15 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

15 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

A, MR AM pl ia MM — Sahife 10 15 Eylül 1934 KÜÇÜK İLÂNLAR BTE LALE ALLİ AYLAR SE DALA 1 — İş arıyanlar pe an Mühim ticarethane ve yazı- hanelerde çalışmış — Eski bil Ganlasaraylı, teerübekir. ikitip ve mu baslp Iş arıyor. Türkçe, fransızca, ak “daklilo, mukasabo yo muhabore bilir, & rüzmneile Galata posta kulasu No, 124$ adresino yazılması —8 Muhasip — Torkça, Fansmea, Rumca bilen 7 senedenbari ecnebi ban: çalışmış bir Türk genel iş ar Tumzuna tahri- —ı Ton müracaat, Muhasip — Date, fransızca, a manca bileni çok tecrübeli bir. mubaslp İp arıyor. Günde birkaç san için defter. lerinizi ve muhaberatınızı. temin eder, Akşamda «Kâtip» rürmuzile müracaat, —5 2 — İşçi arıyanlar Daklllo bir hanım aranıyor — Tork va arap harflerin bilir bir hanım bir yazhanede istihdam edilmek Ozer her gün öğleden sonra seat 6:8 arasında Yeni pustahane enddesinda Ksantopulos ban 14 numaraya müracaat, Eve ve naslabakıcı araniyor — İsteklilerin vasaiki io birlikte Nişantar ında güzel baliçe sokağında Doktor Konan Tevfik beyin kadın hastanesine Oğinden sonra müracaatlar. | —2 Kaz — okur yazar bir çocuğa ihtiyaç vardır, Taliplerin Ankara ca: dösinde (50) numaralı binanın ait kalım da bir numaraya müraosatlar, 3 — Satılık oşya e miminimi Satılık taksi — 65 model Kraysler ruz fiyatla acele satılıktır. Taşla Ne. s Satılık otomobil — Tori, spor tamamen kusursuz bir haldedir. Cadde, bostana plâj sahibi Keşit beye ve ik köşk ve bahçe — Kron köyünde Koz yatağında çamlık, ağaçlık ve meyvalık kırk dönüm divarla çev. Flmiş baliçe ve arasl ve nadide mermer sarı mühtevi. garlekâri daire, köşk; müteaddit müştemidtı, havuzları, deği. neleri havi morhum sor yoznedar Ealit beyin köşkünün tamamı veya Iraz su etil bir kısını satılıktır. Görmek İste: Şenler. içindekilere, pazarlık için do matskiral, inhisarı Kabataş deposu me nuru Niyazi beya müracant etmelidir. er, Satılık giktaşta Orta baliço Msi sokeğı bos tana bitişik 8 oda, balıçe, kuyu, elek. trk, O tarafi açik 8 numaralı heme, Anahtar mahallede bakkal Mehmet efe” Bide. Moda: Molla erdilsinde Mulıtar paşa konağının. katşısındaki büyük arsanın yüzü Bose #an sokağına olan bir kısmı müsalt Fiat svele salilkir.. Ayrıcn Moda cadde geçit yerilir. Ankara caddesinde Kanaat, ketüphanesine müracaat, 5 salı kir Cağaloğlunda Ameli hayal mektebi kar gısinda 16 numaralı müceddet kürgir hane 6 cüz, üç belâ, bir. aşhane, bir sarnıç, bir torkos, elektrik mev: cut hane acele hem Satılık ve hem de kiralıktır. Pazarlık ve gezmek için Nuru: osmaniyede Şark perükânı Kemaliyeli Osman Nuri efendiya mnraaat, —$ banyo, mutfak. Beyoğlu Molok sinemasi karşısında Kuloğlu sokağında 7 numaralı Fosçizedo apartmanı. Mühacir çifçi mia m aile. Safede 