları lnşaata dair vesikalarını münakasadan en az sekiz gün evvel şose- ler reisliğine vererek bir ehliyeti fenni lâzımdır. Münakasa evrakı 10 lira bedel mukabilinde Nafıa vekâleti malzeme inden alınabilir. ya iştirak edeceklerin hazırlayacakları teklif mektup- larını 1/9/934 tarihine rastlayan cumartesi günü saat “16, ya kadar Naha vekâleti müsteşarlık makamına tevdi eylemeleri ilân olunu “4534, Hava Yolları Satınalma Komisyonundan: Posta tayyareleri için şartnamesi mucibince 90 ton 73 oktanlık benzin ve 10 ton yağ kapalı zarf usulile alınacaktır. Şartnameyi görmek isteyenlerin her gün ve taliplerin teminatlarile te 25 Ağustos 934 pazar günü sast 14'de Tayyare meydanında Hava Yolları Satınalma Komisyonuna müracaatları, (4623) 2