64000 metre murabbal arazide mehzul moyva afaşları, akar suyu, har vaz, abur, beş odalı Ulnası olan mahal ucuz bir Fiatle satliktir. Cağaloğlunda. diş tabibi Mehmet Rifat bya müracaat, Kiralık hane — Tkenderpaşa mahallesi, Feyzullah EL. eokak No, 11, Sekiz oda, bir salon, ayren bir hizmetçi ve yömek odası, lektrlk vo gaz, Yokdiğerile mütenasip odalarla aparlıman tarzında ve dalın Kullanışlıdır, Geniş, aydınlık bir sokakta, köşebaşında otup diğer ili tarafinda da yöuhtelif raeyva ağaçların, çiçek kısmını Ve ekli hayvanat beslemek için hususi yeaballeri hevi büyük ve güzel bahçesi yardır, Dört tara açık olduğundan çak, havadar, güzel manzaralı, bol güneşli, mevki ve vaziyeti itibarla son dereso, silihi şartları caml bu zarif banayl gör mok istiyenler cuma, pazar, ve” çar gamba gönleri öğleden sonra İçinde bibine müracaatları, 1 Kiralık nane, köşk aranıyor — Kınltoprak lisesine yakın 66 odalı Adres, senelik icarını Sirkeci Merkez. Sezanesine bildirmeleri —ı Kiralık dal Tstanbulda Piyer Loti caddesinde Belediye dairesi Karşısında Yenl aparlıman - Her türlü asri tesisni « içindeki kapıcıya mora cant Fatih - Kıztaşı, odalı, bahçeli, bal hava ve güneşi, me zaretli, elaktrik ve tarkoslu bir ev kira İltir. Beyazıt tramvay durağında berber Hamidiye caddesi 43 No. totan ve müskirat ve snire dükkân, Taşraya azimet, dolayısile devren salııktır. Mez. kür dnkkdnn müracaat, ii Kiralık al uman — Şişli tramvay caddesi 502 No. MENEKŞE apartımamnda: Gaz, 8, elektrik, otomatik banyo, bol günaş, arkası açık, faykalâde hava ve güzel rozareti olan altı odali bir daire, gayet UCUZ va nesle kiralıktır. Kiralık aparlıman — Feyoğlunun merközinde, & oda sıcak au, kaloriler, kapıcı ve su parası dahil, konforlu dar irelor 60 liradan mabiye kiralıktır Adres : Büyük Parmakkapı 21 mümara, B, Kemalettin apartımanı kapıcıya m0- Tacaak, —2 Kelepir — Kulıküyünde, Cevizlikte Safa sokağında 8 Np. yapyonl bir er Miralıktır.. ö oda, elektrik, bava gazı, fevkalâdo manzara, 20 lira kira, Kayi sındaki 8 numaraya müraenat Şişilde satılık kârgir ev “Tramvaya yakın ve İyi bir yerde 6 oda, elektrik, tarkos, bavsgazı, bahçe, 8 tat Taşa ve sarcıç vardır. Güneşli v8 hava, dar ye gayet. sağlam ehven fiatle sah hiktar. Adres: Şişi Hastana tramvay istasyon Tokaloğlu Su terazi sokak 16 No, İl heneyo müracaatı Acele satılık hi Sultan. Ahmetin 6 oda altının dükkün elektrik terkon bahçe talip olanlar. Sirkeclde Kemal bey sineması karşısında No, 87 Sali ef. yo müracaat, —ı Satılık mükemmel nane — Beyoğlunda, Tagiliz eofartbanesi ark sında Aslan sokak 13 numaralı hu Satılıklar. I2 oda, salan parke, yağlı bo dıyarlar, arkası bahçe, Yalı 18 ye kadar müracaat ye güzel nezareti olan 3 odalı bir apar. uman kiralıktır. Bomonti, Sira cevizler caddesi No 18 birinci katta. | — 1 300 kilo rı yal tarihine müsadif çarşamba günü muvakkat teminat pı cnatları, (5461) 12,000 Metro yerli Patiska 1,200 Amerikan Satılık hane — Beyoğlu Kamer hatun Kali yokuş 4 No aparlıman tertibi elektrik terkos ya acı süyu havi | döre katlı mükemmel kergir hane gayri mubedil bonosu ile satılıktır, Görmek için kiracılara pazarlık yapmak üzere Tophanede İtalya hastanesi yanında 85 No hı aparlımanda Cemal boyo mürü cant —. Kiralık beş odalı müstakil hane — Fatihta tramvay ve Kıztaşı enddesirde 14 numarada terkos, elek | tik, bayaşazı tesisatı va hamamı mevcut hani kiralıktır. Görrack için Httisalinde Koyzul —ı Gultanahmetia Cankurtaran mahallsin- do Akbıyık: caddesi Bayram firm 6 kağında 0ç katlı boar katta iki oda le hel bir mutbah ve yalnız bir banyo | Adalara nezareti fevkalide, görmek için tovkifbanel umum! karşısında bakkal Emin Kâzım beya, pazazlık için Zindan: | kapıda Abucılar. caddesinde 58 No dükkünda süpürkeci Ar efendiye mü“ racant —3 Veznecilerde satılık arsa — 20 metrelik caddede Mahmut bey apar. tamamı bitişiğinde manracaat: Cağaloğlu Babil cadizal Mahmudiye) No 18 — 2 2800 liraya satlik hane — | Küçük Mustafapaşa, Eşref paşa sokaka No. 19, beş oda, kuya, bahçe, Tepolai Toz kopüran cuillesi “ba No. ya mürü era, 3 Arsa Fiztine kâgir konak — Cağaloğtunda eski Kadastro hinâsı satı: akt, Sirkesi Demirkapıda Mahmut Cemil Çap fabrikasına mürcnat, Tel 20418, 5 — Müteferrik cayı İyi bilen ve öğret» crüibe sahibi bulunan bir madam — Aile nezüinde gündüz. lerl marebibiyell İşl. arıyor. Babahtan öğlaye veya öğleden akşama kadar mü: rebbiyelik yapabilir. Akşam gazetesine, B. 6, No, 118 rümuzuna mektupla mü: Eaonat, Yüksek tansli görmüş bir riyazlya muallimi — Hususi lise lerden birluda riyaziye dersi vermek istiyor. Akşamda (H. R. M) rümuzuna tahriren mpracaat, —: bik Kompozisyon Profesörü M. Edgar Manas mutedil Veretle Piano, Şan, Armoni, Kontpuan, Fog ve Kompozle: yon dersleri verir, Adres: Şişli, Osman Bey, Afitap sokağı, 28 No, Furtun sade han £ nen kat, —ı Tavuk ve piliç — 1 yazında veya bu senenin cins Mart pillerini iyi fintle alıyorum. Akşam'a “Piliç, söroslle ta yiten müracanat, —2 Mektuplarınızı aldırınız. Gazetemiz idarehanosini adres larak göstermiş olan karblerimizden CBKA - MS - BM Arsa 200 - Fe zamların gelen mektupları iareha- pemizden aldırmaları meroudur, Tekin ve Nari beylere Gönderdiğiniz ilân için ida: reye mliracaatınız rica olunur, Jnhisarlar U, Müdürlüğünden: z nümunesi veçbile 150 , Tüp halinde yeşil mürekkep, Yukarıda nevi ve miktarı yazılı malzemeni sile Cibalide Alım satım komisyonuna müri İstanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonu Reisliğinden : edilmek üzere münakasaya konmuştur. Şartnama ve nümuneleri (5452) görmek isteyenlerin Komisyona müracaatları, pazarlığı 19/9/934 icra kılınacaktır. Taliplerin 47,5 ADAPAZARI Türk Ticaret Bankası Merkezi: Adapazarı İstanbul şubesi : Dördüncü Vakıf han zemin kat Tel. 22042 Komisyon ve Ticaret kısmı * Tel, 23623 Galata şubesi Tel. 43201 Üsküdar şubesi Tel. 60590 İtimadı Mill Tel, 41937 Sermayesi: 1,200,000 İhtiyat akçesi: 130,000 ŞUBELERİ Bandırma - Bactın - Biga - Bilecik - Bolu - Bozüyük - Bursa işehir - Galata - Gemlik - Gerede - Geyve Hendek « İzmit - Karamursal - Kütahya - Madurnu- M. KemalPaşa Safranbolu - Tekirdağ - Üsküdar - Yenişebir. Müsait şartlarla mevduat, havale kabul eder. Tahsile senet alır. İkraz muamelesi yapar. Mevduat faizleri müdüriyetle görüşülerek tesbit edilir. Komisyon ve Ticaret kısmı her nevi emtiai ticariye satışa delâlet eder. (itimadı Milli) kendi sigortasıdır. Ankara Şehri içme Suyu Komisyonundan: Komisyon tarafından Ankarada Çubuk bendile Ziraat Enstitüleri karşısındaki bir mahalle ve bu mahal ile şehir arasında döşenecek ana boruların malzemesile beraber ferşiyatı ve buna müteferrik ameliyatı 22/8/934 tarihinden itibaren iki ay müddetle ve kapalı zarf usulile münaksaya konulmuştur. Münakasa 22/10/934 Pazartesi günü saat 15 to Ankarada İş Harında Komisyonun dairci mahe sasında icra kılınacaktır. ustaki münakasa şartnamesinde izah edilen tarz ve miktarlarda olacaktır. Talipler bu husustaki şartname ve projeleri beş lira: bedel mu- kabilinde Komisyondan alah 5014, Yüksek Mühendis Mektebi Rektörlüğünden: Liselerin eylül ikmal imtihanlarının zamanı nazarı dikkate alına” rak 22 eylülde biteceği evvelce ilân edilen talebe kayıt muamelesi eylül nihayetine kadar uzatılmıştır.Noksan evrakla kayıt muamale: ağından taliplerin bu zamana kadar duhul talimata: İl evrakı müsbitelerini ikmal etmeleri lüzumu ilân Hariciye Vekâleti Mübayaat Komisyonundan : Vekâletimiz müstahdemini için dikilecek elbiseler ile paltoların pazarlığı 18 Eylül 934 cumartesi günü saat 15 de Hariciye Vekâ- etinde yapılacaktır. Taliplerin nümunesini görmek ve şartnameyi almak üzere Levazım Müdürlüğüne müracaatları, (5288) Istanbul Av Vergileri Müdüriyetinden: Mubayaan edilecek 61 adet el kantarile 2 adet 500 luke bas- kül münakasaya çıkarılmıştır. 29 Eylül 934 cumartesi günü saat 14 te ihale edilecektir. İtaya talip olanların şartnameyi görmek Üzere her gün Müdüriyete müracaat eylemelidir (5591) Seyahat mevsimi geldi, az para ile eğlenceli ve istifadeli bir yolculuğa çıkmak istiyenlere tavsiyemiz : İstanbuldan Londraya Şileple Bir Yolculuk Faik Sabri Beyle birlikte Ege denizinde, Yunan adalarınd Akdenizde, Portekizde, Felemenk ve Ingilterede, Fransa, lsviçre ve İtalyada güzel bir seyahat yapalım olmaz mı? 270 sahife - 293 resim - 75 kuruş YENİ ÇIKTI Tevzi merkezi : YALNIZ AKŞAM KİTAPHANESİ Umum Emlâk Acentesi Bahçekapı TAŞHAN No, 29 - TELEFON; 20307 Ehven şeraitle Emlâk idaresi “KİRALIK APARTIMAN EMLÂK ALIM ve SATIMI